W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
To też za mało.
Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku. Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca 14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
4 |
Data: Listopad 13 2013 11:50:21 |
Temat: Re: H4 zamiast R2 |
Autor: J_K_K |
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic.
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
Jest też opisane, jak za pomocÄ… kieszonkowego miernika sprawdzić regulator.
https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThmNGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=drive_web&hl=en_GB&pli=1
Pzdr
JKK
-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- -
5 |
Data: Listopad 13 2013 12:07:17 | Temat: Re: H4 zamiast R2 | Autor: MarcinJM |
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic.
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
6 |
Data: Listopad 13 2013 11:24:03 | Temat: Re: H4 zamiast R2 | Autor: MrGlub |
MarcinJM wrote:
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:
Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic.
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci
dla żarówki H4?
--
NC700XD
-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- -
7 |
Data: Listopad 13 2013 17:59:55 | Temat: Re: H4 zamiast R2 | Autor: AZ |
On 2013-11-13, MrGlub wrote:
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci
dla żarówki H4?
No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.
--
Artur
ZZR 1200
8 |
Data: Listopad 12 2013 23:39:18 | Temat: Re: H4 zamiast R2 | Autor: AZ |
Dnia 12.11.2013 MarcinJM napisał/a:
Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciwÄ… strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
--
Artur
ZZR 1200
9 |
Data: Listopad 13 2013 11:33:46 | Temat: Re: H4 zamiast R2 | Autor: MarcinJM |
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
Dnia 12.11.2013 MarcinJM napisał/a:
Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciwÄ… strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz nie sÄ… tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoĹ› tracÄ… swe właĹ›ciwosci z upływem lat?
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
| | | | | |