W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
To też za mało.
Nie regulator czasami ?
Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku. Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca 14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)
-- 
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
| 4 | 
Data: Listopad 13 2013 11:50:21 | 
| Temat: Re: H4 zamiast R2 | 
| Autor: J_K_K  | 
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze: 
 
 Nie regulator czasami ? 
 
 
Trudno stwierdzic. 
 
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min 
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.
 
Jest też opisane, jak za pomocÄ… kieszonkowego miernika sprawdzić regulator.
 https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThmNGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=drive_web&hl=en_GB&pli=1
Pzdr
 
JKK
 
-- -  news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -
 | 5 | 
Data: Listopad 13 2013 12:07:17 |  | Temat: Re: H4 zamiast R2 |  | Autor: MarcinJM  |  
W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze: 
 W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze: 
 
Nie regulator czasami ? 
 
 
Trudno stwierdzic. 
 
 
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min 
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V. 
 
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :) 
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM        gg: 978510 
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek 
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
 | 6 | 
Data: Listopad 13 2013 11:24:03 |  | Temat: Re: H4 zamiast R2 |  | Autor: MrGlub  |  
MarcinJM  wrote: 
 W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze: 
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze: 
 
Nie regulator czasami ? 
 
 
Trudno stwierdzic. 
 
 
W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min 
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V. 
 
 
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :) 
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach. 
 
A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci 
dla żarówki H4?
 
--   
NC700XD
 
-- -  news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -
 | 7 | 
Data: Listopad 13 2013 17:59:55 |  | Temat: Re: H4 zamiast R2 |  | Autor: AZ  |  
On 2013-11-13, MrGlub  wrote: 
  
No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :) 
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach. 
 
 
A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci 
dla żarówki H4? 
 
 
No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 8 | 
Data: Listopad 12 2013 23:39:18 |  | Temat: Re: H4 zamiast R2 |  | Autor: AZ  |  
Dnia 12.11.2013 MarcinJM  napisał/a: 
 Witam 
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2  
55/60 
Motocykl to GN250. 
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy  
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2  
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we  
wlasciwÄ… strone... 
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a  
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :) 
 
 
Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos 
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 9 | 
Data: Listopad 13 2013 11:33:46 |  | Temat: Re: H4 zamiast R2 |  | Autor: MarcinJM  |  
W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze: 
 Dnia 12.11.2013 MarcinJM  napisał/a: 
Witam 
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2 
55/60 
Motocykl to GN250. 
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy 
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we 
wlasciwÄ… strone... 
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a 
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :) 
 
 
Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos 
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator. 
 
Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz nie sÄ… tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoĹ› tracÄ… swe właĹ›ciwosci z upływem lat?
 
--  
Pozdrawiam 
MarcinJM        gg: 978510 
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek 
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
  |  |  |  |  |  |