Grupy dyskusyjne   »   H4 zamiast R2

H4 zamiast R2



1 Data: Listopad 12 2013 11:27:19
Temat: H4 zamiast R2
Autor: MarcinJM 

Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2 55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2 napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we wlasciwÄ… strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"



2 Data: Listopad 12 2013 13:46:03
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: J_K_K 

W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:

Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V

To też za mało.
Nie regulator czasami ?

Pzdr

JKK

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

3 Data: Listopad 12 2013 14:17:49
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:

W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:

Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V

To też za mało.
Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku. Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca 14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

4 Data: Listopad 13 2013 11:50:21
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: J_K_K 

W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.

Jest też opisane, jak za pomocÄ… kieszonkowego miernika sprawdzić regulator.

https://docs.google.com/file/d/0B8ODLPFUxFTpMTdmZThmNGMtMTVlZC00Y2Y2LWEyMWUtNGE3Y2JjZDcyZGI4/edit?usp=drive_web&hl=en_GB&pli=1

Pzdr

JKK

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

5 Data: Listopad 13 2013 12:07:17
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:

W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.

No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.

--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

6 Data: Listopad 13 2013 11:24:03
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: MrGlub 

MarcinJM  wrote:

W dniu 2013-11-13 11:50, J_K_K pisze:
W dniu 2013-11-12 14:17, MarcinJM pisze:

Nie regulator czasami ?

Trudno stwierdzic.

W manualu pisze, że ładowanie przy 5 000 obr/min
powinno się zawierać pomiędzy 13.5, a 16.0V.

No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.

A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci
dla żarówki H4?

--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

7 Data: Listopad 13 2013 17:59:55
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: AZ 

On 2013-11-13, MrGlub  wrote:


No wiec po załozeniu R2 "zawiera sie" :)
Konstruujac ten moto, pewnie nie zakladano ciagłej jazdy na swiatlach.

A może wymiana Ĺ›wiateł pozycyjnych na Ledy dała by sensowne oszczÄ™dnoĹ›ci
dla żarówki H4?

No postojowka przod + tyl + podswietlenie tablicy i pewnie 15W sie uzbiera.

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Listopad 12 2013 23:39:18
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: AZ 

Dnia 12.11.2013 MarcinJM  napisał/a:

Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciwÄ… strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

--
Artur
ZZR 1200

9 Data: Listopad 13 2013 11:33:46
Temat: Re: H4 zamiast R2
Autor: MarcinJM 

W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:

Dnia 12.11.2013 MarcinJM  napisał/a:
Witam
Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
55/60
Motocykl to GN250.
Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
wlasciwÄ… strone...
Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)

Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz nie sÄ… tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoĹ› tracÄ… swe właĹ›ciwosci z upływem lat?


--
Pozdrawiam
MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

H4 zamiast R2



Grupy dyskusyjne