Grupy dyskusyjne   »   Honda Civic Type R sedan LOL

Honda Civic Type R sedan LOL



1 Data: Kwiecien 01 2007 01:44:06
Temat: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Rysiek Branson 

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej
sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na
psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne:
http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448


Pozdrawiam
Rysiek



2 Data: Kwiecien 01 2007 01:54:15
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Alex81 

In article   says...

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej
sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na
psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne:
http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448

Moja własna opinia w kwestii wyglądu (i tylko wyglądu): w
przeciwieństwie do Subaru, ten mi się podoba. Szkoda że będzie tylko
JDM.

Btw, inna sprawa że opinie ludzi którzy nie zamierzają kupować samochodu
tej klasy (wliczając moją) mają ogólnie żadne znaczenie i są tak samo
bezcelowe jak płakanie ludzi jeżdżących nastoletnimi miejskimi
toczydełkami o tym jakie dziadowskie i żenujące dla image'u marki jest
Porsche Cayenne. Jak ktoś ma ochotę i go stać to i tak kupi, nie
przejmując się rzewnym łkaniem watahy "fanów" którzy będą latami
wzdychać o _jakimkolwiek_ Porsche a koniec końców zejdą z tego świata
nie wchodząc nigdy w ich posiadanie.

--
Alex GG#1667593
'97 Caro 1.6GLSI
http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg
http://alex81.byxonline.com

3 Data: Kwiecien 01 2007 02:06:08
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Reseller 

Rysiek Branson napisał(a):

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne: http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448


Pozdrawiam
Rysiek


Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska.

--
Reseller
GG:1794

4 Data: Kwiecien 01 2007 06:09:05
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Filip 

Reseller wrote:

Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska.

Niewiele? Przeciez cala sylwetka auta jest inna. Poszerzone nadkola, obnizony, wieksze  felgi, szersze opony i jeszcze pare innych szczegolow, w zaleznosci od modelu.


--
/Pozdrawiam, Filip/
A6, 2.5 TDI V6, Tiptronic - :)
http://www.brianmoss.com/home.htm
www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn
http://www.wikings.pl/~kafar/pms/Mechanik_i_Granada.jpg
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

5 Data: Kwiecien 01 2007 11:21:03
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: GrzegorzG 


"Filip"  wrote in message

Reseller wrote:

Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie
wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan
pod maska.

Niewiele? Przeciez cala sylwetka auta jest inna. Poszerzone nadkola,
obnizony, wieksze  felgi, szersze opony i jeszcze pare innych szczegolow,
w zaleznosci od modelu.


zapytaj milosnika Calibry czy golfa albo innego fana aut krzyczacych ze sa
sportowe czy dla niego duzo rozni sie audi A od S.

6 Data: Kwiecien 01 2007 11:47:15
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Filip 

GrzegorzG wrote:

Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska.

Niewiele? Przeciez cala sylwetka auta jest inna. Poszerzone nadkola, obnizony, wieksze  felgi, szersze opony i jeszcze pare innych szczegolow, w zaleznosci od modelu.

zapytaj milosnika Calibry czy golfa albo innego fana aut krzyczacych ze sa sportowe czy dla niego duzo rozni sie audi A od S.
Przepraszam, czemu mnie obraziles??



--
/Pozdrawiam, Filip/
Renault Megane II, 1.5 cdi - :)
http://www.brianmoss.com/home.htm
www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn
http://www.wikings.pl/~kafar/pms/Mechanik_i_Granada.jpg
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

7 Data: Kwiecien 01 2007 10:04:49
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Quattroxx[MALPA]o2.pl 

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej
sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na
psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne:
http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448

oojj widzialem brzydsze autka...

8 Data: Kwiecien 01 2007 11:21:54
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: GrzegorzG 


"Quattroxx[MALPA]o2.pl"  wrote in message

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej
sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na
psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne:
http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448

oojj widzialem brzydsze autka...

ta, logan.
imho proporcje w tym i 3d civicu sa troche spieprzone. Bułowate to auto
jest, nie wyglada juz jak stary civic.

9 Data: Kwiecien 01 2007 11:10:43
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 1 Apr 2007 01:44:06 +0200, Rysiek Branson napisał(a):


taaa... najbardziej sportowa wersja wygląda spokojniej od wersji
standardowej. Oni nie są normalni.

Oprócz tego:
"2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy
8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy
6100 obr./min."

Czyli sporo gorzej od europejskiej konkurencji, w dodatku z całkowicie
debilną charakterystyką silnika - 8k obrotów dla maksymalnej mocy????
Co to ma być? Wibrator analny dla zboczeńców czy samochód?

A że idiotów nie brakuje, pewnie będzie kultowe auto. A potem będa płakać,
że im włożył zawirusowany Pug albo Citroen HDI.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel        awago.maupa.telekomunikacja.org
"Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką
solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne."

10 Data: Kwiecien 01 2007 12:21:08
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

On 2007-04-01, Waldek Godel  wrote:

Dnia Sun, 1 Apr 2007 01:44:06 +0200, Rysiek Branson napisał(a):


taaa... najbardziej sportowa wersja wygląda spokojniej od wersji
standardowej. Oni nie są normalni.

Oprócz tego:
"2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy
8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy
6100 obr./min."

Czyli sporo gorzej od europejskiej konkurencji,

Europejska konkurencja robi 112 KM/litr wolnossacego silnika ? ;-)

w dodatku z całkowicie
debilną charakterystyką silnika - 8k obrotów dla maksymalnej mocy????

No i ?

Co to ma być? Wibrator analny dla zboczeńców czy samochód?

Dziwnie projektujesz... od czasow rewolucji w serwerach SMTP pogorszylo
Ci sie.

A że idiotów nie brakuje, pewnie będzie kultowe auto. A potem będa płakać,
że im włożył zawirusowany Pug albo Citroen HDI.

Tak tak i ten zawirusowany HDI bedzie tak samo sprawnie jezdzil po
zakretach, szczegolnie zaraz po opuszczeniu salonu. Nie pamietam jak
jest w tym modelu ale chyba sa wersje w ktorych LSD zostalo.

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

11 Data: Kwiecien 01 2007 13:10:42
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: PeJot - Krk 

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

taaa... najbardziej sportowa wersja wygląda spokojniej od wersji
standardowej. Oni nie są normalni.
Oprócz tego:
"2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy
8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy
6100 obr./min."
Czyli sporo gorzej od europejskiej konkurencji, w dodatku z całkowicie
debilną charakterystyką silnika - 8k obrotów dla maksymalnej mocy????
Co to ma być? Wibrator analny dla zboczeńców czy samochód?

To jest właśnie piękna sprawa w silnikach Hondy gdzie w okolicach
maksymalnego momentu, moc rośnie "stromo" wciskając zarazem w fotel :)

A w niskim zakresie obrotów on ma wystarczający moment i moc,
żeby się nim sprawnie poruszać ...

pozdro

PeJot

Civic 3D 1.4iS'97

12 Data: Kwiecien 01 2007 15:39:51
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:

To jest właśnie piękna sprawa w silnikach Hondy gdzie w okolicach
maksymalnego momentu, moc rośnie "stromo" wciskając zarazem w fotel :)

Policz sobie te "stromizne" albo przeczytaj moj wczesniejszy post. Tak
bylo KIEDYS i juz se ne vrati....


Tomek

13 Data: Kwiecien 01 2007 17:18:16
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: zkruk [Lodz] 

Waldek Godel wrote:

Czyli sporo gorzej od europejskiej konkurencji, w dodatku z całkowicie

o czym dokladnie mowisz??? bo chyba to fantastyka...
ktora europejska konkurencja osiagala 120KM z litra 15 lat temu? (bez turbo)

debilną charakterystyką silnika - 8k obrotów dla maksymalnej mocy????
Co to ma być? Wibrator analny dla zboczeńców czy samochód?

nie - to jest silnik, a nie wiatraczek - ktory w przeciwienstwie do
konkurencji potrafi osiagnac tyle obrotow
konkurencja ma czerwone pole na 6k



--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

14 Data: Kwiecien 01 2007 16:30:36
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 1 Apr 2007 17:18:16 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

o czym dokladnie mowisz??? bo chyba to fantastyka...
ktora europejska konkurencja osiagala 120KM z litra 15 lat temu? (bez turbo)

nie - to jest silnik, a nie wiatraczek - ktory w przeciwienstwie do
konkurencji potrafi osiagnac tyle obrotow
konkurencja ma czerwone pole na 6k

Zgadza się, bo już w połowie tego ostro ciągnie, a ten silnik się jeszcze
wtedy zastanawia, czy warto się budzić, czy może jeszcze się trochę kimnąć.

Co z tego, że wolnossący, jak go trzeba kręcić gorzej jak uturbionego? To
co za korzyść z tego braku turbo?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel        awago.maupa.telekomunikacja.org
"Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką
solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne."

15 Data: Kwiecien 01 2007 21:11:01
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: zkruk [Lodz] 

Waldek Godel wrote:


Zgadza się, bo już w połowie tego ostro ciągnie, a ten silnik się
jeszcze wtedy zastanawia, czy warto się budzić, czy może jeszcze się
trochę kimnąć.

w stosunku do mocy koncowej - moze i tak
ale porownanie do innych silnikow daje ten sam wynik na tych samych obrotach

moc uzyskuje sie poprzez dodatkowy zakres 2k obrotow...
wiec przy 6k europejczyk wlasnie zmienia bieg, a w hondzie masz dodatkowe
jeszcze 80 KM :]

Co z tego, że wolnossący, jak go trzeba kręcić gorzej jak
uturbionego? To co za korzyść z tego braku turbo?

turbo to klopoty z kompresja i sprezarka
a tu mamy wydajnosc silnika turbo bez problemow turbo

pamietaj ze zmieniajac biegi nie schodzisz ponizej poziomu zalaczania sie
vteca - i caly czas pracujesz w optymalnych obrotach




--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

16 Data: Kwiecien 01 2007 20:19:29
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 1 Apr 2007 21:11:01 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

moc uzyskuje sie poprzez dodatkowy zakres 2k obrotow...
wiec przy 6k europejczyk wlasnie zmienia bieg, a w hondzie masz dodatkowe
jeszcze 80 KM :]

aha.. czyli chcesz mi wmówić, że jak taka Astra III 2.0 turbo VXR osiąga
225 KM w okolicach 5200 obrotów, a silnik Hondy osiągnie te rejony prawie
3000 obrotów wyżej i jeszcze ma być szybszy?
I to nie jest rżnięcie głupa?
Zwłaszcza, że ma 320Nm przy 2,400rpm, a silnik Hondy ledwo 2/3 tego
gdziekolwiek (czytaj - tam gdzie szlifierka dentystyczna)

turbo to klopoty z kompresja i sprezarka
a tu mamy wydajnosc silnika turbo bez problemow turbo


I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE wyższe
wymagania co do olejów i paliwa.

pamietaj ze zmieniajac biegi nie schodzisz ponizej poziomu zalaczania sie
vteca - i caly czas pracujesz w optymalnych obrotach

pamiętaj, że możesz mieć całkowicie inaczej zestopniowaną skrzynię biegów
mając większy o połowę moment obrotowy, którego maksimum znajduje się 50
niżej. I również poruszać się w zakresie optymalnych obrotów - znacznie
wcześniej.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel        awago.maupa.telekomunikacja.org
"Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką
solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne."

17 Data: Kwiecien 01 2007 22:12:02
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: zkruk [Lodz] 

Waldek Godel wrote:

Dnia Sun, 1 Apr 2007 21:11:01 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

moc uzyskuje sie poprzez dodatkowy zakres 2k obrotow...
wiec przy 6k europejczyk wlasnie zmienia bieg, a w hondzie masz
dodatkowe jeszcze 80 KM :]

aha.. czyli chcesz mi wmówić, że jak taka Astra III 2.0 turbo VXR

ja pisalem o silnikach bez turbo :]
w zwiazku z Twoim stwierdzeniem, ze europejczyki sa lepsze...

wstaw turbine do Hondy wtedy mozemy porownac...
nie widze sesnu porownania beznyny turbo do benzyny atmosferycznej :] bo to
oczywiste ze turbo sprawuje sie milej...


osiąga 225 KM w okolicach 5200 obrotów, a silnik Hondy osiągnie te
rejony prawie 3000 obrotów wyżej i jeszcze ma być szybszy?
I to nie jest rżnięcie głupa?


i ta droga dojdziemy do tego ze dobrze uturbiony diesel jest lepszy bo ma
wysoka moc..
problem polega na tym, ze europa musi wstawic turbine by uzyskac 225KM z 2.0
a Honda miala juz 10 czy 15 lat temu 240KM z 2.0 :]
czy tez 124KM z litra w silniku 1.6 :]

I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE
wyższe wymagania co do olejów i paliwa.

jak widac po VTI nie ma problemow - duzo tego jezdzi i wczesniej sypia sie
blachy lub po prostu testowane sa na drzewach niz sie silniki zajedzie...
problem polega na tym, ze japonczycy potrafia wykonac taki silnik - a europa
wciaz nie
wszystko rozbija sie o jakosc materialow i technologie...

pamiętaj, że możesz mieć całkowicie inaczej zestopniowaną skrzynię
biegów mając większy o połowę moment obrotowy, którego maksimum
znajduje się 50 niżej. I również poruszać się w zakresie optymalnych
obrotów - znacznie wcześniej.

ja jedynie sugeruje, ze startujac na 400m nie istotny jest przebieg tej mocy
w zakresie 1500-4000 obrotow


ja tez uwazalem kiedys ze dobrze jest miec duzy moment obrotowy - jednak
jazda Tdieslem po miescie zniecheca mnie do takiego myslenia
na trasie jest b milo - ale ja na trasach robie 2-3kkm rocznie na 20-25kkm
ogolem :]


--
pozdrawiam
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

18 Data: Kwiecien 01 2007 21:21:29
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 1 Apr 2007 22:12:02 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

wstaw turbine do Hondy wtedy mozemy porownac...
nie widze sesnu porownania beznyny turbo do benzyny atmosferycznej :] bo to
oczywiste ze turbo sprawuje sie milej...

A ja widzę, bo Honda będzie z tymi autami konkurowała na rynku i będzie
przegrywać. Zakładając, że będzie jednak wersja europejska kiedyś.

I w takim kontekście się od początku wypowiadam.

ja jedynie sugeruje, ze startujac na 400m nie istotny jest przebieg tej mocy
w zakresie 1500-4000 obrotow

ja tez uwazalem kiedys ze dobrze jest miec duzy moment obrotowy - jednak
jazda Tdieslem po miescie zniecheca mnie do takiego myslenia
na trasie jest b milo - ale ja na trasach robie 2-3kkm rocznie na 20-25kkm
ogolem :]

w mieście też się ładnie sprawdza - można niżej zmieniać biegi i w autku
jest ciszej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel        awago.maupa.telekomunikacja.org
"Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką
solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne."

19 Data: Kwiecien 03 2007 09:08:27
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Boombastic 

I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE wyższe
wymagania co do olejów i paliwa.

Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy. Buda
się rozsypie, a silnik wytrzyma. Jeszcze nie słyszałem by w S2K padały
silniki, a tam masz 120 KM/1 l.

20 Data: Kwiecien 03 2007 09:30:08
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Przemek 

Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy.

Ja tam nie lubie takich wiertarek, ale kolega przejachal dwulitrowym akordem ponad 260 tys nie schodzac ponizej 4 tys obrotow ;-) - silnik do   konca (do sprzedazy) dzialal idealnie, kolejny wlasciciel rowniez zadowolony.

--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

21 Data: Kwiecien 03 2007 10:07:26
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:

Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy.

Ja tam nie lubie takich wiertarek, ale kolega przejachal dwulitrowym
akordem ponad 260 tys nie schodzac ponizej 4 tys obrotow ;-) - silnik do
 konca (do sprzedazy) dzialal idealnie, kolejny wlasciciel rowniez
zadowolony.

A nie ogluchl aby, ciekawosc.

To jest wlasnie koniecznosc wyborow, o ktorej bylo przy wojtowym stole
w ostatnim odcinku "Ranczo".

Tomek

22 Data: Kwiecien 03 2007 14:34:49
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Boombastic 

Ja tam nie lubie takich wiertarek, ale kolega przejachal dwulitrowym
akordem ponad 260 tys nie schodzac ponizej 4 tys obrotow ;-) - silnik do
konca (do sprzedazy) dzialal idealnie, kolejny wlasciciel rowniez
zadowolony.

Naprawdę kręcił powyżej 4 tys. rpm? No to kozak jest i mastach. Takie gadki
o żyłowaniu silników uskuteczniają chyba kierowcy Ursusów, bo jak Japsy
wymyśliły, że ma się zakręcić do 8 tys. rpm, to ma się zakręcić i wytrzymać
i nic mu się nie stanie. Taka jest charakterystyka Hondy, że idą w obroty a
nie w turbo i jak się komuś nie podoba to nie ma przymusu kupowania. Tylko
potem jeżdżąc do 3 tys. rpm niech nie narzeka, że słabo jedzie, bo
zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech spojrzy
na wykres przebiegu mocy i momentu.

23 Data: Kwiecien 03 2007 17:17:03
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:

zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech spojrzy
na wykres przebiegu mocy i momentu.

Policzylem, ze 1,09. Czyli nic specjalnego. Jesli ma maks moc przy
7900 a odcina przy 8500, to gorzej (RELATYWNIE) jedzie od ecotecow
oplowskich i innego parcha, co ma moc przy 6000 a tnie juz 6500.

Tomek

P.S.
Ja tez mam gowniane 1.0000 elastycznosci, ale moc przy 5100 a tnie
dopiero przy 6500. I to jest ta roznica.

T.

24 Data: Kwiecien 03 2007 20:41:12
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Boombastic 


Użytkownik  napisał w wiadomości

>zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech
>spojrzy
na wykres przebiegu mocy i momentu.

Policzylem, ze 1,09. Czyli nic specjalnego. Jesli ma maks moc przy
7900 a odcina przy 8500, to gorzej (RELATYWNIE) jedzie od ecotecow
oplowskich i innego parcha, co ma moc przy 6000 a tnie juz 6500.

 Przyznam się, że zupełnie nie rozumiem o czym piszesz. Dla jasności napiszę
o co mi chodzi. Otóż odczytujac z wykresu np. mocy moc chwilową przy pewnych
obrotach dla silnika atmosferycznego wysokoobrotowego i silnika zaturbionego
nie ma bata - ten drugi będzie miał ją zdecydowanie wyższą. Z tego wynika
subiektywna ocena, że takie turbo jest mocniejsze, bo ciągnie przy niższych
obrotach, a silnik wysokoobrotowy trzeba zakręcić o te 2-3 tysiące wyżej by
mieć taką samą moc. A to, ze tnie przy załóżmy twoich 8500 a max mocy jest
przy 7900 nie ma takiego znaczenia, bo znaczenie ma punkt przełaczenia VTECa
na ostrą krzywkę i niespadanie poniżej tego punktu przy zmianie biegów, a
nie kiedy odetnie obroty.

A co do tezy, że inne kompakty mające nieco większe moce objadą tego Cifa to
smiem watpić, ze jednak nie objadą. Poogladaj sobie parę filmów z wyscigów
na torach tych mocniejszych kompaktów. Jakoś dziwnym trafem te słabsze Hondy
zadziwiajaco dobrze sobie tam radziły i objeżdżały auta mocniejsze.

25 Data: Kwiecien 03 2007 20:16:48
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:


Przyznam się, że zupełnie nie rozumiem o czym piszesz. Dla jasności napiszę
o co mi chodzi. Otóż odczytujac z wykresu np. mocy moc chwilową przy pewnych
obrotach dla silnika atmosferycznego wysokoobrotowego i silnika zaturbionego
nie ma bata - ten drugi będzie miał ją zdecydowanie wyższą. Z tego wynika
subiektywna ocena, że takie turbo jest mocniejsze, bo ciągnie przy niższych
obrotach, a silnik wysokoobrotowy trzeba zakręcić o te 2-3 tysiące wyżej by
mieć taką samą moc. A to, ze tnie przy załóżmy twoich 8500 a max mocy jest
przy 7900 nie ma takiego znaczenia, bo znaczenie ma punkt przełaczenia VTECa
na ostrą krzywkę i niespadanie poniżej tego punktu przy zmianie biegów, a
nie kiedy odetnie obroty.

Krzywki nie maja tu nic do rzeczy. 1.09 mozna uzyskac bez zadnych
krzywek, tyle ze nizej. Te krzywki mialy znaczenie kiedys. Faktycznie
(pisalem niedawno o tym, ale nie udalo sie ustalic auta) byl silnik
Hondy, w ktorym po zmianie krzywek moc przyrastała lawinowo. Tutaj
tego nie ma!!!!!

Nowe silniki BMW maja w zasadzie takie krzywki pod postacia systemu
VANOS. Tam tez nie ma lawinowego przyrostu mocy, tylko jest powyzej
100KM z litra wolnossaka, tylko ze znacznie nizej.

To czym bylo 1,6 VTEC 160KM pietnascie lat temu, to teraz jest tylko
labedzim spiewem starego pomyslu. Ostatecznie i do poldka dalo sie
dorobic walek wyscigowy!

To, co ma do rzeczy, to jazda dookola obrotow mocy maksymalnej. Jesli
odciecie jest bardzo blisko MM, to kierowca sporo traci. Szczegolny
dramat jest na biegach nizszych. Nawet przy szesciu kolach zebatych.

Albo wezmiesz elastyczny silnik. Dla takiej hondzi byloby to okolo
1,25. Wtedy to, co napisales, byloby prawda -- daloby sie nie spadac z
obszaru prawie stalej mocy. I niech jej nam bedzie dane jak najwiecej.

Tomek

26 Data: Kwiecien 03 2007 22:49:38
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: Boombastic 

Krzywki nie maja tu nic do rzeczy. 1.09 mozna uzyskac bez zadnych
krzywek, tyle ze nizej. Te krzywki mialy znaczenie kiedys. Faktycznie
(pisalem niedawno o tym, ale nie udalo sie ustalic auta) byl silnik
Hondy, w ktorym po zmianie krzywek moc przyrastała lawinowo. Tutaj
tego nie ma!!!!!

Jak nie maja znaczenia. Własnie mają znaczenie, bo chodzi o w miare
oddawanie liniowe mocy, a nie słaby dół i mocną górę. To dlatego jest taka
różnica pomiędzy silnikami serii B i serii K.
W silniku serii B tak się działo, że silnik dostawał kopa dopiero po
przejściu na ostre krzywki, w serii K stosuje się juz bardziej zaawansowane
sterowanie i więcej poziomów ustawienia krzywek, a wszystko po to by silnik
ciągnął powyżej tych 8 tys. rpm i nie miał słabego dołu.
Ja sie tez kiedyś kłóciłem w sprawie CTR, ale ich użytkownicy wyprowadzili
mnie z błędu, ze to nie to co stare B16, które jednak miało słaby dół i
mocna górę, że jednak jest to auto którym można spokojnie dynamicznie sie
poruszać na co dzień, a w razie potrzeby jest jeszcze duża rezerwa.

27 Data: Kwiecien 03 2007 20:43:24
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: przemak 

Naprawdę kręcił powyżej 4 tys. rpm? No to kozak jest i mastach. Takie gadki o żyłowaniu silników uskuteczniają chyba kierowcy Ursusów, bo jak Japsy wymyśliły, że ma się zakręcić do 8 tys. rpm, to ma się zakręcić i wytrzymać i nic mu się nie stanie.

Ja nie rozumiem, o czym do mnie rozmawiacie ;-)

Mial dwie hondy, civica i akorda, akorda wymienil na nowego, civic jezdzi nadal, wszystkie trzy krecone i jezdza jak trzeba.

Ja tak nie lubie, dlatego o hondzie nawet nie myslalem - wrecz przeciwnie, bardziej o dieslu (i to najlepiej klekocie prawdziwym), ale za drogi, wiec... tez mam teraz wiertarke, ale za to slaba (corolle)...


--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

28 Data: Kwiecien 01 2007 15:38:41
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:

Oprócz tego:
"2.0-litrowa, wolnossąca jednostka i-VTEC o mocy 225KM, uzyskiwanej przy
8000 obr./min. oraz maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm osiąganym przy
6100 obr./min."


215 Nm @ 6100 daje tu 187 KM. Staly moment obrotowy dalby tu 171,5 KM.
Zatem elastycznosc wynosi 187/171,5 = 1,09.

To jest silnik do czerpania radosci z jazdy autem o masie wlasnej do 1
tony. Nowy Civic ma pewnie powyzej 1300 kg i w dwie osoby fanu nie ma.
Nawet przy szesciu biegach.

Podejrzewam, ze do Focusa z odpowiednimi literkami sie to nie umyje.

Oczywiscie, pilujac od 6000 do odciecia cos tam sie wycisnie, ale ile
tak mozna jezdzic po ulicach??? I czemu ten bak taki maly?

Tomek

29 Data: Kwiecien 02 2007 21:09:46
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: PeJot - Krk 

Użytkownik  napisał w wiadomości

215 Nm @ 6100 daje tu 187 KM. Staly moment obrotowy dalby tu 171,5 KM.
Zatem elastycznosc wynosi 187/171,5 = 1,09.
To jest silnik do czerpania radosci z jazdy autem o masie wlasnej do 1
tony. Nowy Civic ma pewnie powyzej 1300 kg i w dwie osoby fanu nie ma.
Nawet przy szesciu biegach.
Podejrzewam, ze do Focusa z odpowiednimi literkami sie to nie umyje.
Oczywiscie, pilujac od 6000 do odciecia cos tam sie wycisnie, ale ile
tak mozna jezdzic po ulicach??? I czemu ten bak taki maly?

E tam od razu piłować ...
Dla silników topowych Hond to są normalne warunki pracy to nie Ford czy Fiat
żeby się podniecać 6-cioma tysiącami obrotów :P

pozdro

PeJot

Civic 3D 1.4iS'97

30 Data: Kwiecien 02 2007 20:26:36
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor:


E tam od razu piłować ...
Dla silników topowych Hond to są normalne warunki pracy to nie Ford czy Fiat
żeby się podniecać 6-cioma tysiącami obrotów :P

Tu nie chodzi o podniete, tylko o permanentny RYK.

Tomek

31 Data: Kwiecien 01 2007 12:59:19
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: PeJot - Krk 

Użytkownik "Rysiek Branson"  napisał w wiadomości

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne: http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448


Ja niepogardziłbym tym białym sedanem ze złotymi felgami :)
Przynajmniej widać że ma jakiś charakter w porównaniu z wyjątkowo
"skopaną" Imprezą ...

pozdro

PeJot

Civic 3D 1.4iS'97

32 Data: Kwiecien 02 2007 09:25:41
Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL
Autor: dep 

Rysiek Branson napisał(a):

najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy..

fotki prasowe, wiec niestety oficjalne: http://www.forum.v10.pl/wiad7448.html#7448


Pozdrawiam
Rysiek

wogóle civic sedan to straszny brzydal się zrobił. type r, to tylko konsekwencja pierwotnej brzydoty.

Honda Civic Type R sedan LOL



Grupy dyskusyjne