Grupy dyskusyjne   »   Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie

Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie



1 Data: Styczen 17 2007 19:39:51
Temat: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.

1. Silnik.
Oczywiście wiertarka. Jak to Honda. Na dokładna relacje przyjdzie czas za jakieś 500-1000 km. Do tego momentu ASO poprosiło o "łagodne obchodzenie się z autem". Ważne: lojalnie ostrzegli o konsumpcji oleju. W instrukcji zastrzeżenia do 1 litra na 1000 km, ale to norma obecnie. Gorzej, bo Honda nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie kontrolka... niskiego ciśnienia ;)
Spalanie na przestrzeni 30 km - średnio 9,8 litra. 60% jazda, 40% delikatne zakorkowanie.

2. Zawieszenie.
Ostatnim autem był Avensis z zadbanym zawieszeniem. Ostatnio sporo też jeździłem nowym Passatem. O Accordzie można powiedzieć: dobry kompromis. Nie za twardo, nie za miękko. Opony niestety fabryczne 195 x 65 x 15, ale na lato założę 16''. Auto wyciszone chyba nawet lepiej niż Passek, choć tamten (2.0 tdi 170KM) do głośnych zdecydowanie nie należy.

3. Wnętrze.
Duża możliwość regulacji fotela (przód-tył, góra-dół), z tyły miejsce na nogi dla człowieka o wzroście 190 cm na styk. Fotele przednie o charakterystyce kubełkowej. Dla osoby o szerokich barkach i miednicy zdecydowanie nie będzie to zaleta. Wnęki mogłyby być przynajmniej o 5 cm szersze. Panel obsługiwany intuicyjnie. Radio troszkę kiepsko podświetlane. Sama tablica razi jak żarówa - oczywiście można to regulować. Przyciski opuszczania szyb troszką za blisko łokcia - rękę trzeba cofnąć, aby opuścić szybę lub (fajny bajer) złożyć lusterka. Drzwi nie ryglują się automatycznie - trzeba to aktywować. Wszystkie przyciski (łącznie z dezaktywacją trakcji) w zasięgu wzroku i ręki. Jedyny minus to właśnie podświetlenie radia i źle zlokalizowane przyciski sterowania szyb.
Parę schowków. Ten pod airbagiem pasażera bardzo płytki. Za to ten w panelu głównym mieści CB-radio. Pod łokietnikiem miejsce na duuuuużo płyt.
Lewarek zmiany biegów mały a same biegi przyjemnie się załączają. Sprzęgło reaguje nieco wyżej niż w moim Ave - będę się musiał przestawić.
Audio - przez grzeczność nie będę się rozpisywał o jego walorach. CD (bez mp3) fabryczne. Radio sterowane z kierownicy, podobnie jak informacje z komputera.

4. Bagażnik.
Bodajże 450 litrów. W miarę foremny. Bez gołych blach. Klapa otwierana przyciskiem z pilota. Otwierana to za dużo powiedziane. Uchylana - bardziej pasuje.
Brak pełnowartościowego koła, ale właśnie za sprawą dojazdówki bagażnik jest znacznie większy od Civica sedana, który ma większe od Accorda rozmiary.

5. Design.
Ma swoich zwolenników, ma przeciwników. Mi się podoba :) Widoczność w środku dobra. Agresywny przód, z tyłem już nie jest tak kolorowo. Chyba zabrakło koncepcji. Bardzo mocne standardowe oswietlenie. W wersji comfort brak przednich halogenów/świateł przeciwmgłowych.

To tyle, na tę chwilę :)

--
Pozdrawiam,
Piotr



2 Data: Styczen 17 2007 18:52:24
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Pomyslowy Dobromir 

On 2007-01-17, Akcent  wrote:

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.

1. Silnik.
Oczywiście wiertarka. Jak to Honda. Na dokładna relacje przyjdzie czas za
jakieś 500-1000 km. Do tego momentu ASO poprosiło o "łagodne obchodzenie się
z autem". Ważne: lojalnie ostrzegli o konsumpcji oleju. W instrukcji
zastrzeżenia do 1 litra na 1000 km, ale to norma obecnie. Gorzej, bo Honda
nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie
kontrolka... niskiego ciśnienia ;)

A powiedzieli jakie spalanie tego oleju to norma z praktyki?
Dla mnie palenie oleju w jakichkolwiek zauwazalnych ilosciach to dziwactwo,
albo dwusuw:)

A jak chodzi ten silnik poza tym, ze ,,wiertarka''?

Pozdrawiam,

--
Tomasz
glacier-blue BMW E39 V8 4.4l AT (sprzedane)
pomaranczowy S.Swift R4 1.3l MT

3 Data: Styczen 17 2007 20:07:14
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

A powiedzieli jakie spalanie tego oleju to norma z praktyki?
Dla mnie palenie oleju w jakichkolwiek zauwazalnych ilosciach to dziwactwo,
albo dwusuw:)

Powiedzieli, choć nie musieli: jeżeli da Pan auto w p...ę, niech Pan sprawdzi stan oleju. Jeżeli nie jest Pan Hołowczycem - sprawdzać co 5.000-10.000 km.

A jak chodzi ten silnik poza tym, ze ,,wiertarka''?

Taka dziwna rzecz. Przy zmianie biegów odnoszę wrażenie, że silnik wciąż "trzyma" obroty. Po włożeniu kolejnego biegu wciąż chce ciągnąć. Miłe to, ale trzeba mieć nerwy, żeby wkręcać auto na 6.000 rpm. Zwłaszcza w nowym aucie.


--
Pozdrawiam,
Piotr

4 Data: Styczen 17 2007 15:22:49
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Pete 


Użytkownik "Akcent" wrote

Taka dziwna rzecz. Przy zmianie biegów odnoszę wrażenie, że silnik wciąż
"trzyma" obroty.

O ile mnie pamięć nie myli, ma to związek z troską o ekologię... żeby nie
było zbyt zanieczyszczonych spalin... już nie pamiętam jakie było
wytłumaczenie od strony technicznej... może ktoś wspomoże.  W każdym razie
sporo nowych aut tak ma.  W Corolli siostry jest to samo.

Pozdr.
Pete

5 Data: Styczen 17 2007 21:27:19
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: przemak 

W każdym razie sporo nowych aut tak ma.  W Corolli siostry jest to samo.

No wlasnie - tez mam nowa corolle i obroty nie spadaja. Dziwne...

--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

6 Data: Styczen 21 2007 18:22:09
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Kroket 

Użytkownik "Pete"  napisał w wiadomości


O ile mnie pamięć nie myli, ma to związek z troską o ekologię... żeby nie
było zbyt zanieczyszczonych spalin... już nie pamiętam jakie było
wytłumaczenie od strony technicznej... może ktoś wspomoże.  W każdym razie
sporo nowych aut tak ma.  W Corolli siostry jest to samo.

Chodzi o unikanie przegrzewania katalizatora. Nagly spadek obrotow przy
zmianie biegow powodowalby mniejszy przeplyw spalin i w efekcie wzrost
temperatury na katalizatorze.
Cecha jest w osobnicza i o jej wystepowaniu decyduje ECU (podobno na
podstawie informacji o stylu jazdy kierowcy). Bardzo uciazliwe kiedy przy
szybkiej jezdzie sciagasz noge z gazu przed zakretem...

Pozdr. Filip
--
  > 0% <
ORANJE

7 Data: Styczen 18 2007 08:48:05
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor:

....

Taka dziwna rzecz. Przy zmianie biegów odnoszę wrażenie, że silnik wciąż
"trzyma" obroty. Po włożeniu kolejnego biegu wciąż chce ciągnąć. Miłe to,
ale trzeba mieć nerwy, żeby wkręcać auto na 6.000 rpm. Zwłaszcza w nowym
aucie.
Troszkę spadają, a po sekundzie, czy dwóch spadają na wolne. Przy szybkiej
zmianie biegów pozwala płynniej przyspieszać. Po dotarciu bez obaw możesz kręcić
do czerwonego pola. Ja mam juz za sobą prawie 200kkm i silniczek ma sie dobrze.
A dosytaje mocno. Czasem sam mam wątpliwości czy mu to nie zaszkodzi? Nie czuć
róznicy w stosunku do nowego. Troche głośniejszy. Poza tym przy spokojnej
jeździe oleju nie bierze (nie da się zaobserwować) tak samo jak nowy.
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

8 Data: Styczen 17 2007 20:06:11
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: kubelt 

Oczywiście wiertarka. Jak to Honda. Na dokładna relacje przyjdzie czas za
jakieś 500-1000 km. Do tego momentu ASO poprosiło o "łagodne obchodzenie
się
z autem". Ważne: lojalnie ostrzegli o konsumpcji oleju. W instrukcji
zastrzeżenia do 1 litra na 1000 km, ale to norma obecnie. Gorzej, bo Honda
nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie
kontrolka... niskiego ciśnienia ;)

IMHO nie masz sie czego obawiac. Egzemplarz ktorego meczylem wyrabial sie
miedzy wymianami bez dolewki

Fotele przednie o
charakterystyce kubełkowej. Dla osoby o szerokich barkach i miednicy
zdecydowanie nie będzie to zaleta.

Zdecydowanie... najwieksza bolaczka tego smaochodu z mojego punktu widzenia.

Brak pełnowartościowego koła, ale właśnie za sprawą dojazdówki bagażnik
jest
znacznie większy od Civica sedana, który ma większe od Accorda rozmiary.

Ale to zawsze dojazdowka :-( Niedoceniana gdy niepotrzebna lecz gdy juz
zlapiesz ta gume to wtedy czlowiek zaluje, ze nie ma pelnowartosciowego
zapasu. Ja jezdzilem z tym kolkiem w kolorze lososiowatym w poszukiwaniu
wulkanizatora bo srednio sie na tym jezdzi..

To tyle, na tę chwilę :)

Najwiekszym atutem tego samochodu z mojego punktu widzenia bylo zawieszenie.
Jezdzil jak po szynach.

Pozdrawiam
--
kubelt
1.8T w obudowie B5

9 Data: Styczen 17 2007 20:13:56
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: GrzegorzG 


Użytkownik "kubelt"  napisał w wiadomości

Ale to zawsze dojazdowka :-( Niedoceniana gdy niepotrzebna lecz gdy juz
zlapiesz ta gume to wtedy czlowiek zaluje, ze nie ma pelnowartosciowego
zapasu. Ja jezdzilem z tym kolkiem w kolorze lososiowatym w poszukiwaniu
wulkanizatora bo srednio sie na tym jezdzi..


bo jak sama nazwa wskazuje, dojazdowka sluzy do dojechania ;) a nie jezdzenia :>

10 Data: Styczen 17 2007 20:16:39
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: kubelt 

bo jak sama nazwa wskazuje, dojazdowka sluzy do dojechania ;) a nie
jezdzenia :>

Jasna sprawa, ale ja wtedy wybitnie nie mialem czasu i ochoty wozic sie
jeszcze z "gumowymi" sprawami :-)

Pozdrawiam
--
kubelt
1.8T w obudowie B5

11 Data: Styczen 17 2007 20:51:55
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Michal 

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.

a ze tak sie zapytam :-) takie fajne autka to daja jako sluzbowki
to daja jako tzw. bonus do zajmowanego stanowiska i wynagrodzenia ?
czy tez by szybciej zapierdzielac w sluzbowych rozjazdach jako np.
przedstawiciel ?

M

12 Data: Styczen 17 2007 21:32:23
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

a ze tak sie zapytam :-) takie fajne autka to daja jako sluzbowki
to daja jako tzw. bonus do zajmowanego stanowiska i wynagrodzenia ?
czy tez by szybciej zapierdzielac w sluzbowych rozjazdach jako np. przedstawiciel ?

Nie jestem przedstawicielem :)

--
Pozdrawiam,
Piotr

13 Data: Styczen 17 2007 23:35:53
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: gordon1 

auto bardzo fajne,praca fajna,silnik fajny,wnetrze srednie.

14 Data: Styczen 17 2007 21:02:07
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: new 

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.

Mozecie polecic dobry/tani salon Hondy (południowo-wschodnia czesc kraju + centrum)? ;) Zastanawiam sie nad wersja wyzsza - sport lub executive, ale czy warto doplacac?

15 Data: Styczen 17 2007 20:16:59
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: GlennBp 

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)


Noooo w koncu pojeździsz ;-)
Gratuluje wyboru.
JEździłem typer-s,w rodzinie mam akordeona 2.0, ale w jakiejs wysokiej wersji, i
 naprawde dobrze sie w nim czuje.
Type-s ok, 2.0, lekko słabawy, ale to IMHO
Ponieważ, moja bardacha juz na sie zwrociła, 100kkm nabite, wiec, jeszcze
ewentualnie 50 kkm, i czas na zmiany.
Na chwile obecną, z popularesow, w gre wchodzi accord, ale kombi, no i LII Gt(4
lat gwarancj,  i cena, po odpowiednich zniżkach, na poziomie 94-100 kpln.)No nic
zobaczymy.
BTW, co to będzie jak skończę w accordzie?:-)..w kontekscie naszy
staaaaryc..hmm, "róźnic zdań" ;-)
BTW w piątek sobie twój nowy nabytek  obejrze ;-)

--
Pozdrawiam,
Piotr
Pozdrowenska
Luca
LII 2.0T Grandtour


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

16 Data: Styczen 17 2007 21:38:22
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

Noooo w końcu pojeździsz ;-)

No napewno 155 KM lepsze od 128 KM, ale...

Gratuluje wyboru.
JEździłem typer-s,w rodzinie mam akordeona 2.0, ale w jakiejs wysokiej wersji, i
naprawde dobrze sie w nim czuje.
Type-s ok, 2.0, lekko słabawy, ale to IMHO

....no właśnie :)

BTW, co to będzie jak skończę w accordzie?:-)..w kontekscie naszy
staaaaryc..hmm, "róźnic zdań" ;-)

Eeee... wtedy to było Ave vs Laga :))) Staaaare czasy. Ile to, 3 lata?

BTW w piątek sobie twój nowy nabytek  obejrze ;-)

Raczej nie. No chyba, że poza h Twojej pracy. Na priv dam no. tel to pogadamy. Wreszcie... :)


--
Pozdrawiam,
Piotr

17 Data: Styczen 18 2007 11:07:56
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: GlennBp 



> BTW w piątek sobie twój nowy nabytek  obejrze ;-)

Raczej nie. No chyba, że poza h Twojej pracy. Na priv dam no. tel to
pogadamy. Wreszcie... :)

;-) na "wonnej" bywam baardzo rzadko ;-) zaszło sporo zmian ;-)
Niemniej jednak, bardzo chetnie zobacze tego akordeona, bo wujek jakos
niechetnie kreci go odpowiednich obrotow..a Type-eSa  ktorego notabene dealer
kazal mi podczas test driv`u katowac ;-) to chyba insza inszosc ;-)
Na razie, dzwonili z zaproszeniem na jazde LII Gt..no coz.. Tak czy siak,
jeszcze z 50 kkm musze przejechac obecnym powozem(żona) ;-)
To do zobaczycha.. i oby dobrze sie smigalo ;-)




--
Pozdrawiam,
Piotr

Pzdr
Luca
LII Gt


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

18 Data: Styczen 17 2007 20:22:32
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: hamberg 


Akcent wrote:

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)

nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie
kontrolka... niskiego ciśnienia ;)

a co w tym dziwnego? standardowa kontrolka istniejaca chyba w kazdym
aucie...


4. Bagażnik.
Bodajże 450 litrów. W miarę foremny. Bez gołych blach. Klapa otwierana

a jest jakiekolwiek auto zblizonej klasy gdzie sa gole blachy??

5. Design.
Ma swoich zwolenników, ma przeciwników. Mi się podoba :) Widoczność w środku
dobra. Agresywny przód, z tyłem już nie jest tak kolorowo. Chyba zabrakło
koncepcji

Koncepcji nie zabraklo - zostala ona zerznieta z alfy romeo 156 tylko
bardziej kanciasta.

19 Data: Styczen 17 2007 21:40:42
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie
kontrolka... niskiego ciśnienia ;)

a co w tym dziwnego? standardowa kontrolka istniejaca chyba w kazdym
aucie...

Nie w każdym.

5. Design.
Ma swoich zwolenników, ma przeciwników. Mi się podoba :) Widoczność w środku
dobra. Agresywny przód, z tyłem już nie jest tak kolorowo. Chyba zabrakło
koncepcji

Koncepcji nie zabraklo - zostala ona zerznieta z alfy romeo 156 tylko
bardziej kanciasta.

Eee tam. Alfa nadała pewien kierunek. A co z Laguną? Mazdą? Wspomnianym Accordem? Kia? Nie przesadzajmy...

--
Pozdrawiam,
Piotr

20 Data: Styczen 17 2007 22:28:01
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: hamberg 

Nie w każdym.
serio?? w jakim nie ma kontrolki o braku cisnienia oleju? Jak takim
jezdzic?

Eee tam. Alfa nadała pewien kierunek. A co z Laguną? Mazdą? Wspomnianym
Accordem? Kia? Nie przesadzajmy...

zaden inny oprocz serii seatow (cordoba) nie ma tyle wspolnych akcentow
z alfa 156 co wlasnie accord (przod, tyl, boki, wnetrze jakos nie
zapadlo mi w pamiec wiec sie tu nie wypowiem)

21 Data: Styczen 18 2007 09:00:45
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

Nie w każdym.

serio?? w jakim nie ma kontrolki o braku cisnienia oleju? Jak takim
jezdzic?

Pisałem o braku kontrolki "niskiego poziomu" oleju. Kontrolka "niskiego
ciśnienia" jest.
Nie wiem, czy się dobrze rozumiemy...

Eee tam. Alfa nadała pewien kierunek. A co z Laguną? Mazdą? Wspomnianym
Accordem? Kia? Nie przesadzajmy...

zaden inny oprocz serii seatow (cordoba) nie ma tyle wspolnych akcentow
z alfa 156 co wlasnie accord (przod, tyl, boki, wnetrze jakos nie
zapadlo mi w pamiec wiec sie tu nie wypowiem)

Japońćzycy jeszcze długo nie dorównają Alfie.
Zresztą, kto dorówna?? (retoryka)


--
Pozdrawiam,
Piotr

22 Data: Styczen 17 2007 22:54:10
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Maciek "Sołtys" 

Akcent napisał(a):

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.


HiHI fajne służbowe auta dają - po pasku taka honda :)
Już widzę że minąłem się z branżą bo chemikiem nie jesteś pewnie :)

--
Maciek z Felką
(white fela '95 LXi + rdza)

23 Data: Styczen 18 2007 09:41:27
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: toja 

To tyle, na tę chwilę :)

Gratulacje i czekam na kolejne spostrzezenia. Jesli jest taka mozliwosc, to prosze pare zdan porownania do paska czy ave :)

24 Data: Styczen 18 2007 10:20:26
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

Gratulacje i czekam na kolejne spostrzezenia. Jesli jest taka mozliwosc,
to prosze pare zdan porownania do paska czy ave :)

Accord 07 vs Passat 07
Jeden bardzo mocny turbo diesel, drugi całkiem mocny benzyniak. Jeden
ciagnie od 1500 rpm, drugi od 4000 rpm. W jednym trzeba zmieniać biego przy
3000-4000 rpm, w drugim kręcic do 6000-7000 rpm.
Nie wiem, czy za sprawą zapowiadanych wiatrów, czy może różncy w profilach
opon, ale Passek prowadził się lepiej. Honda - zgodnie z przewidywaniami -
wybiera zdecydowanie dokładniej wszelkie nierówności.
Fotel wygodniejszy w VW, ale lepiej trzyma w Hondzie. Nie mam nawi, ale
obsługa panelu w Passku nieco przekombinowana. No i na koniec, Passat miał
więcej wodotrysków, typu doświetlanie na zakrętach, elektryczne rolety,
elektryczne siedziska, beznadziejny system rozruchu. Jeżeli to ma dla Ciebie
znaczenie, Passat w środku jest bardziej "żywy" - więcej wielokolorowych
diod, światełek... Ja akurat za tym nie przepadam.

Accord 07 vs Avensis 98
No chyba trudno zestawić te dwa samochody, choć naprawdę na Toyote narzekac
nie mogę.
Jeżeli mimo wszystko chcesz porównać te dwie epoki, wskaż na co chciałbyś
zwrócić uwagę.



--
Pozdrawiam,
Piotr

25 Data: Styczen 18 2007 11:08:44
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: toja 

Accord 07 vs Avensis 98
No chyba trudno zestawić te dwa samochody, choć naprawdę na Toyote narzekac
nie mogę.

Dzieki
Chyba rzeczywiscie nie ma sensu zestawiac. Co do swiatelek, bajerow to tez za tym nie przepadam.
Czy w Accordzie rzeczywiscie takie slabe audio jest, a antena wbudowana w tylnia szybe (co moze odbic sie na jakosci odbioru radia)?

26 Data: Styczen 18 2007 11:39:45
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Akcent 

Czy w Accordzie rzeczywiscie takie slabe audio jest, a antena wbudowana
w tylnia szybe (co moze odbic sie na jakosci odbioru radia)?

Basy jeszcze jakoś ujdą, ale wysokie to nieporozumienie.
Bez podmianki audia nie ma co liczyc na cuda ;)

Radio faktycznie dziwnie odbiera. Niby zaprogramowane fale ładnie i czysto,
ale potrafi przelecieć mocne sygnały (np. 107,5 w Warszawie Radio Zet).

--
Pozdrawiam,
Piotr

27 Data: Styczen 18 2007 08:40:20
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor:

...Ważne: lojalnie ostrzegli o konsumpcji oleju. W instrukcji
zastrzeżenia do 1 litra na 1000 km, ale to norma obecnie...
Jeśli nie będziesz jeździł ciagle na VTEC-u to będziesz miał niewidoczne zużycie
oleju.
Jeśli zwykle powyżej 4krpm to zgodnie z obietnicą Hondy. Tak jest w CR-V, która
jeżdżę z "tym samym" silnikiem...
Pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

28 Data: Styczen 18 2007 13:08:44
Temat: Re: Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie
Autor: Koriolan 

Akcent napisał(a):

No i najstała ta wjelkopomna chwila ;)

Dzisiaj odebrałem służbowego Accorda. Wersja 2.0, comfort, sedan.
Też tak mam, od listopada :) 6500 km.


1. Silnik.

Gorzej, bo Honda nie wyposażyła Accorda w kontrolke o niskim poziomie oleju. Jest jedynie kontrolka... niskiego ciśnienia ;)
I to jest "chamówa" w Meganie przez 6 lat nie dotykałem bagnetu- przy zapłonie był segmentowy wyświetlacz poziomu oleju.
Spalanie na przestrzeni 30 km - średnio 9,8 litra. 60% jazda, 40% delikatne zakorkowanie.

Amen. Na trasie około 8.

2. Zawieszenie.
Ostatnim autem był Avensis z zadbanym zawieszeniem. Ostatnio sporo też jeździłem nowym Passatem. O Accordzie można powiedzieć: dobry kompromis.
Po przesiadce z Megany I / Lagi II - twardo i fajnie. Jak po szynach.

Nie za twardo, nie za miękko. Opony niestety fabryczne 195 x 65 x 15, ale na lato założę 16''. Auto wyciszone
Dokładnie.

3. Wnętrze.
Duża możliwość regulacji fotela (przód-tył, góra-dół), z tyły miejsce na nogi dla człowieka o wzroście 190 cm na styk. Fotele przednie o charakterystyce kubełkowej. Dla osoby o szerokich barkach i miednicy zdecydowanie nie będzie to zaleta. Wnęki mogłyby być przynajmniej o 5 cm szersze.
DOKŁADNIE !! O mało co nie zrezygnowałem z Accorda właśnie przez fotele.Dodam że siedzisko zdecydowanie za krótkie. Mam 180 cm, jeżdże na max podniesionym i odsunietym fotelu. Prawe podudzie wisi mi w powietrzu i po kilkudziesięciu km to czuć. Poważnie rozważam jakąś poduszkę pod cztery litery.
Oczywiście w salonie Hondy powiedzieli że nikt na te fotele nie narzeka.

Panel obsługiwany intuicyjnie. Radio troszkę kiepsko
podświetlane.
Moja pierwsza uwaga podczas jazdy nocą :) Ale przyciski duże , wysoko umieszczone i nłatwo się w nie trafia.

Sama tablica razi jak żarówa - oczywiście można to
regulować. Przyciski opuszczania szyb troszką za blisko łokcia - rękę trzeba cofnąć, aby opuścić szybę lub (fajny bajer) złożyć lusterka.
Potwierdzam.

Drzwi nie ryglują się automatycznie - trzeba to aktywować.
Jak się to aktywuje ?? Dodam, że nie ma żadnej kontrolki czy drzwi są zaryglowane czy nie.   Można też zablokować otwieranie szyb przez pasażerów.

Parę schowków. Ten pod airbagiem pasażera bardzo płytki. Za to ten w panelu głównym mieści CB-radio. Pod łokietnikiem miejsce na duuuuużo płyt.
I jest tam gniazdo elektryczne.
Radio sterowane z kierownicy, podobnie jak informacje z komputera.
I cholera radia z MP3 w ogóle nie było w opcjach. Mam przez modulator FM. Przyciski sterowania radiem w kierownicy: głośność OK natomiast przełączanie tracków /stacji i mode - zdecydowanie za blisko środka koła. Generalnie lepiej obsługiwało mi się radio dodatkową "wajchą" jak w Renault.

4. Bagażnik.
Bodajże 450 litrów. W miarę foremny. Bez gołych blach. Klapa otwierana przyciskiem z pilota. Otwierana to za dużo powiedziane. Uchylana - bardziej pasuje.
To akurat buzer.
Brak pełnowartościowego koła, ale właśnie za sprawą dojazdówki bagażnik jest znacznie większy od Civica sedana, który ma większe od Accorda rozmiary.
Jeszcze nie sprawdzałem koła.. ale skoro tak mówisz..

Bagażnik jest duży ..w Tourerze. Natomiast w sedanie jest spory,
ale mały otwór załadowczy mocno utrudnia jego wykorzystanie.Miałem kłopot z zapakowaniem większej drukarki..

5. Design.
Ma swoich zwolenników, ma przeciwników. Mi się podoba :) Widoczność w środku dobra.
Czujniki cofania wstawiłem od razu.
Agresywny przód, z tyłem już nie jest tak kolorowo. Chyba
zabrakło koncepcji. Bardzo mocne standardowe oswietlenie. W wersji comfort brak przednich halogenów/świateł przeciwmgłowych.
Wstawiłem przeciwmgielne i są OK.

To tyle, na tę chwilę :)
U mnie piszczy prawy tylny (na ucho) hamulec. Odbierałem auto akurat w dniu kiedy sypnęło śniegiem i zamarzało - więc mam zimówki i są zdecydowanie za miękkie. Silniczek się wkręca.. oj wkręca...
Wkurza mnie brak chlapaczy.

Nie rozgryzłem, co pojawia się na wyświetlaczu komputera po dłuższym przytrzymaniu "select"- jakieś ustawienia nieobecnego tempomatu? ostrzeżenie o przekroczeniu 50 / 80 km/h? W instrukcji nic nie znalazłem.

Pozdrawiam i życzę powodzenia na naszych drogach.


Michał

Honda Accord 2.0 (155KM) 2006/2007 empirycznie



Grupy dyskusyjne