Grupy dyskusyjne   »   Hybryda

Hybryda



1 Data: Luty 16 2012 11:55:55
Temat: Hybryda
Autor: jotmys 

Przyszedł taki mail:

SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !
1. Litr wody destylowanej na  1000 (1 tysiac) km to twoja przyszlosc ,twoj
sukces i realny dobrobyt.
www.autonawode.eu  juz od 299,00€
EKO-BOX : oszczędzaj paliwo optymalizując pracę silnika ! od 250,00€
2.Optimalizacja zmniejszajaca zuzycie paliwa przy jednoczesnej poprawie
dynamiki i elastycznosci-oferta eco-box
http://www.autonawode.eu/oferta.php
System HHO dziala ze wszystkimi silnikam spalinowymi:  Korzystaj z formularza
kontaktowego : http://www.autonawode.eu/kontakt.php
Zaoszczedza do 50% paliwa,
INFORMACJE. Tel. 32  7905950         od 10-16 oo  Pon.-Pt.
Poszukujemy osoby oraz firmy do wspolpracy ,zarabiasz podwojnie,oszczedzajac
przy tankowaniu oraz prezentujac produkt znajomym-prowizja.
 !!!!  Przesli dalej !!!!

Czy jadł już ktoś coś takiego?

jotmys

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Luty 16 2012 13:25:03
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello jotmys,

Thursday, February 16, 2012, 12:55:55 PM, you wrote:

Przyszedł taki mail:

SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !

[...]

Czy jadł już ktoś coś takiego?

Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.

Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

3 Data: Luty 16 2012 13:41:33
Temat: Re: Hybryda
Autor: AZ 

On 02/16/2012 01:25 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:


Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.

Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.

No i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa.

--
Artur
ZZR 1200

4 Data: Luty 16 2012 13:46:25
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello AZ,

Thursday, February 16, 2012, 1:41:33 PM, you wrote:

Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.
No i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa.

Pobiera 600W, czyli przez 2 godziny zużyje 4320kJ. Ciepło spalania
czystego wodoru to 10.8kJ/l - 2592kJ dla 240l - ale nie jest to czysty
wodór a silnik ma niską sprawność. W rzeczywistości bilans jest
ujemny i ustrojstwo marnuje moc silnika.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

5 Data: Luty 16 2012 13:50:58
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello RoMan,

Thursday, February 16, 2012, 1:46:25 PM, you wrote:

Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.
No i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa.
Pobiera 600W,

Soryy - 300W

czyli przez 2 godziny zużyje 4320kJ.

2160kJ

Ciepło spalania czystego wodoru to 10.8kJ/l - 2592kJ dla 240l - ale
nie jest to czysty wodór a silnik ma niską sprawność. W
rzeczywistości bilans jest ujemny i ustrojstwo marnuje moc silnika.


--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

6 Data: Luty 16 2012 15:48:56
Temat: Re: Hybryda
Autor: news-gazeta 

Hello jotmys,

Thursday, February 16, 2012, 12:55:55 PM, you wrote:

Przyszedł taki mail:

SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !

[...]

Czy jadł już ktoś coś takiego?

Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.

Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.


Ale rozumiesz jak to dziala?
I napewno przeczytales wiele stron z roznych forum, gdzie ludzie opisuja ze faktycznie samochod spala mniej benzyny, posilkujac sie powietrzem z dodatkiem wodoru?
Mimo ze rowniez sceptycznie podchodze do tego tematu, cos w tym jednak jest i to dziala.
Przynajmniej opisuja to ludzie na forach - sam tego nie sprawdzilem.

Pozdrawiam - Darek.

7 Data: Luty 16 2012 15:53:01
Temat: Re: Hybryda
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 16.02.2012 15:48, news-gazeta pisze:

Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.


Ale rozumiesz jak to dziala?

Nie działa.

I napewno przeczytales wiele stron z roznych forum, gdzie ludzie opisuja
ze faktycznie samochod spala mniej benzyny, posilkujac sie powietrzem z
dodatkiem wodoru?

Jest równie wiele stron o ludziach lewitujących, rozmawiających z
duchami czy w telepatycznym kontakcie z kosmitami.

I jeszcze więcej o zarabianiu milionów siedząc w domu przed komputerem i
klikając w reklamy.

8 Data: Luty 16 2012 15:10:10
Temat: Re: Hybryda
Autor: kamil 

On 16/02/2012 14:48, news-gazeta wrote:

Ale rozumiesz jak to dziala?
I napewno przeczytales wiele stron z roznych forum, gdzie ludzie opisuja
ze faktycznie samochod spala mniej benzyny, posilkujac sie powietrzem z
dodatkiem wodoru?
Mimo ze rowniez sceptycznie podchodze do tego tematu, cos w tym jednak
jest i to dziala.
Przynajmniej opisuja to ludzie na forach - sam tego nie sprawdzilem.

Na płocie kiedyś "dupa" było napisane, drzazgi z pisiora przez dwa dni jeszcze wyciągałem.





--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

9 Data: Luty 16 2012 16:32:28
Temat: Re: Hybryda
Autor: Robert_J 

Mimo ze rowniez sceptycznie podchodze do tego tematu, cos w tym jednak jest i to dziala.
Przynajmniej opisuja to ludzie na forach - sam tego nie sprawdzilem.

O matko... ;-). Wróżbitom z Tele5 i ITV też wierzysz?
Te fora to chyba zakładają znajomi sprzedawców tego typu wynalazków i wypisują te swoje farmazony :-).

10 Data: Luty 17 2012 19:51:39
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Thu, 16 Feb 2012 13:25:03 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

Hello jotmys,

Thursday, February 16, 2012, 12:55:55 PM, you wrote:

Przyszedł taki mail:

SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !

[...]

Czy jadł już ktoś coś takiego?

Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.

Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.

Dzięki temu że ilość czegokolwiek generowana przez to urządzenia jest tak
znikoma rekalmuje się jako "nie wymagające ingenerncji w elektronikę
pojazdu", co dobrze pokazuje że to w ogóle nie działa.

Zresztą ile tego wodoru jest w litrze wody, który rzekomo na starczyć na
1000km?

11 Data: Luty 17 2012 20:32:39
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Tomasz,

Friday, February 17, 2012, 7:51:39 PM, you wrote:

Przyszedł taki mail:
SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !
[...]
Czy jadł już ktoś coś takiego?
Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.
Dzięki temu że ilość czegokolwiek generowana przez to urządzenia jest tak
znikoma rekalmuje się jako "nie wymagające ingenerncji w elektronikę
pojazdu", co dobrze pokazuje że to w ogóle nie działa.
Zresztą ile tego wodoru jest w litrze wody, który rzekomo na starczyć na
1000km?

W gramach? jakieś 120? Nie chce mi się liczyć. Jakieś 1300l pod
normalnym ciśnieniem.

Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co
wychodzi z generatora zasilanego prądem 25A przez minutę, wodoru jest
zaledwie 1/6l a tlenu 1/12l - reszta to para wodna. Współczynniki
elektrochemiczne dla gazów są szokujaco niskie. 300W wystarczy, żeby
wyprodukować parę wodną.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

12 Data: Luty 18 2012 00:26:18
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Fri, 17 Feb 2012 20:32:39 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

Hello Tomasz,

Friday, February 17, 2012, 7:51:39 PM, you wrote:

Przyszedł taki mail:
SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !
[...]
Czy jadł już ktoś coś takiego?
Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h
zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W
tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi
mniej niż 0.5% dodatku.
Dzięki temu że ilość czegokolwiek generowana przez to urządzenia jest tak
znikoma rekalmuje się jako "nie wymagające ingenerncji w elektronikę
pojazdu", co dobrze pokazuje że to w ogóle nie działa.
Zresztą ile tego wodoru jest w litrze wody, który rzekomo na starczyć na
1000km?

W gramach? jakieś 120? Nie chce mi się liczyć. Jakieś 1300l pod
normalnym ciśnieniem.

No to będzie tej energii że aż strach...
Odpowiednik niecałego 0.5l benzyny... na 1000km :)
Przy optymistycznym założeniu że 100% wody zmienia się w tlen i wodór,.

Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co
wychodzi z generatora zasilanego prądem 25A przez minutę, wodoru jest
zaledwie 1/6l a tlenu 1/12l - reszta to para wodna. Współczynniki
elektrochemiczne dla gazów są szokujaco niskie. 300W wystarczy, żeby
wyprodukować parę wodną.

W zasadzie tego się trzeba spodziewać po urządzeniu gdzie do litra wody
dostarcza się kilkaset watt, a jakiś radioatorów to ja w tych puszkach nie
widzę.
A to wszystko pewnie jeszcze w warunkach podciśnienie z kolektora.

13 Data: Luty 18 2012 00:34:24
Temat: Re: Hybryda
Autor: Michał 

> Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co
> wychodzi z generatora zasilanego prądem 25A przez minutę, wodoru jest
> zaledwie 1/6l a tlenu 1/12l - reszta to para wodna. Współczynniki
> elektrochemiczne dla gazów są szokujaco niskie. 300W wystarczy, żeby
> wyprodukować parę wodną.

W zasadzie tego się trzeba spodziewać po urządzeniu gdzie do litra wody
dostarcza się kilkaset watt, a jakiś radioatorów to ja w tych puszkach nie
widzę.
A to wszystko pewnie jeszcze w warunkach podciśnienie z kolektora.


Niecałe 20 lat temu w podstawówce bawiłem się w robienie tak wodoru:

-akumulator żelowy 7.5Ah 12V "do pecetowego UPS'a"
-trochę elektrod, z baterii (rozpuszczało metale, folia aluminiowa się nie
nadawała)
-sól żeby szybciej było ;)
-grube kable

koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary,
bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.

dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała
do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.


pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

14 Data: Luty 18 2012 11:19:07
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Sat, 18 Feb 2012 00:34:24 +0000 (UTC),  Michał wrote:

koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary,
bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.

Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała
do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.

pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)

Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.
Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy
mogłoby dostarczyć jakieś znaczące dla silnika ilości wodoru), to wtedy z
kolei cały silnik samochodu by tego nie uciągnął (o seryjnym alternetorze
nawet nie wspominając).

Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych
magentyzerów - ci co mieli do szkoły pod górkę, montują takie wynalazki jak
HHO, a potem albo efekt placebo i wprowadzenie oszczędnego stylu jeazdy
"żeby niezaburzać pomiaru", albo po prostu kłamią znajomym żeby nie wyjść
na głupków którzy wtopili kilka tysięcy.

O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

15 Data: Luty 18 2012 12:01:55
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Tomasz,

Saturday, February 18, 2012, 11:19:07 AM, you wrote:

koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary,
bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.
Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

Dawniej - w reakcji kwasu solnego z metalami. Obecnie - może to być
elektroliza, niestety.

dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała
do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.
pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)
Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.

Koligram Wodóru może ;) Ale kilogram wodoru to parę metrów
sześciennych do sprężenia i niejak nie zajmie to tyle samo miejsca co
3 kG benzyny. Na dopładkę potrzeba mnóstwo energii, żeby to sprężyć a
potem kolejne mnóstwo, żeby rozprężyć. W lecie nie ma problemu ale
jesienią/zimą "bak" wodoru może się skorupą lodu pokryć.

Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

Nie ma nawet o czym mówić.

Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy
mogłoby dostarczyć jakieś znaczące dla silnika ilości wodoru), to wtedy z
kolei cały silnik samochodu by tego nie uciągnął (o seryjnym alternetorze
nawet nie wspominając).

Praw fizyki nie oszukasz.


Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych
magentyzerów - ci co mieli do szkoły pod górkę, montują takie wynalazki jak
HHO, a potem albo efekt placebo i wprowadzenie oszczędnego stylu jeazdy
"żeby niezaburzać pomiaru", albo po prostu kłamią znajomym żeby nie wyjść
na głupków którzy wtopili kilka tysięcy.
O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

Powiedzmy 2/3. Ale przy pewnych uciążliwościach, które spowodowały, że
ja na przykład nie zdecydowałem się na LPG nawet w tak paliwożernym
(według niektórych) potworze jak Lanos...

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

16 Data: Luty 18 2012 12:04:56
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello,

[...]

Też się nie wyspałem :(

Koligram Wodóru może ;) Ale kilogram wodoru to parę metrów
sześciennych do sprężenia i niejak nie zajmie to tyle samo miejsca co
                              nijak
3 kG benzyny. Na dopładkę potrzeba mnóstwo energii, żeby to sprężyć a
                   dokładkę
potem kolejne mnóstwo, żeby rozprężyć. W lecie nie ma problemu ale
jesienią/zimą "bak" wodoru może się skorupą lodu pokryć.

[...]

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

17 Data: Luty 29 2012 14:31:18
Temat: Re: Hybryda
Autor: Sebastian Kaliszewski 

RoMan Mandziejewicz wrote:

Hello Tomasz,

Saturday, February 18, 2012, 11:19:07 AM, you wrote:

koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary,
bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.
Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

Dawniej - w reakcji kwasu solnego z metalami. Obecnie - może to być
elektroliza, niestety.

Iii tam. Z ropy się robi. Albo innego gazu ziemnego. Reakcja metanu z wodą (katalityczna w temperaturze grubych setek stopni) produkuje syngas czyli mieszaninę czadu i wodoru. Z tego się oddziela wodór.


dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.
pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)
Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.

Koligram Wodóru może ;) Ale kilogram wodoru to parę metrów
sześciennych do sprężenia i niejak nie zajmie to tyle samo miejsca co
3 kG benzyny. Na dopładkę potrzeba mnóstwo energii, żeby to sprężyć a
potem kolejne mnóstwo, żeby rozprężyć.

Eeee. Na rozprężenie już raczej energii nie potrzeba. Tylko trzeba sobie potem umieć radzić z naprawdę zimnym (minus sto kilkadziesiąt stopni) paliwem. Ale zimny ma też parę zalet bo np. łatwiej z "wtryskiem" bo jest sporo gęstszy.

W lecie nie ma problemu ale
jesienią/zimą "bak" wodoru może się skorupą lodu pokryć.

Musiałby mieć odpowiednią izolację.


Można też by wodór skroplić. Jest to jeszcze bardziej kosztowne energetycznie. Ale wtedy bak sporo mniejszy i lżejszy wyjdzie. Za to izolacja musiałaby być o wiele wiele lepsza (choć technicznie jest to osiągalne -- rozwiązaniem jest konstrukcja typu termos z wysoką próżnią pomiędzy ściankami, gdzie dodatkowo umieszczone jest wiele warstw cienkiej folii alu -- tzw. MLI czyli Multi Layer Insulation).

Teraz jeśli silnik spalinowy o sprawności 30% zastąpić układem wysokosprawnych (>50%) ogniw paliwowych i silnikiem elektrycznym (sprawność ~95%) to energetycznie już wychodzi lepiej z wodorem produkowanym z ropy (łącznie z dystrybucją tegoż wodoru) niż wprost spalanie produktów ropy naftowej. Ino nie ma całej infrastruktury wodorowej. Więc takie zabawy to tylko różne testy.


Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

Nie ma nawet o czym mówić.

Oczywiście. Te całe HHO to zabawa w pereptum mobile.


Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy
mogłoby dostarczyć jakieś znaczące dla silnika ilości wodoru), to wtedy z
kolei cały silnik samochodu by tego nie uciągnął (o seryjnym alternetorze
nawet nie wspominając).

Praw fizyki nie oszukasz.

Cóż, perpetum mobile nadal wygląda na niemożliwe do zbudowania :)

Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych
magentyzerów - ci co mieli do szkoły pod górkę, montują takie wynalazki jak
HHO, a potem albo efekt placebo i wprowadzenie oszczędnego stylu jeazdy
"żeby niezaburzać pomiaru", albo po prostu kłamią znajomym żeby nie wyjść
na głupków którzy wtopili kilka tysięcy.
O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

Powiedzmy 2/3. Ale przy pewnych uciążliwościach, które spowodowały, że
ja na przykład nie zdecydowałem się na LPG nawet w tak paliwożernym
(według niektórych) potworze jak Lanos...

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

18 Data: Luty 18 2012 20:08:26
Temat: Re: Hybryda
Autor: Michał 

> bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.

Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

Ja chciałem właśnie zrobić "rakietę na wodór", ale nie wyszło ;)

Przemysłowo nie wiem - ale chyba właśnie tak - trzeba by zobaczyć
skąd bierze firma SpaceX (goście od Tesli Motors) wodór do rakiet

 
> dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała
> do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.

> pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)

Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.
Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

żadnych szans nie ma

O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

tania jazda mnie nigdy nie interesowała, choć czasami robiło na mnie
wrażenie: ile spaliło ??? 4.7 litra/100 !! ? sekunda - tutaj dojechaliśmy
za 70pln ?!???

A u siebie muszę naprawić lpg bo mi się popsuło i już chyba za długo
na PB jeździ - trochę mi głupio że iCar ma niższa cenę za km,
przynajmniej mi znajomi nie mówią ze podatków nie płacę tu :)

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

19 Data: Luty 29 2012 14:39:00
Temat: Re: Hybryda
Autor: Sebastian Kaliszewski 

  Michał wrote:

bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.
Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

Ja chciałem właśnie zrobić "rakietę na wodór", ale nie wyszło ;)

Przemysłowo nie wiem - ale chyba właśnie tak - trzeba by zobaczyć
skąd bierze firma SpaceX (goście od Tesli Motors) wodór do rakiet

Oni latają na nafcie :)

Nafta (taka szlachetna, oczyszczona z różnych alkinów i innych węglowodorów cyklicznych coby mogła robic jako ciecz chłodząca pracująca w ciężkich warunkach i by się z niej przy tym sadza nie wytrącała -- czyli paliwo RP-1) a do niej ciekły tlen i leciiimy!

A wodór to się produkuje przemysłowo bo czasem bywa potrzebny. Choć często nie rozdziela się go od czadu -- czyli pozostaje jako syngas (mieszanina CO i H2).


dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.
pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)
Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.
Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

żadnych szans nie ma

W rzeczy samej. To by łamało znane prawawa fizyki.


O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

tania jazda mnie nigdy nie interesowała, choć czasami robiło na mnie wrażenie: ile spaliło ??? 4.7 litra/100 !! ? sekunda - tutaj dojechaliśmy
za 70pln ?!???

A u siebie muszę naprawić lpg bo mi się popsuło i już chyba za długo na PB jeździ - trochę mi głupio że iCar ma niższa cenę za km,
przynajmniej mi znajomi nie mówią ze podatków nie płacę tu :)

pzdr
\SK

--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

20 Data: Luty 29 2012 14:15:31
Temat: Re: Hybryda
Autor: Sebastian Kaliszewski 

Tomasz Pyra wrote:

On Sat, 18 Feb 2012 00:34:24 +0000 (UTC),  Michał wrote:

koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary, bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.

Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych?
Do napełniania rakiet kosmicznych itp...

Z metanu uzyskanego z ropy albo z gazu ziemnego zmieszanego z parą wodną -- czyli reforming parowy -- to stosunkowo najtańszy energetycznie proces. Są jeszcze inne cop do zasady dosyć podobne procesy.


dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.

pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;)

Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny.
Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik
wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora.

Nie ma. Najwieksza możliwa sprawność elektrolizy to coś ok. 75%.


Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy
mogłoby dostarczyć jakieś znaczące dla silnika ilości wodoru), to wtedy z
kolei cały silnik samochodu by tego nie uciągnął (o seryjnym alternetorze
nawet nie wspominając).

Nie miałby jak. Perpetum mobile.


Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych
magentyzerów - ci co mieli do szkoły pod górkę, montują takie wynalazki jak
HHO, a potem albo efekt placebo i wprowadzenie oszczędnego stylu jeazdy
"żeby niezaburzać pomiaru", albo po prostu kłamią znajomym żeby nie wyjść
na głupków którzy wtopili kilka tysięcy.

O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie
założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no
ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół
ceny.

pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)

21 Data: Luty 18 2012 00:38:11
Temat: Re: Hybryda
Autor: BartekK 

W dniu 2012-02-16 13:25, RoMan Mandziejewicz pisze:

Czy jadł już ktoś coś takiego?
Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
A widziałeś, ze nawet w Opolu jeździ jakaś taka oklejona terenówka, nissan patrol czy coś takiego, firma z jakiegoś zapyziałego magazynu ze Zborzowej, albo innego Cygana, i sie mocno reklamują...

--
| Bartłomiej Kuźniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

22 Data: Luty 18 2012 00:43:14
Temat: Re: Hybryda
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello BartekK,

Saturday, February 18, 2012, 12:38:11 AM, you wrote:

Czy jadł już ktoś coś takiego?
Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
A widziałeś, ze nawet w Opolu jeździ jakaś taka oklejona terenówka,
nissan patrol czy coś takiego, firma z jakiegoś zapyziałego magazynu ze
Zborzowej, albo innego Cygana, i sie mocno reklamują...

Jest znacznie gorzej. Co chwilę zgłasza się do mnie ktoś z żadaniem
opracowania super transformatora albo cewki dla generatora HHO.
Podaje przy tym parametry takie, że głowa mała. Człowiek tłumaczy, że
to jest technobełkot - jakbym z audiofaszystami gadał.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

23 Data: Luty 18 2012 00:58:10
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Sat, 18 Feb 2012 00:43:14 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

Hello BartekK,

Saturday, February 18, 2012, 12:38:11 AM, you wrote:

Czy jadł już ktoś coś takiego?
Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie
termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami.
A widziałeś, ze nawet w Opolu jeździ jakaś taka oklejona terenówka,
nissan patrol czy coś takiego, firma z jakiegoś zapyziałego magazynu ze
Zborzowej, albo innego Cygana, i sie mocno reklamują...

Jest znacznie gorzej. Co chwilę zgłasza się do mnie ktoś z żadaniem
opracowania super transformatora albo cewki dla generatora HHO.
Podaje przy tym parametry takie, że głowa mała. Człowiek tłumaczy, że
to jest technobełkot - jakbym z audiofaszystami gadał.

Widać nie czujesz niszy rynkowej ;-)
Chociaż ja już też jednego przekonałem, co chciał żebym mu takie cudo w
samochodzie zamontował.
Jak przyszedł to jedyna wątpliwość jaką miał to czy akumulator to
uciągnie... Jak wychodził to już miał szeroki komplet wątpliwości :)

24 Data: Luty 16 2012 13:44:44
Temat: Re: Hybryda
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 16.02.2012 12:55,  jotmys pisze:

System HHO dziala ze wszystkimi silnikam spalinowymi:  Korzystaj z formularza
kontaktowego : http://www.autonawode.eu/kontakt.php
Zaoszczedza do 50% paliwa,
INFORMACJE. Tel. 32  7905950         od 10-16 oo  Pon.-Pt.
Poszukujemy osoby oraz firmy do wspolpracy ,zarabiasz podwojnie,oszczedzajac
przy tankowaniu oraz prezentujac produkt znajomym-prowizja.
 !!!!  Przesli dalej !!!!

W sumie należałoby to przesłać do prokuratury jako próbę oszustwa...

25 Data: Luty 29 2012 14:37:58
Temat: Re: Hybryda
Autor: kogutek 

 jotmys  napisał(a):

Przyszedł taki mail:

SZOK ! Benzyna po 6 zl.
A to dopiero poczatek,
UWOLNIJ  SIE  OD  CEN  PALIW !!!
GENERATOR WODORU POZWOLI ZAOSZCZEDZIC CI DZIESIATKI TYSIECY ZLOTYCH ROCZNIE !
1. Litr wody destylowanej na  1000 (1 tysiac) km to twoja przyszlosc ,twoj
sukces i realny dobrobyt.
www.autonawode.eu  juz od 299,00€
EKO-BOX : oszczędzaj paliwo optymalizując pracę silnika ! od 250,00€
2.Optimalizacja zmniejszajaca zuzycie paliwa przy jednoczesnej poprawie
dynamiki i elastycznosci-oferta eco-box
http://www.autonawode.eu/oferta.php
System HHO dziala ze wszystkimi silnikam spalinowymi:  Korzystaj z formularza
kontaktowego : http://www.autonawode.eu/kontakt.php
Zaoszczedza do 50% paliwa,
INFORMACJE. Tel. 32  7905950         od 10-16 oo  Pon.-Pt.
Poszukujemy osoby oraz firmy do wspolpracy ,zarabiasz podwojnie,oszczedzajac
przy tankowaniu oraz prezentujac produkt znajomym-prowizja.
 !!!!  Przesli dalej !!!!

Czy jadł już ktoś coś takiego?

jotmys

Nie znam się i dokąd nie zobaczę to ani w jedną ani w drugą stronę nie będę
agitował. magnetyzery sprawdziłem. Miałem kilka magnesów to je taśmą
przykleiłem gdzie się dało. Nic gorzej nie było, lepiej też nie. Mogę napisać
że magnetyzery nie działają. Z teoretycznego punktu widzenia nie działa taki
generator. Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi
spadać zużycie paliwa. W czasie II Wojny Światowej samoloty miały taki dinks
że jak pilot potrzebował większej mocy to go wciskał i do powietrza dolotowego
dodawał rozpyloną wodę. Jak obowiązującym modelem taksówki w Polsce była
warszawianka to niektórzy taksówkarze robili sobie cuś takiego co
domieszkiwało im rozpyloną wodę do powietrza. Twierdzili że uzyskują w ten
sposób oszczędność w granicach jednego litra na sto kilometrów. Wiem bo sam
tego doświadczyłem że jak się jedzie w chwilę po burzy, kiedy w powietrzu czuć
zapach ozonu. To samochód zachowuje się tak jak by mu w oponki więcej
pierdnąć. Tak lżej idzie, silnik ciszej pracuje. To ze czegoś jest mało nie
znaczy że ma nie działać. W katalizatorze platyny jest bardzo mało i działa. A
bez platyny nie działa. Mnie takie ustrojstwo bardziej podchodzi pod coś co
parę wodną robi. Jak para zmiesza się z zimnym powietrzem to się skrapla i
potem znowu w bardzo wysokiej temperaturze odparowuje i wielokrotnie powiększa
objętość. Obniża przy okazji temperaturę spalin. I stąd może się brać trochę
większa sprawność. Ale nie wiem tylko gdybam. Po coś w końcu Anglicy i Niemcy
chyba też montowali w samolotach " gaźnik" do wody. Może to cudo to nic innego
jak taki gaźnik do wody trochę inaczej rozpylający wodę? Jak by tak było to
wystarczy na kolektor wydechowy w sposób kontrolowany kapać wodą i zasysać
parę wlotem do filtra powietrza.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

26 Data: Luty 29 2012 18:54:06
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Wed, 29 Feb 2012 14:37:58 +0000 (UTC), kogutek wrote:

Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi
spadać zużycie paliwa. W czasie II Wojny Światowej samoloty miały taki dinks
że jak pilot potrzebował większej mocy to go wciskał i do powietrza dolotowego
dodawał rozpyloną wodę. Jak obowiązującym modelem taksówki w Polsce była
warszawianka to niektórzy taksówkarze robili sobie cuś takiego co
domieszkiwało im rozpyloną wodę do powietrza.

Wodę do powietrza dolotowego dodaje się w celu ograniczenia zjawiska
spalania stukowego. Robi się to w wyczynowych silnikach o bardzo dużym
stopniu sprężania, albo bardzo wydajnych sprężarkach. To są silniki np. w
dragsterach.

Warszawa ze swoim wolnossącym silnikiem o współczynniku kompresji około 7 i
zapewne mocno restrykcyjnym dolocie (dolnozaworowym jeżeli się nie mylę)
jest na przeciwległym biegunie tego typu problemów.

WEP w samolotach był realizowany razem z wtryskiem wody, ale to też było
działanie przeciwstukowe w doładowanych silnikach które przy 100% mocy
nominalnej po prostu nie miały w pełni otwartej przepustnicy. Pełne
otwarcie przepustnicy wymagało dodatkowego działania przeciwstukowego
rozpylonej wody.

Jedyne rozsądne zastosowanie wody w cywilnych silnikach to natrysk jej na
intercooler w silniku doładowanym.

A taksowkarskie opowieści o skuteczności przeróżnego voodoo to bardzo słabe
źródło wiedzy - magnetyzery wśród tej grupy zawodowej też cieszą się dużym
uznaniem.


Twierdzili że uzyskują w ten
sposób oszczędność w granicach jednego litra na sto kilometrów.

Czyli w granicach przeciętnej, wyimaginowanej skuteczności magnetyzerów i
innych voodoo.


Wiem bo sam
tego doświadczyłem że jak się jedzie w chwilę po burzy, kiedy w powietrzu czuć
zapach ozonu. To samochód zachowuje się tak jak by mu w oponki więcej
pierdnąć.

Sugestia, albo wpływ niższej temperatury.
Spadek temperatury o 30C daje około 10% wzrost mocy silnika.
Tyle że jest to nadal różnica bez stopera niezauważalna - mało kto
"dupohamownią" potrafi stwierdzić że zimą ma mocniejszy samochód niż latem.
A co dopiero wpływ jakiś takich niuansów.

To ze czegoś jest mało nie
znaczy że ma nie działać. W katalizatorze platyny jest bardzo mało i działa. A
bez platyny nie działa. Mnie takie ustrojstwo bardziej podchodzi pod coś co
parę wodną robi.

Praktycznie niczego nie robi. Zużywa litr wody na 1000km.
Podczas gdy silnik przez ten czas przciągnie przez siebie grubo ponad
1000kg powietrza.

Nawet gdyby ta woda w jakkolwiek sposób przetworzona miała wartość opałową
benzyny (a oczywiście nie ma), to i tak maksymalny wpływ na pracę silnika
byłby w okolicach promila.

27 Data: Luty 29 2012 18:34:03
Temat: Re: Hybryda
Autor: kogutek 

Tomasz Pyra  napisał(a):

On Wed, 29 Feb 2012 14:37:58 +0000 (UTC), kogutek wrote:

> Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi
> spadać zużycie paliwa. W czasie II Wojny Światowej samoloty miały taki dinks
> że jak pilot potrzebował większej mocy to go wciskał i do powietrza dolotoweg
o
> dodawał rozpyloną wodę. Jak obowiązującym modelem taksówki w Polsce była
> warszawianka to niektórzy taksówkarze robili sobie cuś takiego co
> domieszkiwało im rozpyloną wodę do powietrza.

Wodę do powietrza dolotowego dodaje się w celu ograniczenia zjawiska
spalania stukowego. Robi się to w wyczynowych silnikach o bardzo dużym
stopniu sprężania, albo bardzo wydajnych sprężarkach. To są silniki np. w
dragsterach.

Warszawa ze swoim wolnossącym silnikiem o współczynniku kompresji około 7 i
zapewne mocno restrykcyjnym dolocie (dolnozaworowym jeżeli się nie mylę)
jest na przeciwległym biegunie tego typu problemów.

WEP w samolotach był realizowany razem z wtryskiem wody, ale to też było
działanie przeciwstukowe w doładowanych silnikach które przy 100% mocy
nominalnej po prostu nie miały w pełni otwartej przepustnicy. Pełne
otwarcie przepustnicy wymagało dodatkowego działania przeciwstukowego
rozpylonej wody.

Jedyne rozsądne zastosowanie wody w cywilnych silnikach to natrysk jej na
intercooler w silniku doładowanym.

A taksowkarskie opowieści o skuteczności przeróżnego voodoo to bardzo słabe
źródło wiedzy - magnetyzery wśród tej grupy zawodowej też cieszą się dużym
uznaniem.


> Twierdzili że uzyskują w ten
> sposób oszczędność w granicach jednego litra na sto kilometrów.

Czyli w granicach przeciętnej, wyimaginowanej skuteczności magnetyzerów i
innych voodoo.


> Wiem bo sam
> tego doświadczyłem że jak się jedzie w chwilę po burzy, kiedy w powietrzu czu
ć
> zapach ozonu. To samochód zachowuje się tak jak by mu w oponki więcej
> pierdnąć.

Sugestia, albo wpływ niższej temperatury.
Spadek temperatury o 30C daje około 10% wzrost mocy silnika.
Tyle że jest to nadal różnica bez stopera niezauważalna - mało kto
"dupohamownią" potrafi stwierdzić że zimą ma mocniejszy samochód niż latem.
A co dopiero wpływ jakiś takich niuansów.

> To ze czegoś jest mało nie
> znaczy że ma nie działać. W katalizatorze platyny jest bardzo mało i działa.
A
> bez platyny nie działa. Mnie takie ustrojstwo bardziej podchodzi pod coś co
> parę wodną robi.

Praktycznie niczego nie robi. Zużywa litr wody na 1000km.
Podczas gdy silnik przez ten czas przciągnie przez siebie grubo ponad
1000kg powietrza.

Nawet gdyby ta woda w jakkolwiek sposób przetworzona miała wartość opałową
benzyny (a oczywiście nie ma), to i tak maksymalny wpływ na pracę silnika
byłby w okolicach promila.
Ja nie wiem czy to działa albo nie działa. Ty zachowujesz się jakbyś wiedział
wszystko. Czyli tak naprawdę wiesz mniej niż ja. Jak byś napisał że takie coś
zamontowałeś albo że znasz kogoś kto zamontował. To by była inna gadka. Jak
typowe dziecko Neostrady pociągnąłeś wiedzę z netu i uważasz że wiesz "fszystko".

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

28 Data: Marzec 01 2012 01:04:05
Temat: Re: Hybryda
Autor: Tomasz Pyra 

On Wed, 29 Feb 2012 18:34:03 +0000 (UTC), kogutek wrote:

Ja nie wiem czy to działa albo nie działa.

No a ja wiem, dlatego odpowiedziałem.
Gdybym nie wiedział, to bym nie pisał.

Ty zachowujesz się jakbyś wiedział
wszystko. Czyli tak naprawdę wiesz mniej niż ja. Jak byś napisał że takie coś
zamontowałeś albo że znasz kogoś kto zamontował.

Tak samo nie muszę walnąć młotkiem w palec żeby się przekonać że będzie
bolało.
A Ty musisz?
Chociaż w sumie magnetyzer montowałeś... więc z młotkiem też nie jestem
przekonany jak by to było, gdyby jakiśtaksówkasz opowiedzial że on każdy
dzień zaczyna od strzała młotkiem w palec i po tym  mu Warszawa pali mniej
o litr na setkę.

29 Data: Marzec 01 2012 00:18:29
Temat: Re: Hybryda
Autor: kogutek 

Tomasz Pyra  napisał(a):

On Wed, 29 Feb 2012 18:34:03 +0000 (UTC), kogutek wrote:

> Ja nie wiem czy to działa albo nie działa.

No a ja wiem, dlatego odpowiedziałem.
Gdybym nie wiedział, to bym nie pisał.

> Ty zachowujesz się jakbyś wiedział
> wszystko. Czyli tak naprawdę wiesz mniej niż ja. Jak byś napisał że takie coś
> zamontowałeś albo że znasz kogoś kto zamontował.

Tak samo nie muszę walnąć młotkiem w palec żeby się przekonać że będzie
bolało.
A Ty musisz?
Chociaż w sumie magnetyzer montowałeś... więc z młotkiem też nie jestem
przekonany jak by to było, gdyby jakiśtaksówkasz opowiedzial że on każdy
dzień zaczyna od strzała młotkiem w palec i po tym  mu Warszawa pali mniej
o litr na setkę.

Myślałem że Ty chociaż trochę mądry jesteś. Pomyliłem się, tak bywa.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Hybryda



Grupy dyskusyjne