Hybryda
1 | Data: Luty 16 2012 11:55:55 |
Temat: Hybryda | |
Autor: jotmys | Przyszedł taki mail: 2 |
Data: Luty 16 2012 13:25:03 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello jotmys, Przyszedł taki mail: SZOK ! Benzyna po 6 zl. [...] Czy jadł już ktoś coś takiego? Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie termodynamiki. Krótko: hucpa taka sama, jak z magnetyzerami. Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/h zużywa do tego 73.5kG powietrza. Jakieś 56 tysięcy litrów powietrza. W tym czasie generator HHO wyprodukuje 240l mieszaniny HHO, co stanowi mniej niż 0.5% dodatku. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 3 |
Data: Luty 16 2012 13:41:33 | Temat: Re: Hybryda | Autor: AZ | On 02/16/2012 01:25 PM, RoMan Mandziejewicz wrote: No i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa. -- Artur ZZR 1200 4 |
Data: Luty 16 2012 13:46:25 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenieNo i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa. Pobiera 600W, czyli przez 2 godziny zużyje 4320kJ. Ciepło spalania czystego wodoru to 10.8kJ/l - 2592kJ dla 240l - ale nie jest to czysty wodór a silnik ma niską sprawność. W rzeczywistości bilans jest ujemny i ustrojstwo marnuje moc silnika. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 5 |
Data: Luty 16 2012 13:50:58 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello RoMan, Pobiera 600W,Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenieNo i trzeba policzyć ile zużyje prądu/paliwa. Soryy - 300W czyli przez 2 godziny zużyje 4320kJ. 2160kJ Ciepło spalania czystego wodoru to 10.8kJ/l - 2592kJ dla 240l - ale -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 6 |
Data: Luty 16 2012 15:48:56 | Temat: Re: Hybryda | Autor: news-gazeta | Hello jotmys,Ale rozumiesz jak to dziala? I napewno przeczytales wiele stron z roznych forum, gdzie ludzie opisuja ze faktycznie samochod spala mniej benzyny, posilkujac sie powietrzem z dodatkiem wodoru? Mimo ze rowniez sceptycznie podchodze do tego tematu, cos w tym jednak jest i to dziala. Przynajmniej opisuja to ludzie na forach - sam tego nie sprawdzilem. Pozdrawiam - Darek. 7 |
Data: Luty 16 2012 15:53:01 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 16.02.2012 15:48, news-gazeta pisze: Samochód osobowy spalający 5kG paliwa na 100km jadąc średnio 50km/hAle rozumiesz jak to dziala? Nie działa. I napewno przeczytales wiele stron z roznych forum, gdzie ludzie opisuja Jest równie wiele stron o ludziach lewitujących, rozmawiających z duchami czy w telepatycznym kontakcie z kosmitami. I jeszcze więcej o zarabianiu milionów siedząc w domu przed komputerem i klikając w reklamy. 8 |
Data: Luty 16 2012 15:10:10 | Temat: Re: Hybryda | Autor: kamil | On 16/02/2012 14:48, news-gazeta wrote: Ale rozumiesz jak to dziala? Na płocie kiedyś "dupa" było napisane, drzazgi z pisiora przez dwa dni jeszcze wyciągałem. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net 9 |
Data: Luty 16 2012 16:32:28 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Robert_J | Mimo ze rowniez sceptycznie podchodze do tego tematu, cos w tym jednak jest i to dziala. O matko... ;-). Wróżbitom z Tele5 i ITV też wierzysz? Te fora to chyba zakładają znajomi sprzedawców tego typu wynalazków i wypisują te swoje farmazony :-). 10 |
Data: Luty 17 2012 19:51:39 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Thu, 16 Feb 2012 13:25:03 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello jotmys, Dzięki temu że ilość czegokolwiek generowana przez to urządzenia jest tak znikoma rekalmuje się jako "nie wymagające ingenerncji w elektronikę pojazdu", co dobrze pokazuje że to w ogóle nie działa. Zresztą ile tego wodoru jest w litrze wody, który rzekomo na starczyć na 1000km? 11 |
Data: Luty 17 2012 20:32:39 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Tomasz, Dzięki temu że ilość czegokolwiek generowana przez to urządzenia jest takPrzyszedł taki mail:[...] W gramach? jakieś 120? Nie chce mi się liczyć. Jakieś 1300l pod normalnym ciśnieniem. Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co wychodzi z generatora zasilanego prądem 25A przez minutę, wodoru jest zaledwie 1/6l a tlenu 1/12l - reszta to para wodna. Współczynniki elektrochemiczne dla gazów są szokujaco niskie. 300W wystarczy, żeby wyprodukować parę wodną. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 12 |
Data: Luty 18 2012 00:26:18 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Fri, 17 Feb 2012 20:32:39 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Tomasz, No to będzie tej energii że aż strach... Odpowiednik niecałego 0.5l benzyny... na 1000km :) Przy optymistycznym założeniu że 100% wody zmienia się w tlen i wodór,. Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co W zasadzie tego się trzeba spodziewać po urządzeniu gdzie do litra wody dostarcza się kilkaset watt, a jakiś radioatorów to ja w tych puszkach nie widzę. A to wszystko pewnie jeszcze w warunkach podciśnienie z kolektora. 13 |
Data: Luty 18 2012 00:34:24 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Michał | > Ale ja się doliczyłem ciekawszych rzeczy - w tych 2l czegoś, co Niecałe 20 lat temu w podstawówce bawiłem się w robienie tak wodoru: -akumulator żelowy 7.5Ah 12V "do pecetowego UPS'a" -trochę elektrod, z baterii (rozpuszczało metale, folia aluminiowa się nie nadawała) -sól żeby szybciej było ;) -grube kable koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary, bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego. dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody. pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 14 |
Data: Luty 18 2012 11:19:07 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Sat, 18 Feb 2012 00:34:24 +0000 (UTC), Michał wrote: koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary, Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych? Do napełniania rakiet kosmicznych itp... dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała pewnie kilka kropel benzyny pewnie wybucha mocniej ;) Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny. Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik wytworzyć go tyle żeby wartość opałowa przewyższyła obciążenie alternatora. Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy mogłoby dostarczyć jakieś znaczące dla silnika ilości wodoru), to wtedy z kolei cały silnik samochodu by tego nie uciągnął (o seryjnym alternetorze nawet nie wspominając). Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych magentyzerów - ci co mieli do szkoły pod górkę, montują takie wynalazki jak HHO, a potem albo efekt placebo i wprowadzenie oszczędnego stylu jeazdy "żeby niezaburzać pomiaru", albo po prostu kłamią znajomym żeby nie wyjść na głupków którzy wtopili kilka tysięcy. O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie założyć instalacje LPG, która coprawda też czegoś z niczego nie stworzy, no ale wykorzysta bonusy podatkowe dla LPG i faktycznie można jeździć za pół ceny. 15 |
Data: Luty 18 2012 12:01:55 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Tomasz, koło 120W szło, grzało i w kilka minut kubek wodoru z tlenem był (bez pary,Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych? Dawniej - w reakcji kwasu solnego z metalami. Obecnie - może to być elektroliza, niestety. dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżałaKoligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny. Koligram Wodóru może ;) Ale kilogram wodoru to parę metrów sześciennych do sprężenia i niejak nie zajmie to tyle samo miejsca co 3 kG benzyny. Na dopładkę potrzeba mnóstwo energii, żeby to sprężyć a potem kolejne mnóstwo, żeby rozprężyć. W lecie nie ma problemu ale jesienią/zimą "bak" wodoru może się skorupą lodu pokryć. Tak czy owak nie ma takiej możliwości żeby prądem wytwarzanym przez silnik Nie ma nawet o czym mówić. Nawte gdyby te urządzenia były kilkaset razy wydajniejsze (bo dopiero wtedy Praw fizyki nie oszukasz. Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych Powiedzmy 2/3. Ale przy pewnych uciążliwościach, które spowodowały, że ja na przykład nie zdecydowałem się na LPG nawet w tak paliwożernym (według niektórych) potworze jak Lanos... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 16 |
Data: Luty 18 2012 12:04:56 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello, Koligram Wodóru może ;) Ale kilogram wodoru to parę metrównijak 3 kG benzyny. Na dopładkę potrzeba mnóstwo energii, żeby to sprężyć adokładkę potem kolejne mnóstwo, żeby rozprężyć. W lecie nie ma problemu ale [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 17 |
Data: Luty 29 2012 14:31:18 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Sebastian Kaliszewski | RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Tomasz, Iii tam. Z ropy się robi. Albo innego gazu ziemnego. Reakcja metanu z wodą (katalityczna w temperaturze grubych setek stopni) produkuje syngas czyli mieszaninę czadu i wodoru. Z tego się oddziela wodór.
Eeee. Na rozprężenie już raczej energii nie potrzeba. Tylko trzeba sobie potem umieć radzić z naprawdę zimnym (minus sto kilkadziesiąt stopni) paliwem. Ale zimny ma też parę zalet bo np. łatwiej z "wtryskiem" bo jest sporo gęstszy. W lecie nie ma problemu ale Musiałby mieć odpowiednią izolację. Można też by wodór skroplić. Jest to jeszcze bardziej kosztowne energetycznie. Ale wtedy bak sporo mniejszy i lżejszy wyjdzie. Za to izolacja musiałaby być o wiele wiele lepsza (choć technicznie jest to osiągalne -- rozwiązaniem jest konstrukcja typu termos z wysoką próżnią pomiędzy ściankami, gdzie dodatkowo umieszczone jest wiele warstw cienkiej folii alu -- tzw. MLI czyli Multi Layer Insulation). Teraz jeśli silnik spalinowy o sprawności 30% zastąpić układem wysokosprawnych (>50%) ogniw paliwowych i silnikiem elektrycznym (sprawność ~95%) to energetycznie już wychodzi lepiej z wodorem produkowanym z ropy (łącznie z dystrybucją tegoż wodoru) niż wprost spalanie produktów ropy naftowej. Ino nie ma całej infrastruktury wodorowej. Więc takie zabawy to tylko różne testy.
Oczywiście. Te całe HHO to zabawa w pereptum mobile.
Cóż, perpetum mobile nadal wygląda na niemożliwe do zbudowania :) Natomiast tak jak w przypadku wszystkich "mpg tabs", czy innych pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 18 |
Data: Luty 18 2012 20:08:26 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Michał | > bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego. Ja chciałem właśnie zrobić "rakietę na wodór", ale nie wyszło ;) Przemysłowo nie wiem - ale chyba właśnie tak - trzeba by zobaczyć skąd bierze firma SpaceX (goście od Tesli Motors) wodór do rakiet > dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała żadnych szans nie ma O tyle niezrozumiały patent, że za podobne pieniądze co to HHO można sobie tania jazda mnie nigdy nie interesowała, choć czasami robiło na mnie wrażenie: ile spaliło ??? 4.7 litra/100 !! ? sekunda - tutaj dojechaliśmy za 70pln ?!??? A u siebie muszę naprawić lpg bo mi się popsuło i już chyba za długo na PB jeździ - trochę mi głupio że iCar ma niższa cenę za km, przynajmniej mi znajomi nie mówią ze podatków nie płacę tu :) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 19 |
Data: Luty 29 2012 14:39:00 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Sebastian Kaliszewski | Michał wrote: bo się spowrotem skraplała) + chlor (z tej soli) czy coś podobnego.Swoją drogą, jak się wytwarza wodór w celach przemysłowych? Oni latają na nafcie :) Nafta (taka szlachetna, oczyszczona z różnych alkinów i innych węglowodorów cyklicznych coby mogła robic jako ciecz chłodząca pracująca w ciężkich warunkach i by się z niej przy tym sadza nie wytrącała -- czyli paliwo RP-1) a do niej ciekły tlen i leciiimy! A wodór to się produkuje przemysłowo bo czasem bywa potrzebny. Choć często nie rozdziela się go od czadu -- czyli pozostaje jako syngas (mieszanina CO i H2). dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody.Koligram wodóru ma watrość opałową 3x wyższą niż kilogram benzyny. W rzeczy samej. To by łamało znane prawawa fizyki. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 20 |
Data: Luty 29 2012 14:15:31 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Sebastian Kaliszewski | Tomasz Pyra wrote: On Sat, 18 Feb 2012 00:34:24 +0000 (UTC), Michał wrote: Z metanu uzyskanego z ropy albo z gazu ziemnego zmieszanego z parą wodną -- czyli reforming parowy -- to stosunkowo najtańszy energetycznie proces. Są jeszcze inne cop do zasady dosyć podobne procesy. dużo idzie w ciepło, zbliżenie elektrod gotowało wodę (moc się zbliżała do 1/4 czajnika) - i rozwalało elektrody. Nie ma. Najwieksza możliwa sprawność elektrolizy to coś ok. 75%.
Nie miałby jak. Perpetum mobile.
pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 21 |
Data: Luty 18 2012 00:38:11 | Temat: Re: Hybryda | Autor: BartekK | W dniu 2012-02-16 13:25, RoMan Mandziejewicz pisze: A widziałeĹ, ze nawet w Opolu jeździ jakaĹ taka oklejona terenówka, nissan patrol czy coĹ takiego, firma z jakiegoĹ zapyziałego magazynu ze Zborzowej, albo innego Cygana, i sie mocno reklamujÄ ...Czy jadł już ktoĹ coĹ takiego?Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie -- | Bartłomiej Kuźniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 22 |
Data: Luty 18 2012 00:43:14 | Temat: Re: Hybryda | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello BartekK, A widziałeś, ze nawet w Opolu jeździ jakaś taka oklejona terenówka,Czy jadł już ktoś coś takiego?Różne rzeczy jadłem ale jeszcze nie słyszałem o Noblu za obalenie Jest znacznie gorzej. Co chwilę zgłasza się do mnie ktoś z żadaniem opracowania super transformatora albo cewki dla generatora HHO. Podaje przy tym parametry takie, że głowa mała. Człowiek tłumaczy, że to jest technobełkot - jakbym z audiofaszystami gadał. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 23 |
Data: Luty 18 2012 00:58:10 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Sat, 18 Feb 2012 00:43:14 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello BartekK, Widać nie czujesz niszy rynkowej ;-) Chociaż ja już też jednego przekonałem, co chciał żebym mu takie cudo w samochodzie zamontował. Jak przyszedł to jedyna wątpliwość jaką miał to czy akumulator to uciągnie... Jak wychodził to już miał szeroki komplet wątpliwości :) 24 |
Data: Luty 16 2012 13:44:44 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 16.02.2012 12:55, jotmys pisze: System HHO dziala ze wszystkimi silnikam spalinowymi: Korzystaj z formularza W sumie należałoby to przesłać do prokuratury jako próbę oszustwa... 25 |
Data: Luty 29 2012 14:37:58 | Temat: Re: Hybryda | Autor: kogutek | jotmys napisał(a): Przyszedł taki mail:Nie znam się i dokąd nie zobaczę to ani w jedną ani w drugą stronę nie będę agitował. magnetyzery sprawdziłem. Miałem kilka magnesów to je taśmą przykleiłem gdzie się dało. Nic gorzej nie było, lepiej też nie. Mogę napisać że magnetyzery nie działają. Z teoretycznego punktu widzenia nie działa taki generator. Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi spadać zużycie paliwa. W czasie II Wojny Światowej samoloty miały taki dinks że jak pilot potrzebował większej mocy to go wciskał i do powietrza dolotowego dodawał rozpyloną wodę. Jak obowiązującym modelem taksówki w Polsce była warszawianka to niektórzy taksówkarze robili sobie cuś takiego co domieszkiwało im rozpyloną wodę do powietrza. Twierdzili że uzyskują w ten sposób oszczędność w granicach jednego litra na sto kilometrów. Wiem bo sam tego doświadczyłem że jak się jedzie w chwilę po burzy, kiedy w powietrzu czuć zapach ozonu. To samochód zachowuje się tak jak by mu w oponki więcej pierdnąć. Tak lżej idzie, silnik ciszej pracuje. To ze czegoś jest mało nie znaczy że ma nie działać. W katalizatorze platyny jest bardzo mało i działa. A bez platyny nie działa. Mnie takie ustrojstwo bardziej podchodzi pod coś co parę wodną robi. Jak para zmiesza się z zimnym powietrzem to się skrapla i potem znowu w bardzo wysokiej temperaturze odparowuje i wielokrotnie powiększa objętość. Obniża przy okazji temperaturę spalin. I stąd może się brać trochę większa sprawność. Ale nie wiem tylko gdybam. Po coś w końcu Anglicy i Niemcy chyba też montowali w samolotach " gaźnik" do wody. Może to cudo to nic innego jak taki gaźnik do wody trochę inaczej rozpylający wodę? Jak by tak było to wystarczy na kolektor wydechowy w sposób kontrolowany kapać wodą i zasysać parę wlotem do filtra powietrza. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 26 |
Data: Luty 29 2012 18:54:06 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Wed, 29 Feb 2012 14:37:58 +0000 (UTC), kogutek wrote: Wiem że woda działa i podwyższa moc silnika w związku z czym musi Wodę do powietrza dolotowego dodaje się w celu ograniczenia zjawiska spalania stukowego. Robi się to w wyczynowych silnikach o bardzo dużym stopniu sprężania, albo bardzo wydajnych sprężarkach. To są silniki np. w dragsterach. Warszawa ze swoim wolnossącym silnikiem o współczynniku kompresji około 7 i zapewne mocno restrykcyjnym dolocie (dolnozaworowym jeżeli się nie mylę) jest na przeciwległym biegunie tego typu problemów. WEP w samolotach był realizowany razem z wtryskiem wody, ale to też było działanie przeciwstukowe w doładowanych silnikach które przy 100% mocy nominalnej po prostu nie miały w pełni otwartej przepustnicy. Pełne otwarcie przepustnicy wymagało dodatkowego działania przeciwstukowego rozpylonej wody. Jedyne rozsądne zastosowanie wody w cywilnych silnikach to natrysk jej na intercooler w silniku doładowanym. A taksowkarskie opowieści o skuteczności przeróżnego voodoo to bardzo słabe źródło wiedzy - magnetyzery wśród tej grupy zawodowej też cieszą się dużym uznaniem. Twierdzili że uzyskują w ten Czyli w granicach przeciętnej, wyimaginowanej skuteczności magnetyzerów i innych voodoo. Wiem bo sam Sugestia, albo wpływ niższej temperatury. Spadek temperatury o 30C daje około 10% wzrost mocy silnika. Tyle że jest to nadal różnica bez stopera niezauważalna - mało kto "dupohamownią" potrafi stwierdzić że zimą ma mocniejszy samochód niż latem. A co dopiero wpływ jakiś takich niuansów. To ze czegoś jest mało nie Praktycznie niczego nie robi. Zużywa litr wody na 1000km. Podczas gdy silnik przez ten czas przciągnie przez siebie grubo ponad 1000kg powietrza. Nawet gdyby ta woda w jakkolwiek sposób przetworzona miała wartość opałową benzyny (a oczywiście nie ma), to i tak maksymalny wpływ na pracę silnika byłby w okolicach promila. 27 |
Data: Luty 29 2012 18:34:03 | Temat: Re: Hybryda | Autor: kogutek | Tomasz Pyra napisał(a): On Wed, 29 Feb 2012 14:37:58 +0000 (UTC), kogutek wrote:Ja nie wiem czy to działa albo nie działa. Ty zachowujesz się jakbyś wiedział wszystko. Czyli tak naprawdę wiesz mniej niż ja. Jak byś napisał że takie coś zamontowałeś albo że znasz kogoś kto zamontował. To by była inna gadka. Jak typowe dziecko Neostrady pociągnąłeś wiedzę z netu i uważasz że wiesz "fszystko". -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 28 |
Data: Marzec 01 2012 01:04:05 | Temat: Re: Hybryda | Autor: Tomasz Pyra | On Wed, 29 Feb 2012 18:34:03 +0000 (UTC), kogutek wrote: Ja nie wiem czy to działa albo nie działa. No a ja wiem, dlatego odpowiedziałem. Gdybym nie wiedział, to bym nie pisał. Ty zachowujesz się jakbyś wiedział Tak samo nie muszę walnąć młotkiem w palec żeby się przekonać że będzie bolało. A Ty musisz? Chociaż w sumie magnetyzer montowałeś... więc z młotkiem też nie jestem przekonany jak by to było, gdyby jakiśtaksówkasz opowiedzial że on każdy dzień zaczyna od strzała młotkiem w palec i po tym mu Warszawa pali mniej o litr na setkę. 29 |
Data: Marzec 01 2012 00:18:29 | Temat: Re: Hybryda | Autor: kogutek | Tomasz Pyra napisał(a): On Wed, 29 Feb 2012 18:34:03 +0000 (UTC), kogutek wrote:Myślałem że Ty chociaż trochę mądry jesteś. Pomyliłem się, tak bywa. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ |