Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
okołomotocyklowymi - i niby jest lepiej, ale po moich wczorajszych
doświadczeniach utwierdzam się tylko w przeświadczeniu, iż nadal
"branża" sama jest sobie winna takiej a nie innej ich sytuacji np.
finansowej.
Ale do rzeczy.
Wybrałem się ja wczoraj na przegląd towarowy dostępnych butów
motocyklowych u mnie na wsi, celem ichniejszego nabycia drogą kupna.
Pomyślałem sobie, że w Intermotorsie ze względu na charakter ich
działania (sieć ogólnopolska) jak i kubatury sklepu (duuużo miejsca
chłopaki mają na towar) pewnie coś znajdę dla siebie. Niestety - mimo
blisko półgodzinnego kręcenia się po ichniejszym sklepie nie dałem rady
dotrwać do takiego momentu, w którym któryś ze sprzedawców byłby
zainteresowany sprzedażą mi jakiegokolwiek towaru. Udało mi się doprosić
o znalezienie jednego modelu butów - na drugi już mi nie starczyło ani
czasu ani cierpliwości.
Swoją ścieżką to zastanawiam się jak oni wypełniają swoje plany
sprzedażowe - no chyba, że detaliści są tam po prostu niemile widziani
bo a cały obrót robią na hurcie - wtedy sorry, że zawracałem dupę.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600
2 |
Data: Marzec 25 2011 11:15:56 |
Temat: Re: Intermotors/Wrocław-DługołÄka - żal.pl |
Autor: AZ |
On 2011-03-25, Seba wrote:
SwojÄ
ĹcieżkÄ
to zastanawiam siÄ jak oni wypełniajÄ
swoje plany
sprzedażowe - no chyba, że detaliĹci sÄ
tam po prostu niemile widziani
bo a cały obrót robiÄ
na hurcie - wtedy sorry, że zawracałem dupÄ.
Nie, nie. Problem jest inny - musisz im wyraznie dac do zrozumienia ze
chcesz wydac duzo siana (np. upuszczajac niechcacy na podgloge zlota/platynowa
karte).
--
Artur
ZZR 1200
3 |
Data: Marzec 25 2011 07:20:50 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: doktorski |
On 25 Mar, 12:15, AZ wrote:
Nie, nie. Problem jest inny - musisz im wyraznie dac do zrozumienia ze
chcesz wydac duzo siana (np. upuszczajac niechcacy na podgloge zlota/platynowa
karte).
Nie, nie. Pomyliles IM z salonem i/lub serwisem bakelitow.
Ja z kolei mam dosc mile doswiadczenia np. z sklepem moto-akcesoria.pl
i to zarowno w wersji onlajnowej jak i w realu. Sprawnie, szybko, dosc
kompetentnie (ale bez szalenstwa) i to nie tylko na etapie sprzedazy
ale tez na etapie reklamacji. Przy czym MA ma znacznie mniejsza siec
niz IM czy Larsson. Moze tu jest problem?
pzdr, dr
14/525
4 |
Data: Marzec 25 2011 20:56:17 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-DługołÄka - ż al.pl | Autor: falco |
W dniu 2011-03-25 15:20, doktorski pisze:
Ja z kolei mam dosc mile doswiadczenia np. z sklepem moto-akcesoria.pl
i to zarowno w wersji onlajnowej jak i w realu. Sprawnie, szybko, dosc
kompetentnie (ale bez szalenstwa) i to nie tylko na etapie sprzedazy
ale tez na etapie reklamacji.
Siema,
potwierdzam, co jakiĹ czas nawet dzwoniÄ
i pytajÄ
czy mogÄ
coĹ zaoferowaÄ, ale bez narzucania siÄ. Co prawda problem jest z zatowarowaniem, ale jeĹli decydujÄ siÄ poczekaÄ, to bez problemu ĹciÄ
gajÄ
wszystko, dodatkowo można kupiÄ w cenie, która jest aktualnie w promocji Louis.de (doliczajÄ
min. marżÄ, wiÄc bez sensu pakowaÄ siÄ w drogie przesyłki z Niemcowni). Nawet, jeĹli coĹ siÄ zamówi indywidualnie, ale na miejscu stwierdzisz, że jednak nie chcesz kupiÄ, nie ma z tym żadnego problemu.
Co do cen, to należy porównywaÄ, bo jedne rzeczy majÄ
taniej, inne drożej, ale takie prawa wolnego rynku...
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
5 |
Data: Marzec 26 2011 08:45:12 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: Piotr Klimek |
Dnia (Fri, 25 Mar 2011 20:56:17 +0100) ktos podajacy sie za falco
wyklawiaturowal co nastepuje:
Co do cen, to należy porównywać, bo jedne rzeczy mają taniej, inne
drożej, ale takie prawa wolnego rynku...
W gdansku jest super, bo sklepy moto-akcesoria i larsson sa oddalone od
siebie o 20m, z cenami faktycznie jest roznie. Np klosz kierunkowskazu do
DT kosztuje w m-a 50zl, a w larssonie 5zl. Oczywiscie dziala to w dwie
strony.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
6 |
Data: Marzec 25 2011 16:01:16 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: Tytus |
Siemka
***"Seba" Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
okołomotocyklowymi - i niby jest lepiej, ale po moich wczorajszych
doświadczeniach utwierdzam się tylko w przeświadczeniu, iż nadal
"branża" sama jest sobie winna takiej a nie innej ich sytuacji np.
finansowej.
Eeeetam nie placz - ja w warszawskim MCS chcialem znabyc kombi Dainese - kiedy poprosilem o mozliwosc przymiarki w pasujacej mi wersji kolorystycznej otrzymalem info ze nie ma komu przyniesc mi go z zaplecza :)
--
Tytus
żółta motorynka
i malagutek
7 |
Data: Marzec 26 2011 10:10:56 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: Qlfon |
W dniu 2011-03-25 16:01, Tytus pisze:
Siemka
***"Seba" Tyle się mówi o jakości obsługi w sklepach z akcesoriami
okołomotocyklowymi - i niby jest lepiej, ale po moich wczorajszych
doświadczeniach utwierdzam się tylko w przeświadczeniu, iż nadal
"branża" sama jest sobie winna takiej a nie innej ich sytuacji np.
finansowej.
Eeeetam nie placz - ja w warszawskim MCS chcialem znabyc kombi Dainese -
kiedy poprosilem o mozliwosc przymiarki w pasujacej mi wersji
kolorystycznej otrzymalem info ze nie ma komu przyniesc mi go z zaplecza :)
W ub. sobotę byłem w MCS pooglądać kurtki. Gdy się w końcu zorientowali że jednak chce coś kupić znalazła się całokiem miła i zorientowana Pani, jakoś straciła zainteresowanie moją osobą gdy powiedziałem że chcę kurtkę z gore, chętnie rukkę ale do 2,5kpln. Akurat nie miała, ale musze przyznać że z pół godziny to na mnie straciła i pokazała chyba wszystkio (z kurtek) co miała ale już powyżej mojego budżetu. Pojechałem do Marek do Moto-Akcesoria i tam ponownie nie byłem rozczarowany - rozmiar jaki był potrzebny był, atmosfera bez nadęcia - do pogadania. Wyszedłem z czarnym Athosem pod pachą:) Wychodzi na to że oprócz kasku z nowych ciuchów to wszystko mam z MA:)
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050
8 |
Data: Marzec 25 2011 20:50:00 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: trud |
Dnia Fri, 25 Mar 2011 11:55:49 +0100, Seba napisał(a):
...Niestety - mimo
blisko półgodzinnego kręcenia się po ichniejszym sklepie nie dałem rady
dotrwać do takiego momentu, w którym któryś ze sprzedawców byłby
zainteresowany sprzedażą mi jakiegokolwiek towaru...
Ja i Modeka we Wrocławiu.
Wejście tylko na chwilę w celu pomacania, przymiarki towaru. Pierwszy raz
wyszedłem z kurtką, drugi raz z kaskiem. Ostatnio raz trzeci jeszcze nie
zamknąłem drzwi a już stał przy mnie sprzedawca cały chętny do pomocy. Dla
zmylenia przeciwnika zapytałem o kurtkę, którą wycofali ze sprzedaży. Dwie
sekundy później przed oczami miałem już inną w super zarąbiście okazyjnej,
właśnie w tej chwili cenie i jeszcze mogłem się targować. Nic nie
pooglądałem. Uciekłem prawie z krzykiem.
--
pozdrawiam
trud
SR500
9 |
Data: Marzec 25 2011 21:21:55 | Temat: Re: Intermotors/Wrocław-Długołęka - żal.pl | Autor: Andrzej |
Użytkownik "trud" napisał w wiadomości
Ja i Modeka we Wrocławiu.
Wejście tylko na chwilę w celu pomacania, przymiarki towaru. Pierwszy raz
wyszedłem z kurtką, drugi raz z kaskiem. Ostatnio raz trzeci jeszcze nie
zamknąłem drzwi a już stał przy mnie sprzedawca cały chętny do pomocy. Dla
zmylenia przeciwnika zapytałem o kurtkę, którą wycofali ze sprzedaży. Dwie
sekundy później przed oczami miałem już inną w super zarąbiście okazyjnej,
właśnie w tej chwili cenie i jeszcze mogłem się targować. Nic nie
pooglądałem. Uciekłem prawie z krzykiem.
Jak oni tak mogą! To skandal tak osaczyć klienta. Uwaga na małe sklepy - tam się tak często zdarza!
--
Pozdrv!
Andrzej
http://tnij.org/wpnielubiinteri
http://ump.waw.pl
650 w serwisie i 125 odpalone po zimie
| | | | | | | |