Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.
J.
3 |
Data: Maj 02 2016 17:00:55 |
Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu |
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
W dniu 2016-05-02 o 13:25, J.F. pisze:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.
Chyba, że jesteśmy Megrimsem i po muśnięciu gazu jesteśmy fafset metrów z przodu. Grubo pod maską daje grube wyniki i bezpieczniejsze włączanie się do ruchu. ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
4 |
Data: Maj 02 2016 10:36:18 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: Bolko |
W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 13:25:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
> www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.
Bo to jest bardzo dobre rozwinięcie teorii jazdy na suwak.
Czyli traktujemy samochody nie jako pojedyncze elementy tylko
jak "jeden żywy organizm" efekt:
wiecej organizmu sie przemieści np przez zwężenie
ale Megarmis nie po to ma V12 żeby przepuścić pana czesia z Tico.
I tu jest problem który tylko autonomiczne auta mogą rozwiązać.
5 |
Data: Maj 04 2016 15:39:24 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: Miroo |
W dniu 2016-05-02 o 13:25, J.F. pisze:
Dnia Mon, 2 May 2016 11:53:10 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
Cos w tym moze jest - ale jadac wolniej i z wiekszymi odstepami spada
przepustowosc pasa, wiec postoimy przed wjazdem na droge.
Jeśli będą większe odstępy i mniejsza prędkość łatwiej się będzie włączyć do ruchu. Obecnie jest taki problem z rondami, że ruch jest za szybki i często trudno się włączyć, zwłaszcza jeśli główny ruch odbywa się w kierunku poprzecznym do naszego.
Pozdrawiam
6 |
Data: Maj 02 2016 21:27:34 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: t-1 |
W dniu 02.05.2016 o 11:53, ąćęłńóśźż pisze:
www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy jeszcze szybciej do celu.
7 |
Data: Maj 02 2016 14:14:38 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: Bolko |
A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy
jeszcze szybciej do celu.
A po co jest takie coś w chicago?
To jest wjazd na US90 w Chicago.
Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać
z prędkością ślimaka
8 |
Data: Maj 03 2016 21:40:36 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: t-1 |
W dniu 02.05.2016 o 23:14, Bolko pisze:
A po co jest takie coś w chicago?
To jest wjazd na US90 w Chicago.
Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać
z prędkością ślimaka
Wydaje mi się, że dla tresury.
A jaka jest oficjalna odpowiedź?
9 |
Data: Maj 04 2016 13:49:23 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: J.F. |
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy
jeszcze szybciej do celu.
A po co jest takie coś w chicago?
A gdzie jest to "RED" ?
Slupek nie wyglada na swiatlo ...
To jest wjazd na US90 w Chicago.
Za kilka km ta autostrada będzie miała 6 pasów
a i tak w poniedziałek, piątek albo jak pada będzie zapieprzać
z prędkością ślimaka
Tym niemniej jakas kontrola ilosci wjezdzajacych moze miec sens - aby zdazyli sie potem rozpedzic i zmiksowac z prawym pasem.
J.
10 |
Data: Maj 04 2016 13:56:49 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: tck |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
A jadąc jeszcze wolniej i zachowując jeszcze większe odstępy dojedziemy
jeszcze szybciej do celu.
A po co jest takie coś w chicago?
A gdzie jest to "RED" ?
Slupek nie wyglada na swiatlo ...
wyglada mi na to ze slupek sie obraca
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
11 |
Data: Maj 15 2016 15:02:05 | Temat: Re: Jadac wolniej i zachowujac wieksze odstepy szybciej dojedziemy do celu | Autor: neelix |
Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości www.bbc.com/autos/story/20160428-how-ai-will-solve-traffic-part-one
Tylko jak przekonać tych baranów, którzy gnając po pasach jak szaleni od świateł do świateł zapychają wszystkie skrzyżowania? Wystarczy popatrzeć jak polski "kierowca" rusza spod świateł. Jest dawno zielone a wszyscy stoją, bo każdy niemal siedzi u poprzedzającego w bagażniku a ten kończy pisać esemesa. Najwięcej metrów światłami podjeżdżam dopiero na czerwonym! A powinno być tak, że są większe odstępy i jak zapali się zielone to rusza nawet ostatni. Rusza się wtedy kiedy rusza pojazd nie ten przed nami a ten przed nim. Trzeba upłynnić jazdę.
--
Pozdrawiam
neelix
| | | | | | | | |