Grupy dyskusyjne   »   Jak by³o to sorry!!!

Jak by³o to sorry!!!



1 Data: Marzec 20 2007 09:08:40
Temat: Jak by³o to sorry!!!
Autor: FROST 

http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571



2 Data: Marzec 20 2007 09:44:06
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: GrzegorzG 


"FROST"  wrote in message

http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571


hehe, nice

3 Data: Marzec 20 2007 09:51:08
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Przemek V 

FROST napisa³(a):

http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571
Gdzie¶ tam napisali, ¿e mia³ dorzucone 4,5 tony (gdzie indziej ¿e 7 ton) ¿elaztwa w ¶rodku ¿eby tego dokonaæ.

5 Data: Marzec 20 2007 12:50:46
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Mar 2007 10:17:15 +0100,  PepedB wrote:

U¿ytkownik Przemek V napisa³:
FROST napisa³(a):
http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571

Gdzie¶ tam napisali, ¿e mia³ dorzucone 4,5 tony (gdzie indziej ¿e 7 ton)
¿elaztwa w ¶rodku ¿eby tego dokonaæ.

Obie informacje nie wziê³y siê z niczego ;) 7 ton masy ca³kowitej, z
czego niemal 4,5t przypada³o na tyln± o¶.

Wy jestescie tego pewni ?
Pod 4.5 tonami to on by sie chyba zapadl, no chyba ze ma wyjatkowo
twarde niemieckie zawieszenie. Moze 450kg ?

J.

11 Data: Marzec 20 2007 09:02:46
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 20 Mar 2007 09:08:40 +0100, FROST napisa³(a):

http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571

No i? tam ma byæ co¶ ¶miesznego? W t± stronê, to po zmianie przek³adni,
maluch by poci±gn±³.
Du¿e silniki ci±gników lotniskowych s± potrzebne do COFNIÊCIA samolotu z
PRACUJ¡CYMI silnikami.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e
istnieæ - Jacek Kurski

15 Data: Marzec 20 2007 12:31:07
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Boombastic 

no pewnie ze bedzie ;)
przede wszystkim nalezy sie zastanowic nad ide± SUVa. Malo miejsca w
srodku (wbrew pozorom, chyba ze jest to merc R), niewielkie mozliwosci
terenowe. Jedyna zaleta to jazda w ciê¿kiej i srogiej zimie. :]

Nie znasz siê :-) Targetem s± panienki, co czuja sie bezpiecznie, siedz±
wysoko i nawet jak przypieprz± to prze¿yj±. Gorzej z innymi u¿ytkownikami.
Za Clarksonem -samochód do wo¿enia dzieci do szko³y to w GB Range Rover.

16 Data: Marzec 21 2007 17:11:28
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: GrzegorzG 


"Boombastic"  wrote in message

no pewnie ze bedzie ;)
przede wszystkim nalezy sie zastanowic nad ide± SUVa. Malo miejsca w
srodku (wbrew pozorom, chyba ze jest to merc R), niewielkie mozliwosci
terenowe. Jedyna zaleta to jazda w ciê¿kiej i srogiej zimie. :]

Nie znasz siê :-) Targetem s± panienki, co czuja sie bezpiecznie, siedz±
wysoko i nawet jak przypieprz± to prze¿yj±. Gorzej z innymi u¿ytkownikami.
Za Clarksonem -samochód do wo¿enia dzieci do szko³y to w GB Range Rover.

hehe, ta, slyszalem ;)

choc fakt, ze lepiej sie jezdzi siedzac wyzej.

26 Data: Marzec 20 2007 11:33:27
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Przemek 

cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.
Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-)
A ile ma kN? Bo w tych jednostkach powinnismy problem rozpatrywaæ.

Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo).


--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

27 Data: Marzec 20 2007 10:38:18
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 20 Mar 2007 11:33:27 +0100, Przemek napisa³(a):

Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa
konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo).

No tak. Ale to siê da operowaæ.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e
istnieæ - Jacek Kurski

28 Data: Marzec 20 2007 11:41:56
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: FROST 


U¿ytkownik "Waldek Godel"  napisa³ w wiadomo¶ci

Dnia Tue, 20 Mar 2007 11:33:27 +0100, Przemek napisa³(a):

Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa
konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo).

No tak. Ale to siê da operowaæ.

Tak, Waldziu konie da siê operowaæ i klacze te¿.

29 Data: Marzec 20 2007 11:49:19
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Przemek 

Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo).

No tak. Ale to siê da operowaæ.

Myslisz o lobotomii? W tym przypadku za pozno, poza tym moze niebezpiecznie zwiekszyc IQ operowanego ;-)

--
Przemek
www.mmstudio.com.pl

30 Data: Marzec 20 2007 11:58:52
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: DoQ 

U¿ytkownik "Przemek" <""przemak\"@ napisa³ w wiadomo¶ci

cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.
Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-)

Wiecej od 126p?


--
Pozdrawiam
Pawe³

Chrysler Stratus
http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/

31 Data: Marzec 21 2007 02:17:48
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello DoQ,

Tuesday, March 20, 2007, 11:58:52 AM, you wrote:

cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.
Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-)
Wiecej od 126p?

Cz³owiek nie potrzebuje sprzêg³a i jest w stanie statycznie ca³± si³ê
przy³ozyæ. W kaszlaku sprzêg³o spalisz zanim ruszysz potwora.

--
Best regards,
 RoMan                           

33 Data: Marzec 20 2007 12:26:30
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Mar 2007 10:10:44 +0000,  Waldek Godel wrote:

Dnia Tue, 20 Mar 2007 10:59:28 +0100, FROST napisa³(a):
uruchamiane podczas wypychania i je¶li ju¿ to pracuj± na "idle"co¶ jak bieg
ja³owy w aucie.Ten 747 na sucho wa¿y jakie¶ 180 ton jak sadzisz ¿e maluch go
pociagnie to naprawdê id¼ sie wyspaæ.

No có¿.. nastêpny wagarowa³ jak fizyka by³a. Jakie to smutne. [...]
http://www15.centralwings.com/pl/170/if_250806.html


cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.

sile z jaka ciagna oceniam na rzedu 150kG. Przy mniejszej nie mieliby
problemu, przy wiekszej by nie pociagneli.

1500N*20m/32s .. no faktycznie, 1kW, dobrze ich obciazyli :-)
Podejrzewam ze przy mniejszej sile w krotkim czasie osiagneliby jednak
wieksza moc

Jumbo NIE jest 23 razy ciê¿szy od 737. Wiec maluch to poci±gnie ³atwiej ni¿
oni. Znacznie ³atwiej.

Niekoniecznie. Te jego 180 ton przeklada sie na jakas sile oporow ..
szacujmy ze 600kG. Maluch akurat tyle wazy, wiec:
-tarcia moze zabraknac, trzeba dociazyc malucha,
-maluch na jedynce potrafi zapiszczec oponami na asfalcie ?
  czyli momentu tez mu moze zabraknac,
-zanim rozpedzi do odpowiedniej predkosci to sprzeglo spali :-)

J.

34 Data: Marzec 20 2007 12:34:51
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: DoQ 

U¿ytkownik "J.F."  napisa³ w wiadomo¶ci


-tarcia moze zabraknac, trzeba dociazyc malucha,
-maluch na jedynce potrafi zapiszczec oponami na asfalcie ?
 czyli momentu tez mu moze zabraknac,
-zanim rozpedzi do odpowiedniej predkosci to sprzeglo spali :-)

Geez.. przeciez  W.G napisa³ "po zmianie przek³adni". Czytacie to co siê do
Was pisze? ;)


--
Pozdrawiam
Pawe³

Chrysler Stratus
http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/

35 Data: Marzec 20 2007 11:41:22
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 20 Mar 2007 12:26:30 +0100, J.F. napisa³(a):

Niekoniecznie. Te jego 180 ton przeklada sie na jakas sile oporow ..
szacujmy ze 600kG. Maluch akurat tyle wazy, wiec:
-tarcia moze zabraknac, trzeba dociazyc malucha,
-maluch na jedynce potrafi zapiszczec oponami na asfalcie ?
  czyli momentu tez mu moze zabraknac,
-zanim rozpedzi do odpowiedniej predkosci to sprzeglo spali :-)

Mo¿na zmieniæ prze³o¿enie, do³o¿yæ choæby worków z piaskiem i elastyczne
ciêg³o dla ulatwienia ruszania - nie chodzi o robienie takiego malucha,
tylko pokazanie, ¿e jego 23 cherlawe kucyki uci±gn± jumbo po lotnisku, ergo
powy¿sza reklama touarega mo¿e robiæ wra¿enie wy³±cznie na takich
niedouczonych idiotach jak frost.

Gdyby natomiast ten touareg wypchn±³ takiego jumbo spod rêkawa z odpalonymi
silnikami, tak jak to robi± ci±gniki lotniskowe, to by³oby zupe³nie co
innego. W³a¶nie - Touareg ma reduktor?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e
istnieæ - Jacek Kurski

36 Data: Marzec 20 2007 13:06:36
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Hektor 

U¿ytkownik "Waldek Godel"  napisa³

W³a¶nie - Touareg ma reduktor?

Raczej nie ma.

37 Data: Marzec 20 2007 12:34:28
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Hektor 

U¿ytkownik "Waldek Godel"  napisa³

cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.
Jumbo NIE jest 23 razy ciê¿szy od 737. Wiec maluch to poci±gnie ³atwiej ni¿
oni. Znacznie ³atwiej.

Wydaje mi sie, ze standardowy maluch nie dalby rady. Bariera bedzie zbyt duze przelozenie pierwszego biegu. Zanim cokolwiek ruszy to sie zadlawi. Gdyby zmienic przelozenie na skrzyni to co innego. Podejzewam, ze ten Tuareq to byl automat (chyba nawet nie ma tej wersji z manualem), bo z reczna skrzynia mialby podobny problem.

Zbigniew Kordan

42 Data: Marzec 20 2007 11:37:58
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: DoQ 

U¿ytkownik "FROST"  napisa³ w wiadomo¶ci

ja³owy w aucie.Ten 747 na sucho wa¿y jakie¶ 180 ton jak sadzisz ¿e maluch
go pociagnie to naprawdê id¼ sie wyspaæ.

S±dzisz ¿e Pudzian utrzyma obur±cz malucha startujacego na I biegu ? ;-)


--
Pozdrawiam
Pawe³

Chrysler Stratus
http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/

43 Data: Marzec 21 2007 02:15:58
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello DoQ,

Tuesday, March 20, 2007, 11:37:58 AM, you wrote:

ja³owy w aucie.Ten 747 na sucho wa¿y jakie¶ 180 ton jak sadzisz ¿e maluch
go pociagnie to naprawdê id¼ sie wyspaæ.
S±dzisz ¿e Pudzian utrzyma obur±cz malucha startujacego na I biegu ? ;-)

Uniesie go i kaszlak bezsilnie w powietrzu ko³ami zakrêci.

--
Best regards,
 RoMan                           

44 Data: Marzec 20 2007 12:54:48
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Mar 2007 09:02:46 +0000,  Waldek Godel wrote:

No i? tam ma byæ co¶ ¶miesznego? W t± stronê, to po zmianie przek³adni,
maluch by poci±gn±³.
Du¿e silniki ci±gników lotniskowych s± potrzebne do COFNIÊCIA samolotu z
PRACUJ¡CYMI silnikami.

A nie wystarczy odwracaczy ciagu wlaczyc ?

J.

45 Data: Marzec 20 2007 11:58:13
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: Waldek Godel 

Dnia Tue, 20 Mar 2007 12:54:48 +0100, J.F. napisa³(a):

A nie wystarczy odwracaczy ciagu wlaczyc ?

1. kto za to mia³by p³aciæ (du¿e ilo¶ci paliwa)?
2. kto bêdzie na czas cofania odsuwa³ wszystkie duperele stoj±ce dooko³a?
agregaty, itp. Kto bêdzie zabezpiecza³ wê¿e paliwowe? (wiele lotnisk ma je
wbudowane w miejsca postojowe samolotów, nie trzeba cystern± podje¿dzaæ,
tylko wózkiem ze szlauchem) itepe, itede..
3 na koniec zasadnicza rzecz - kto przekonstruuje odwracacze do znacznie
d³u¿szej pracy? przy l±dowaniu pracuj± 3-5 sekund, wyjazd spod rêkawa to
lekko licz±c minuta jak nie d³u¿ej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e
istnieæ - Jacek Kurski

46 Data: Marzec 20 2007 13:49:11
Temat: Re: Jak by³o to sorry!!!
Autor: J.F. 

On Tue, 20 Mar 2007 11:58:13 +0000,  Waldek Godel wrote:

3 na koniec zasadnicza rzecz - kto przekonstruuje odwracacze do znacznie
d³u¿szej pracy? przy l±dowaniu pracuj± 3-5 sekund,

oj, dluzej pracuja, tu pracowaly 20s i zabraklo
http://www.rvs.uni-bielefeld.de/publications/Incidents/DOCS/ComAndRep/Warsaw/warsaw-report.html

wyjazd spod rêkawa to lekko licz±c minuta jak nie d³u¿ej.

Masz racje - kto wymienic wszystkie szyby w hali odpraw  :-)

J.

Jak by³o to sorry!!!



Grupy dyskusyjne