Jak by³o to sorry!!!
1 | Data: Marzec 20 2007 09:08:40 |
Temat: Jak by³o to sorry!!! | |
Autor: FROST | http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571 2 |
Data: Marzec 20 2007 09:44:06 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: GrzegorzG |
http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571 hehe, nice 3 |
Data: Marzec 20 2007 09:51:08 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Przemek V | FROST napisa³(a): http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571Gdzie¶ tam napisali, ¿e mia³ dorzucone 4,5 tony (gdzie indziej ¿e 7 ton) ¿elaztwa w ¶rodku ¿eby tego dokonaæ. 5 |
Data: Marzec 20 2007 12:50:46 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: J.F. | On Tue, 20 Mar 2007 10:17:15 +0100, PepedB wrote: U¿ytkownik Przemek V napisa³: Wy jestescie tego pewni ? Pod 4.5 tonami to on by sie chyba zapadl, no chyba ze ma wyjatkowo twarde niemieckie zawieszenie. Moze 450kg ? J. 11 |
Data: Marzec 20 2007 09:02:46 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 20 Mar 2007 09:08:40 +0100, FROST napisa³(a): http://www.widelec.org/index.php?site=detail&id=571 No i? tam ma byæ co¶ ¶miesznego? W t± stronê, to po zmianie przek³adni, maluch by poci±gn±³. Du¿e silniki ci±gników lotniskowych s± potrzebne do COFNIÊCIA samolotu z PRACUJ¡CYMI silnikami. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e istnieæ - Jacek Kurski 15 |
Data: Marzec 20 2007 12:31:07 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Boombastic | no pewnie ze bedzie ;) Nie znasz siê :-) Targetem s± panienki, co czuja sie bezpiecznie, siedz± wysoko i nawet jak przypieprz± to prze¿yj±. Gorzej z innymi u¿ytkownikami. Za Clarksonem -samochód do wo¿enia dzieci do szko³y to w GB Range Rover. 16 |
Data: Marzec 21 2007 17:11:28 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: GrzegorzG |
no pewnie ze bedzie ;) hehe, ta, slyszalem ;) choc fakt, ze lepiej sie jezdzi siedzac wyzej. 26 |
Data: Marzec 20 2007 11:33:27 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Przemek | A ile ma kN? Bo w tych jednostkach powinnismy problem rozpatrywaæ.cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-) Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo). -- Przemek www.mmstudio.com.pl 27 |
Data: Marzec 20 2007 10:38:18 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 20 Mar 2007 11:33:27 +0100, Przemek napisa³(a): Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa No tak. Ale to siê da operowaæ. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e istnieæ - Jacek Kurski 28 |
Data: Marzec 20 2007 11:41:56 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: FROST |
Dnia Tue, 20 Mar 2007 11:33:27 +0100, Przemek napisa³(a): Tak, Waldziu konie da siê operowaæ i klacze te¿. 29 |
Data: Marzec 20 2007 11:49:19 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Przemek | Ja nie wiem, ja odpowiedzialem, ze taki strongman to ma spokojnie ze dwa konie, o ile to cokolwiek zmienia (dla strongmana chyba sporo). Myslisz o lobotomii? W tym przypadku za pozno, poza tym moze niebezpiecznie zwiekszyc IQ operowanego ;-) -- Przemek www.mmstudio.com.pl 30 |
Data: Marzec 20 2007 11:58:52 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: DoQ | U¿ytkownik "Przemek" <""przemak\"@ napisa³ w wiadomo¶ci cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-) Wiecej od 126p? -- Pozdrawiam Pawe³ Chrysler Stratus http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/ 31 |
Data: Marzec 21 2007 02:17:48 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello DoQ, Wiecej od 126p?cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM.Czlowiek "ma" troche wiecej niz 1KM ;-) Cz³owiek nie potrzebuje sprzêg³a i jest w stanie statycznie ca³± si³ê przy³ozyæ. W kaszlaku sprzêg³o spalisz zanim ruszysz potwora. -- Best regards, RoMan 33 |
Data: Marzec 20 2007 12:26:30 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: J.F. | On Tue, 20 Mar 2007 10:10:44 +0000, Waldek Godel wrote: Dnia Tue, 20 Mar 2007 10:59:28 +0100, FROST napisa³(a): cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM. sile z jaka ciagna oceniam na rzedu 150kG. Przy mniejszej nie mieliby problemu, przy wiekszej by nie pociagneli. 1500N*20m/32s .. no faktycznie, 1kW, dobrze ich obciazyli :-) Podejrzewam ze przy mniejszej sile w krotkim czasie osiagneliby jednak wieksza moc Jumbo NIE jest 23 razy ciê¿szy od 737. Wiec maluch to poci±gnie ³atwiej ni¿ Niekoniecznie. Te jego 180 ton przeklada sie na jakas sile oporow .. szacujmy ze 600kG. Maluch akurat tyle wazy, wiec: -tarcia moze zabraknac, trzeba dociazyc malucha, -maluch na jedynce potrafi zapiszczec oponami na asfalcie ? czyli momentu tez mu moze zabraknac, -zanim rozpedzi do odpowiedniej predkosci to sprzeglo spali :-) J. 34 |
Data: Marzec 20 2007 12:34:51 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: DoQ | U¿ytkownik "J.F." napisa³ w wiadomo¶ci -tarcia moze zabraknac, trzeba dociazyc malucha, Geez.. przeciez W.G napisa³ "po zmianie przek³adni". Czytacie to co siê do Was pisze? ;) -- Pozdrawiam Pawe³ Chrysler Stratus http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/ 35 |
Data: Marzec 20 2007 11:41:22 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 20 Mar 2007 12:26:30 +0100, J.F. napisa³(a): Niekoniecznie. Te jego 180 ton przeklada sie na jakas sile oporow .. Mo¿na zmieniæ prze³o¿enie, do³o¿yæ choæby worków z piaskiem i elastyczne ciêg³o dla ulatwienia ruszania - nie chodzi o robienie takiego malucha, tylko pokazanie, ¿e jego 23 cherlawe kucyki uci±gn± jumbo po lotnisku, ergo powy¿sza reklama touarega mo¿e robiæ wra¿enie wy³±cznie na takich niedouczonych idiotach jak frost. Gdyby natomiast ten touareg wypchn±³ takiego jumbo spod rêkawa z odpalonymi silnikami, tak jak to robi± ci±gniki lotniskowe, to by³oby zupe³nie co innego. W³a¶nie - Touareg ma reduktor? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e istnieæ - Jacek Kurski 36 |
Data: Marzec 20 2007 13:06:36 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Hektor | U¿ytkownik "Waldek Godel" napisa³ W³a¶nie - Touareg ma reduktor? Raczej nie ma. 37 |
Data: Marzec 20 2007 12:34:28 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Hektor | U¿ytkownik "Waldek Godel" napisa³ cz³owiek ma mniej ni¿ 1 KM, powiedzmy, ¿e tzw. "strong man" ma tego 1 KM. Wydaje mi sie, ze standardowy maluch nie dalby rady. Bariera bedzie zbyt duze przelozenie pierwszego biegu. Zanim cokolwiek ruszy to sie zadlawi. Gdyby zmienic przelozenie na skrzyni to co innego. Podejzewam, ze ten Tuareq to byl automat (chyba nawet nie ma tej wersji z manualem), bo z reczna skrzynia mialby podobny problem. Zbigniew Kordan 42 |
Data: Marzec 20 2007 11:37:58 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: DoQ | U¿ytkownik "FROST" napisa³ w wiadomo¶ci ja³owy w aucie.Ten 747 na sucho wa¿y jakie¶ 180 ton jak sadzisz ¿e maluch S±dzisz ¿e Pudzian utrzyma obur±cz malucha startujacego na I biegu ? ;-) -- Pozdrawiam Pawe³ Chrysler Stratus http://3stawy.mokotow.com/samochody/stratus/ 43 |
Data: Marzec 21 2007 02:15:58 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello DoQ, ja³owy w aucie.Ten 747 na sucho wa¿y jakie¶ 180 ton jak sadzisz ¿e maluchS±dzisz ¿e Pudzian utrzyma obur±cz malucha startujacego na I biegu ? ;-) Uniesie go i kaszlak bezsilnie w powietrzu ko³ami zakrêci. -- Best regards, RoMan 44 |
Data: Marzec 20 2007 12:54:48 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: J.F. | On Tue, 20 Mar 2007 09:02:46 +0000, Waldek Godel wrote: No i? tam ma byæ co¶ ¶miesznego? W t± stronê, to po zmianie przek³adni, A nie wystarczy odwracaczy ciagu wlaczyc ? J. 45 |
Data: Marzec 20 2007 11:58:13 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 20 Mar 2007 12:54:48 +0100, J.F. napisa³(a): A nie wystarczy odwracaczy ciagu wlaczyc ? 1. kto za to mia³by p³aciæ (du¿e ilo¶ci paliwa)? 2. kto bêdzie na czas cofania odsuwa³ wszystkie duperele stoj±ce dooko³a? agregaty, itp. Kto bêdzie zabezpiecza³ wê¿e paliwowe? (wiele lotnisk ma je wbudowane w miejsca postojowe samolotów, nie trzeba cystern± podje¿dzaæ, tylko wózkiem ze szlauchem) itepe, itede.. 3 na koniec zasadnicza rzecz - kto przekonstruuje odwracacze do znacznie d³u¿szej pracy? przy l±dowaniu pracuj± 3-5 sekund, wyjazd spod rêkawa to lekko licz±c minuta jak nie d³u¿ej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Je¿eli nie ma dowodu, to istnieje powa¿na przes³anka, ¿e taki dowód mo¿e istnieæ - Jacek Kurski 46 |
Data: Marzec 20 2007 13:49:11 | Temat: Re: Jak by³o to sorry!!! | Autor: J.F. | On Tue, 20 Mar 2007 11:58:13 +0000, Waldek Godel wrote: 3 na koniec zasadnicza rzecz - kto przekonstruuje odwracacze do znacznie oj, dluzej pracuja, tu pracowaly 20s i zabraklo http://www.rvs.uni-bielefeld.de/publications/Incidents/DOCS/ComAndRep/Warsaw/warsaw-report.html wyjazd spod rêkawa to lekko licz±c minuta jak nie d³u¿ej. Masz racje - kto wymienic wszystkie szyby w hali odpraw :-) J. |