pon, 06 paź 2008 o 10:57 GMT, Kuba (aka cita) napisał(a):
jesli w ogole istnieje coś takiego (w domysle "sportowy" to taki w cywilnych
samochodach typu RS czy inne pseudo wyścigowki) to pewnie dziala z dużo
mniejszą czułością.
W lambo czy np imprezie masz kilka trybow kontroli trakcji, tylko wlasnie,
nie ABS tylko trkacji, od bardzo ingerujacej, przez kilka trybow do
calkowitego wylaczenia kontroli trakcji, w lambo np. przelacznik ma tez
wplyw na szybkosc zmiany biegow, przy najbardziej hardkowrowym ustawieniu,
przy zmianie biegow czuje sie jakby ktos wlasnie udezyl Cie swoim
samochodem w bagaznik..., tfuuu lambo nie ma bagaznika... :)
Pozdrawiam
Brzezi
--
[ E-mail: ][ ]
[ Ekg: #3781111 ][ ]
[ LinuxUser: #249916 ][ ]
6 |
Data: Pa?dziernik 07 2008 02:04:44 |
Temat: Re: Jak dziala sportowy ABS? |
Autor: staszek |
W samochodach sportowcyh (rajdowych, wyścigowych) nie ma czegoś takiego jak ABS
Robert Redziak napisal:
" Jest bardzo duża różnica między ABS-em sportowym, a ABS-em na
ulicę. A jako ciekawostkę dodam, że w WRC jedynym kierowcą,
który używał i sobie chwalił, był Didier Auriol."
7 |
Data: Pa?dziernik 07 2008 22:31:24 | Temat: Re: Jak dziala sportowy ABS? | Autor: Sanctum Officium |
Użytkownik "staszek" napisał w wiadomości
W samochodach sportowcyh (rajdowych, wyścigowych) nie ma czegoś takiego jak ABS
Robert Redziak napisal:
" Jest bardzo duża różnica między ABS-em sportowym, a ABS-em na
ulicę. A jako ciekawostkę dodam, że w WRC jedynym kierowcą,
który używał i sobie chwalił, był Didier Auriol."
Ale jaka różnica? Niech może Robert Rędziak odpowie.
MK
| |