Grupy dyskusyjne   »   Jak to by³o z kratkami?

Jak to by³o z kratkami?



1 Data: Styczen 06 2009 03:55:32
Temat: Jak to by³o z kratkami?
Autor: Borys Pogore³o 

Cze¶æ,

 W nawi±zaniu do ostatniego wyroku ETS próbujê znale¼æ informacje jak
wygl±da³a sprawa homologacji na ciê¿arowe przed 2004 r. Niestety przez te
kilka lat informacja do¶æ mocno siê rozmy³a w sieci i jedyne co mo¿na
prosto znale¼æ, to jak zmieniæ ciê¿arowy w osobówkê.

 Czy wystarczy³a ³adowno¶æ >= 500kg i rzeczona kratka? Znalaz³em wzmianki o
rozporz±dzeniu ministra infrastruktury, które mia³o z pocz±tkiem 2004 r.
ograniczyæ homologacje na ciê¿arowe tylko dla nadwozi typu AF
(wielofunkcyjnych). Czy to wesz³o w ¿ycie?

 Jak sobie wtedy radzono z zakupem u¿ywanych aut? Czy mo¿liwy jest taki
manewr, ¿e firma leasingowa kupuje go, dokonuje zmiany homologacji i u¿ycza
ju¿ samochód ciê¿arowy?

 P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿e
rozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza. Tylko
znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl



2 Data: Styczen 06 2009 07:20:51
Temat: Re: Jak to by³o z kratkami?
Autor: GreGG 

Borys Pogore³o pisze:

Cze¶æ,

 W nawi±zaniu do ostatniego wyroku ETS próbujê znale¼æ informacje jak
wygl±da³a sprawa homologacji na ciê¿arowe przed 2004 r. Niestety przez te
kilka lat informacja do¶æ mocno siê rozmy³a w sieci i jedyne co mo¿na
prosto znale¼æ, to jak zmieniæ ciê¿arowy w osobówkê.

 Czy wystarczy³a ³adowno¶æ >= 500kg i rzeczona kratka? Znalaz³em wzmianki o
rozporz±dzeniu ministra infrastruktury, które mia³o z pocz±tkiem 2004 r.
ograniczyæ homologacje na ciê¿arowe tylko dla nadwozi typu AF
(wielofunkcyjnych). Czy to wesz³o w ¿ycie?

 Jak sobie wtedy radzono z zakupem u¿ywanych aut? Czy mo¿liwy jest taki
manewr, ¿e firma leasingowa kupuje go, dokonuje zmiany homologacji i u¿ycza
ju¿ samochód ciê¿arowy?

 P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿e
rozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza. Tylko
znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)


Wa¿na by³a kratka i wpis do dowodu (ciê¿arowy/specjalistyczny). W przypadku samochodów osobowych montowano z tego co pamiêtam np. kasetki do "przewozu pieniêdzy" w baga¿niku.

3 Data: Styczen 06 2009 08:21:01
Temat: Re: Jak to by³o z kratkami?
Autor: Vlad The Ripper 

P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿e
rozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza.
Tylko
znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)

Zawsze mo¿esz zapytaæ, mo¿e kto¶ akurat ma: forum.vwgolf.pl. Poza tym, z
tego co mi wiadomo, monowtrysk Boscha mia³o kilka rodzajów silników w
golfach i by³ to taki sam monowtrysk. Poza ABU by³ w AAM, ABS, ADZ. Dla
pewno¶ci mo¿esz porównaæ numery tej czê¶ci w katalogu intercarsu. Mo¿e wtedy
³atwiej sz³o by znale¼æ na szrocie.

Jak to by³o z kratkami?



Grupy dyskusyjne