Grupy dyskusyjne   »   Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?

Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?



1 Data: Lipiec 08 2011 22:14:24
Temat: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja mi sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na prawde roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne udogodnienia  mile widziane.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com



2 Data: Lipiec 08 2011 20:41:13
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:14:24 +0200 osobnik zwany RadekNet
wystukał:

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja mi
sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na prawde
roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
udogodnienia  mile widziane.

amerykńskie vany





--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

3 Data: Lipiec 08 2011 22:48:31
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

W dniu 08.07.2011 22:41, masti pisze:

Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:14:24 +0200 osobnik zwany RadekNet
wystukał:

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja mi
sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na prawde
roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
udogodnienia  mile widziane.

amerykńskie vany

9-osobowy amerykanski van bedzie wielkosci T4? Nic wiekszego nie chce, bo to do codziennej jazdy ma byc. Mozesz rzucic nazwami?

A jak z ekonomika eksploatacji?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

4 Data: Lipiec 08 2011 21:00:50
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:48:31 +0200 osobnik zwany RadekNet
wystukał:

W dniu 08.07.2011 22:41, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:14:24 +0200 osobnik zwany RadekNet
wystukał:

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja
mi sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na
prawde roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
inne udogodnienia  mile widziane.

amerykńskie vany

9-osobowy amerykanski van bedzie wielkosci T4? Nic wiekszego nie chce,
bo to do codziennej jazdy ma byc. Mozesz rzucic nazwami?

siedmio :)
w zasadzie każdy ujeżdżałem Mercury Villager


A jak z ekonomika eksploatacji?

17 l/100km gazu w miście
10l/100km benzyny w trasie

silnik V6 3.5l




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

5 Data: Lipiec 09 2011 10:50:22
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja
mi sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na
prawde roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
inne udogodnienia  mile widziane.

amerykńskie vany

9-osobowy amerykanski van bedzie wielkosci T4? Nic wiekszego nie chce,
bo to do codziennej jazdy ma byc. Mozesz rzucic nazwami?

siedmio :)
w zasadzie każdy ujeżdżałem Mercury Villager

Aaa no to odpada... 7 osobowy jest Sharan.

A jak z ekonomika eksploatacji?

17 l/100km gazu w miście
10l/100km benzyny w trasie

Jesli trasa to autostrada i 130km/h to niezly wynik.

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

6 Data: Lipiec 09 2011 09:18:55
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sat, 09 Jul 2011 10:50:22 +0200 osobnik zwany RadekNet
wystukał:

17 l/100km gazu w miście
10l/100km benzyny w trasie

Jesli trasa to autostrada i 130km/h to niezly wynik.

trasa to np Warszawa-włochy przez Alpy :)




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

7 Data: Lipiec 08 2011 23:17:10
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Maciej Browarczyk 

W dniu 2011-07-08 22:14, RadekNet pisze:

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
udogodnienia mile widziane.

Audi Q7 w wersji 7 osobowej :->

--
Pozdrawiam,
Maciek

8 Data: Lipiec 09 2011 10:51:06
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

W dniu 08.07.2011 23:17, Maciej Browarczyk pisze:

W dniu 2011-07-08 22:14, RadekNet pisze:

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
udogodnienia mile widziane.

Audi Q7 w wersji 7 osobowej :->

Taaaa.... ja mysle o T_4_ :P

--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

9 Data: Lipiec 09 2011 20:16:53
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Użytkownik "RadekNet"  napisał w wiadomoĹ›ci

Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja mi sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na prawde roznia?).

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne udogodnienia  mile widziane.

Pozdr.
--

    VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
Caravelle to typowo osobowy.

Multivan byl max 7 osobowy.
Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

A co chcesz kupic T4 czy T5 ?

Zasadniczo Multivan na zachodzie to taki samochod na lata az sie rozpadnie albo rozbije. U nas widze ze powoli tez tak jest. Niestety strasznie trzymaja ceny.

Silnikow do wyboru to tez za duzego polotu niema.
W T4 standard to 2.5TDI 102KM, ewentualnie jak upolujesz to 2.5TDI 150KM (ale trzeba uwazac na szczepany). Benzyna 2.5 116KM albo 2.8 201KM (ale ten silnik jest prawie nieosiagalny i byl tylko z automatem)
Jezeli T4 to szukac po 1996 roku bo byl duzy FL wtedy, czasami sie trafiaja wersje przejsciowe ze stara deska w srodku.

W T5 byly 3 wersji TDI najmocniejsza 174KM, ale kolega mial taki silnik i jakos dobrze go nie wspominal, same problemy przy tych przebiegach co robil.
oraz dwie benzyny niezniszczalny 2.0 :P oraz 3.2 V6

Jak sie lubi szukac to mozna sie pokusic o znalezienie 4x4

Alternatyw niestety zasadniczo brak...
No moze poza Hyundai Starex ktory jest "nieco" podobny

W sumie prawda jest taka ze jak zaczeniej jezdzic multivanem to juz niczym innym nie bedziesz potem chcial ;)

Mnie mojego bardzo brakuje :(

PZDr
Adam

10 Data: Lipiec 09 2011 20:18:27
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Grejon 

W dniu 2011-07-09 20:16, Adam Szewczak pisze:

Multivan byl max 7 osobowy.
Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

I nie wymagał kat. D?

--
Grzegorz JoĹ„ca    GG: 7366919    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

11 Data: Lipiec 09 2011 20:39:55
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Użytkownik "Grejon"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 2011-07-09 20:16, Adam Szewczak pisze:

Multivan byl max 7 osobowy.
Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

I nie wymagał kat. D?


Albo 9 nie pamietam bo akurat Caravelle mnie nigdy specjalnie nie interesowal.
Do katalogu z ukladem siedzien bym musial zajrzec.

PZDr
Adan

12 Data: Lipiec 09 2011 11:44:16
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Piotr Molski 

Witam,
t4 4x4 raczej nie polecam. Znajomy ma i jedyna "korzysc" to duzo
drozsze niektore czesci (zawieszenie?) i troche wiecej do naprawiania
(np. wiskoza - nie ma jej w 2WD). Na pewno troche lepiej jezdzi po
blocie/sniegu ale jakichs specjalnych umiejetnosci terenowych to T4
syncro nie bedzie miala (chyba). W odroznieniu od T3 syncro ktore
wymiata w terenie (w swojej klasie oczywiscie). Jezeli jestem w
bledzie prosze o sprostowanie.
No i jeszcze jeden minus T4 - strasznie je zlodzieje lubia :( -
przynajmniej tak bylo jeszcze dwa-trzy lata temu.

Ostatnio rozmawialem z gosciem ktory zjechal pol Europy Fiatem Scudo -
te nowe sa rzeczywiscie ladne. Bardzo sobie chwalil fiacika.

No i sa wszystkie Transity, Boxery, Vivaro, Viano itp. Sam bylem
wieziony Citroenem Jumperem w Alpy i, mimo tego, ze byl to zwykly
blaszak, wspominam ta podroz jako jedna z najbardziej komfortowych -
przestrzen robi swoje.

Multivan ma bardzo fajny uklad wnetrza - siedzenia w kontrze, stolik
miedzy nimi, mozna wstawic sobie jakies szafki/lodowki/unity kuchenne.
Mozna trafic westfalie z podnoszonym dachem albo z podwyzszanym
sztywnym. Nie jest wielkim problemem kupno takiego dachu i przelozenie
go do zwyklego multivana.

Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
dach.
Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.

pozdr
Piotr

13 Data: Lipiec 09 2011 21:08:38
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Uzytkownik "Piotr Molski"  napisal w wiadomosci

Witam,
t4 4x4 raczej nie polecam. Znajomy ma i jedyna "korzysc" to duzo
drozsze niektore czesci (zawieszenie?) i troche wiecej do naprawiania
(np. wiskoza - nie ma jej w 2WD). Na pewno troche lepiej jezdzi po
blocie/sniegu ale jakichs specjalnych umiejetnosci terenowych to T4
syncro nie bedzie miala (chyba). W odroznieniu od T3 syncro ktore
wymiata w terenie (w swojej klasie oczywiscie). Jezeli jestem w
bledzie prosze o sprostowanie.
No i jeszcze jeden minus T4 - strasznie je zlodzieje lubia :( -
przynajmniej tak bylo jeszcze dwa-trzy lata temu.

Ostatnio rozmawialem z gosciem ktory zjechal pol Europy Fiatem Scudo -
te nowe sa rzeczywiscie ladne. Bardzo sobie chwalil fiacika.

No i sa wszystkie Transity, Boxery, Vivaro, Viano itp. Sam bylem
wieziony Citroenem Jumperem w Alpy i, mimo tego, ze byl to zwykly
blaszak, wspominam ta podroz jako jedna z najbardziej komfortowych -
przestrzen robi swoje.

Multivan ma bardzo fajny uklad wnetrza - siedzenia w kontrze, stolik
miedzy nimi, mozna wstawic sobie jakies szafki/lodowki/unity kuchenne.
Mozna trafic westfalie z podnoszonym dachem albo z podwyzszanym
sztywnym. Nie jest wielkim problemem kupno takiego dachu i przelozenie
go do zwyklego multivana.

Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
dach.
Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.

pozdr
Piotr

Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda. Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac, a zwlaszcza do benzyniaka.
OK jak najbardziej ja swego czasu jezdzilem z kolega to smigalismy z terenie z Gelandami a nawet bywalo je wyciagac :P

Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde. Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce. Tak T4 syncro to nie T3 syncro. Zeby tym wjechac w teren trzeba kupic zestaw podnoszacy zawieszenie :/ a to jest tylko w jednej firmie w DE dostepne. Niestety kupujac uzywany samochod trzeba sie liczyc z wydatkami, a w busie 4x4 wszystko jest x2 ;)

O widzisz widzialem i zapomnialem. Na zachodzie sa sprzedawane wersje turystyczne np Traffic GENERATION, w Polsce niedostepne (i nie mowie tu o kempingu)
Jest tez np VW Caddy Tramper.

Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki

PZDr
Adam

14 Data: Lipiec 09 2011 13:53:23
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Piotr Molski 

On 9 Lip, 21:08, "Adam Szewczak"  wrote:

Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac,
a zwlaszcza do benzyniaka.
Oj tak ;) Mam kumpla mechanika od T3, bawie sie pod jego okiem.

Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce.
To sie bardzo fajnie zmienilo na przestrzeni ostatnich 3-5 lat. Na
poczatku jedyna szansa na regeneracje visko to byl jakis mityczny
warsztat w Szwajcarii. Dwa - trzy lata temu ktos z Instytutu
Transportu? zawzial sie i rozpracowal ten proces. Teraz koszt
odnowienia visco to ok. 500-600 zl

Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki
Maja wersje osobowe w sensownym wyposazeniu?
Ja mam skrzywienie kamperowe, od razu wstawialby do nich lazienke i
kuchnie ;)

pozdr
Piotr

15 Data: Lipiec 10 2011 00:23:41
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Uzytkownik "Piotr Molski"  napisal w wiadomosci On 9 Lip, 21:08, "Adam Szewczak"  wrote:

Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to frajda.
Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej nie dotykac,
a zwlaszcza do benzyniaka.
Oj tak ;) Mam kumpla mechanika od T3, bawie sie pod jego okiem.

Co do T4 syncro, zeby uszkodzic wiskoze to sie trzeba postarac naprawde.
Natomiast jest naprawialna i to juz w Polsce.
To sie bardzo fajnie zmienilo na przestrzeni ostatnich 3-5 lat. Na
poczatku jedyna szansa na regeneracje visko to byl jakis mityczny
warsztat w Szwajcarii. Dwa - trzy lata temu ktos z Instytutu
Transportu? zawzial sie i rozpracowal ten proces. Teraz koszt
odnowienia visco to ok. 500-600 zl

Dobra ale Transit, Jumber itd to sa juz dosc SPORE dostawczaki
Maja wersje osobowe w sensownym wyposazeniu?
Ja mam skrzywienie kamperowe, od razu wstawialby do nich lazienke i
kuchnie ;)

pozdr
Piotr

No tak kamper to na bazie tych owych. Ale fabryczne wersje osobowe to poprostu autobusy. Nie widzialem czegos 'fajnego'. Wlasnie taki wiekszy fajny to ten traffic generation.

PZDr
Adam

16 Data: Lipiec 10 2011 22:40:57
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

W dniu 09.07.2011 21:08, Adam Szewczak pisze:

Sam jezdze multivanem T3 i byc moze bede wlasnie dokladal sobie wysoki
dach.
Wrzuc sobie w YT odpowidenie hasla - wyskoczy Ci sporo fajnych
filmikow pokazujacych jak te samochody moga wygladac.


Kwestia co kto lubi, zeby miec obecnie T3 to co jak co ale trzeba byc
zapalencem i lubic grzebac przy samochodzie. To tak wtedy jest to
frajda. Jak sie nie ma kanalu, warszatatu co sie zna to sie juz lepiej
nie dotykac, a zwlaszcza do benzyniaka.

I z tego co widze zadbane T3 sa drozsze niz T4 :) (patrze na ceny irlandzkie i w UK)

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

17 Data: Lipiec 11 2011 02:11:58
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Piotr Molski 

On 10 Lip, 22:40, RadekNet  wrote:

I z tego co widze zadbane T3 sa drozsze niz T4 :) (patrze na ceny
irlandzkie i w UK)

Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

Na ebay.de pojawiaja sie odpicowane T3. Wersja kiepska ma silnik z
Subaru, wersja top silnik z Porsche ;) ;)
Znajomy mieszkajacy na stale w Niemczech wrzucil do busika stary
konstukcyjnie silnik vw 1,9TD AAZ ze zmodyfikowana w prosty sposob
pompa, jedna z szybszych skrzyn busikowych AAP z lekka modyfikacja,
mokry intelcooler, troche wieksze kola, lepsze hamulce. Innego
samochodu nie trzeba ;) ;)
Spokojnie ciagnie 140 km/h - chociaz aerodynamika fortepianu nie
pomaga ;)

pozdr
Piotr

18 Data: Lipiec 11 2011 15:59:44
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: CeSaR 

Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie
T2 to "ogórek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
litrowy (?)
T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
diesla chyba tez. Ciagle z tylu
T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
T5 - to juz dzis

C

19 Data: Lipiec 12 2011 00:34:56
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Użytkownik "CeSaR"  napisał w wiadomo¶ci

Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie
T2 to "ogórek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 - litrowy (?)

Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.

T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu

T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem. Bajka.

T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia
T5 - to juz dzis

C

20 Data: Lipiec 12 2011 12:15:19
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: CeSaR 


T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo jezdzic
w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z automatem.
Bajka.

To był ten żółty/pomarańczowy jaki¶ taki? Bo pamiętam co¶ ale to było parę
lat temu...
Chętnie bym przygarn±ł ładnego kanciaka, w automacie jeszcze chętniej :-)

C

21 Data: Lipiec 12 2011 21:43:08
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:

Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.

W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je do¶ć często, nie pamiętam, ale była też chyba wersja na wtrysku :)


T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
"wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu

T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
automatem. Bajka.

Lepszy byłby Digijet ;)

Pozdrawiam !

22 Data: Lipiec 17 2011 23:55:23
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Użytkownik "Czarek Daniluk"  napisał w wiadomo¶ci

W dniu 2011-07-12 00:34, Adam Szewczak pisze:

Tak 2.0 na dwoch gaznikach.. Zadko spotykany.

W ogórku 2,0 rzadki ?? spotykałem je do¶ć często, nie pamiętam, ale była też chyba wersja na wtrysku :)


T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki
"wodne" i diesla chyba tez. Ciagle z tylu

T3 byly tylko wiatkaki do 1984 roku do liftu. Potem wszedl diesel. Byl
dostepny 1.6D, 1.6TD i 1.7D z tego wszystkiego tym turbo sie dalo
jezdzic w miare. A najlepiej 2.1 boxer chodzi. Ja mialem 2.1 95KM z
automatem. Bajka.

Lepszy byłby Digijet ;)


    Ale 112KM nie bylo z automatem...

PZDr
Adam

23 Data: Lipiec 12 2011 21:40:32
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2011-07-11 15:59, CeSaR pisze:

Oj tak. Dobre T3 trzymaja cene. Za ladnego ogorka trzeba dac 14-15
tysiecy zlotych. Za Sambe (split window, barn door, 1948-1966) 40
tysiecy w gore. Dziurawa karoseria Samby to 10-15 tys zlotych.

T1 to "bulik", samba to odmiana bulika w wersji osobowej, mocno
przeszklonej. Silnik wiatrem chlodzony, z tylu, silniki takie jak w garbusie

Silniki 1,1 , 1,2 i chyba 1,5

T2 to "og�rek". Wiatrowiec, silnik z tylu, chyba juz dostal tez silnik 2 -
litrowy (?)

Silniki 1.6, 1.7, 1.8 i 2.0

T3 - kanciak, tez jeszcze byl wiatrowcem ale juz mial i silniki "wodne" i
Silniki wiatrem chłodzone 1.6 i 2.0 -2,0 2 gaĽnikowy albo wtrysk.
Silniki cieczÄ… chłodzone - boxer 1,9 i 2,1 w paru wersjach mocy w tym najmocniejszy Digijet chyba 115KM, diesle 1.6 i 1.7 i turbodiesel 1.6

diesla chyba tez. Ciagle z tylu
T4 - czyli kefir to silnik z przodu i nowa historia

Tu silniki tylko cieczÄ… chłodzone i z przodu ;)

T5 - to juz dzis

C



Pozdrawiam !

24 Data: Lipiec 10 2011 15:11:20
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: RadekNet 

W dniu 09.07.2011 20:16, Adam Szewczak pisze:

Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
inne udogodnienia mile widziane.

Pozdr.
--

VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia
jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
Caravelle to typowo osobowy.

Czyli poluje ma Multivana - wlasnie o cos takiego mi chodzi. Caravelle od Sharana by sie tylko wielkoscia roznil.

Multivan byl max 7 osobowy.

Ale chyba ma rowniez mocowania dla 3 rzedow siedzen?

Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

9. Ponad to musialbys miec prawko na autobusy.

A co chcesz kupic T4 czy T5 ?

T4

Zasadniczo Multivan na zachodzie to taki samochod na lata az sie
rozpadnie albo rozbije. U nas widze ze powoli tez tak jest. Niestety
strasznie trzymaja ceny.

Dlatego T4 a nie T5 :(

Alternatyw niestety zasadniczo brak...
No moze poza Hyundai Starex ktory jest "nieco" podobny

Poszukam...

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

25 Data: Lipiec 10 2011 23:16:07
Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
Autor: Adam Szewczak 


Użytkownik "RadekNet"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 09.07.2011 20:16, Adam Szewczak pisze:
Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i
inne udogodnienia mile widziane.

Pozdr.
--

VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia
jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
Caravelle to typowo osobowy.

Czyli poluje ma Multivana - wlasnie o cos takiego mi chodzi. Caravelle od Sharana by sie tylko wielkoscia roznil.

Multivan byl max 7 osobowy.

Ale chyba ma rowniez mocowania dla 3 rzedow siedzen?

No ma na dwa fotele ktore sa do tylu.

PZDr
Adam

Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?



Grupy dyskusyjne