Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ?
1 | Data: Lipiec 14 2009 12:16:36 |
Temat: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | |
Autor: swiadziu | Witam i proszę o pomoc w wyborze samochodu z napędem 4 x 4 o dość dużym 2 |
Data: Lipiec 14 2009 14:25:26 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: u |
Tak na sam koniec pragnę napisać iż nigdy nie prowadziłem samochodu terenowego zacznij od http://www.motofakty.pl/artykul/samochody_4x4.html http://www.4x4.v10.pl/technika,porady,1,kat95.html http://www.google.pl/webhp?hl=pl 3 |
Data: Lipiec 14 2009 14:43:44 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: Grzenio | Witam i proszę o pomoc w wyborze samochodu z napędem 4 x 4 o dość dużym moj przyjaciel, a do tego zapalony mysliwy, wedkarz i globtroter od wielu lat uzytkuje land rovera - dokladnie ten sam model co na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item684164828_land_rover_discovery_nie_patrol_vitara_uaz.html i nie chce go zamienic za zaden inny duzo nowszy model. Polecam uwadze strone http://www.landy.pl/ pozdrawiam Grzenio 4 |
Data: Lipiec 14 2009 18:45:19 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: Parker | Polecam Honde CRV skoro zamierzasz jeżdzić na codzien do pracy. Nie ma reduktora i nie jest to typowa terenówka ale na dojazdy na ryby i na grzyby wystarczy spokojnie. Z tyłu masz w niej fajny stoliczek na wyprawy ;-) 5 |
Data: Lipiec 14 2009 22:22:14 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: PeJot - Krak | Użytkownik "swiadziu" napisał w wiadomości Witam i proszę o pomoc w wyborze samochodu z napędem 4 x 4 o dość dużym W rozsądnej cenie możesz kupić Hyundai'a Santa Fe, który w wersji 4wd ma stały napęd do 40km/h a powyżej dołączany przy poślizgu (przynajmniej nie zakopiesz się w małym błotku jak co niektóre "bulwarówki") pozdro PeJot 6 |
Data: Lipiec 15 2009 22:25:58 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: JoAsienka | Pewnego pięknego dnia swiadziu napisał/a: Witam i proszę o pomoc w wyborze samochodu z napędem 4 x 4 o dość\
Suzuki Jimny. JAkos tak kupisz 3-4 latka za te pieniadze, z tym co chcesz - jedynie nie ma duzego bagaznika, ale jak kupisz z relingami to bedziesz mogl na dachu wozic. Malutkie spalanie i fajne autko, zazdroszcze, ze masz taka kase, mnie nie stac, a taki fajny w poblizu jest do sprzedania.... -- -- JoAsienka **gg 1489928 Człowiek staje się mądry z wiekiem. Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny 7 |
Data: Lipiec 16 2009 08:25:39 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: | Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi !! 8 |
Data: Lipiec 16 2009 12:08:25 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: PaweL | ... - blokada dyferencjału = blokada mostówbardzo przydatne w cięższym terenie, gdy pojedyncze koła całkowicie tracą przyczepność/kontakt z podłożem - mechanizm różnicowy = dyferencjałposzukaj w google - >moja Vitara 1.6 16V pali ~11l/100km w mieście, 9l w trasie :( zadbana, wyregulowana, koła trochę większe od fabrycznych orazw mieście ~15l generalnie samochody 4x4 "lubią wypić" zmiany są bardzo duże Paweł 9 |
Data: Lipiec 16 2009 11:19:16 | Temat: Re: Jaki kupić samochód 4 x 4 do 35 tysięcy ? | Autor: Sergiusz Rozanski | Dnia 16.07.2009 napisał/a: Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi !! To jest zwarcie na sztywno. Zalezy gdzie ten dyferencjał jest bo może być między osiowy (w centalnym rozdzielaczu napędów, albo w moście) - mechanizm różnicowy to jest dyferencjał - inna nazwa - mechanizm rozkładający napęd między kołami, tak aby niwelować różnicę w drodze jakie powodują koła. Przy jeździe w terenie stosuje się [1] blokadę, aby równo ciągnęły oba koła. - blokada mostów to jest to samo co [1] ale konkretnie dotyczy mostu. Terrano II i Vitara powinny posiadać blokadę dyferencjału międzyosiowego, a raczej brak dyfra między osiami w ogóle :) (opcja napęd na tył, albo na 4 koła, ale tylko na sztywno). Blokad mostów raczej nie posiadają, pewnie mają jakieś LSD w tylnej osi, bo to raczej obecnie standard. LSD to blokada o ograniczonym poślizgu, różnych konstrukcji tarczek i sprzęgiełek odśrodkowych. Powoduje częściowe napędzanie obu kół na raz, mimo różnicy w drodze - przydaje się w terenie, na asfalcie lekko przeszkadza - w ciasnych zakrętach powoduje nadsterowność - co w wysokim aucie na terenowych oponach jest lekko nieprzyjemne ;) -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |