Grupy dyskusyjne   »   Jaki skuter 125

Jaki skuter 125



1 Data: Kwiecien 20 2014 08:22:58
Temat: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 

Po ponad 20 latach przerwy czas wrócić na dwa kółka z silnikiem.
Wymyśliłem sobie taką właśnie alternatywę na miasto dla samochodu, względnie na jakieś krótkie wycieczki.
Pewnie eksploatacja nie codziennie (chyba że mi się to jakoś mocno spodoba), do pracy mam z 10 km.
Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie bezawaryjność.
Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki Burgman 125.
Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska podłoga).
Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością silnika w Suzuki.
Jeździłem wczoraj kilkoma egzemplarzami takowych w okolicy, ale nie mogę się zdecydować.
Kilkulatki w granicach 5 kzł.

Który będzie pewniejszym wyborem?
A może lepiej coś innego?



2 Data: Kwiecien 20 2014 11:38:16
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-20 08:22, Cavallino pisze:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.


--
MN

3 Data: Kwiecien 20 2014 22:28:38
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-20 11:38, Użytkownik Marcin N napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?


Pozdrawiam

4 Data: Kwiecien 20 2014 23:01:28
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-20 22:28, RadoslawF pisze:

Dnia 2014-04-20 11:38, Użytkownik Marcin N napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

Myślałem, że sok, ale teraz mam wątpliwości.


--
MN

5 Data: Kwiecien 22 2014 20:03:34
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jarek S. 


Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości

Dnia 2014-04-20 11:38, Użytkownik Marcin N napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?


Pozdrawiam

A skuter 125 to nie motocykl ?

6 Data: Kwiecien 22 2014 23:56:29
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-22 20:03, Użytkownik Jarek S. napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

A skuter 125 to nie motocykl ?

Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
Podasz co to za okolica ?


Pozdrawiam

7 Data: Kwiecien 23 2014 08:59:47
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Magic 

W dniu 2014-04-22 23:56, RadoslawF pisze:

Dnia 2014-04-22 20:03, Użytkownik Jarek S. napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

A skuter 125 to nie motocykl ?

Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
Podasz co to za okolica ?


Akurat w Wawie na większych pojemnościach to praktycznie standard. Po cywilnemu latają na 50-tkach.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

8 Data: Kwiecien 23 2014 09:07:36
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jarek S. 


Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości

Dnia 2014-04-22 20:03, Użytkownik Jarek S. napisał:

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.

A może lepiej coś innego?

Zacznij od zrzucenia tych 20 nadmiarowych kilogramów grubasie.
Będziesz wyglądał karykaturalnie w ciuchach motocyklowych.

W ciuchach motocyklowych na skuterze ? co piłeś ?

A skuter 125 to nie motocykl ?

Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?
A może u ciebie w okolicy skuter to poważny motocykl i
powożący występują w ciuchach motocyklowych ?
Podasz co to za okolica ?


Tak, mój skuter to poważny motocykl /oczywiście są poważniejsze/, marznę
jadąc 160 km/h. Okolica to miasto Łódź. Masz jeszcze jakieś pytania?

9 Data: Kwiecien 23 2014 09:58:10
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "RadoslawF"  napisał


Tak, mój skuter to poważny motocykl


Pies, czyli kot...
Nie, twój skuter to nie jest motocykl.

--
Hinek

10 Data: Kwiecien 23 2014 10:12:12
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Skuterman 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "RadoslawF"  napisał

Tak, mój skuter to poważny motocykl


Pies, czyli kot...
Nie, twój skuter to nie jest motocykl.

--
Hinek

Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast
skuter ??

11 Data: Kwiecien 23 2014 10:53:21
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "Skuterman"


Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast skuter ??

Zgodnie z przepisami unijnymi ślimak jest rybą, marchewka owocem....I co z tego?
Ze skutera jest taki motocykl jak z koziej dupy saksofon.

--
Hinek

12 Data: Kwiecien 23 2014 10:19:11
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 10:53:21 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "Skuterman"

Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl
zamiast skuter ??

Zgodnie z przepisami unijnymi ślimak jest rybą, marchewka owocem....I co
z tego?

to, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj mniej bzdur.

Ze skutera jest taki motocykl jak z koziej dupy saksofon.





--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

13 Data: Kwiecien 23 2014 12:24:29
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


to, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj mniej bzdur.


Zechcesz rozwinąć te twierdzenie?

--
Hinek

14 Data: Kwiecien 23 2014 10:49:59
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 12:24:29 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

to, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj mniej bzdur.


Zechcesz rozwinąć te twierdzenie?

proszę bardzo. nieprawdą jest co napisałeś o marchewce i ślimaku.



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

15 Data: Kwiecien 23 2014 14:40:47
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


proszę bardzo. nieprawdą jest co napisałeś o marchewce i ślimaku.


W 2010r  Komisja Europejska na wniosek Francji zaliczyła winniczka do
kategorii ryb śródlądowych...Dzięki temu z funduszy unijnych wydawanych u
nas w ramach  programów operacyjnych, można było częć pieniędzy przeznaczonych
na rybołówstwo przenieć na hodowlę i zbieranie ślimaków.
To przy odrobinie wysiłku każdy może sam sprawdzić.
O marchwi i Hiszpanach już mi się nie chce pisać :]

--
Hinek

16 Data: Kwiecien 23 2014 12:59:23
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 14:40:47 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

proszę bardzo. nieprawdą jest co napisałeś o marchewce i ślimaku.


W 2010r  Komisja Europejska na wniosek Francji zaliczyła winniczka do
kategorii ryb śródlądowych...Dzięki temu z funduszy unijnych wydawanych
u nas w ramach  programów operacyjnych, można było częć pieniędzy
przeznaczonych
na rybołówstwo przenieć na hodowlę i zbieranie ślimaków. To przy
odrobinie wysiłku każdy może sam sprawdzić. O marchwi i Hiszpanach już
mi się nie chce pisać :]

a ty dalej powielasz bzdury



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

17 Data: Kwiecien 23 2014 15:42:03
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


a ty dalej powielasz bzdury


Oczywiście. Uważasz że informacje o tych bzdurach
należy ukrywać?

--
Hinek

18 Data: Kwiecien 23 2014 13:48:17
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:42:03 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

a ty dalej powielasz bzdury


Oczywiście. Uważasz że informacje o tych bzdurach należy ukrywać?

uważam, ze wypadałoby się douczyć a nie opowiadać bzdury



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

19 Data: Kwiecien 23 2014 15:54:15
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


uważam, ze wypadałoby się douczyć a nie opowiadać bzdury


Z tym douczeniem się masz rację. Zacznij.

--
Hinek

20 Data: Kwiecien 23 2014 13:59:53
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:54:15 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

uważam, ze wypadałoby się douczyć a nie opowiadać bzdury


Z tym douczeniem się masz rację. Zacznij.

jeszcze tupnij nóżką i poskarż się Pani



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

21 Data: Kwiecien 23 2014 16:05:55
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


jeszcze tupnij nóżką i poskarż się Pani


A po co?  Poprawiłeś mi humor :)

--
Hinek

22 Data: Kwiecien 23 2014 14:09:35
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 16:05:55 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

jeszcze tupnij nóżką i poskarż się Pani


A po co?  Poprawiłeś mi humor :)

cieszę się, że uważasz się za oświeconego.



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

23 Data: Kwiecien 23 2014 16:28:41
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


cieszę się, że uważasz się za oświeconego.


No proszę jacy pogodni jesteśmy  :)

--
Hinek

24 Data: Kwiecien 23 2014 10:59:27
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-23 10:12, Użytkownik Skuterman napisał:

Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "RadoslawF"  napisał

Tak, mój skuter to poważny motocykl


Pies, czyli kot...
Nie, twój skuter to nie jest motocykl.

--
Hinek

Pewnie się pomylili w Urzędzie Komunikacji wpisując w DR motocykl zamiast
skuter ??

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.
A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.


Pozdrawiam

25 Data: Kwiecien 23 2014 09:23:56
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: MrGlub 

RadoslawF  wrote:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.
A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

Pozdrawiam

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.


--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

26 Data: Kwiecien 23 2014 11:46:25
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Leszek Karlik 

On Wed, 23 Apr 2014 11:23:56 +0200, MrGlub  wrote:

[...]

A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.
Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Motocykl przedłuża penisa dwa razy bardziej od skutera przy
tej samej pojemności.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/
NTV650 & ST995i

27 Data: Kwiecien 23 2014 11:35:47
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Adam Wysocki 

MrGlub  wrote:

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu. Wchodząc
w zakręty, czy manewrując po woli na jednym trzymasz nogi na
podnóżkach, a na drugim asekurujesz się, zwieszając je w pozycji
"na kaczkę".

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

28 Data: Kwiecien 24 2014 15:07:17
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: AZ 

On 2014-04-23, Adam Wysocki  wrote:

MrGlub  wrote:

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu. Wchodząc
w zakręty, czy manewrując po woli

W ktorym miejscu po tej woli? Bo ja to tylko po prymasa latam.

--
Artur
ZZR 1200

29 Data: Kwiecien 25 2014 06:38:34
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Adam Wysocki 

AZ  wrote:

Jedno ma podnóżki, na drugim siedzisz jak na kiblu. Wchodząc
w zakręty, czy manewrując po woli

W ktorym miejscu po tej woli? Bo ja to tylko po prymasa latam.

Cholera ;) myślałem że mi się takie rzeczy nie zdarzają. Dzięki za
zwrócenie uwagi.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

30 Data: Kwiecien 23 2014 15:08:51
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:

RadoslawF  wrote:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.
A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni
biegów którą operuje kierownik.


Pozdrawiam

31 Data: Kwiecien 23 2014 13:17:24
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:08:51 +0200 osobnik zwany RadoslawF
napisał:

Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:
RadoslawF  wrote:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem z kratką
jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo że odliczyło się
podatek jak za osobowy. A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie
oznacza jeszcze ze ze skutera robi się motocykl.

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni biegów którą
operuje kierownik.

mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

32 Data: Kwiecien 23 2014 15:43:49
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Leszek Karlik 

On Wed, 23 Apr 2014 15:17:24 +0200, masti  wrote:

[...]

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.
Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni biegów którą
operuje kierownik.
mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

Podobnie jak Aprilia Mana 850 czy Honda CTX700 :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/
NTV650 & ST995i

33 Data: Kwiecien 23 2014 15:50:34
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"


mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html


To jest motocykl dla niepełnosprawnych lub
ewentualnie byłych skutermanów.
To chyba wiadomo?

--
Hinek

34 Data: Kwiecien 23 2014 18:59:37
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-23 15:17, Użytkownik masti napisał:

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:08:51 +0200 osobnik zwany RadoslawF
napisał:

Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:
RadoslawF  wrote:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem z kratką
jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo że odliczyło się
podatek jak za osobowy. A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie
oznacza jeszcze ze ze skutera robi się motocykl.

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni biegów którą
operuje kierownik.

mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

Mówisz że on nie ma skrzyni biegów ?


Pozdrawiam

35 Data: Kwiecien 23 2014 19:18:03
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 18:59:37 +0200 osobnik zwany RadoslawF
napisał:

Dnia 2014-04-23 15:17, Użytkownik masti napisał:
Dnia pięknego Wed, 23 Apr 2014 15:08:51 +0200 osobnik zwany RadoslawF
napisał:

Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:
RadoslawF  wrote:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem z
kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo że
odliczyło się podatek jak za osobowy. A to że szybko jeździ a
prowadzący marznie nie oznacza jeszcze ze ze skutera robi się
motocykl.

Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.

Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni biegów
którą operuje kierownik.

mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html

Mówisz że on nie ma skrzyni biegów ?

mówisz, że inny skuter nie ma skrzyni biegów?



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

36 Data: Kwiecien 23 2014 22:17:50
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: poreba 

Dnia Wed, 23 Apr 2014 19:18:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza
jeszcze ze ze skutera robi się motocykl.
Wypisz dla potomnych różnice pomiędzy skuterem a motocyklem.
Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni biegów
którą operuje kierownik.
mówisz, że to jest skuter?
http://www.motogen.pl/Yamaha-FJR-1300-AS,7860.html
Mówisz że on nie ma skrzyni biegów ?
mówisz, że inny skuter nie ma skrzyni biegów?
A wyszczególnicie mi róznice między sedanem, kombi i samochodem?

--
pozdro
poreba
ubawiony

37 Data: Kwiecien 24 2014 08:58:21
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: MrGlub 

poreba  wrote:

Dnia Wed, 23 Apr 2014 19:18:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

A wyszczególnicie mi róznice między sedanem, kombi i samochodem?

Wreszcie.
Tak jak rower i damka.
Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu. Manualna czy
automatyczna skrzynia nie ma tu nic do rzeczy.


--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

38 Data: Kwiecien 24 2014 12:24:04
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-24 10:58, Użytkownik MrGlub napisał:

A wyszczególnicie mi róznice między sedanem, kombi i samochodem?

Wreszcie.
Tak jak rower i damka.
Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu. Manualna czy
automatyczna skrzynia nie ma tu nic do rzeczy.

Brak skrzyni i zastąpienie jej wariatorem dla niektórych już ma.


Pozdrawiam

39 Data: Kwiecien 24 2014 12:56:27
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "MrGlub"  napisał


Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu. Manualna czy
automatyczna skrzynia nie ma tu nic do rzeczy.


Nikt nie twierdzi że skuter nie jest jednośladem. Oczywiście że jest.
Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami.
Zastanawia mnie czemu skuterzyści z uporem twierdzą, że skuter to
motocykl a nigdy nie słyszałem żeby motocyklista mówił że motocykl to
skuter...Hmm, doprawdy nie rozumiem tego :)

--
Hinek

40 Data: Kwiecien 24 2014 11:16:44
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 12:56:27 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "MrGlub"  napisał

Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu. Manualna
czy automatyczna skrzynia nie ma tu nic do rzeczy.


Nikt nie twierdzi że skuter nie jest jednośladem. Oczywiście że jest.
Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery nie są
motocyklami.

zmieniłeś PoRD?


--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

41 Data: Kwiecien 24 2014 13:27:40
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


zmieniłeś PoRD?


Twierdzisz że pies jest kotem?

--
Hinek

42 Data: Kwiecien 24 2014 13:28:09
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-04-24 13:27, Hinek pisze:

Użytkownik "masti"  napisał

zmieniłeś PoRD?


Twierdzisz że pies jest kotem?


taczka nie jest pojazdem mechanicznym wiec Twoj przyklad byl z dupy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

43 Data: Kwiecien 24 2014 13:33:27
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "Kuczu"  napisał


taczka nie jest pojazdem mechanicznym wiec Twoj przyklad byl z dupy.


Zgadza się, ale pisałem w kontekście przykładu Gluba - o rowerach :)

--
Hinek

44 Data: Kwiecien 24 2014 11:35:43
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:27:40 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

zmieniłeś PoRD?


Twierdzisz że pies jest kotem?

twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

45 Data: Kwiecien 24 2014 13:51:11
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.


Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z
kawału o napisie "dupa" na płocie.

--
Hinek

46 Data: Kwiecien 24 2014 11:55:01
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:51:11 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.


Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z kawału o
napisie "dupa" na płocie.

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

47 Data: Kwiecien 24 2014 14:33:51
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


To jak z tym PoRD?


A jak z "rybą śródlądową" ?
Zauważ, że przez kilkanaście postów nie napisałeś
nic konkretnego...Dlaczego mam poważnie traktować
takie odpowiedzi:

nie masz pojęcia
czytaj mniej bzdur
powielasz bzdury
wypadałoby się douczyć
tupnij nóżką
poskarż się pani
uważasz się za oświeconego
masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego

To są twoje posty....cała ich treć.

Tak się składa, że bawią mnie ziejący złośliwością
wyniośli "wojownicy klawiatury" Bawią mnie i już :)
No przedłuż sobie jeszcze bardziej ptaszka,
napisz jeszcze coś , no proszę :)

--
Hinek

48 Data: Kwiecien 24 2014 13:34:59
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 14:33:51 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

To jak z tym PoRD?


A jak z "rybą śródlądową" ?
Zauważ, że przez kilkanaście postów nie napisałeś nic
konkretnego...Dlaczego mam poważnie traktować takie odpowiedzi:

nie masz pojęcia
czytaj mniej bzdur
powielasz bzdury
wypadałoby się douczyć
tupnij nóżką
poskarż się pani
uważasz się za oświeconego
masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego

To są twoje posty....cała ich treć.

Tak się składa, że bawią mnie ziejący złośliwością wyniośli "wojownicy
klawiatury" Bawią mnie i już :) No przedłuż sobie jeszcze bardziej
ptaszka, napisz jeszcze coś , no proszę :)

a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

49 Data: Kwiecien 24 2014 16:28:01
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?


Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

--
Hinek

50 Data: Kwiecien 24 2014 15:16:05
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 16:28:01 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?


Cytuję to co napisałem:
skutery nie
są motocyklami"

czyli napisałeś nieprawdę.



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

51 Data: Kwiecien 28 2014 22:39:10
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: zbigi 

Hinek napisał(a):

Użytkownik "masti"  napisał
a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?

Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

Taczka jest trzyśladem, więc odpada jako analogia do motocyklowego skutera. :P

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

52 Data: Maj 02 2014 20:36:33
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Magic 

W dniu 2014-04-28 22:39, zbigi pisze:

Hinek napisał(a):
Użytkownik "masti"  napisał
a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?

Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

Taczka jest trzyśladem

Zależy jaka :-p

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

53 Data: Maj 02 2014 21:21:55
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: zbigi 

Magic napisał(a):

W dniu 2014-04-28 22:39, zbigi pisze:
Hinek napisał(a):
Użytkownik "masti"  napisał

a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?

Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

Taczka jest trzyśladem

Zależy jaka :-p

Dwie nogi + jedno kółko - znasz inną taczkę? Bo ja nie.
I uprzedze - "japonka" to nie taczka. :P

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

54 Data: Maj 03 2014 12:40:30
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Magic 

W dniu 2014-05-02 21:21, zbigi pisze:

Magic napisał(a):
W dniu 2014-04-28 22:39, zbigi pisze:
Hinek napisał(a):
Użytkownik "masti"  napisał

a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?

Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

Taczka jest trzyśladem

Zależy jaka :-p

Dwie nogi + jedno kółko - znasz inną taczkę? Bo ja nie.

http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymous_s2/2012-04/2012-04-20_14;23;10/DSC00832.JPG

Pierwsza z brzegu w guglach.

I uprzedze - "japonka" to nie taczka. :P


Nie wiem co to "japonka" :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

55 Data: Maj 06 2014 11:18:36
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: zbigi 

Magic napisał(a):

W dniu 2014-05-02 21:21, zbigi pisze:

Magic napisał(a):

W dniu 2014-04-28 22:39, zbigi pisze:

Hinek napisał(a):

Użytkownik "masti"  napisał

a Ty co mądrego napisałeś? Ĺťe taczka to motocykl?

Cytuję to co napisałem:
"Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami"
Taaak, masz rację :)
Taczka to motocykl do przewozu ryb śródlądowych i
owocomarchewek.

Taczka jest trzyśladem

Zależy jaka :-p

Dwie nogi + jedno kółko - znasz inną taczkę? Bo ja nie.

http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/users/anonymous_s2/2012-04/2012-04-20_14;23;10/DSC00832.JPG Pierwsza z brzegu w guglach.

I uprzedze - "japonka" to nie taczka. :P

Nie wiem co to "japonka" :)

No to już wiesz - link podesłałeś. :)
Wózek dwukołowy (zwany japonką) nie jest taczką.

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

56 Data: Kwiecien 25 2014 12:23:29
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jacot 

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistość.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie...
To nawet smieszne nie jest.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

57 Data: Kwiecien 25 2014 10:35:05
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

58 Data: Kwiecien 25 2014 12:55:03
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.

Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie dyskusje...


--
MN

59 Data: Kwiecien 25 2014 11:25:48
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:55:03 +0200 osobnik zwany Marcin N
napisał:

W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot
napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.

Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie
dyskusje...

też nie znasz definicji ustawowych?



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

60 Data: Kwiecien 25 2014 16:15:04
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-25 13:25, masti pisze:

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:55:03 +0200 osobnik zwany Marcin N
napisał:

W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot
napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.

Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie
dyskusje...

też nie znasz definicji ustawowych?

Znam ustawową definicję buca.


--
MN

61 Data: Kwiecien 25 2014 14:50:04
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: AZ 

On 2014-04-25, masti  wrote:

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:55:03 +0200 osobnik zwany Marcin N
napisał:

W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot
napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.

Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie
dyskusje...

też nie znasz definicji ustawowych?

A co one maja wspolnego z rzeczywistoscia? Jak Ci ktos w ustawie
zapisze, ze jestes jeleniem to przyjmiesz to do wiadomosci i bedziesz
twierdzil, ze jestes jeleniem?

--
Artur
ZZR 1200

62 Data: Kwiecien 25 2014 17:56:58
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 14:50:04 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

On 2014-04-25, masti  wrote:
Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:55:03 +0200 osobnik zwany Marcin N
napisał:

W dniu 2014-04-25 12:35, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 12:23:29 +0200 osobnik zwany Jacot
napisał:

masti  wrote:

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

A co ma z tym wszystkim wspolnego PoRD? No prosze Cie... To nawet
smieszne nie jest.

hint: Artykuł 2.

Hint? A nie możesz po prostu zacytować? Co za ludzie... co za głupie
dyskusje...

też nie znasz definicji ustawowych?

A co one maja wspolnego z rzeczywistoscia? Jak Ci ktos w ustawie
zapisze, ze jestes jeleniem to przyjmiesz to do wiadomosci i bedziesz
twierdzil, ze jestes jeleniem?

to, że o tym dyskutujemy.
PS: możesz pokazać ustawę o jeleniach



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

63 Data: Kwiecien 25 2014 20:32:35
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "masti"  napisał


A co one maja wspolnego z rzeczywistoscia? Jak Ci ktos w ustawie
zapisze, ze jestes jeleniem to przyjmiesz to do wiadomosci i bedziesz
 twierdzil, ze jestes jeleniem?



to, że o tym dyskutujemy.
PS: możesz pokazać ustawę o jeleniach


Kłamiesz masti, kłamiesz albo nie ogarniasz wątku.
Dyskutujesz z moim twierdzeniem:

"Ze skutera jest taki motocykl jak z koziej dupy saksofon"

Zacznij pisać z sikacza :]

--
Hinek

64 Data: Kwiecien 25 2014 18:04:11
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Halllloooo!     masti!!!!
Nie bądź taki...Pohintuj jeszcze :)
No...Pliiiiis!

--
Hinek

65 Data: Kwiecien 25 2014 22:56:35
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jacot 

masti  wrote:

hint: Artykuł 2.

Gdybym chcial kontynuowac dyskusje w twoim stylu teraz napisalbym to
samo:

hint: Artykuł 2. - ulatwie: pierwsze zdanie.

I ponowie pytanie: co maja wspolnego definicje stworzone dla potrzeb
tej ustawy oraz przepisow wykonawczych, z wspomniana  kilkakrotnie
wczesniej rzeczywistoscia?

Jesli dalej nie rozumiesz gdzie popelniasz blad, to ja juz na to nic
nie poradze.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

66 Data: Kwiecien 25 2014 20:59:10
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 22:56:35 +0200 osobnik zwany Jacot napisał:

masti  wrote:

hint: Artykuł 2.

Gdybym chcial kontynuowac dyskusje w twoim stylu teraz napisalbym to
samo:

hint: Artykuł 2. - ulatwie: pierwsze zdanie.

I ponowie pytanie: co maja wspolnego definicje stworzone dla potrzeb tej
ustawy oraz przepisow wykonawczych, z wspomniana  kilkakrotnie wczesniej
rzeczywistoscia?

a co to jest rzeczywistoć? Bo odczucia co poniektórych nią nie są.




--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

67 Data: Kwiecien 25 2014 23:12:37
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jacot 

masti  wrote:

a co to jest rzeczywistość? Bo odczucia co poniektórych nią nie są.

Ot i widzisz, jest swiatelko w tunelu:)
Sprobuj odnalezc kontakt z rzeczywistoscia, potem juz jakos pojdzie.
Rzeczywistosc... p"odpowiem rowniez bajka...", znaczy ten tego ten,
paralelą: http://www.youtube.com/watch?v=ndVyLfuJSK4
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

68 Data: Kwiecien 25 2014 14:48:34
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: AZ 

On 2014-04-24, masti  wrote:

Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:51:11 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.


Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z kawału o
napisie "dupa" na płocie.

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

Skoro dla Ciebie PoRD i ogolnie ustawy to jest rzeczywistosc to nie mam
wiecej pytan.

--
Artur
ZZR 1200

69 Data: Kwiecien 25 2014 17:57:40
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 25 Apr 2014 14:48:34 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

On 2014-04-24, masti  wrote:
Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:51:11 +0200 osobnik zwany Hinek
napisał:

Użytkownik "masti"  napisał

twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.


Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z kawału
o napisie "dupa" na płocie.

zaklinaj dalej rzeczywistoć.
To jak z tym PoRD?

Skoro dla Ciebie PoRD i ogolnie ustawy to jest rzeczywistosc to nie mam
wiecej pytan.

powiedz gliniarzowi jak Cię ściągnie, że może się PoRDem podetrzeć :)



--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

70 Data: Kwiecien 24 2014 18:32:46
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "MrGlub"  napisał

Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu. Manualna czy
automatyczna skrzynia nie ma tu nic do rzeczy.


Nikt nie twierdzi że skuter nie jest jednośladem. Oczywiście że jest.
Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery
nie są motocyklami.
Zastanawia mnie czemu skuterzyści z uporem twierdzą, że skuter to
motocykl a nigdy nie słyszałem żeby motocyklista mówił że motocykl to
skuter...Hmm, doprawdy nie rozumiem tego :)

Bo w tą stronę to nie działa.
O podzbiorach słyszałeś?
Skuter jest podzbiorem motocykli, natomiast motocykl nie będący skuterem NIE JEST podzbiorem skuterów.

71 Data: Kwiecien 24 2014 18:54:08
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Co tam podzbiory. Lepiej zobacz jaki ruch udało się
wywołać :)

--
Hinek

72 Data: Kwiecien 24 2014 19:11:17
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup

Co tam podzbiory. Lepiej zobacz jaki ruch udało się
wywołać :)

Nie mam porównania, to moje pierwsze posty na tej grupie.

W każdym razie dyskusji było sporo, ale konkretów prawie wcale.
Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125 (7 letniego).
Hondy może były młodsze i bardziej dynamiczne, ale za to o wiele droższe.
Mam nadzieję że się nie zawiodę i nie będę zmuszony zmienić tego wyboru.

73 Data: Kwiecien 24 2014 19:26:40
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Hinek 

Użytkownik "Cavallino"  napisał


Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125 (7 letniego).


Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
radę jako podjezdek mimo twojej wagi. Generalnie mogę ostrzec że
rynek jednośladów jest chyba bardziej zabagniony niż samochodowy.
Skutery to nie jest jednak moja domena, więc nie będę się wymądrzał.

--
Hinek

74 Data: Kwiecien 24 2014 19:30:45
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał

Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125 (7 letniego).


Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
radę jako podjezdek mimo twojej wagi. Generalnie mogę ostrzec że
rynek jednośladów jest chyba bardziej zabagniony niż samochodowy.

No właśnie widziałem, wszystkie oferty od handlarzy, większoć niezarejestrowana, po obcierkach albo i groźniejszych strzałach, bezpośrednio sprowadzona z Francji i bez żadnych papierów innych niż potrzebne do rejestracji, nawet kluczyki pojedyncze.
Kupić ciężko, bo nawet do domu nie można tym pojechać ze względu na brak przeglądu i OC.
Jedna była inna, gdzieś ze wsi, ale stan agonalny taki, że załamka totalna, jeździło jak 50-tka.

75 Data: Kwiecien 24 2014 19:35:53
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał

Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125 (7 letniego).


Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
radę jako podjezdek mimo twojej wagi.

A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się nie męczyło i sensownie paliło?
I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.
Umyśliłem coś z otwieraną szczęką, ale wszystkie które nie są kosmiecznie drogie, małe wypadają, nawet niektóre XXL są ciasnawe do mojego pyska. :-(

Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart, V-can V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?

76 Data: Kwiecien 25 2014 06:43:37
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Adam Wysocki 

Cavallino  wrote:

I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę,

Dlaczego?

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

77 Data: Kwiecien 25 2014 22:35:30
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał w wiadomości grup

Cavallino  wrote:

I jakiś kask trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę,

Dlaczego?

Bo na maxa niewygodny w mieście.
Optimum to byłby kask otwarty, ale z bezpieczeństwem nie bardzo.

78 Data: Kwiecien 28 2014 07:19:41
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Adam Wysocki 

Cavallino  wrote:

I jakiś kask trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę,

Dlaczego?

Bo na maxa niewygodny w mieście.

Bez przesady...

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

79 Data: Kwiecien 25 2014 00:13:24
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:35:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
> radę jako podjezdek mimo twojej wagi.

Moim zdaniem malo przyjemna bedzie ta jazda. Ale to zalezy od temperamentu. Niektorzy lubia sie taczac inni nie.  

A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się
nie męczyło i sensownie paliło?

Zerknij na spritmonitor. Niektore 125 potrafia sporo skonsumowac. Piaggion X9 125 palil mi 4.5. PCX pali 2.7 niezaleznie od predkosci.

I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale 
z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.

Zerknij na Nolana N43 Air. Niby otwarty a mozna zalozyc szczeke. Szyba bardzo niska, wiec nie dmucha zbyt mocno. Ma blende (moim zdaniem podstawe wyposazenie kasku). Dobra wentylacja.

Znajomy ma i jest zadowolony.
--
amos

80 Data: Kwiecien 25 2014 22:36:25
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik  napisał w wiadomości grup

W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:35:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

> Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać
> radę jako podjezdek mimo twojej wagi.

Moim zdaniem malo przyjemna bedzie ta jazda. Ale to zalezy od temperamentu. Niektorzy lubia sie taczac inni nie.

A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się
nie męczyło i sensownie paliło?

Zerknij na spritmonitor. Niektore 125 potrafia sporo skonsumowac. Piaggion X9 125 palil mi 4.5. PCX pali 2.7 niezaleznie od predkosci.

I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale
z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.

Zerknij na Nolana N43 Air. Niby otwarty a mozna zalozyc szczeke. Szyba bardzo niska, wiec nie dmucha zbyt mocno. Ma blende (moim zdaniem podstawe wyposazenie kasku). Dobra wentylacja.

Znajomy ma i jest zadowolony.

Myślałem raczej o czymś z dolnej półki cenowej.

81 Data: Kwiecien 25 2014 01:48:26
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:35:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup



> Użytkownik "Cavallino"  napisał

>>

>> Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana 125

>> (7 letniego).

>>

>>

> Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać

> radę jako podjezdek mimo twojej wagi.



A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się

nie męczyło i sensownie paliło?

I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale

z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.

Umyśliłem coś z otwieraną szczęką, ale wszystkie które nie są kosmiecznie

drogie, małe wypadają, nawet niektóre XXL są ciasnawe do mojego pyska. :-(



Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart, V-can

V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO

fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?

Te 12 KM to Ci za dużo nie pojedzie - 90-110, mówiłem weź zacznij od 250.
Co to znaczy integralny nie wchodzi w rachubę do skutera?
Jak najbardziej wchodzi tyle że w mieście integralny jest mniej poręczny ale naprawdę jest bezpieczniejszy. najwygodniejsza opcja to oczywiście szczęka, ale Naxa i podobne to IMO zły wybór. W zasadzie każdy kask musi spełniać podstawowe normy bezpieczeństwa, ale ja mam jakieś obawy co do powtarzalności produkcji seryjnej tych producentów. To jedno, ale na co dzień bardziej odczuwalne jest że taniość kasków to także szybko rysująca się, parująca szyba, często nie do dokupienia, byle jaka tkanina wewnątrz itp. Naprawdę te 500-700 za kask firmy robiącej kaski warto dać raz na parę lat a nie 250 co sezon. W XXL można trafić zniżkę bo to nie jest popularna wielkość. Aczkolwiek w niektórych kaskach można mieć L a w innych XL, kaski są projektowane na różne kształty głów i trzeba dobrze przymierzyć przed zakupem.

KJ

82 Data: Kwiecien 25 2014 22:40:06
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik  napisał w wiadomości grup

W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 19:35:53 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup



> Użytkownik "Cavallino"  napisał

>>

>> Koniec końców po analizie potencjalnych ofert wybór padł na Burgmana >> 125

>> (7 letniego).

>>

>>

> Pewnie będziesz zadowolony. Ma toto 12 KM czyli powinno spokojnie dać

> radę jako podjezdek mimo twojej wagi.



A właśnie - ile takim czymś można jechać w trasie, żeby toto nadmiernie się

nie męczyło i sensownie paliło?

I jakiś kas trzeba by nabyć, integralny na skuter nie wchodzi w rachubę, ale

z drugiej strony wolałbym coś innego niż otwarty z szybką.

Umyśliłem coś z otwieraną szczęką, ale wszystkie które nie są kosmiecznie

drogie, małe wypadają, nawet niektóre XXL są ciasnawe do mojego pyska. :-(



Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart, V-can

V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca nabyć (IMO

fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?

Te 12 KM to Ci za dużo nie pojedzie - 90-110,

I tyle wystarczy dla miejskiego jeździdełka, chodziło tylko o to aby nie trzeba mnie wyprzedzać w ruchu miejskim.

mówiłem weź zacznij od 250.
Co to znaczy integralny nie wchodzi w rachubę do skutera?
Jak najbardziej wchodzi tyle że w mieście integralny jest mniej poręczny ale naprawdę jest bezpieczniejszy.

Nawet w otwartym i to teraz jest mi za gorąco.

Naprawdę te 500-700 za kask firmy robiącej kaski warto dać raz na parę lat a nie 250 co sezon.

Bez przesady, ja mam tym zamiar jeździć raczej okazjonalnie i na krótkich dystansach.
Nawet zaparować nie powinien zdążyć.


W XXL można trafić zniżkę bo to nie jest popularna wielkość. Aczkolwiek w niektórych kaskach można mieć L a w innych XL, kaski są projektowane >na różne kształty głów i trzeba dobrze przymierzyć przed zakupem.

No właśnie przymierzałem już z 10 różnych i jest tak jak mówisz, ale i tak słabo.
Nawet te największe są mi maławe, niby dzisiaj jakaś XL pasowała, ale co z tego, skoro kosztowała pod 2000.

83 Data: Kwiecien 25 2014 13:09:59
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Qlfon 

W dniu 2014-04-24 19:35, Cavallino pisze:

Co sądzicie o czymś w rodzaju Naxa SX1, LS 2 Scape, Roemer Stuttgart,
V-can V220, ma to jakiś sens, czy lepiej jakiegoś tańszego szczękowca
nabyć (IMO fajne, ale ciężkie i mniej praktyczne z tego co widziałem)?
  Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp. Kask z podnoszoną szczęką - mechanizm nadal działał a ja miałem wstrząśnienie mózgu. Nie wiem czy bym z Tobą pisał gdym miał wtedy jakiś śmieć na głowie.

--
Qlfon, Lublin

84 Data: Kwiecien 25 2014 14:07:53
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Leszek Karlik 

On Fri, 25 Apr 2014 13:09:59 +0200, Qlfon  wrote:

[...]

  Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln  to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z  długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp.

A to akurat niezły kawał propagandy producentów drogich kasków.
Kaski z dolnej i górnej półki się nie różnią bezpieczeństwem
(a w testach SHARP często droższe wypadają gorzej), tylko
jakością wykończenia, wygodą, głośnością itd.

Sam jeżdżÄ™ w Schubercie C3, ale nie uważam, żebym był z tego powodu
bezpieczniejszy niż w Uveksie za 300 zł.

Warto po prostu sprawdzić na SHARPie jakie dany kask ma wyniki testów,
no i najważniejsze, żeby kask dobrze siedział na głowie - dobrze
dopasowany kask za 0,5 kpln będzie chronić lepiej, niż źle dopasowany za 2  kpln.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/
NTV650 & ST995i

85 Data: Kwiecien 25 2014 16:15:59
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-25 14:07, Leszek Karlik pisze:

A to akurat niezły kawał propagandy producentów drogich kasków.
Kaski z dolnej i górnej półki się nie różnią bezpieczeństwem
(a w testach SHARP często droższe wypadają gorzej), tylko
jakością wykończenia, wygodą, głośnością itd.

Sam jeżdżÄ™ w Schubercie C3, ale nie uważam, żebym był z tego powodu
bezpieczniejszy niż w Uveksie za 300 zł.

Warto po prostu sprawdzić na SHARPie jakie dany kask ma wyniki testów,
no i najważniejsze, żeby kask dobrze siedział na głowie - dobrze
dopasowany kask za 0,5 kpln będzie chronić lepiej, niż źle dopasowany za
2 kpln.

Bardzo ładnie napisane.


--
MN

86 Data: Kwiecien 25 2014 06:45:50
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 13:09:59 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:

Powiem tak - jak Twoja głowa i to co w niej nosisz jest warte 500 pln
to rób jak uważasz. Ja wiem jak wygląda kask za ok 1,7kpln po wypadku z
długa drogą w powietrzu i przydzwonieniem w asfalt, rów itp. Kask z
podnoszoną szczęką - mechanizm nadal działał a ja miałem wstrząśnienie
mózgu. Nie wiem czy bym z Tobą pisał gdym miał wtedy jakiś śmieć na głowie.

Qlfon jak Cię lubię tak Ci napisze:
Od tych właśnie wyśmianych przez Ciebie pięciu setek w górę cena kasku niekoniecznie coś wnosi w kwestii bezpieczenstwa.

Proszę, kask za pińcet:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/marushin-777-samura
i w praktyce też stestowany z fikołem, puknięciem o glebę i ślizgiem skorupą po asfalcie. I szybka się dalej podnosi ;-)

A poza tym w oryginale tego tekstu na tej liscie w roku 99 było:
"Jezeli twoja glowa warta jest 30 zl - kup kask za 30 zl"

Nie napedzaj hiperinflacji :)

KJ

87 Data: Kwiecien 25 2014 14:40:32
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: AZ 

On 2014-04-25,   wrote:


Qlfon jak Cię lubię tak Ci napisze:
Od tych właśnie wyśmianych przez Ciebie pięciu setek w górę cena kasku niekoniecznie coś wnosi w kwestii bezpieczenstwa.

Proszę, kask za pińcet:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/marushin-777-samura
i w praktyce też stestowany z fikołem, puknięciem o glebę i ślizgiem skorupą po asfalcie. I szybka się dalej podnosi ;-)

Tez sobie znalezliscie hobby pt. testowanie kaskow. To nie ma nic
ciekawszego?

--
Artur
ZZR 1200

88 Data: Kwiecien 25 2014 09:19:19
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 16:40:32 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
 


Tez sobie znalezliscie hobby pt. testowanie kaskow. To nie ma nic

ciekawszego?

jeszcze mozna testowac bez kasku, ale my jestesmy mietkie kaczuchy.

KJ

89 Data: Kwiecien 25 2014 18:37:59
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Qlfon 

W dniu 2014-04-25 18:19,  pisze:

W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 16:40:32 UTC+2 użytkownik AZ napisał:



Tez sobie znalezliscie hobby pt. testowanie kaskow. To nie ma nic

ciekawszego?

jeszcze mozna testowac bez kasku, ale my jestesmy mietkie kaczuchy.

KJ

Ja tam przy okazji testowałem ciuchy i Fiata Punto:)
Ale może faktycznie jestem ofiarą marketingu i dałem się wmanewrować w drogi kask. Być może mógłbym mieć to samo szczęście w takim za 500. Tego nie wiem. Testy SHARP znam ale tak jak napisał Leszek - miało mi być wygodnie i miało mieć szczękę. No i miał tylko 3 gwiazdki ale robotę zrobił. Nie wiem kiedy znów będę miał potrzebę kupowania kasku ale być może faktycznie wtedy poszukam tańszego?:)



--
Qlfon, Lublin

90 Data: Kwiecien 24 2014 13:30:01
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-04-24 10:58, MrGlub pisze:


Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu.

A co z motocyklami ktore nie sa jednosladami ?


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

91 Data: Kwiecien 24 2014 08:54:21
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: MrGlub 

RadoslawF  wrote:

Dnia 2014-04-23 11:23, Użytkownik MrGlub napisał:

Najbardziej istotnym z mojego punktu widzenia brak skrzyni
biegów którą operuje kierownik.

A zatem vfr1200AS i crosstourer DCT są skuterami wg twojej definicji...

Były i są skutery z manualna skrzynia biegów. Czyni to je motocyklami.

--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

92 Data: Kwiecien 23 2014 11:04:16
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Seoman 

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

....ale oznacza, że jest powód, by jeździć w ciuchach motocyklowych, o co, zdaje się, chodziło. No chyba, że ktoś jest masochistą, albo jakoś specjalnie obchodzi go zdanie ludzi ujeżdżających "poważne motocykle". Nie no, odmawianie komuś prawa do ciuchów ochronnych ze względu na format jego dwóch kółek to dziecinada.

Pozdrawiam,
Seoman

93 Data: Kwiecien 23 2014 18:56:48
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-23 11:04, Użytkownik Seoman napisał:

A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

...ale oznacza, że jest powód, by jeździć w ciuchach motocyklowych, o
co, zdaje się, chodziło. No chyba, że ktoś jest masochistą, albo jakoś
specjalnie obchodzi go zdanie ludzi ujeżdżających "poważne motocykle".
Nie no, odmawianie komuś prawa do ciuchów ochronnych ze względu na
format jego dwóch kółek to dziecinada.

Ja nie odmawiam prawa, ja twierdzę że na skuterach w ciuchach
motocyklowych nikogo nie spotkałem, ale fakt w Łodzi dawno
nie byłem.


Pozdrawiam

94 Data: Kwiecien 23 2014 19:46:03
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Leszek Karlik 

On Wed, 23 Apr 2014 18:56:48 +0200, RadoslawF   wrote:

[...]

Ja nie odmawiam prawa, ja twierdzę że na skuterach w ciuchach
motocyklowych nikogo nie spotkałem, ale fakt w Łodzi dawno
nie byłem.

Polecam odwiedzenie kiedyś jakiegoś większego miasta.

W Warszawie praktycznie każdego tygodnia widuję ludzi na
maxiskuterach w ciuchach motocyklowych, często porządniejszych
niż dresiarnia na szlifierkach, która w najlepszym przypadku
w kurtce jeździ.

A w Paryżu, Londynie czy Madrycie to już w ogóle, wszędzie pełno
skuterzystów i mnóstwo jeździ w porządnych ciuchach ochronnych.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/
NTV650 & ST995i

95 Data: Kwiecien 23 2014 21:35:37
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: charwel(Oo)==::: 

W dniu 2014-04-23 18:56, RadoslawF pisze:

Dnia 2014-04-23 11:04, Użytkownik Seoman napisał:

A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

...ale oznacza, że jest powód, by jeździć w ciuchach motocyklowych, o
co, zdaje się, chodziło. No chyba, że ktoś jest masochistą, albo jakoś
specjalnie obchodzi go zdanie ludzi ujeżdżających "poważne motocykle".
Nie no, odmawianie komuś prawa do ciuchów ochronnych ze względu na
format jego dwóch kółek to dziecinada.

Ja nie odmawiam prawa, ja twierdzę że na skuterach w ciuchach
motocyklowych nikogo nie spotkałem, ale fakt w Łodzi dawno
nie byłem.

Przyjedź do Wrocławia to zobaczysz mnie w ciuchach motocyklowych na 50tce. Fakt, że odblokowanej :)

charwel

96 Data: Kwiecien 23 2014 22:11:17
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jarek S. 


Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości

Dnia 2014-04-23 11:04, Użytkownik Seoman napisał:

A to że szybko jeździ a prowadzący marznie nie oznacza jeszcze
ze ze skutera robi się motocykl.

...ale oznacza, że jest powód, by jeździć w ciuchach motocyklowych, o
co, zdaje się, chodziło. No chyba, że ktoś jest masochistą, albo jakoś
specjalnie obchodzi go zdanie ludzi ujeżdżających "poważne motocykle".
Nie no, odmawianie komuś prawa do ciuchów ochronnych ze względu na
format jego dwóch kółek to dziecinada.

Ja nie odmawiam prawa, ja twierdzę że na skuterach w ciuchach
motocyklowych nikogo nie spotkałem, ale fakt w Łodzi dawno
nie byłem.


skoro skutery bywają motocyklami to co w tym dziwnego że jeździ się w
strojach motocyklowych? Podejrzewam że bardzo szybko zapierdalasz swoim
poważnym motocyklem i nie zdążasz zaobserwować :)

97 Data: Kwiecien 24 2014 12:59:02
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Seoman 

Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

Ja nie odmawiam prawa, ja twierdzę że na skuterach w ciuchach
motocyklowych nikogo nie spotkałem, ale fakt w Łodzi dawno
nie byłem.

Ja widuję na co dzień (miejsce akcji: Wawa). Ale co w tym dziwnego? Jedziesz na dwóch kółkach? Zimno. Zaliczysz wtopę? Ochrona się przyda. W zeszłym roku ze dwa razy widziałem w swojej okolicy gościa na R1 w t-shircie i szortach. To mnie zdziwiło.

Pozdrawiam,
Seoman

98 Data: Kwiecien 23 2014 20:32:05
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-04-23 10:59, RadoslawF pisze:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

99 Data: Kwiecien 23 2014 22:14:29
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Jarek S. 


Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości

W dniu 2014-04-23 10:59, RadoslawF pisze:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.


A ja dopiero teraz to podejrzewam

100 Data: Kwiecien 24 2014 12:25:09
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-23 20:32, Użytkownik Kuczu napisał:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.

Bo debil zawsze innych o to oskarża.


Pozdrawiam

101 Data: Kwiecien 24 2014 13:27:36
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-04-24 12:25, RadoslawF pisze:

Dnia 2014-04-23 20:32, Użytkownik Kuczu napisał:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.

Bo debil zawsze innych o to oskarża.


Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

102 Data: Kwiecien 24 2014 17:15:52
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Marcin N 

W dniu 2014-04-24 13:27, Kuczu pisze:

W dniu 2014-04-24 12:25, RadoslawF pisze:
Dnia 2014-04-23 20:32, Użytkownik Kuczu napisał:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.

Bo debil zawsze innych o to oskarża.


Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu. Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?



--
MN

103 Data: Kwiecien 24 2014 21:18:57
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-24 17:15, Użytkownik Marcin N napisał:

Nie pomylili się, u nas jest rozpiździel prawny i samochodem
z kratką jedzie się mając prawo jazdy na samochód osobowy mimo
że odliczyło się podatek jak za osobowy.


Zawsze twierdzilem ze jestes debil Radoslawie.

Bo debil zawsze innych o to oskarża.


Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu.
Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?

Nie wymagaj za dużo od debila.


Pozdrawiam

104 Data: Kwiecien 25 2014 08:43:00
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-04-24 21:18, RadoslawF pisze:

Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu.
Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?

Nie wymagaj za dużo od debila.


postaraj sie bardziej Radoslaw


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

105 Data: Kwiecien 25 2014 22:45:25
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-25 08:43, Użytkownik Kuczu napisał:

Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

Stare precle a kłócą się jak ... Przecież czytają Was także na ścigaczu.
Jak potem chcecie ich gnębić, gdy sami takie popisy tutaj dajecie?

Nie wymagaj za dużo od debila.

postaraj sie bardziej Radoslaw

Nie muszę, sam to ułatwiasz.


Pozdrawiam

106 Data: Kwiecien 25 2014 07:11:47
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Adam Wysocki 

RadoslawF  wrote:

Dla motocyklisty nie, dla policjanta tak. A dla ciebie ?

Tak w temacie:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/10177316_672884602748950_987884180954747907_n.png

Komentarze rozwalają:

- Męczysz się i tu, i tu. Ale przynajmniej na tym z lewej, po pewnym
czasie czujesz ulgę.

- Po kac kupie na pewno

- Ten z lewej pewnie nie jest z Chin.

Śmiechłem :)

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

107 Data: Kwiecien 21 2014 09:22:52
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Magic 

W dniu 2014-04-20 08:22, Cavallino pisze:

Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki
Burgman 125.
Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska
podłoga).
Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością
silnika w Suzuki.

Nie słyszałem o jakiejś nadmiernej awaryjności Burgmanów ale też nie interesowałem się tym specjalnie więc coś mogło mi umknąć. Najwłaściwszym miejscem do zasięgnięcia tego typu informacji będzie chyba portal skutery.net . Przy okazji można obejrzeć konkurencję w tej klasie. Myślę, że dla Twoich zastosowań kluczowe będą duże koła, więc można odpuścić sobie Vespy i Peugeoty.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

108 Data: Kwiecien 21 2014 05:28:18
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: lola15 

Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS. Grek z wypożyczalni skuterów twierdził, że nie do zajechania w przeciwieństwie do Aprili.

Pozdrowienia,

MiG

109 Data: Kwiecien 21 2014 18:11:55
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "lola15"  napisał w wiadomości grup

Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS.

Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w przyszłości (brak prawka kat A).
SH mi się nie podoba.

110 Data: Kwiecien 22 2014 18:04:13
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: RadoslawF 

Dnia 2014-04-21 18:11, Użytkownik Cavallino napisał:


Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS.

Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w
przyszłości (brak prawka kat A).
SH mi się nie podoba.

Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.
No chyba że coś jednak przespałem.


Pozdrawiam

111 Data: Kwiecien 22 2014 23:31:25
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup

Dnia 2014-04-21 18:11, Użytkownik Cavallino napisał:

Popatrz na Hondę SH. Duże koła, pojemności do 300, często ABS.

Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w
przyszłości (brak prawka kat A).
SH mi się nie podoba.

Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.

Na razie.
Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125 z automatem.

112 Data: Kwiecien 23 2014 11:20:39
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Mariusz Wozniak 

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup

Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.

Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125 z automatem.

To tylko propozycja zmiany. A jak w tym kraju jest z propozycjami, to wszyscy wiedzą. Na pewno z kilka lat poczekasz.

X.

113 Data: Kwiecien 23 2014 16:34:21
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Mariusz Wozniak"  napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
Na 125cm3 potrzeba prawka, bez prawka tylko 50cm3.

Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125 z automatem.

To tylko propozycja zmiany. A jak w tym kraju jest z propozycjami, to wszyscy wiedzą. Na pewno z kilka lat poczekasz.

Jako że motor (żeby nie drażnić klasyfikacją, bo widzę, iż temat wywołuje nerwy) ma być dla mnie, to nie bardzo mnie to boli.
Ale furtkę chcę zostawić, jak odrzucą definitywnie, to zmienię na skuter 650 ccm. ;-)

114 Data: Kwiecien 23 2014 08:00:42
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu wtorek, 22 kwietnia 2014 23:31:25 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
 


Na razie.

Ma wejść zmiana, że posiadając 3 lata prawko kat B, będzie można powozić 125

z automatem.

Nawet Putin nie da rady wprowadzić takiej ustawy żeby 125 w skuterze pod taką wagą jakoś jechało. Więc się nie oglądaj na prawo (i lewo) tylko szukaj 250/400.

KJ

115 Data: Kwiecien 23 2014 10:30:29
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu środa, 23 kwietnia 2014 17:00:42 UTC+2 użytkownik 

Nawet Putin nie da rady wprowadzić takiej ustawy żeby 125 w skuterze pod taką wagą jakoś jechało. Więc się nie oglądaj na prawo (i lewo) tylko szukaj 250/400.

Otoz to. Na PCX125 obecnie bardziej lubie jezdzic niz na motocyklu, to naprawde doskonala popierdulka do miasta. Super spalanie, fantastyczne zawieszenie. Moze hamulce moglyby byc lepsze. Jednak sylwetka w czasie jazdy nawet dla osoby ponizej 180 to porazka. Jedyna opcja to przerobic siedzisko i usunac garba, aby moc dosiasc tylne siedzenie.

Przy Twojej posturze zdecydowanie odradzam zarowno z powodu rozmiaru jak i masy. Bez wiekszego obciazenia skuter fajnie sie zbiera, lecz powyzej 100kg bedzie sie meczyl.

Powinienes rozejrzec sie za czyms wiekszym.

--
amos

116 Data: Kwiecien 23 2014 10:35:00
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor:

W dniu środa, 23 kwietnia 2014 19:30:29 UTC+2 użytkownik  napisał:

W dniu środa, 23 kwietnia 2014 17:00:42 UTC+2 użytkownik 

> Nawet Putin nie da rady wprowadzić takiej ustawy żeby 125 w skuterze pod taką wagą jakoś jechało. Więc się nie oglądaj na prawo (i lewo) tylko szukaj 250/400.

>

Otoz to. Na PCX125 obecnie bardziej lubie jezdzic niz na motocyklu, to naprawde doskonala popierdulka do miasta. Super spalanie, fantastyczne zawieszenie. Moze hamulce moglyby byc lepsze. Jednak sylwetka w czasie jazdy nawet dla osoby ponizej 180 to porazka. Jedyna opcja to przerobic siedzisko i usunac garba, aby moc dosiasc tylne siedzenie.



Przy Twojej posturze zdecydowanie odradzam zarowno z powodu rozmiaru jak i masy. Bez wiekszego obciazenia skuter fajnie sie zbiera, lecz powyzej 100kg bedzie sie meczyl.



Powinienes rozejrzec sie za czyms wiekszym.


Spojrz jeszcze za Peugeot Satelis 125 compressor.
Wystepuje w dwoch wersjach silnikowych.
Gabarytowo blizej 250/400 a wiec ciezszy. Silnik ze 'wspomaganiem' kompresora da rade. 

No i do lansu dodaje +5.

117 Data: Maj 19 2014 02:49:42
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: p47 

On 2014-04-23 19:30,  wrote:

W dniu środa, 23 kwietnia 2014 17:00:42 UTC+2 użytkownik
Nawet Putin nie da rady wprowadzić takiej ustawy żeby 125 w skuterze pod taką wagą jakoś jechało. Więc się nie oglądaj na prawo (i lewo) tylko szukaj 250/400.

Otoz to. Na PCX125 obecnie bardziej lubie jezdzic niz na motocyklu, to naprawde doskonala popierdulka do miasta. Super spalanie, fantastyczne zawieszenie. Moze hamulce moglyby byc lepsze. Jednak sylwetka w czasie jazdy nawet dla osoby ponizej 180 to porazka. Jedyna opcja to przerobic siedzisko i usunac garba, aby moc dosiasc tylne siedzenie.

Przy Twojej posturze zdecydowanie odradzam zarowno z powodu rozmiaru jak i masy. Bez wiekszego obciazenia skuter fajnie sie zbiera, lecz powyzej 100kg bedzie sie meczyl.


Na takim skuterze Taj odwoził mnie na stacje- ja ważę ok 91 kg, walizka ok. 20kg, Taj z 60kg i jakoś jechalismy...
;-)

118 Data: Kwiecien 22 2014 11:34:28
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: MiG 

W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 18:11:55 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w

Jest 125.

SH mi się nie podoba.

Skuter? Podobać? Ma to gówno jeździć z pkt A do B i tyle.

Ale jak uważasz.

MiG

119 Data: Kwiecien 22 2014 20:53:44
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: Magic 

W dniu 2014-04-22 20:34, MiG pisze:

W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 18:11:55 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Ma być tylko 125, w związku z perspektywami do jazdy dla rodziny w

Jest 125.

SH mi się nie podoba.

Skuter? Podobać? Ma to gówno jeździć z pkt A do B i tyle.


Prawdziwy arbiter elegantiarum z Ciebie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

120 Data: Maj 13 2014 07:16:05
Temat: Re: Jaki skuter 125
Autor: luzur 

W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 08:22:58 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Po ponad 20 latach przerwy czas wrócić na dwa kółka z silnikiem.

Wymyśliłem sobie taką właśnie alternatywę na miasto dla samochodu, względnie

na jakieś krótkie wycieczki.

Pewnie eksploatacja nie codziennie (chyba że mi się to jakoś mocno spodoba),

do pracy mam z 10 km.

Więc ma po prostu nie sprawiać problemów gdy postoi, czyli głównie

bezawaryjność.

Problemem jest to że mam 186 cm i 107 kg, a ma być wygodnie.



Przepatrując oferty zastanawiam się na wyborem Honda PCX 125 lub Suzuki

Burgman 125.

Honda chyba żwawsza, Suzuki zdecydowanie praktyczniejsze (schowki, niska

podłoga).

Do tego znajomy straszy mnie większą awaryjnością i kolizyjnością silnika w

Suzuki.

Jeździłem wczoraj kilkoma egzemplarzami takowych w okolicy, ale nie mogę się

zdecydować.

Kilkulatki w granicach 5 kzł.



Który będzie pewniejszym wyborem?

A może lepiej coś innego?

Nie sądzę żeby ktoś się mógł kompetentnie wypowiadać na temat awaryjności silnika w Burgmanie 125, w salonach w Polsce się praktycznie nie sprzedaje. Pewnie zmieni się to po tych zmianach prawnych.
Jak się olej zmienia zgodnie z zaleceniami to cóż by się tam miało zepsuć ?
Napęd się zużywa jak w każdym skuterze, wariator, pasek sprzęgło trzeba wymieniać jak się zużyje (nie zepsuje).

Ja bym wolał Burgmana, bo ma najlepszą ochroną przed wiatrem i największą ładowność, reszta w skuterze jest chyba mało istotna, choć Burgman jest chyba najładniejszy wśród małych skuterów ;)

Jaki skuter 125



Grupy dyskusyjne