Trafiłem dzisiaj na taką ciekawostkę:
http://jjsdesign.net/jj2sx4500/index.html
#v+
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą i olejem;
Konfiguracja: silnik czterocylindrowy w układzie krzyżowym z
hipocykloidalnym układem korbowym;
Rozrząd: podciśnieniowe zawory płytkowe; komory wstępnego sprężania o
pojemności 2,4 x większej od pojemności skokowej cylindrów;
wielokanałowy system przepłukiwania cylindrów; regulowane
podciśnieniowo zawory na oknach wydechowych; przepłukiwanie cylindrów
pod ciśnieniem czystym powietrzem;
Pojemność skokowa: 500 ccm
Średnica x skok tłoka: 56,4 x 50 mm
Moc maksymalna: 110 KM przy 8000 obr/min
#v-
Ciekawe jakie to ma szanse w przyszłości, znając życie - bardzo nikłe.
Ciekawe też jest jaką charakterystyką cechuje się taki silnik ale na
powyższej stronie nie doszukałem się.
--
Artur
2 |
Data: Maj 06 2009 04:55:49 |
Temat: Re: JJ2S X4 500 - ciekawostka |
Autor: |
On 6 Maj, 13:54, wrote:
Trafiłem dzisiaj na taką ciekawostkę:http://jjsdesign.net/jj2sx4500/index.html
No i doszukałem się, że prezentacja odbyła się w lutym 2007 czyli to
wcale nie nowinka. No cóż...
--
Artur
3 |
Data: Maj 06 2009 14:10:25 | Temat: Re: JJ2S X4 500 - ciekawostka | Autor: Paweł Andziak |
| |