Grupy dyskusyjne   »   Jesli nie PR2 to co?

Jesli nie PR2 to co?



1 Data: Maj 19 2011 19:02:05
Temat: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Ronin 

Witam Szanowną grupę,

W moim moto Honda Hornet 600 kończą się opony - w zasadzie byłem przekonany,
że będe kupował Michały PR2, ale z ciekawości czy nie pojawiło się coś
lepszego przyjrzałem się ponownie opiniom na temat tych gumek i od czasu w
którym o nich czytałem nastała jakaś odmiana - pojawiło się mnóstwo opini,
że wcale nie są takie wspaniałe i generalnie lubią się ślizgać po drodze.

Zależy mi na oponkach, które będę wytrzymałe w jeździe na wprost po drogach
szybkiego rucuh, ale też żeby radziły sobie nienajgorzej w winklach. Lubię
czuć, że opona jest pewna na drodze.

Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś
uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop
Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?

No i jeszcze zaciekawiła mnie trójskłądnikowa Battlax
BT-023(http://allegro.pl/bridgestone-bt-023-180-55-17-73w-promocja-i1599809895.html).
Może ktoś już na niej jezdil?

Pozdrawiam,
Tomek.



2 Data: Maj 19 2011 19:24:08
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Ronin 

 Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)

3 Data: Maj 19 2011 20:40:54
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Norbi 

W dniu 2011-05-19 19:24, Ronin pisze:

  Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)



Pilot Road 2
Pilot Road 3
Metzeler Z8
Dunlop Roadsmart

Wymieniac dalej ?

Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
to wtedy inne kryteria...

Norbi
BLACK XX'03 na PR 2CT - daja rade :)

4 Data: Maj 19 2011 21:55:50
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Ronin 


Użytkownik "Norbi"  napisał w wiadomości

Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
to wtedy inne kryteria...

Chyba nie do konca :) Do listy wlasnie dorzucilem Continentalki Road Attack
2 - w Polsce malo popularne, ale poczytalem troche po niemieckich stronach i
juz jestem na 100% zdecydowany. Czytajac opinie to i w Polsce beda wkrotce
najwiekszym hitem. Podobno niszcza wszystko sportowo-turystyczne co do tej
pory powstalo jesli chodzi o klejenie sie do drogi, a dodatkowo wolno
schodza dzieki twardemu srodkowi. W teorii i testach ideal :) Zobaczymy w
praktyce ;]

Pozdrawiam!

5 Data: Maj 19 2011 22:37:35
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: KJ Siła Słów 

W dniu 2011-05-19 21:55, Ronin pisze:
   W teorii i testach ideal :)

w testach na polskich drogach?

Bo jak na niemieckich to mało się przekłada na sporą część tego co polscy drogowcy z dumą aczkolwiek przesadnie nazywają asfaltem.

Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.

KJ

6 Data: Maj 19 2011 22:44:59
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Ronin 


Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał w wiadomości

Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być
całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
Na mokrym jezdze wolno i ostroznie - nie jest to dla mnie takie istotne. Co
do suchego, to Conti Road Attack 1 mialem okazje juz uzywac i spisywaly sie
bardzo dobrze, ale schodzily szybko. Jesli Conti 2 faktycznie trzymaja
znacznie lepiej niz COnti 1 i jeszcze wolniej schodza to mysle, ze bedzie
ideal :) Jak zaloze i sie przejade to sie podziele opinia :)

Pozdrawiam,
Tomek.

7 Data: Maj 20 2011 07:43:09
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: kocyk 

Ronin wrote:

Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał w wiadomości
Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
Na mokrym jezdze wolno i ostroznie - nie jest to dla mnie takie istotne. Co do suchego, to Conti Road Attack 1 mialem okazje juz uzywac i spisywaly sie bardzo dobrze, ale schodzily szybko. Jesli Conti 2 faktycznie trzymaja znacznie lepiej niz COnti 1 i jeszcze wolniej schodza to mysle, ze bedzie ideal :) Jak zaloze i sie przejade to sie podziele opinia :)

Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy, bardziej nieprzewidywalne byly tylko bt020.
K.

8 Data: Maj 20 2011 07:58:51
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Ronin 


Użytkownik "kocyk"  napisał w wiadomości

Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy,

Wedlug mnie niezle. Potrafily lapac uslizgi przy redukcji biegu(to mnie
denerwowalo), ale zejsc na kolano jak najbardziej sie dalo. No i przy mocnym
przyspieszaniu tez jakos nigdy nie mialem uslizgu.

Pozdrawiam,
Tomek.

9 Data: Maj 20 2011 16:06:56
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: kocyk 

Ronin wrote:

Użytkownik "kocyk"  napisał w wiadomości
Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy,

Wedlug mnie niezle. Potrafily lapac uslizgi przy redukcji biegu(to mnie denerwowalo), ale zejsc na kolano jak najbardziej sie dalo. No i przy mocnym przyspieszaniu tez jakos nigdy nie mialem uslizgu

A w czym? Bo mnie sie w ledwie 120 konnym moto slizga jak glupia.
K.

10 Data: Maj 19 2011 23:34:37
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Tomek Wozniakowski 

   Czesc :)

W dniu 2011-05-19 20:40, Norbi pisze:

Pilot Road 2
Pilot Road 3
Metzeler Z8
Dunlop Roadsmart


Osobiscie moge polecic PoadSmarta. Zajezdzam u siebie wlasnie drugi komplet i w nieco mocniejszym od Twojego sprzecie przejezdzaja blisko 20 tys. km. Tyle, ze bez wariowania. No i generalnie niezle trzymaja w zasadzie w kazdych warunkach.

Tez czeka mnie zmiana i wylacznie z ciekawosci zamierzam wrzucic PR3. Akurat mam mozliwosc zakupic w bardzo przyzwoitej cenie, wiec chce sprobowac, dlaczego wszyscy tak chwala Michalki ;)

Niemniej wahalem sie, czy mimo wszystko nie wziac znowu Dunlopa.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673

11 Data: Maj 20 2011 01:14:31
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: marider 

W dniu 2011-05-19 19:02, Ronin pisze:

Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś
uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop
Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?

PR3 sa nowsze. Dwuskladnikowe qualifiery sa w F4i brata, spisuja sie nie najgorzej bez wzgledu na warunki atmosferyczne. W R1 mam komplet D209GP (jakichstam) i kleja sie swietnie ale z trwaloscia to slabo widze dlugodystansowosc :) Roadsmarty podobno sa niezle.

Z BT to znam BT12 i BT10 ale to juz stare kapcie sa, moze na jakas Rumunie dobre bo twarde...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

12 Data: Maj 20 2011 10:51:43
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Qlfon 
13 Data: Maj 20 2011 03:57:20
Temat: Re: Jesli nie PR2 to co?
Autor: Bartek Kacprzak 

On 20 Maj, 10:51, Qlfon  wrote:

Zobacz ten wątek:https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Skoro zostal wyciagniety moj watek, podziele sie wrazeniami z
pierwszego tysiaca na tych oponach.
W porownaniu do poprzednich D208 niebo i ziemia. Na bialym, w miejscu
gdzie dunlopy juz sie ostro slizgaly, te delikatnie daja znac, ze
wystarczy. Na deszczu tez jest ok, dunlopy przy ruszaniu i hamowaniu
potrafily sie uslizgiwac, te czegos takiego nie robia a nie zmienilem
sposobu jezdzenia. Generalnie opona prowadzeniem wzbudza zaufanie, do
zamkniecia tylu zostalo 0,5 cm zupelnie przez przypadek w normalnej
miejskiej jezdzie. Opony kupione w Netcarze za 1350 pln. Nie wiem czy
tanio ale poki co jestem zadowolony.

pozdrawiam
Bartek

Jesli nie PR2 to co?



Grupy dyskusyjne