napisał(a):
Mam problemy z przepustnicą...a konkretnie z zaworem dodatkowego powietrza.
Wg opinii machera, jego wadliwość powoduje wysokie obroty na zimnym silniku.
Na ciepłym obroty są prawidłowe.
> Czy diagnoza jest prawidłowa ?
Jeśli obroty nie falują na cieplym silniku to moze być to też cos innego... przeplywka, sonda, czujnik temperatury
Gdzie tę cząstkę dostać ? Allegro przekopałem juz...
jest to tak zwany silnik krokowy (chyba) szukaj pod ta nazwa.
--
____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>>
http://rmazurek.com <<<<
| . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>>
http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>>
http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++
3 |
Data: Kwiecien 01 2008 21:40:56 |
Temat: Re: Jeszcze raz Honda .... |
Autor: Wojtaszek |
R. pisze:
Gdzie tę cząstkę dostać ? Allegro przekopałem juz...
jest to tak zwany silnik krokowy (chyba) szukaj pod ta nazwa.
znawca nie jestem, ale tu akurat jest to zawor powietrza dodatkowego a nie silnik krokowy
4 |
Data: Kwiecien 01 2008 21:44:45 | Temat: Re: Jeszcze raz Honda .... | Autor: R. |
Wojtaszek napisał(a):
znawca nie jestem, ale tu akurat jest to zawor powietrza dodatkowego a nie silnik krokowy
napisałem przecież *tak_zwany* - jest to oczywiście nazwa potoczna aczkolwiek dość często używana i pod taką nawet na alledrogo można ten zawór znaleźć,
--
____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>> http://rmazurek.com <<<<
| . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com e-booki>> http://tnij.com/ebooks
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://ujeb.pl/mazda323
PMS+ PJ- S++ p+ M+ W- P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T W+ CB++
5 |
Data: Kwiecien 01 2008 21:39:45 | Temat: Re: Jeszcze raz Honda .... | Autor: Wojtaszek |
pisze:
Mam problemy z przepustnicą...a konkretnie z zaworem dodatkowego powietrza.
Wg opinii machera, jego wadliwość powoduje wysokie obroty na zimnym silniku.
Na ciepłym obroty są prawidłowe.
Czy diagnoza jest prawidłowa ?
Gdzie tę cząstkę dostać ? Allegro przekopałem juz...
jak wysokie?
tez mialem problemy z obrotami, ale glownie na cieplym silniku, wyczyscilem przepustnice i zawor powietrza dodatkowego (na tyle na ile sie dalo) i dalej bylo to samo, restart komputera (odlaczenie akumulatora na pare minut) nic nie dawal, ale po odlaczeniu na cala noc obroty wrocily do normy, moze nalozylo sie jedno i drugie (zabrudzenie i zapamietanie zlych wartosci)
co do zaworu ponoc nie ma zamiennikow, a uzywanego nie warto
| | |