Grupy dyskusyjne   »   Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika

Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika



1 Data: Lipiec 19 2010 14:55:49
Temat: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
Autor: nightwatch77 

Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest  odwracalny? No i
jakie są koszty odblokowania?



2 Data: Lipiec 21 2010 14:25:31
Temat: Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
Autor: Small 

W dniu 19-07-2010 23:55, nightwatch77 pisze:

Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest  odwracalny? No i
jakie są koszty odblokowania?

Moze nie dokladnie do watku ale:

Ten sam silnik w EN500 odblokowanie kosztowalo 150 zeta w serwisie Kawasaki. Z 37 na 50 konikow. Blokada w gaznikach. Jesli to nowsza Kawa byc moze blokowana jest juz elektronicznie. Zadzwon do serwisu i zapytaj, to czasami dziala:)

pozdr

Smallll
GSX750F

3 Data: Lipiec 21 2010 22:08:17
Temat: Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
Autor: J_K_K 

Użytkownik "Small"  napisał w wiadomości

W dniu 19-07-2010 23:55, nightwatch77 pisze:
Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
Jesli to nowsza Kawa byc moze blokowana jest juz elektronicznie. Zadzwon do serwisu i zapytaj, to czasami dziala:)

Ew. możesz spróbować np. tutaj:
http://www.elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_kawasaki.html
Do Suzuki piszą, że odblokowują, może do Kawasaki też ?

Pzdr

JKK

4 Data: Lipiec 29 2010 21:16:58
Temat: Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
Autor: []v[]artec 

nightwatch77 pisze:

Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest  odwracalny? No i
jakie są koszty odblokowania?

Jeśli masz troszkę czasu możesz zrobić to sam. Poniżej dwie przepustnice z membranami.

Wersja 27KM:

http://yfrog.com/4b27psbemasungenj

Wersja 34KM:

http://yfrog.com/n834psbemasungenj

Solucja prosta. Jak widać są dziury. Podmieniasz przepustnice z odblokowanej wersji. Chyba najprościej, najszybciej. Części teraz masę na allegro. GPZ500 ER5 KLE. Jak dobrać się do gaźników to w serwisówce - mogę Ci ją przesłać na maila.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet
..:: http://img339.imageshack.us/img339/8651/13868311.jpg
..:: http://img706.imageshack.us/img706/7389/48544512.jpg

Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika



Grupy dyskusyjne