Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
chwili i tak sie zsuwaja.
--
pozdrawiam, lesor
cb1300, c1
2 |
Data: Maj 18 2011 22:31:11 |
Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) |
Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 18-05-2011 o 22:23:55 lesor napisał(a):
Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
chwili i tak sie zsuwaja.
ta przezroczysta rurka to odpowietrzenie komory pływakowej
jak gumy twarde to je ugotować i dać mocniejsze cybanty
pozdrawiam
3 |
Data: Maj 18 2011 22:39:48 | Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) | Autor: Kuczu |
W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Przelew, ma isc na glebe.
Jak sie uporac z gumami z airboxu? Nalozyc je to jest mordega a po
chwili i tak sie zsuwaja.
Podgrzac az zmiekna (ja wrzucam na chwile do goracej wody) i szybko je porzadnie skrecic. A jesli sie nie da to kupic nowe.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
4 |
Data: Maj 18 2011 23:07:33 | Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) | Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu napisał(a):
W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Przelew, ma isc na glebe.
przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało syfu
pozdrawiam
5 |
Data: Maj 18 2011 23:11:45 | Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) | Autor: Kuczu |
W dniu 2011-05-18 23:07, Gr4N4c1K pisze:
Dnia 18-05-2011 o 22:39:48 Kuczu napisał(a):
W dniu 2011-05-18 22:23, lesor pisze:
Kalispera, sprawa jest taka:
Na stole sa gazniki do EN500 Kawasaki, byc moze identycznie jest w ER5
czy KLX-ie.
Gazniki maja dwa przylacza, jak na zdjeciach:
http://tnij.com/karburatory_EN500
Do czego jest przewod przezroczysty?
Przelew, ma isc na glebe.
przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
majÄ
ić w glebe. a odpowietrzenie ma ić w góre, gdzieĹ gdzie jest mało
syfu
Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
6 |
Data: Maj 18 2011 23:23:05 | Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) | Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu napisał(a):
Przelew, ma isc na glebe.
przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
mają iść w glebe. a odpowietrzenie ma iść w góre, gdzieś gdzie jest mało
syfu
Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa z komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
ekhm... ja sobie wypraszam...
nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połączona z tym pipkiem.. jak paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tą rurką wnętrze opuści przez pipek na zewnątrz. a dodatkowo z tym pipkiem i rurką jest możliwość opróżnienia całkowitego poprzez odkręcenie (a w zasadzie poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez Cię śrubki.
pozdrawiam
7 |
Data: Maj 19 2011 06:29:05 | Temat: Re: Kawasaki EN500 - gazniki (ER5, KLX) | Autor: Kuczu |
W dniu 2011-05-18 23:23, Gr4N4c1K pisze:
Dnia 18-05-2011 o 23:11:45 Kuczu napisał(a):
Przelew, ma isc na glebe.
przelew to masz z tych pipków w komorach pływakowych na dole. i te rurki
majÄ
ić w glebe. a odpowietrzenie ma ić w góre, gdzieĹ gdzie jest mało
syfu
Sam jestes pipek. Krocce na spodzie komor plywakowych to spusty paliwa
z komor. Leci z nich jest odkrecisz srubki spustowe. W tych gaznikach
przelewy i odpowietrzenia to wlasciwie jedno. W normalnej sytuacji
wyrownuje sie nimi cisnienie nad paliwem a w razie wywrotki paliwo
cieknie nimi na glebe a nie na goracy silnik.
ekhm... ja sobie wypraszam...
nie wiem czy wiesz ale w komorze pływakowej jest taka rurka która
normalnie wystaje ponad poziom paliwa i jest połÄ
czona z tym pipkiem.
jak paliwo zbytnio przekroczy dopuszczalny poziom to sobie tÄ
rurkÄ
wnÄtrze opuĹci przez pipek na zewnÄ
trz. a dodatkowo z tym pipkiem i
rurkÄ
jest możliwoć opróżnienia całkowitego poprzez odkrÄcenie (a w
zasadzie poluzowanie o obrót-dwa) wspomnianej przez CiÄ Ĺrubki.
Masz racje. Ale to zalezy akurat od typu gaznika. Jedne maja rurkie a inne nie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
| | | | | |