On Sat, 27 Dec 2008 12:15:54 +0100, "Energiasl"
wrote:
Nowe zaworki sa
Znaczy regulowane byly? Tu szukaj problemow.
tzn zaplon wyregulowany nie jest (tzn nie wiem czy sie go w ogole reguluje),
chodzilo o rozrzad.
Rozrzadu tez sie nie reguluje ;)
Tak czy siak wyglada na skrajnie zle uregulowane zawory albo na
przestawiony rozrzad. Rozbierz jeszcze raz i sprawdz.
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
4 |
Data: Grudzien 27 2008 15:15:08 |
Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM |
Autor: Energiasl |
wlasnie wrocilem, kapnalem jeszcze z 10 razy i poszedl, jak juz strzeli raz,
pali od nastepnych od razu,
co do tego rozrzadu, jest po regulacjach - w sensie zaworki + ustawienie IMO
jest dobre.
po czym mozna poznac, ze np. cewka zaplonowala poleciala, albo sa jakies
niedomagania z zaplonem i jak je wykluczyc?
Es
5 |
Data: Grudzien 29 2008 19:30:21 | Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM | Autor: domair |
Dobrze jest przed dłuższym postojem motocykla wypalić paliwo z gaźnika (lub
spuścić). Benzynka w gaźniku wietrzeje i nie chce współpracować przy
odpalaniu. Jeżeli jeździsz często (co kilka dni) to nie trzeba się kłopotać,
ale gdy przerwa jest dłuższa warto o tym pamiętać. Gdy wracam z jazdy,
kawałek przed domem zamykam kranik i czekam aż moto zgaśnie. Przed ponownym
odpaleniem do komory wlewa się świeże paliwko i jest dużo łatwiej z opornym
sprzętem. Sposób ten wyczytałem na amerykańskiej grupie i stosuje z
powodzeniem.
DomAir
Użytkownik "Energiasl" napisał w
wiadomości
wlasnie wrocilem, kapnalem jeszcze z 10 razy i poszedl, jak juz strzeli
raz, pali od nastepnych od razu,
co do tego rozrzadu, jest po regulacjach - w sensie zaworki + ustawienie
IMO jest dobre.
po czym mozna poznac, ze np. cewka zaplonowala poleciala, albo sa jakies
niedomagania z zaplonem i jak je wykluczyc?
Es
| |