Grupy dyskusyjne   »   KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM

KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM



1 Data: Grudzien 27 2008 12:15:04
Temat: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM
Autor: Energiasl 

Witam. Mam problem z rozruchem zimnego silnika. Totalnie zero reakcji, od
czasu do czasu minimalnie zaskoczy - strzeli (albo w gaznik albo w wydech),
swieca zalana. Paliwo w gazniku jest, iskra jest (nie wiem czy super dobra -
nie potrafie dokladnie jej ocenic - ale jest). Nowe zaworki sa, zaplon
wyregulowany jest. co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika?

ES.



2 Data: Grudzien 27 2008 12:15:54
Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM
Autor: Energiasl 

nie potrafie dokladnie jej ocenic - ale jest). Nowe zaworki sa, zaplon

tzn zaplon wyregulowany nie jest (tzn nie wiem czy sie go w ogole reguluje),
chodzilo o rozrzad.

E

3 Data: Grudzien 27 2008 13:06:50
Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM
Autor: Eskimos 

On Sat, 27 Dec 2008 12:15:54 +0100, "Energiasl"
 wrote:

Nowe zaworki sa

Znaczy regulowane byly? Tu szukaj problemow.

tzn zaplon wyregulowany nie jest (tzn nie wiem czy sie go w ogole reguluje),
chodzilo o rozrzad.

Rozrzadu tez sie nie reguluje ;)

Tak czy siak wyglada na skrajnie zle uregulowane zawory albo na
przestawiony rozrzad. Rozbierz jeszcze raz i sprawdz.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

4 Data: Grudzien 27 2008 15:15:08
Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM
Autor: Energiasl 


wlasnie wrocilem, kapnalem jeszcze z 10 razy i poszedl, jak juz strzeli raz,
pali od nastepnych od razu,
co do tego rozrzadu, jest po regulacjach - w sensie zaworki + ustawienie IMO
jest dobre.
po czym mozna poznac, ze np. cewka zaplonowala poleciala, albo sa jakies
niedomagania z zaplonem i jak je wykluczyc?

Es

5 Data: Grudzien 29 2008 19:30:21
Temat: Re: KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM
Autor: domair 

Dobrze jest przed dłuższym postojem motocykla wypalić paliwo z gaźnika (lub
spuścić). Benzynka w gaźniku wietrzeje i nie chce współpracować przy
odpalaniu. Jeżeli jeździsz często (co kilka dni) to nie trzeba się kłopotać,
ale gdy przerwa jest dłuższa warto o tym pamiętać. Gdy wracam z jazdy,
kawałek przed domem zamykam kranik i czekam aż moto zgaśnie. Przed ponownym
odpaleniem do komory wlewa się świeże paliwko i jest dużo łatwiej z opornym
sprzętem. Sposób ten wyczytałem na amerykańskiej grupie i stosuje z
powodzeniem.

DomAir


Użytkownik "Energiasl"  napisał w
wiadomości


wlasnie wrocilem, kapnalem jeszcze z 10 razy i poszedl, jak juz strzeli
raz, pali od nastepnych od razu,
co do tego rozrzadu, jest po regulacjach - w sensie zaworki + ustawienie
IMO jest dobre.
po czym mozna poznac, ze np. cewka zaplonowala poleciala, albo sa jakies
niedomagania z zaplonem i jak je wykluczyc?

Es


KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM



Grupy dyskusyjne