Key free w fordach...
1 | Data: Pa?dziernik 11 2011 23:29:31 |
Temat: Key free w fordach... | |
Autor: Pa_blo | .... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach najwyzeszej klasy (np S, SL i CL klasa). Wiadomo, ze elektronika tanieje i takie ulatwiacze zycia beda sie pojawiac w tanszych wunalazkach... Pytanie tylko co jeszcze zastosuja w owczesnych wypasach aby kupujacy poczul sie wyjatkowo?! 2 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 13:43:57 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: J.F | Użytkownik "Pa_blo" napisał w wiadomości grup ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach najwyzeszej klasy (np S, SL i CL klasa). Wiadomo, ze elektronika tanieje i takie ulatwiacze zycia beda sie pojawiac w tanszych wunalazkach... Pytanie tylko co jeszcze zastosuja w owczesnych wypasach aby kupujacy poczul sie wyjatkowo?! Kosztujace jak kosztujace - byc moze one wcale duzo nie kosztuja, bo o ilez moze byc drozszy silnik 2.4T 16V od 1.4T 16V. O pojedyncze zlotowki w cenie materialow i czasie obrobki maszynowej ? Pewnie zadecyduje marketing. Elektronika jest tania, ale trzeba jakos przyciagnac klienta do klasy E, D, a nawet i C, bo moze sie miesci wygodnie w B :-) A keyfree ... wielki magnes marketingowy, albo wielka wada, jak sie okaze ze silnika wylaczyc nie mozna, auta zamknac nie mozna itp. J. 3 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 15:05:25 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Lukasz | Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości Użytkownik "Pa_blo" napisał w wiadomości grup bodajże w nissanie (ale nie jestem pewny) pracuje toto na 433MHz i podczas transmisji z innego urządzenia auta otworzyć się nie da... Testowane u klienta, auto przed garażem, w garażu nadajnik radiowy małej mocy. -- Pozdrawiam Lukasz 4 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 08:54:16 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: PaweL | pracuje toto na 433MHz 5 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 10:34:11 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Pabl_o |
pracuje toto na 433MHz Kupilem kiedys na allegro amatorskie radiopowiadomienie. Pracuje toto na tej samej czestotliwosci. Odleglosc jaka mialo obsluzyc to chyb z 8 km przez las. Pewnego dnia testowalem zasieg i na swojej chalupie zamontowalem wlaczony nadajnik. Pech chcial, ze zrobilem to w godzinach powrotow z pracy... Oczywiscie wielka afera, bo zaden z sasiadow nie mogl otworzyc/zamknac samochodow bram do garazy i bram do posesji. Cala miejscowos zostala "sparalizowana" :) -- Picasso 6 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 14:46:12 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: PaweL | ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach 8 lat temu wszedł do sprzedaży nowy Nissan Micra, dostępny z systemem bezkluczykowym. 11 lat temu Laguna miała otwieranie drzwi bez dotykania kluczyka/pilota. Nowość Forda to już staroć w motoryzacji. 7 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 15:06:34 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Chris | PaweL nabazgrał(a): ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w8 lat temu wszedł do sprzedaży nowy Nissan Micra, dostępny z systemem bezkluczykowym. Brat w Mazdzie 6 też ma od lat taki system, pilot/karta w kieszeni i można jechać. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. 8 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 16:39:21 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-10-12 14:46, PaweL pisze: ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach No fakt. Później pojawiały się rewelacje jak to odjechać Laguną z key free bez udziału kierowcy. Wystarczy przetransferować sygnał od użytkownika do samochodu (jak przekaźnik herca) aby go uruchomić i odjechać. Później już samochód nie pytał czy kierowca ma w kieszeni klucz. Złodziej dopiero po wyłączeniu silnika u siebie w garażu musiał dorabiać/zmieniać moduł. Pozdrawiam Rafał 9 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 16:40:52 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: The_EaGle | W dniu 2011-10-12 16:39, The_EaGle pisze: (jak przekaźnik herca) Powinno być Hertza Pozdrawiam Rafał 10 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 21:59:03 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: kamil d | W dniu 2011-10-12 16:39, The_EaGle pisze: Wystarczy przetransferować sygnał od użytkownika do samochodu (jak No fakt, tradycyjny kluczyk to dużo bardziej skomplikowane zabezpieczenie ;) -- kamil d 11 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 16:00:45 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: kamil | On 12/10/2011 13:46, PaweL wrote: ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach A 10 lat temu wpisy na forach "pomocy, moja laguna głupieje". NowoœÌ Forda to juÂż staroĂŚ w motoryzacji. Ale ma szansÄ działaÄ w miarÄ bezawaryjnie. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net 12 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 08:17:55 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: ptoki | On Oct 12, 2:46 pm, "PaweL" wrote: > ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autachJaka nowosc? Ford to mial przynajmniej w 2007 (bo z tego rocznika czytalem instrukcje focusa) a pewnie i sporo wczesniej. Ale widac niezbyt sie przyjelo bo nadal niezbyt popularne... 13 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 18:53:31 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-11 23:29, Pa_blo wrote: ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w I pomyśleś że środki techniczne do takich bajerow znamy od 30 lat. Ehhh, elektronika samochodowa zawsze na topie. Jakie sa Wasze typy ? Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w tańszych samochodach ze względu na kosmiczną komplikację elektroniki i ogromne koszta. 14 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 19:47:38 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Krzysiek Z. |
On 2011-10-11 23:29, Pa_blo wrote: W Fabii "golasie" z 2004r. tak przygasało.... :) 15 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 21:51:56 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-12 19:47, Krzysiek Z. wrote: Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania wW Fabii "golasie" z 2004r. tak przygasało.... :) W Seicento nie przygasa. Być może Skoda posiada nowoczesne technologie NASA i niemożliwe stalo się możliwe. 16 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 03:30:40 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Marcin Kiciński | On 12 Paź, 21:51, Sebastian Biały wrote:
Przygasało w Punto z 2000 roku i przygasa w obecnym GP. Pozdrawiam MK 17 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 18:32:34 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-13 12:30, Marcin Kiciński wrote: W Seicento nie przygasa. Być może Skoda posiada nowoczesne technologiePrzygasało w Punto z 2000 roku i przygasa w obecnym GP. Ależ, punto to samochód widcznie klepany w innym wszechswiecie skoro dali radę. Seicento nie ma. 600 ma? 18 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 23:31:31 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Grejon | W dniu 2011-10-13 18:32, Sebastian Biały pisze: Ależ, punto to samochód widcznie klepany w innym wszechswiecie skoro W Seicento nie ma nic poza tym co jest potrzebne, żeby auto ruszyło z miejsca i dojechało tam gdzie kierowca chce. Tam nawet obrotomierz jest fanaberią. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 19 |
Data: Pa?dziernik 14 2011 13:48:29 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-10-13 23:31, Grejon pisze: W dniu 2011-10-13 18:32, Sebastian Biały pisze: Iii tam. Obrotomierz to sobie można było zamówiÄ w saloonie, albo samemu dołożyÄ (ja tak zrobiłem). Tam była gorsza rzecz - kompletny brak (nawet wĹród opcji) wskaźnika temp. silnika. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 20 |
Data: Pa?dziernik 14 2011 15:11:23 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Seba | Dnia Fri, 14 Oct 2011 13:48:29 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak W Seicento nie ma nic poza tym co jest potrzebne, żeby auto ruszyło zIii tam. Obrotomierz to sobie można było zamówić w saloonie, albo samemu Ale elektrycznie upuszczane/podnoszone szyby miałem! I mimo braku wspomagania kierownicą kręciło się lżej aniżeli w Kaszlaku/126p! Więcej zalet nie pamiętam ;) Ps. To sobie powspominaliśmy stare czasy ;) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 21 |
Data: Pa?dziernik 17 2011 19:21:20 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: John KoĹalsky |
W Seicento nie ma nic poza tym co jest potrzebne, żeby auto ruszyło z I po co ten wskaźnik ? 22 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 22:54:45 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-10-17 19:21, John Kołalsky pisze:
Ja tam lubiÄ wiedzieÄ co siÄ pod maskÄ dzieje. A że niektórym nie przeszkadza to i owo... -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 23 |
Data: Pa?dziernik 20 2011 21:34:04 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: John KoĹalsky |
W Seicento nie ma nic poza tym co jest potrzebne, żeby auto ruszyło z To siÄ podłÄ cz do sterownika. 24 |
Data: Pa?dziernik 21 2011 08:44:08 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2011-10-19 22:54, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Wystarczyła by prosta modyfikacja obwodu lampki przegrzania płynu chłodzącego i dwukolorowa dioda - np. żółta dla temperatury poniżej 80'C i standardowo czerwona przy przekroczeniu temperatury max.W Seicento nie ma nic poza tym co jest potrzebne, żeby auto ruszyło z Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 25 |
Data: Pa?dziernik 21 2011 09:50:08 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-10-21 08:44, Mirek Ptak pisze: Dnia 2011-10-19 22:54, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coĹ Powiedz to inżynierom Fiata. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 26 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 17:57:37 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Kaliszewski | Sebastian Biały wrote: On 2011-10-12 19:47, Krzysiek Z. wrote: To jest w ruskich Nivach od 1977 roku. No ale Ruskie pierwsze w kosmos poleciały :) pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) 27 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 18:01:43 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-10-13 17:57, Sebastian Kaliszewski pisze: Sebastian Biały wrote: Szkoda tylko, że nie wróciły, ale to inna para kaloszy... 28 |
Data: Pa?dziernik 14 2011 13:55:43 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: scobowski | W dniu 2011-10-13 17:57, Sebastian Kaliszewski pisze: Sebastian Biały wrote:-wszystkie? -jeden :P, to co głowe zawracasz? ;-) 29 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:01:56 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: bratPit | Jakie sa Wasze typy ? bo wiesz, to nie jest takie proste jak nam się wydaje, w motoryzacji nie uznają półśrodków, od razu walą z grubej rury i musi być magistrala CAN, modulacje PWM, sensory, transmisje bezprzewodowe i huk wie co jeszcze... ;-) brat 30 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:44:39 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-12 22:01, bratPit wrote: bo wiesz, to nie jest takie proste jak nam się wydaje, w motoryzacji nie Jakieś $2 dla mnie za kontroler. Dla koncernu pewno $0.2. To najwidoczniej problem futurystycznych technologii jak trazystor a nie pieniędzy. 31 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 11:54:45 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: kądąwanie "frąm" ę | Dnia 2011-10-12 22:01, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Jakie sa Wasze typy ? Niby racja, ale taka Astra II potrafiła mieć taki bajer bez CAN :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 32 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 19:58:26 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-13 11:54, "kÄ
dÄ
wanie \"frÄ
m\" Ä" pisze: Dnia 2011-10-12 22:01, *bratPit* napisał, a mnie coĹ podkusiło, żeby Takie bajery bywały nawet w maluchach jak ktoĹ sobie na allegro kupił "automat" ĹciemniajÄ cy za 30zł z przesyłkÄ :D -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 33 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:20:01 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Papkin | Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w Mam ten fjiczer ale tak miedzy nami po co to ;-)? Szkoda ze zarowki samochodowe nie rozjasniaja i nie przygaszaja sie plynnie, przynajmniej by sie zadziej przepalaly? A zarowka w suficie... e daliby mocne LEDY. 34 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:48:18 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-12 22:20, Papkin wrote: Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania wMam ten fjiczer ale tak miedzy nami po co to ;-)? Żeby było jeszce ze kilka sekund od zamknięcia drzwi (przy np -25C) do znalezienia zgrabiałym ręcami dziurki na kluczyk. > A zarowka w suficie... e daliby mocne LEDY. Profanacja! Przemysł samochodowy nie dorobił się jeszcze migracji z przekaźnikow na tranzystory a tu wyskakujesz z tak niesprawdzoną i niecertyfikowaną fantastyką. 35 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:54:06 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Grejon | W dniu 2011-10-12 22:48, Sebastian Biały pisze: On 2011-10-12 22:20, Papkin wrote: Wiesz... zdalnie sterowany centralny zamek to tak od 20 paru lat jest w samochodach stosowany... -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 36 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:55:14 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-12 22:54, Grejon pisze: W dniu 2011-10-12 22:48, Sebastian Biały pisze: Centralnym odpalasz samochód? DziurkÄ na kluczyk w stacyjce ;) -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 37 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 22:57:20 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Grejon | W dniu 2011-10-12 22:55, Lewis pisze: Centralnym odpalasz samochód? Od tego jest lampka podświetlająca stacyjkę :P -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 38 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 20:41:02 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Dykus | Witam, Profanacja! Przemysł samochodowy nie dorobił się jeszcze migracji z W Partnerze jest odtwarzany dźwięk podczas używania kierunkowskazów i się kiedyś zastanawiałem, czy zastąpili przekaźniki tranzystorami, czy może gdzieś daleko je schowali i ich nie słychać... :) Przekaźnik ma swoje zalety - czasami jak żarówka 230V się przepala to bezpieczniki wywala; nie wiem, czy można to przez analogię odnieść do przeciążeń tranzystora zastępującego przekaźnik w samochodzie, ale sam przekaźnik na pewno lepiej to zniesie. Poza tym nie trzeba odtwarzać dźwięku cykającego przekaźnika. ;) -- Pozdrawiam, Dykus. 39 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 21:40:09 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian Biały | On 2011-10-13 20:41, Dykus wrote: Profanacja! Przemysł samochodowy nie dorobił się jeszcze migracji zW Partnerze jest odtwarzany dźwięk podczas używania kierunkowskazów i W Lagunie II to samo. Zapomnieli o nim jak nie ma właczonego zapłonu i trzeba migać awaryjnymi. 40 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 21:24:19 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Waldek Godel | Dnia Wed, 12 Oct 2011 18:53:31 +0200, Sebastian Biały napisał(a): Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w Berlingo/Partner/Xsara Picasso to mają w standardzie. Widać klasa wyższa. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 41 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 10:38:29 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Pabl_o |
I pomyslec, ze nie bylo to stosowane na szeroka skale... ciekawe dlaczego?! Moze jednak procz paru elementow elektronicznych potrzeba calej otoczki do wdrozenia ?
Good feature... ale to troche za malo dla kogos kto kupuje bryczke kilka razy drozsza od przecietnej. Chodzilo mi raczej o to co producenci moga zaproponowac w autach z wyzszej polki skoro takie fjuczery pojawiaja sie w gownianych dupowozach. -- Picasso 42 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 18:30:04 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian BiaĹy | On 2011-10-13 10:38, Pabl_o wrote: I pomyÂśleÂś Âże Âśrodki techniczne do takich bajerow znamy od 30 lat. Ehhh,I pomyslec, ze nie bylo to stosowane na szeroka skale... ciekawe dlaczego?! *Jakiej* otoczki? Masz na mysli biurokracjÄ? masz na myĹli certyfikaty? masz na myĹli patenty? Do gównianej żaróweczki z kontrolerem PWM? Good feature... ale to troche za malo dla kogos kto kupuje bryczke kilka OK. WiÄc masz ficzer z gornej półki: gadajÄ ca panienka informujÄ ca o pierodlach. Dla przeciÄtnego dresa to technologia przyszloĹci, dla mnie jako elektronika to żenujÄ co proste urzÄ dzenie które mozna montowac od 20 lat w hulajnogach bez podrażania kosztów. 43 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 18:42:19 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Sebastian, *Jakiej* otoczki? Masz na mysli biurokracjÄ? masz na myĹli certyfikaty?I pomyÂśleÂś Âże Âśrodki techniczne do takich bajerow znamy od 30 lat. Ehhh,I pomyslec, ze nie bylo to stosowane na szeroka skale... ciekawe dlaczego?! Do tego nie potrzeba PWMa. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 44 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 19:49:21 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian BiaĹy | On 2011-10-13 18:42, RoMan Mandziejewicz wrote: Do tego nie potrzeba PWMa. Do sterowania CANem (bo cvzemu nie?) bÄdzie uC. uC i PWM to oczywistoć. Powinno zamknÄ c siÄ w cenie do $2. 45 |
Data: Pa?dziernik 16 2011 14:03:11 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Pa_blo |
OK. WiÄc masz ficzer z gornej półki: gadajÄ ca panienka informujÄ ca o pierodlach. Dla przeciÄtnego dresa to technologia przyszloĹci, dla mnie jako elektronika to żenujÄ co proste urzÄ dzenie które mozna montowac od 20 lat w hulajnogach bez podrażania kosztów. Zawsze twierdzilem, ze elektronicy to najbardziej kreatywna grupa zawodowa :) Kiedys kupujacy zapytal sie dlaczego kasuje dodatkowo za opakowanie kartonowe i wypelniacz - 3 zl.... Przeciez moge isc do marketu po zuzyte kartoniki i nawtykac starych gazet :) Do niektorych trudno dociera, ze to nie ta skala... Obawiam sie, ze Twoj punkt widzenia jest analogiczny... -- Picasso 46 |
Data: Pa?dziernik 16 2011 19:21:03 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Sebastian BiaĹy | On 2011-10-16 14:03, Pa_blo wrote: Obawiam sie, ze Twoj punkt widzenia jest analogiczny... Obawa powinna bazowaÄ na argumentach a nie na analogiach bez sensu. Co konkretnie jest do obawiania siÄ w moim punkcie widzenia że gadajÄ ce komputery to żenujÄ co proste urzÄ dzenia? 47 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 20:09:51 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: jerzu | On Wed, 12 Oct 2011 18:53:31 +0200, Sebastian Biały Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w Te, w mojej ciężarówce przygasa płynnie :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 48 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 22:34:36 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Uncle Pete | Światełko przygasające płynnie po zamknięciu drzwi. Nie do wykonania w Ford Focus I z 1999 r., z dodatkowego wyposażenia tylko klima. Piotr 49 |
Data: Pa?dziernik 12 2011 23:05:45 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Michał | Pa_blo napisał(a): .... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach 7 letnie (2004) malutkie citoreny (jeszcze przed modelem C6) miały rozpoznawanie mowy i tego typu duperele + radary + łopatki f1 tak te bezkluczykowce były w S-kach, renówkach tam jeszcze były radary itp 10 lat temu, pamiętały po kartach ustawienia lusterek foteli itp.. z 10 lat temu w jakiś Stilo było już całkiem naprane elektroniki, duży ekran, sterowanie prawie wszystkim (czyli prawie niczym bo fiat) z tego, i to przy małych silnikach ala 2.4 litra pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 50 |
Data: Pa?dziernik 13 2011 10:28:38 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: wchpikus | Witam! z 10 lat temu w jakiś Stilo było już całkiem naprane elektroniki, Prawie wszystkim to znaczy: - wszystkie szyby - siedzenia - ogrzewanie i klima - oswietlenie (wraz z przygasajacym oswietleniew wnetrza) - dach (jak ktos mial skywindow) - bagaznik (otwieranie zamka) - centralny - wspomaganie elektryczne - lusterka elektryczne Faktycznie, prawie niczym..:) 51 |
Data: Pa?dziernik 14 2011 19:06:28 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 11 Oct 2011 23:29:31 +0200, w ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w autach Suzuki SX4 (aka Fiat Sedici) też ma coś ma takiego (ale nie każdy model). 52 |
Data: Pa?dziernik 16 2011 11:32:42 | Temat: Re: Key free w fordach... | Autor: Marcin Jan | W dniu 11-10-11 23:29, Pa_blo pisze: ... i pomyslec, ze 10 lat temu, tego typu "bajery" byly wylacznie w bardzo dobrze napisał autor złominka: "Kiedyś samochody konstruowali inżynierowie. Potem księgowi. Teraz konstruują je panie z działu marketingu, [...]" Pozdrawiam Marcin Jan |