Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus]
1 | Data: Kwiecien 20 2011 05:59:03 |
Temat: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | |
Autor: Justa | Witam Panów :) 2 |
Data: Kwiecien 20 2011 08:26:37 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: BROD@CZ | Po pierwsze zawory. To najczęstsza przyczyna niedomagań silników w garbusach, a ich rgulacja zajmuje góra 20 minut. Po drugie przerywacz zapłonu. Sprawdźcie przerwę na rozgrzanym silniku. 3 |
Data: Kwiecien 20 2011 08:50:41 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: falco | W dniu 2011-04-20 08:26, BROD@CZ pisze: Po pierwsze zawory. To najczęstsza przyczyna niedomagań silników w Siema, przychylam się, ale z czasem regulacji, zwłaszcza dla świeżaka i/lub gdy poprzednik napaćkał wszystko silikonem na pełną operację przeznaczyć należy minimum godzinkę. Stawiam jeszcze na źle ustawiony gaźnik, który na ssaniu dostaje kopa a potem zwyczajnie brakuje mu mieszanki. Justa zobacz też czy węgielek w kopułce płynnie chodzi na sprężynce czy nie jest wypalony i wszystkie styki nie są zaśniedziałe, oczywiście tak samo palec. Czy na zimnym sprawdzałaś na postoju czy podczas jazdy, bo może być też źle ustawiony zapłon, który powoduje szarpania i brak mocy. -- Pozdr! falco fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 4 |
Data: Kwiecien 20 2011 15:51:40 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: Tasman | Użytkownik "falco" napisał w wiadomości W dniu 2011-04-20 08:26, BROD@CZ pisze: Obstawiam na przerwe na przerywaczu, 0,4 i jedziesz dalej :) -- -- -- -- -- Bartosz Wesołowski tel. kom.: 605 182 776 BACOM Bartosz Wesołowski Informatyka Automatyka Szkolenia 41-200 Sosnowiec, ul. Kołłątaja 6 tel.: +48 32 721 79 99 fax: +48 32 445 03 99 www.bacom.pl 5 |
Data: Kwiecien 20 2011 19:51:19 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: Justa | Dzięki za szybką odpowiedź, widzę, że grupa jeszcze żyje :) 6 |
Data: Kwiecien 21 2011 13:12:55 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: Krzysztof | W dniu 2011-04-20 15:51, Tasman pisze: Obstawiam na przerwe na przerywaczu, 0,4 i jedziesz dalej :) dawno temu przy podobnych objawach wymieniłem prawie cały układ WN, kreska (me-how) przyjechał, wziął śrubokręt ustawił przerwę i pojechałem dalej, od tego czasu polecam compu-fire :) pozdrawiam fasola 7 |
Data: Kwiecien 21 2011 19:51:25 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: me-how | Krzysztof pisze: dawno temu przy podobnych objawach wymieniłem prawie cały układ WN, kreska (me-how) przyjechał, wziął śrubokręt ustawił przerwę i pojechałem dalej, od tego czasu polecam compu-fire :) ale dzielnie pomagałeś, śrubokręt był twoj :) m. -- [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52] 8 |
Data: Kwiecien 26 2011 16:51:33 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: Justa | Wracam do Was z rozłożonymi rękami. Dziś ustawione zostały zawory i przerwa na 9 |
Data: Kwiecien 26 2011 21:44:19 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: falco | W dniu 2011-04-26 18:51, Justa pisze: Wracam do Was z rozłożonymi rękami. Jeśli silnik gaśnie od razu bez wcześniejszego sygnalizowania, chybotania, itp., to na 99,9% jest kwestią znikającego prądu. Zmień palec ewentualnie kopułkę, tylko błagam nie kupuj najtańszej chińszczyzny (tyczy się także kabli W-N). Rozumiem, że przewód pomiędzy cewką a kopułką też zmieniałaś...? -- Pozdr! falco fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 10 |
Data: Kwiecien 26 2011 20:44:28 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: 1303mariusz | cewka ci umarła Justyna podmień i będzie Ok 11 |
Data: Kwiecien 26 2011 22:52:09 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: falco | W dniu 2011-04-26 22:44, 1303mariusz pisze: cewka ci umarła Justyna podmień i będzie Ok Cewka była zmieniania... ;) -- Pozdr! falco fKG -> serVWis części reklama <- www.mfalco.empestudio.com Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 12 |
Data: Kwiecien 27 2011 05:51:14 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: | falco napisał(a): W dniu 2011-04-26 22:44, 1303mariusz pisze: Tak, całą cewka z kablami. Tak teraz siedzę i myślę i powiedzcie mi, czy to ma sens: Cała garbo-awaria zaczęła się od tego, że zatkał mi się ten zaworek w gaźniku, bo był syf w baku i dlatego nie chciał jechać. Podkreślę, że jak przyszedł mi nowy bak, jeszcze o własnych siłach dojechałam garbusem do domu mojego chłopaka (jakieś 15km, teraz nie ma mowy o przejechaniu nawet km), tam cały bak został wymieniony, cały przewód paliwa + gaźnik wyczyszczony. No i od tamtej pory tak naprawdę zaczęły się te poważne problemy. Czy to możliwe, że jednak 3 chłopa nie potrafi ustawić dobrze mieszanki w gaźniku (jak przełożyliśmy gaźniki to zaworek już powinien być ok, no ale gaźnik drugi też już automatycznie rozregulowany) w taki sposób, że za każdym razem dzieje się to samo? Inna opcja to faktycznie prąd, tyle, że jeśli to byłaby kwestia prądu to chyba padałby bez względu na to czy jest na ssaniu czy na wolnych obrotach? Pozdr. Justyna -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 13 |
Data: Maj 01 2011 07:37:31 | Temat: Re: Koncepcje dot.padniętego silnika - proszę o pomoc! [garbus] | Autor: Justa | Informuję, że z pomocą do mojego garbatego przybyli wczoraj Dragon z |