Grupy dyskusyjne   »   Kontrolka gasnie. Ladowania brak

Kontrolka gasnie. Ladowania brak



1 Data: Kwiecien 01 2010 17:51:44
Temat: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: Krzysztof 

Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie
323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio
naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.
Nigdy nie odpinalem akumulatora przy pracujacym silniku, nie zrobilem
zwarcia w instalacji itp.
Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik
przy pracy
Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Krzysztof



2 Data: Kwiecien 01 2010 19:24:12
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: J.F. 

Użytkownik "Krzysztof"  napisał

Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie 323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i zgaszonym silniku, ok 13V.

Spalone diody ?

Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik przy pracy

IMO rzedu 5-10A.
+10A na obowiazkowe swiatla,
+ na elektryczne wspomaganie kierownicy o ile masz,
+ABS o ile uzywany,
+sprzeglo klimy,
+wiatraki ..

J.

3 Data: Kwiecien 01 2010 21:39:49
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: bartez 


Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości

Witam Szanownych Grupowiczow.
Czy ktos z Was ma pomysl, co moze byc przyczyna braku ladowania w Mazdzie
323 z 96r. Kontrolka gasnie zaraz po odpaleniu, pasek klinowy odpowiednio
naciagniety. Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.
Nigdy nie odpinalem akumulatora przy pracujacym silniku, nie zrobilem
zwarcia w instalacji itp.
Przy okazji jaki jest sredni pobor pradu z akumulatora aby utrzymac silnik
przy pracy

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest. A jeśli na akumulatorze zaraz po
zgaszeniu silnika jest ok 13V a po paru godzinach np 10-11 to akumulator
trup :(.

Pozdrawiam

4 Data: Kwiecien 02 2010 13:56:16
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: J.F. 

On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:

Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

J.

5 Data: Kwiecien 02 2010 16:25:30
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: Krzysztof 


Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Tak wlasnie jest. 13.2 V. Kontrolka ladowania gasnie po odpaleniu silnika.
Pomyslów co moze byc uszkodzone brak
K

6 Data: Kwiecien 04 2010 01:37:21
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: J.F. 

On Fri, 2 Apr 2010 16:25:30 +0100,  Krzysztof wrote:

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Tak wlasnie jest. 13.2 V. Kontrolka ladowania gasnie po odpaleniu silnika.
Pomyslów co moze byc uszkodzone brak

Tak czy inaczej trzeba wyciagnac i naprawiac, najlepiej majac pod reka
stanowisko testowe.

Jesli utrzymuje 13.2V, to ladowanie jest, ale jakies szczatkowe.
Co sie dzieje po wlaczeniu swiatel ?
Bo na moj gust to albo prostownik polecial, albo regulator sie
przeregulowal.


J.

7 Data: Kwiecien 04 2010 12:28:03
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: bartez 


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Jak po zgaszeniu silnika aku ma 13V to najwyraźniej ładowanie jest ;)

Pozdrawiam.

8 Data: Kwiecien 04 2010 16:08:23
Temat: Re: Kontrolka gasnie. Ladowania brak
Autor: Krzysztof 


"bartez"  wrote in message


Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości

On Thu, 1 Apr 2010 21:39:49 +0200,  bartez wrote:
Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości
Napiecie akumulatora jest takie samo przy pracujacym jak i
zgaszonym silniku, ok 13V.

Jeśli 13V z kawałkiem to ładowanie jest.

Swiezo ladowany akumulator powinien miec 13.2V.
Ale jesli nie ma roznicy z pracujacym silniekiem, to najwyrazniej
ladowania nie ma.

Jak po zgaszeniu silnika aku ma 13V to najwyraźniej ładowanie jest ;)

Swiezo ladowany akumulator ma 13.2V. Przy pracujacym silniku napiecie jest
takie samo i powolutenku spada. Nie jezdze na swiatlach (nie mieszkam w
Polsce), nie slucham radia, i wylaczam wszystkie zbedne odbiorniki
elektryczne.
 Ostatnio musialem jednak wlaczyc swiatla, przejchalem moze ze 20 km i juz
mi sie nie udalo ponownie auta odpalic.Wlaczenie swiatel przy pracujacym
silniku powoduje drastyczny spadek napiecia akumulatora 12.8 V i leci w
dol.Kontrolka ladowania gasnie natychmiast po uruchomieniu silnika.
K

Kontrolka gasnie. Ladowania brak



Grupy dyskusyjne