Grupy dyskusyjne   »   L II - 1.8 16V - LPG

L II - 1.8 16V - LPG



1 Data: Styczen 25 2009 14:31:01
Temat: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: Andrzej Augustynowicz 

Witam

Interesuje mnie kto z kolegow ma wlasnie taki wehikul jak w temacje
z instalacja gazowa.
Chetnie dowiedzialbym sie jakie instalacje macie - nadajace sie do uzytku.

Ja mam ELPIGAZ i po prawie 300tys uzytkowania zastanawiam sie nad wymiana.

Chetnie wysluchalbym opinii o innych instalacjach w LII-1.8-16V.

Pozdrawiam,
Andrzej



2 Data: Styczen 26 2009 00:51:07
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: On 

Ojciec ma BRC sequent w L2 1.8  z 2003 roku z wtryskami keihin,
po 70 tys jest OK

--
Laguna III 2.0 dci 2008 Expression
ex Laguna II 2.0 16v 2007 ESPrience
ex Clio I 1.1 RN 1993

3 Data: Styczen 27 2009 21:38:57
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: Andrzej Augustynowicz 

On pisze:

Ojciec ma BRC sequent w L2 1.8  z 2003 roku z wtryskami keihin,
po 70 tys jest OK

Dziekuje za odzew.

Czy nie ma w L2 problemu z "zamulaniem auta" ? Oczywiscie nie mam zludzen, ze roznica benzyna/gaz bedzie - chodzi mi o efekt taki:
- naciskasz pedal gazu gwaltownie (normalne przyspieszanie)
- auto niby zmienia odglos pracy silnika (inna dawka "paliwa")
- auto wrecz dusi sie i niby hamuje silnikem
- po 2-3 sekundach zaczyna powoli przyspieszac

Da sie zauwazyc nawet takie progi (2-3) braku reakcji na pedal gazu (na LPG).

Pozdrawiam,
Andrzej

4 Data: Styczen 28 2009 11:44:40
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: woj 



Czy nie ma w L2 problemu z "zamulaniem auta" ? Oczywiscie nie mam zludzen,
ze roznica benzyna/gaz bedzie - chodzi mi o efekt taki:
- naciskasz pedal gazu gwaltownie (normalne przyspieszanie)
- auto niby zmienia odglos pracy silnika (inna dawka "paliwa")
- auto wrecz dusi sie i niby hamuje silnikem
- po 2-3 sekundach zaczyna powoli przyspieszac

W prawidłowo dobranej i wyregulowanej instalacji nie powinno być tego typu
problemów, a i z mocą nie powinno być dużych odczuwalnych różnic.

Pozdrawiam
Wojtek
lag f4r (lpg sekw)

5 Data: Styczen 28 2009 12:15:57
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: :-) 

Niektórzy uważają, że wręcz powinno byc lepiej z uwagi na lepszą odporność
stukowa gazu.

PC

6 Data: Styczen 28 2009 22:26:48
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: Andrzej Augustynowicz 

W prawidłowo dobranej i wyregulowanej instalacji nie powinno być tego typu problemów, a i z mocą nie powinno być dużych odczuwalnych różnic.

Z pewnoscia masz racje Wojtku. Trudno mi okreslic czy jest to wada sprzetu, montazu czy czegokolwiek. Elpigaz, sekwencja - wstawione pod koniec 2002 roku. Na tamten czas byla to nowoczesna instalacja (podobno). Niestety wszelkie czyszczenia, regulacje i inne zabiegi pomagaja na kilkaset kilometrow. Najgorzej ze zachowanie auta jest nieprzewidywalne. Nie ma znaczenia czy butla pelna czy prawie pusta.
Niekiedy na oparach potrafi jechac bez zarzutow, niekiedy na pelnej butli nie da sie ruszyc. Samo przelaczenie z LPG na benzyne przy wcisnietym pedale gazu (biegi 1-2) odczuwalne jest jako szarpniecie do przodu :)
Jestem na tyle zdesperowany, ze powaznie mysle nad wymiana instalacji stad moje pytania o zachowanie wlasnie tego modelu (LII 1.8-16V) z roznymi instalacjami.
Pomijajac to, koszt serwisu posiadanej przeze mnie  instalacji jest porownywalny z kosztem nowej.

Pozdrawiam,
Andrzej

7 Data: Luty 19 2009 19:41:39
Temat: Re: L II - 1.8 16V - LPG
Autor: amisz 

Andrzej Augustynowicz pisze:

W prawidłowo dobranej i wyregulowanej instalacji nie powinno być tego typu problemów, a i z mocą nie powinno być dużych odczuwalnych różnic.

Z pewnoscia masz racje Wojtku. Trudno mi okreslic czy jest to wada sprzetu, montazu czy czegokolwiek. Elpigaz, sekwencja - wstawione pod koniec 2002 roku. Na tamten czas byla to nowoczesna instalacja (podobno). Niestety wszelkie czyszczenia, regulacje i inne zabiegi pomagaja na kilkaset kilometrow. Najgorzej ze zachowanie auta jest nieprzewidywalne. Nie ma znaczenia czy butla pelna czy prawie pusta.
Niekiedy na oparach potrafi jechac bez zarzutow, niekiedy na pelnej butli nie da sie ruszyc. Samo przelaczenie z LPG na benzyne przy wcisnietym pedale gazu (biegi 1-2) odczuwalne jest jako szarpniecie do przodu :)
Jestem na tyle zdesperowany, ze powaznie mysle nad wymiana instalacji stad moje pytania o zachowanie wlasnie tego modelu (LII 1.8-16V) z roznymi instalacjami.
Pomijajac to, koszt serwisu posiadanej przeze mnie  instalacji jest porownywalny z kosztem nowej.

Pozdrawiam,
Andrzej
MAm założoną Landi Renzo Omega Gas - 45 tys. i bez problemów. Facet który mi ją zakładał zakłada też Elpigas ale powiedział, że da mi zniżkę, żebym założył Landi - bo trochę droższa, ale zdecydowanie mniej problemów. Różnica w dynamice samochodu niemal niezauważalna. Dużo zależy od jakości zatankowanego gazu.

L II - 1.8 16V - LPG



Grupy dyskusyjne