Poguglałem sobie, bo mam od piatku problem. Auto pali na 2 garach, 2 nie palą, afekt Cinquecento słyszalny, silnikiem trzęsie.
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe sygnały do modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to od razu powiem. Nie działa dolna połowa tego modułu, nie daje iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC).
TLZ
2 |
Data: Grudzien 21 2008 12:19:15 |
Temat: Re: Lanos - cewka, czy moze co innego?! |
Autor: Pa_blo |
Użytkownik "SP1QXL" napisał w wiadomości
Poguglałem sobie, bo mam od piatku problem. Auto pali na 2 garach, 2 nie
palą, afekt Cinquecento słyszalny, silnikiem trzęsie.
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe sygnały do
modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to od razu powiem. Nie
działa dolna połowa tego modułu, nie daje iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC).
Nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ECU nawalil.
Zamienic przewody we wtyczce i kable na cewce. Jesli nadal nie bedzie
chodzic ta sama polowa, to oznacza uwalona cewke.
Picasso
3 |
Data: Grudzien 22 2008 13:16:53 | Temat: Re: Lanos - cewka, czy moze co innego?! | Autor: J.F. |
Użytkownik "Pa_blo" napisał w wiadomości
Użytkownik "SP1QXL" napisał w wiadomości
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe
sygnały do modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to
od razu powiem. Nie działa dolna połowa tego modułu, nie daje
iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC).
Nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ECU nawalil.
Zamienic przewody we wtyczce i kable na cewce. Jesli nadal nie
bedzie chodzic ta sama polowa, to oznacza uwalona cewke.
Latwiej moze byc podac na cewke napiecie kabelkami - jednym troche
podotykac - przy odlaczeniu powinn byc iskra.
A do modulu podlaczyc zaroweczke zamiast cewki - i zobaczyc czy
blyska przy kreceniu.
Tylko zwarcia przypadkiem nie zrobic.
J.
| |