Poguglałem sobie, bo mam od piatku problem. Auto pali na 2 garach, 2 nie palą, afekt Cinquecento słyszalny, silnikiem trzęsie.
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe sygnały do modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to od razu powiem. Nie działa dolna połowa tego modułu, nie daje iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC).
TLZ
| 2 | 
Data: Grudzien 21 2008 12:19:15 | 
| Temat: Re: Lanos - cewka, czy moze co innego?! | 
| Autor: Pa_blo  | 
 
Użytkownik "SP1QXL"  napisał w wiadomości  
 
 Poguglałem sobie, bo mam od piatku problem. Auto pali na 2 garach, 2 nie  
palą, afekt Cinquecento słyszalny, silnikiem trzęsie. 
 
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe sygnały do  
modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to od razu powiem. Nie  
działa dolna połowa tego modułu, nie daje iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC). 
 
 
Nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ECU nawalil. 
Zamienic przewody we wtyczce i kable na cewce. Jesli nadal nie bedzie  
chodzic ta sama polowa, to oznacza uwalona cewke.
 
Picasso
 | 3 | 
Data: Grudzien 22 2008 13:16:53 |  | Temat: Re: Lanos - cewka, czy moze co innego?! |  | Autor: J.F.  |  
Użytkownik "Pa_blo"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "SP1QXL"  napisał w wiadomości  
 
Jak sprawdzić, w miarę miarodajnie, czy ECU podaje prawidłowe  
sygnały do modułu z cewkami? Nie mam dostępu do oscyloskopu, to  
od razu powiem. Nie działa dolna połowa tego modułu, nie daje  
iskry. Lanos 1,5 V8 (SOHC). 
 
 
Nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ECU nawalil. 
Zamienic przewody we wtyczce i kable na cewce. Jesli nadal nie  
bedzie chodzic ta sama polowa, to oznacza uwalona cewke. 
 
Latwiej moze byc podac na cewke napiecie kabelkami - jednym troche  
podotykac - przy odlaczeniu powinn byc iskra.
 
A do modulu podlaczyc zaroweczke zamiast cewki - i zobaczyc czy  
blyska przy kreceniu. 
Tylko zwarcia przypadkiem nie zrobic.
 
J.
  |  |