LPG w BMW e60
1 | Data: Maj 03 2008 18:12:42 |
Temat: LPG w BMW e60 | |
Autor: Rafi | Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o nie 2 |
Data: Maj 03 2008 20:43:11 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: ..:maniek:.. | ja mam zagazowenego chryslera visio 3,5l (FSI) i chodzi normalnie - znaczy Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o 3 |
Data: Maj 03 2008 20:56:07 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: PARKER | Dnia 2008-05-03 20:43, Użytkownik ..:maniek:.. napisał: ja mam zagazowenego chryslera visio 3,5l (FSI) i chodzi normalnie - znaczy VISION nie jest FSI !!!! To jest konstrukcja rodem z roku 1994... Adam www.usmotor.pl 4 |
Data: Maj 04 2008 08:00:47 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: ..:maniek:.. | VISION nie jest FSI !!!! rzeczywiscie masz racje...ze zmeczneia pomylilem FSI z TSI ktore ma vision :-) -- _______________________________ zawsze pozdrawiający ..:Maniek:.. gg:841630 American dream 3,5V6 + Suzi GSX1100G VISION nie jest FSI !!!! 5 |
Data: Maj 06 2008 09:41:08 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: komar | ...:maniek:.. pisze: VISION nie jest FSI !!!! no a TSI to z _tym_ TSI od VW to też niewiele ma wspólnego ;) 6 |
Data: Maj 03 2008 20:08:37 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Michał | ja mam zagazowenego chryslera visio 3,5l (FSI) i chodzi normalnie - znaczy co robi reduktor w istalacji lpg ? i jak będzie np 155kW a silnik mocniejszy ? Pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Maj 03 2008 22:34:50 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Michał pisze: ja mam zagazowenego chryslera visio 3,5l (FSI) i chodzi normalnie - znaczy Zmniejsza ciśnienie i zmienia stan paliwa LPG z ciekłego na lotny. i jak będzie np 155kW a silnik mocniejszy ? Nie będzie w stanie dostarczyć odpowiedniej dawki gazu dla silnika. Czyli przy większym obciążeniu silnik może np. nie chcieć wkręcać się na wyższe obroty, albo się będzie dławił, itp. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 8 |
Data: Maj 03 2008 22:53:33 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: J.F. | On Sat, 3 May 2008 20:43:11 +0200, ..:maniek:.. wrote: ja mam zagazowenego chryslera visio 3,5l (FSI) i chodzi normalnie - znaczy A jak sie poprawnie montuje LPG do silnikow FSI - czyli z wtryskiem benzyny do cylindra ? J. 9 |
Data: Maj 03 2008 23:01:57 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | J.F. pisze: On Sat, 3 May 2008 20:43:11 +0200, ..:maniek:.. wrote:ZTCW to tak siÄ montuje, że co któryĹ zapłon wypada benzynie. To konieczne do schładzania i niezapieczenia wtryskiwaczy benzyny. Czyli benzyna jest używana stale, a nie tylko do odpalenia i rozgrzania silnika. Czytaj: kompletnie nieopłacalne przy silnikach małej pojemnoĹci. Zaczyna mieÄ sens przy potworkach V6 i V8. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombkÄ pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 10 |
Data: Maj 03 2008 23:17:13 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: P_ablo |
ZTCW to tak się montuje, że co któryś zapłon wypada benzynie. To konieczne BRC opracowalo soft do swojego sequenta w ktorym na wolnych leci benzyna a przy obciazeniu jedzie na gazie. Sensowne rozwiazanie to uzycie wtryskiwaczy benzynowaych do wtryskiwania gazu, takie rozwiazanie moze podniesc sprawnosc. Picasso 11 |
Data: Maj 06 2008 09:46:03 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: komar | P_ablo pisze: BRC opracowalo soft do swojego sequenta w ktorym na wolnych leci benzyna a przy obciazeniu jedzie na gazie. kiepski pomysł - zwłaszcza w mieście i korkach. Sensowne rozwiazanie to uzycie wtryskiwaczy benzynowaych do wtryskiwania gazu, takie rozwiazanie moze podniesc sprawnosc. raczej bezsensowne i sprawności napewno nie podniesie. to paliwa o zupełnie innych parametrach i własciwościach. 12 |
Data: Maj 12 2008 10:39:56 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: P_ablo |
P_ablo pisze:nie moj...
Przeczytaj caly watek i dopiero sie udzielaj! A jakie ma te inne parametry i wlasciwosci? Napisz ktore dyskwalifikuja uzycie tych samych wtryskiwaczy do obu paliw? Nie bede czekal na odpowiedz ... Przy cisnieniach (np 120 bar) ktore sa uzywane w silnikach z bezposrednim wtryskiem nie widze najmniejszego problemu. Przy tym cisnieniu roznica w czasach wtrysku miedzy benzyna i gazem bedzie znikoma i mozliwa do skorygowania przez komputer. Przy wtrysku cieklego gazu nie ma wad typu wtryskiwacze o duzej bezwladnosci - jak przy gazie w fazie lotnej. Wiekszym problemem moze byc kiepski gaz i jego wplyw na pompe lub wplyw obnizania temp rozprezajacego sie gazu. To drugie w okreslonych warunkach (podniesiony stopien sprezania) moze przyczynic sie do poprawienia sprawnosci silnika. Picasso 13 |
Data: Maj 03 2008 22:33:34 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: P_ablo |
Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o Bezposredni wtrysk benzyny w BMW to HPI. Nowe 3,5 l i 3,5 l twinturbo to silniki z HPI. M5 w nadwoziu E60 ma zwykly wtrysk i raczej nie ma co tego porownywac. Przy tak silnych jednostkach (V10 507km) problemem jest "jedynie" dostarczenie odpowiedniej ilosci paliwa. Osobiscie widzialem 520 (2,2 l) z normalna sekwencyjna instalacja lpg - nic wlasciciel nie wspominal o problemach Z ktorego roku ma byc to E60? Picasso 14 |
Data: Maj 04 2008 00:47:44 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Alti |
Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o Da się. To silniki z normalnym a nie bezporednim wtryskiem paliwa. Valvetronic i vanos nie sš przeszkodš. Jedyne co to muszš ci wstawić odpowiednio dużš instalację (w sensie duże reduktory i grube przewody paliwowe) żeby przy pedale w podłodze nie było przerw w dostawie paliwa. Ale to tez dadzš sobie radę (silniki V12 były gazowane i chodfziły więc R6 to piku) Wojtek 15 |
Data: Maj 04 2008 11:27:33 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: P_ablo |
Zagwarantujesz to jesli kupi 3,5 l z konca 2007 lub nowa? Picasso 16 |
Data: Maj 04 2008 14:38:01 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Alti |
Nie kupi 3.5l bo takiego nie było i nie ma w e60 Wojtek 17 |
Data: Maj 04 2008 22:05:20 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: P_ablo |
Faktycznie dalem plame :) Nowe 535 uturbione maja 3l silnik nie 3,5 :-P 3,5 z bezposrednim wtryskiem montuja teraz w 3. Picasso 18 |
Data: Maj 05 2008 00:19:09 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: Alti |
Nowe 335 tez nie majš 3.5l a nowego 535i nie ma (przynajmniej na polskim rynku). Nawet gdyby był to nie miałby 3.5 litra. Podobnie jest z dieslami. 535d i 335d to trzylitrówki z dwiema turbosprężarkami. Po prostu sš dobrze nadmuchane i ta pištka na końcu to taki chłyt martekingowy... bmw.pl bmw-klub.pl Wojtek 19 |
Data: Maj 04 2008 09:19:29 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: owad | Rafi pisze: Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o nie wypowiadanie się.Wszystko się da ale decydował bym się jednak na 535d, chyba że butle chcesz wsadzić do całego bagażnika, po przeliczeniu koszty spalania będą podobne, 535d ma spoooory moment obrotowy więc samochód zadupca jak wścikły, a pozatym stracisz zasięg a to boli, no chyba, że tankowanie co 200 w miescie czy 300km na trasie cie nie boli. pzdr 20 |
Data: Maj 06 2008 09:48:59 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: komar | owad pisze: Wszystko się da ale decydował bym się jednak na 535d, chyba że butle chcesz wsadzić do całego bagażnika, po przeliczeniu koszty spalania będą podobne, 535d ma spoooory moment obrotowy więc samochód zadupca jak wścikły, a pozatym stracisz zasięg a to boli, no chyba, że tankowanie co 200 w miescie czy 300km na trasie cie nie boli. zasięg wzrośnie, o czym Ty mówisz? przeciez ma cały bak benzyny plus cały zbiornik gazu. Zasięg więc będzie spory. 21 |
Data: Maj 06 2008 09:43:49 | Temat: Re: LPG w BMW e60 | Autor: komar | Rafi pisze: Witam wszystkich, na wstępie proszę wszystkich mistrzów od "profanacji" o nie wypowiadanie się. nie wiem jak jest z tymi silnikami, ale jeżeli zdecydujesz się na gazowanie to zastanów się nad V generacją. Drogo, ale przynajmniej nie ma problemów z wydolnością reduktora, można palić na gazie bez żadnej szkody dla czegokolwiek, pozatym bedziesz miał lekki wzrost osiągów przy wtrysku ciekłego gazu, same plusy. minus to cena. |