Grupy dyskusyjne   »   Legnum VR4 i przekładka?

Legnum VR4 i przekładka?



1 Data: Luty 23 2010 17:33:34
Temat: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Czołem
Takie zapytanie mam.
Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)



2 Data: Luty 23 2010 17:50:30
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Maciej Browarczyk 

Lewis pisze:

Takie zapytanie mam.
Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.

Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica, bo w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic nie trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.

--
Pozdrawiam,
Maciek

3 Data: Luty 23 2010 17:55:12
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Użytkownik "Maciej Browarczyk"  napisał w wiadomości

Lewis pisze:
Takie zapytanie mam.
Orientuje się ktoś czy w miarę humanitarny sposób przełożyć japońską/agielską wersję Gallanta VR4 na nasza stronę?
Np. kupuję legnum-a VR4 i gallanta europejczyka i przekładam całość w miarę plug and play czy trzeba dość mocno rzeźbić, w stylu wwymieniać turbiny na 1 dużą tak jak w Skyline, ciąć ściany grodziowe itd.
Nie trzeba nic ciac, wszystko sie miesci. Jedyny problem to maglownica, bo w EU nie dostaniesz dobrej. Okazuje sie, ze w US mozna kupic i nic nie trzeba przerabiac. W PL juz jeden taki jezdzi.

Z tego co się orientowałem to 3 takie jeżdzą.
Ogólnie znalazłem VR za circa 18kzł z 2001 roku, a na litwie mam ładnego dawcę na wnętrze za 6kzł (całe auto jeżdzące) resztę sprzedać na części może wyjdzie na zero.
Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

4 Data: Luty 23 2010 17:58:10
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Maciej Browarczyk 

Lewis pisze:

Z tego co się orientowałem to 3 takie jeżdzą.
Ogólnie znalazłem VR za circa 18kzł z 2001 roku, a na litwie mam ładnego dawcę na wnętrze za 6kzł (całe auto jeżdzące) resztę sprzedać na części może wyjdzie na zero.
Więc zostanie kupić sama maglownicę od GTZ z USA?

Tylko maglownice od Galanta na rynek US, no i trzeba wywalic katalizator, bo sie nie miesci. A tak to plug'n'play.

--
Pozdrawiam,
Maciek

5 Data: Luty 24 2010 15:49:14
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:  !
Pewnie kiero jakis, ten Maciej Browarczyk . Tak se patrze i patrze jak
nawija makaron na uszy:

Tylko maglownice od Galanta na rynek US, no i trzeba wywalic
katalizator, bo sie nie miesci. A tak to plug'n'play.

No chyba jednak nie do konca plug'n'play bo z tego co sie kiedys doczytalem
jest problem z mocowaniem tej od GTZ. Trza rzezbic tak czy siak ;)



--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

6 Data: Luty 23 2010 22:18:01
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości Popytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789

--
Yogi(n)

7 Data: Luty 23 2010 22:30:17
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Yogi(n) 

Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości Popytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789

No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/

--
Yogi(n)

8 Data: Luty 24 2010 14:13:23
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości Popytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/

Już śledziłem te fora.
Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W sensie stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

9 Data: Luty 24 2010 14:16:40
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości Popytaj tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=20789
No i oczywiście: http://www.vr-4.pl/
Już śledziłem te fora.
Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
sensie  stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...

*AWD
Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...

--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

10 Data: Luty 24 2010 15:23:44
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:  ! Pewnie
kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:


Zostaje mi tylko jeszcze jedna kwestia, może da się w drugą stronę? W
sensie  stałe ADW do zwykłego europejskiego gallanta 2.5V6 nie VR4...

*AWD
Chodzi w zasadzie tylko o napęd, silnik wystarczy zwykłe 2.5. A tych
seryjnie nie wypuszczali z AWD. Durne japońce...

Rzezba. mimo wszystko lepiej wziac VR-4 i dawce.
Jedyny fuckup to sciana grodziowa ktora nie jest symetryczna-prawie udaje
sie przelozyc za wyjatkiem mechanizmu wycieraczek gdzie albo montuje sie go
bez obudowy (zeby sie zmiescil) albo przespawuje sciane grodziowa.

Pomysl z przelozeniem napedu do zwyklego EA bym Ci odradzal-IMO wiecej
roboty niz przelozenie VR-4. Poza tym, ze 163hp slabo sobie poradzi z 4
lapami. Te 163hp przyzwoicie sie zachowuja jako FWD ale szalu nie ma-ot
troche lepszy dupowoz.
Trzeba pamietac, ze VR4/Legnum to glownie wspolna buda z EA. Bebechy sa
zupelnie inne.
Osobiscie uwazam, ze auto zajebiste-wyglada jak troche lepsza taksowka, ale
jak depniesz to banan gwarantowany.

Ogolnie jezdzi tego ok 10 sztuk-wiekszosc wyszla spod reki Roberta ktory
zazwyczaj zajmuje sie importem i przekladka.
Utrzymanie VR-4/Legnum to koszty podobne do Subaru (i malo jest kumatych
mechaniorow co potrafia przy tym dlubac)


--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

11 Data: Luty 24 2010 15:27:03
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero jakis,
ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek miesiac
sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden Legnum.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

12 Data: Luty 24 2010 22:52:58
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Użytkownik "Dman-666"  napisał w wiadomości

Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero jakis,
ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek
miesiac  sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden
Legnum.

Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako bazę to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę miał już czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego auta naprawdę boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko, nie boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej zadbanych, doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w Polsce.


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

13 Data: Luty 24 2010 23:35:00
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Lewis 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Dman-666"  napisał w wiadomości
Patrze a tu w szybce robal taki:
 ! Pewnie kiero jakis,
ten Dman-666 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Aaa..i jeszcze jedno-jak chcesz spotkac sie i pogadac z jednym z
wlascicieli (i fantastycznym znawca tych aut) to w pierwszy wtorek
miesiac  sa spoty w DC gdzie regularnie przyjezdza jeden VR-4 i jeden
Legnum.
Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako
bazę  to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę
miał już  czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego
auta naprawdę  boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko, nie boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej
zadbanych,  doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w Polsce.

I w zasadzie to teraz będę miał cholerny dylemat. Po circa 200KM stałym 4X4 dużym wygodnym kombi nie potrafie znaleźć godnego następcy. Poraz kolejny kupować C4 hmm niby nie najgorsze rozwiązanie ale już mimo wszystko miałem takie auto, bardzo sobię chwalę, ale już mi się zaczynało przejadać, wiadomo jak to jest. C5 jakoś do mnie nie trafiają, nie miałem i nic na 100% powiedzieć nie mogę ale ludzie niezbyt je chwalą po przesiadce z C4.
Zasadniczym ograniczeniem które zamyka jakikolwiek wybór jest chęć stałego 4x4 nie zadne dołączane wydumki, około 200KM, kombi. Tu wspomniany Legnum EC5W spełniał wszystkie kryteria, nawet z nawiązką.
No i kiszka ile bym nie rozmyślał i szukał nie mogę nic sensowego w kwocie do 30kzł znaleźć. RS4 2.7BT jeszcze chodziło mi po głowie ale jednak chyba wolałbym wolnossące 3.0, mimo wszystko mniej szans na pad jakiegoś kluczowego podzespołu.
Na sezon letni ogólnie już zacząłem sie przychylac w stronę Lexusa IS 300 ale zimą i RWD to ku*wa piechota będę wolał chodzić. Aczkolwiek człowiek powinien wszystkiego spróbować. Nie mam doświadczenia jeżeli chodzi o RWD i japońskie auta ale może warto zaryzykować? Założyć kolce na zimę i mieć gdzieś bzdurny przepis... ehh to tyle już się nie żalę... Ale jakby ktoś miał jakiś fajny pomysł na godnego następcę mojej Ś.P. czarnej perełki chętnie posłucham.


--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

14 Data: Luty 25 2010 12:47:46
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: kamil 

"Lewis"  wrote in message

I w zasadzie to teraz będę miał cholerny dylemat. Po circa 200KM stałym 4X4 dużym wygodnym kombi nie potrafie znaleźć godnego następcy. Poraz kolejny kupować C4 hmm niby nie najgorsze rozwiązanie ale już mimo wszystko miałem takie auto, bardzo sobię chwalę, ale już mi się zaczynało przejadać, wiadomo jak to jest. C5 jakoś do mnie nie trafiają, nie miałem i nic na 100% powiedzieć nie mogę ale ludzie niezbyt je chwalą po przesiadce z C4.
Zasadniczym ograniczeniem które zamyka jakikolwiek wybór jest chęć stałego 4x4 nie zadne dołączane wydumki, około 200KM, kombi. Tu wspomniany Legnum EC5W spełniał wszystkie kryteria, nawet z nawiązką.

Legacy twin turbo? Przekladka bebechow do budy LHD nie powinna byc wielkim problemem. Jedna turbine trzeba przeniesc bo kolumna kierownicza przeszkadza, ale sprawa latwiejsza do ogarniecia niz VR4.



Pozdrawiam
Kamil

15 Data: Luty 25 2010 07:44:28
Temat: Re: Legnum VR4 i przekładka?
Autor: Dman-666 

Patrze a tu w szybce robal taki:  ! Pewnie
kiero jakis, ten Lewis . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na
uszy:

Tak czy siak pomysł chyba upadł. Sztuka którą planowałem zanabyć jako
bazę to padaka, a na szukanie i zrobienie kolejnej perełki nie będę
miał już czasu chęci i pieniędzy, poza tym strata takiego wychuchanego
auta naprawdę boli, nie porównując ale jak członka rodziny.
Nie porównuję tu audi które miałem do takiego VR4 ale mimo wszystko,
nie boję się zaryzykować stwierdzenia, że było to jedno z najbardziej
zadbanych, doposażonych, wychuchanych i najładniejszych A6 C4 w
Polsce.

No zdaje sie bylo....i ta zabudowa ;)

Od siebie jeszcze dodam, ze koszty VR-4 to wg mnie ok 7-10/rok...i mowa
tutaj o pierdolach typu opony, klocki, tarcze ktore zmieniasz co sezon.

Na przekaldke bys stracil sily a co gorsza zapal a i tak pewnie nie byloby
to zrobione dobrze. Tego auta najlepiej szukac zrobionego przez w.w.
czlowieka (ostatnio byl w mitcarze Legnum zrobiony przez niego).
Przerobki Roberta to ok 35k (ale znawcy mowia, ze musisz miec w kieszeni
kase na drugiego takiego jesli chcesz byc ownerem).

A wspomniane wczesniej cywilne EA ma fajna skrzynie ktora nadrabia troche
niedostatki mocy...ale nie polecilbym Ci ze wzgledu na moc nizsza od C6
(chociaz jezdzi mi sie tym lepiej i zbiera sie sprawniej niz Scorpio
Cossworth z niby 205hp na pokladzie).

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Legnum VR4 i przekładka?



Grupy dyskusyjne