On Thu, 2 Aug 2007 22:34:59 +0000 (UTC), " Paweł"
wrote:
Co sprawdzić? Co może bić?
Koła. Pewnie do wyważenia.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_
http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
9 |
Data: Sierpien 03 2007 15:20:02 |
Temat: Re: Lekkie bicie na kierownicy przy wyższych prędkościach |
Autor: Grzegorz Krukowski |
On Thu, 2 Aug 2007 22:34:59 +0000 (UTC), " Paweł"
wrote:
Witam
Kupiłem niedawno od kolegi BMW 750. Niestety przy 180 km/h pojawia się
lekkie bicie na kierownicy, narasta wraz ze wzrostem prędkości; dziś troszkę
przegoniłem autko i przy 230 km/h to już prawie nie można utrzymać
kierownicy... strach pomyśleć o tym będzie przy wyższej prędkości.
Jak kupowałem auto od kolegi to jeździliśmy 250 km/h licznikowe po wieskiej
drodze i było ok, w przyszłym tygodniu oddaje auto na chipa i odblokowanie
ogranicznika.
Co sprawdzić? Co może bić?
Pozdrawiam
Mi auto pewnego dnia zaczęło drżeć tak przy 120-130 km/h. Jak wróciłem
do PL dałem do mechanika na przegląd i poinformowałem go o tym fakcie.
W zawieszeniu nic nie znalazł, ale przykręcił jakąś luźną osłonę
silnika/miski olejowej. Problemy z drganiem kierownicy/samochodu
skończyły się na razie.
--
Grzegorz Krukowski
10 |
Data: Sierpien 03 2007 22:00:55 | Temat: Re: Lekkie bicie na kierownicy przy wyższych prędkościach | Autor: Grzegorz Gawron |
Paweł napisał(a):
Witam
Kupiłem niedawno od kolegi BMW 750. Niestety przy 180 km/h pojawia się lekkie bicie na kierownicy, narasta wraz ze wzrostem prędkości; dziś troszkę przegoniłem autko i przy 230 km/h to już prawie nie można utrzymać kierownicy... strach pomyśleć o tym będzie przy wyższej prędkości.
Jak kupowałem auto od kolegi to jeździliśmy 250 km/h licznikowe po wieskiej drodze i było ok, w przyszłym tygodniu oddaje auto na chipa i odblokowanie ogranicznika.
Co sprawdzić? Co może bić?
no właśnie ten chip tak zahacza i stara się ograniczyć. im szybciej jedziesz tym częściej haczy, chyba oczywiste.
po wymontowaniu przestanie , te rąbki po bokach przestaną szurać po lince od gazu, która dotyka przekładni.
pzdr,
Grzesiek
| |