Grupy dyskusyjne   »   List otwarty do serwisu Nikon Polska

List otwarty do serwisu Nikon Polska



1 Data: Listopad 14 2009 12:52:22
Temat: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: docxxx 

http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-nikon-polska.html



2 Data: Listopad 14 2009 23:18:41
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Roger from Cracow 

http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-nikon-polska.html

"Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który uzytkuja"

shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)

Roger

3 Data: Listopad 14 2009 15:01:42
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Les 

Witam,
poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!

Pozdrawiam
Les

PS. Ciekawe co "przyniesie" akcja Fotopolis?

4 Data: Listopad 15 2009 01:27:47
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Roger from Cracow 

Witam,
poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!

________

trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu
tych partaczy...

Roger

5 Data: Listopad 15 2009 00:51:29
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: XX YY 

On 15 Nov., 01:27, "Roger from Cracow"
wrote:

Witam,
poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!

________

trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu
tych partaczy...

Roger

i dlatego nie odaje nigdy aparatow do servisu.

zmieniam -wychodzi to taniej niz naprawa.

6 Data: Listopad 19 2009 10:12:59
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: StaM 

On 15 Lis, 01:27, "Roger from Cracow"
wrote:

trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu
tych partaczy...
Roger

Poprawi sie o ile zaczna przysylac pelnosprawny sprzet i odciaza
serwisy!
Z tego co czytam to np. na 4 tamrony jeden jest dobry. Prawie to samo
z markowymi obiektywami.
SKANDAL, i pytanie dlaczego importerzy nie reklamuja?, czyzby taniej
kupowali?
Kupujacy powinni przestac korzystac z serwisow, tylko wymieniac na
nowy, jak nie po dobroci to za pomaca skarg do Unijnych czynnikow.
StaM

7 Data: Listopad 23 2009 08:24:23
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Jakub Jewula 

Uzytkownik "StaM"  napisal w wiadomosci

On 15 Lis, 01:27, "Roger from Cracow" wrote:
trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy z powodu
tych partaczy...
Roger
Poprawi sie o ile zaczna przysylac pelnosprawny sprzet i odciaza
serwisy!
Z tego co czytam to np. na 4 tamrony jeden jest dobry. Prawie to samo
z markowymi obiektywami.
SKANDAL, i pytanie dlaczego importerzy nie reklamuja?, czyzby taniej
kupowali?
Kupujacy powinni przestac korzystac z serwisow, tylko wymieniac na
nowy, jak nie po dobroci to za pomaca skarg do Unijnych czynnikow.
StaM

Najlepiej dzwonic na Berdyczow ;)

q

8 Data: Listopad 16 2009 15:36:59
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Heraklit 

Był 15 listopad (niedziela), gdy o godzinie 0:01 *Les* w pocie czoła
naskrobał(a):


to przecież Polska jest!
błyskotliwe, zmień barwy jak masz problemy z akceptacją samego siebie.



--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-11-16 15:35:26

9 Data: Listopad 15 2009 09:05:27
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Marcin Debowski 

On 2009-11-14, Roger from Cracow  wrote:

http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-nikon-polska.html

"Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który uzytkuja"

shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)

To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
Nikona.

--
Marcin

10 Data: Listopad 15 2009 04:35:12
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: dominik 

Marcin Debowski wrote:

Serwis jest elementem produktu. Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.

Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)

d.

:)

11 Data: Listopad 15 2009 11:25:39
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: StaM 

On 15 Lis, 04:35, dominik  wrote:

> Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.

Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)
d.
:)

Olympusa de pamietam z swie´tnego serwisu,
oraz bezplatnej naprawy poserwisowej (czasy analoga)
StaM

12 Data: Listopad 15 2009 22:31:10
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Valwit 

StaM wrote:

Olympusa de pamietam z swie´tnego serwisu,
oraz bezplatnej naprawy poserwisowej (czasy analoga)

ja tak mam z nikonem, ale podobno jestem wyjatkiem...
--
 Łukasz "Valwit" Grupa    http://valwit.net    ICQ:40117364 GG:1591997
........................................................................

13 Data: Listopad 15 2009 10:32:35
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: de Fresz 

On 2009-11-15 02:05:27 +0100, Marcin Debowski  said:

To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.

Aha. Ale którą?


A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach.

Oczywiście masz własną praktykę w tego typu sprawach, a nie tak tylko mentorskim tonem zza klawiatury pouczasz innych? To w takim razie opowiedz nam tu ile czasu trwały Twoje sprawy przed sądem, ile kosztowali adwokaci, jaki wyrok zapadł i czy dostałeś wszystko, o co wnosiłeś.


--
Pozdrawiam
de Fresz

14 Data: Listopad 16 2009 08:42:23
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Marcin Debowski 

On 2009-11-15, de Fresz  wrote:

On 2009-11-15 02:05:27 +0100, Marcin Debowski  said:

To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.
Aha. Ale którą?

A co leży u podstaw powyższego dylematu? Przekonanie o unikatowości
Nikona czy denność serwisu u wszystkich obecnych na rynku producentów
oferujących podobne produkty?

A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach.

Oczywiście masz własną praktykę w tego typu sprawach, a nie tak tylko
mentorskim tonem zza klawiatury pouczasz innych? To w takim razie
opowiedz nam tu ile czasu trwały Twoje sprawy przed sądem, ile
kosztowali adwokaci, jaki wyrok zapadł i czy dostałeś wszystko, o co
wnosiłeś.

Z sądem nie mam żadnych doświadczeń. Miałem tylko dwie sytuacje
podbramkowe, które uległy szybkiemu rozwiązaniu po pojedyńczym pismie,
zawierającym groźbę skierowania sprawy na drogę sądową. Pismo wygladało
dość odmiennie od wszelkich listów otwartych. A poza tym przeżywam
omalże sielankę z tym, że konsekwentnie stosuje się do tego co
napisałem: nie jestem zadowolony z jakości (takiej czy innej) wybieram
innego dostawce/producenta, nawet jeśli jest droższy lub z jakiegoś
powodu jest mi z nim mniej po drodze. Jak kupuję coś nowego to sprawdzam
tez opinie o serwisie. Na tym polega magia tego jakże egzotycznego
podejścia, że wcale nie muszę się ze wszystkimi sądzić a konieczność
pisemnych gróźb to rzadkość.

--
Marcin

15 Data: Listopad 15 2009 11:24:37
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Lol 


Użytkownik "Marcin Debowski"  napisał w wiadomości

On 2009-11-14, Roger from Cracow  wrote:
http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-nikon-polska.html

"Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który
uzytkuja"

shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)

To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
Nikona.

--
Marcin

Pomijając formę i treść, to generalnie są różne drogi - także przez media.
Czasami bywa to dosyć skuteczne - patrz casus Biedronki ;)

--
Lol

16 Data: Listopad 16 2009 08:55:02
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Marcin Debowski 

On 2009-11-15, Lol  wrote:

Pomijaj?c form? i tre??, to generalnie s? ró?ne drogi - tak?e przez media.
Czasami bywa to dosy? skuteczne - patrz casus Biedronki ;)

Owszem, ale zwykle najbardziej skuteczne jest podejście rzeczowe a nie
stawianie siebie w pozycji zranionego kochanka lub ofiary. Jeśli firma
gra nie fair to zwyczajnie sprawę zleje - może porobi trochę sztucznych
ruchów aby dobrze wyglądało. Jak firma jest fair to się tym zajmie bez
listów otwartych ale musi o tym wiedzieć co niestety bywa problemem.
Każdy lubi narzekać i nic za tym nie idzie.

--
Marcin

17 Data: Listopad 20 2009 08:35:05
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor:

Serwis jest elementem produktu.
Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
 
Marcin


alez tak dokładnie jest. To serwis ma w dupie klientów nie NIKON. Należy
zmienić serwis.
Podobna sprawa była kiedyś z TP (technika podwodna). Sprzęt wysłany do serwisu
w Anglii wrócił zrobiony, z pocalowaniem ręki, a części zamienne przyszły
gratis. A główna firma również wręczyła serwisowi polskiemu pewne pismo, po
którym TP wysłało do klienta kolejne pismo z przeprosinami.

chce zostać przy Nikonie, bo to dobry sprzęt. A sprzęt niezaleznie której
firmy i tak potrafi się popsuć. Więc po co mi zmieniać markę? Chyba ze krajowy
serwis całkowicie zniechęci. Lepiej czasami wysłać do serwisu na zachodzie,
który nie widzi problemu co to światowa gwarancja sprzętu, nie pytając nawet a
paragon.

pozdr.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

18 Data: Listopad 17 2009 22:09:50
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: #:-) gps 

czuje; sie; jak w pan'stwie kolonialnym

polscy Nikonowcy musza; sie; upraszac' o zrównanie praw z zachodnimi Nikonowacami

k****, niby weszlis'my do jakiejs' uniji, ale chyba tylko po to, z.eby ?atwiej by?o nas kolonializowac'
j*** Nikona
j*** unije
niczego nie be;dzie

#:-)
gps

19 Data: Listopad 17 2009 23:25:54
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: m0w 

k****, niby weszlis'my do jakiejs' uniji, ale chyba tylko po to, z.eby ?atwiej by?o nas kolonializowac'
j*** Nikona
j*** unije
niczego nie be;dzie

Latwo powiedziec je**** Nikona. Masz wybór, zmien system itp.
Bylo by latwo gdyby byl jeden standard bagnetu, a tak...,
jak ma sie kilka, kilknascie szkiel to juz nie tak latwo zmienic.
No i przyzwyczajenia. Jak sie okaze, ze cos w aparacie konkurencji bedzie
nie tak, gorzej dzialalo to sie zaczna watpliwosci.
Jesli by sie okazalo, ze serwis Canona czy Petaxa (bo w Sony jakos nie wierze)
jest znaczaco lepszy to bym sie zastanowil nad zmiana.

A co do nie równego traktowania to masz racje.
Windows7 jest w Angli prawie polowe tanszy niz w Polsce.
Pakiet Adobe jesyt w USA prawie polow tanszy niz w Europie.
Philips robi zelazka na wschód z gorszych materialów niz do Niemiec.
Niemiecka Milka smakuje jak czekolada, Polska Milka jak wyrób czekoladopodobny.
Proszki do prania falszowane.

Nie zdziwilbym sie gdyby okazalo sie, ze szkla sprzedawane w Polsce
to odrzut z zachodnich rynków. Co sie nie wezmie do reki to zle zjustowane.
Jak ktos przywiezie z zachodu to o dziwo wszystki dobrze, ostro i bez aberracji?

20 Data: Listopad 19 2009 09:56:18
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: StaM 

On 14 Lis, 21:52, docxxx  wrote:

http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunik...

Nie martwcie sie. Powoli wymiera pokolenie niedowidzacych wychowane u
nas na Zenitach i Kievach,
wiec zaczna niedlugo wysylac pelnowartosciowe wyroby do Polski, bo
mlodziez nie da sie oszukiwac kapitalistom.
StaM

21 Data: Listopad 23 2009 08:26:32
Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
Autor: Jakub Jewula 

http://polishnikonservice.com/pl/component/content/article/55-komunik...
Nie martwcie sie. Powoli wymiera pokolenie niedowidzacych wychowane u
nas na Zenitach i Kievach,
wiec zaczna niedlugo wysylac pelnowartosciowe wyroby do Polski, bo
mlodziez nie da sie oszukiwac kapitalistom.


Buhahaha :)

q

List otwarty do serwisu Nikon Polska



Grupy dyskusyjne