Grupy dyskusyjne   »   Dlaczego kupujÄ…c a4go muszÄ™ siÄ™ zatrzymać.

Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.



1 Data: Kwiecien 04 2018 11:37:10
Temat: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Bolko 

Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siÄ™
stworzyć system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty sÄ… naliczne w ruchu.
A na A4 siÄ™ nie da.
Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedajÄ…c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿ać bo ludzie którzy pracujÄ…
na bramkach muszÄ… siÄ™ jakoÅ› wyjæ z budek i dostać siÄ™ do biura.
I tutaj jest pies pogrzebany.



2 Data: Kwiecien 04 2018 21:40:33
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisa³(a):

Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siê
stworzyæ system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty s± naliczne w ruchu.
A na A4 siê nie da.

Ale ktore A4, bo sa dwa zestawy bramek.

Trzeba siê zatrzymaæ bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedaj±c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿aæ bo ludzie którzy pracuj±
na bramkach musz± siê jako¶ wyj¶æ z budek i dostaæ siê do biura.
I tutaj jest pies pogrzebany.

Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
rozne funkcje spelniac.
Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
bedzie awanturowal ...

J.

3 Data: Kwiecien 05 2018 03:04:15
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marcin Debowski 

On 2018-04-04, J.F.  wrote:

Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisa³(a):
Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siÄ™
stworzyć system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty sÄ… naliczne w ruchu.
A na A4 siÄ™ nie da.

Ale ktore A4, bo sa dwa zestawy bramek.

Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedajÄ…c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿ać bo ludzie którzy pracujÄ…
na bramkach muszÄ… siÄ™ jakoÅ› wyjæ z budek i dostać siÄ™ do biura.
I tutaj jest pies pogrzebany.

Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
rozne funkcje spelniac.
Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
bedzie awanturowal ...

Jak bÄ™dzie mia³ np. czerwone to te¿ wjedzie i bÄ™dzie siÄ™ awanturowa³?

--
Marcin

4 Data: Kwiecien 05 2018 07:45:48
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 05 Apr 2018 03:04:15 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):

On 2018-04-04, J.F.  wrote:
Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisa³(a):
Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siê
stworzyæ system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty s± naliczne w ruchu.
A na A4 siê nie da.
Trzeba siê zatrzymaæ bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedaj±c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿aæ bo ludzie którzy pracuj±
na bramkach musz± siê jako¶ wyj¶æ z budek i dostaæ siê do biura.
I tutaj jest pies pogrzebany.

Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
rozne funkcje spelniac.
Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
bedzie awanturowal ...

Jak bêdzie mia³ np. czerwone to te¿ wjedzie i bêdzie siê awanturowa³?

Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)

Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)

J.

P.S. Dogonilismy Chiny - u nas korek mial 50 km

http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/g/we-wtorek-dramatyczna-sytuacja-na-a4-korek-mial-ponad-50-km,13061602,28201656/

5 Data: Kwiecien 05 2018 06:00:15
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marcin Debowski 

On 2018-04-05, J.F.  wrote:

Dnia Thu, 05 Apr 2018 03:04:15 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):
On 2018-04-04, J.F.  wrote:
Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisa³(a):
Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siÄ™
stworzyć system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty sÄ… naliczne w ruchu.
A na A4 siÄ™ nie da.
Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedajÄ…c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿ać bo ludzie którzy pracujÄ…
na bramkach muszÄ… siÄ™ jakoÅ› wyjæ z budek i dostać siÄ™ do biura.
I tutaj jest pies pogrzebany.

Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
rozne funkcje spelniac.
Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
bedzie awanturowal ...

Jak bÄ™dzie mia³ np. czerwone to te¿ wjedzie i bÄ™dzie siÄ™ awanturowa³?

Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)

Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)

No jak nie bÄ™dzie mia³ transpondera to nie wjedzie, a jak ktoÅ› bÄ™dzie
mia³, to zmieni siÄ™ na zielone i wjedzie. Moze być nawet z automatycznÄ…
barierkÄ…. Przeciez to dzia³a tak w wielu miejscach na Å›wiecie.
Oczywiście trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymać się.

--
Marcin

6 Data: Kwiecien 05 2018 08:11:01
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 05 Apr 2018 06:00:15 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):

On 2018-04-05, J.F.  wrote:
Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisa³(a):
[...]
Jak bêdzie mia³ np. czerwone to te¿ wjedzie i bêdzie siê awanturowa³?

Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)

Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)

No jak nie bêdzie mia³ transpondera to nie wjedzie, a jak kto¶ bêdzie
mia³, to zmieni siê na zielone i wjedzie. Moze byæ nawet z automatyczn±
barierk±. Przeciez to dzia³a tak w wielu miejscach na ¶wiecie.
Oczywi¶cie trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymaæ siê.

Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.
A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
:-)

Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

J.

7 Data: Kwiecien 04 2018 23:24:44
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Bolko 

Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.
A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
:-)

Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

Pisa³em o A4 Kraków Katowice.
MyÅ›lÄ™ ¿e to jest system bezbramkowy w sensie ¿e auta nie muszÄ… siÄ™ zatrzymywać by dane zosta³y pobrane. Natomiast ograniczenia
wynikajÄ… jedynie z tego ¿e ludzie pracujÄ…cy w budkach muszÄ… siÄ™ dostać
jakoÅ› do tych budek i po to jest ten szlaban.
Pani nawet zwróci³a uwagÄ™ ¿ebym uwa¿a³ na bramkach na przechodzÄ…cych ludzi.
Czyli cz³owiek przechodzÄ…cy przez nie ma przycisku blokujÄ…cego szlaban.
Generalnie 100% profesjonalizmu i BHP.

8 Data: Kwiecien 05 2018 06:52:35
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marcin Debowski 

On 2018-04-05, Bolko  wrote:

Pisa³em o A4 Kraków Katowice. MyÅ›lÄ™ ¿e to jest system bezbramkowy w
sensie ¿e auta nie muszÄ… siÄ™ zatrzymywać by dane zosta³y pobrane.
Natomiast ograniczenia wynikajÄ… jedynie z tego ¿e ludzie pracujÄ…cy w
budkach muszą się dostać jakoś do tych budek i po to jest ten szlaban.

PrawdÄ™ mówiÄ…c trudno w to uwierzyć. Przecie¿ wystarczy³oby opuszczać te
szlabany wy³Ä…cznie na czas przejÅ›cia. Jeden g³upi guzik przy ka¿dej z
bramek by styknÄ…³.

--
Marcin

9 Data: Kwiecien 05 2018 10:27:59
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

U¿ytkownik "Bolko"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup

Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.
A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
:-)

Pisa³em o A4 Kraków Katowice.
MyÅ›lÄ™ ¿e to jest system bezbramkowy w sensie ¿e auta nie muszÄ… siÄ™ zatrzymywać by dane zosta³y pobrane.

Nie o to chodzi. System niezadziala z dowolnych przyczyn  i oplaty ma nie pobrac ?
O nie, tu o duze pieniadze chodzi :-)
Odebranie sygnalu z transpondera, sprawdzenie platnosci, i dopiero szlaban w gore, nie wczesniej.

W dodatku jesli dobrze widze, to oznakowanie jest karygodne -
https://youtu.be/uHOfQgGz17E?t=251
https://www.youtube.com/watch?v=kOziksQTZ1w

Skad zwykly obywatel, a moze i zagraniczny, ma wiedziec, ze tu tylko dla A4GO ?

Wiec wjedza, a potem to co - obsluga mu bilet wyda ?

Natomiast ograniczenia
wynikajÄ… jedynie z tego ¿e ludzie pracujÄ…cy w budkach muszÄ… siÄ™ dostać

Z tego co widze, to sa szlabany i przed bramkami, wiec obsluga moglaby na chwile zamknac.
Ale jak sie kierowcy przyzwyczaja, ze bramki przejezdza sie 50km/h, to i ten szlaban nie pomoze :-)

J.

10 Data: Kwiecien 05 2018 03:37:09
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Bolko 


Skad zwykly obywatel, a moze i zagraniczny, ma wiedziec, ze tu tylko
dla A4GO ?

w chicago sÄ… ludzie z naprawdÄ™ ró¿nych zakÄ…tków Å›wiata
i dlatego tam majÄ… tylko jedno rondo bo ludzie nie wiedzÄ… jak je¿dzić
ale ju¿ 10 lat temu mieli i-pass który mo¿na przejechać z prÄ™dkoÅ›cia 45km/h
a jak zapomnisz nie masz nie potrafisz to mo¿e potem zap³acić
https://www.illinoistollway.com/tolling-information/unpaid-tolls

zresztÄ… daleko szukać a co jest z ciÄ™¿arówkami w Polsce

11 Data: Kwiecien 05 2018 06:42:31
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marcin Debowski 

On 2018-04-05, J.F.  wrote:

Dnia Thu, 05 Apr 2018 06:00:15 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):
No jak nie bÄ™dzie mia³ transpondera to nie wjedzie, a jak ktoÅ› bÄ™dzie
mia³, to zmieni siÄ™ na zielone i wjedzie. Moze być nawet z automatycznÄ…
barierkÄ…. Przeciez to dzia³a tak w wielu miejscach na Å›wiecie.
Oczywiście trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymać się.

Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,

Nie musi.

ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca

Ono siÄ™ mo¿e palić czerwone w trybie domyÅ›lnym a zmieniać na zielone jak
ma kogoś przepuścic

nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.

W porównaniu z sytuacja gdzie ka¿dy staje, to spory postÄ™p.

A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
:-)

Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

Pewnie siÄ™ nadal da, tylko trzeba zap³acić a jest taka uniwersalna
prawid³owoæ, ¿e us³ugodawcy niechÄ™tnie p³acÄ… za coÅ› co zaoszczÄ™dzi czas
ich klientom.

--
Marcin

12 Data: Kwiecien 05 2018 10:00:54
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

U¿ytkownik "Marcin Debowski"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup On 2018-04-05, J.F.  wrote:

Dnia Thu, 05 Apr 2018 06:00:15 GMT, Marcin Debowski napisa³(a):
No jak nie bÄ™dzie mia³ transpondera to nie wjedzie, a jak ktoÅ› bÄ™dzie
mia³, to zmieni siÄ™ na zielone i wjedzie. Moze być nawet z automatycznÄ…
barierkÄ…. Przeciez to dzia³a tak w wielu miejscach na Å›wiecie.
Oczywiście trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymać się.

Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
Nie musi.

No to ktos przejedzie na czerwonym, a potem bedzie awantura, ze mu nie powiedzino, ze jemu po prawej stronie nie wolno.

ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
Ono siÄ™ mo¿e palić czerwone w trybie domyÅ›lnym a zmieniać na zielone jak
ma kogoś przepuścic

No i tak bedzie musialo dzialac.

nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.

W porównaniu z sytuacja gdzie ka¿dy staje, to spory postÄ™p.

Tak to dziala na "panstwowym".
https://www.youtube.com/watch?v=YcVFH9z9L7I

-mozna bez zatrzymania. Prawie.
-budki obslugi na tym pasie nie ma,  to i uzasadnienie bieganiem nie dziala
-zobacz jaka kolejka na prawych pasach.

A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
:-)
Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

Pewnie siÄ™ nadal da, tylko trzeba zap³acić a jest taka uniwersalna
prawid³owoæ, ¿e us³ugodawcy niechÄ™tnie p³acÄ… za coÅ› co zaoszczÄ™dzi czas
ich klientom.

Szczegolnie jak maja monopol :-)

Ale nie spytales sie ile to kosztuje.
Pomysl jakis wspolnych transponderow chyba byl, ale kto wie - moze panstwo pomyslalo "oni nam za to zaplaca", a oni stwierdzili "za drogo - nie zaplacimy".

Tak nawiasem mowiac - ktos zna jakies podsumowanie - ile zabralismy z Viatoll, a ile nas system kosztowal ?

J.

13 Data: Kwiecien 05 2018 09:58:31
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marcin Debowski 

On 2018-04-05, J.F.  wrote:

No to ktos przejedzie na czerwonym, a potem bedzie awantura, ze mu nie
powiedzino, ze jemu po prawej stronie nie wolno.

WY-MY-ÅšLASZ

A jak jest teraz? Wisi po Å›rodku. Mo¿na zrobić typowy sygnalizator.
Dojdzie mandat, punkty karne, windykacja i brak wjazdu dopóki nie
ureguluje.

nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na
tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy
inaczej
duze zwolnienie ruchu.

W porównaniu z sytuacja gdzie ka¿dy staje, to spory postÄ™p.

Tak to dziala na "panstwowym".
https://www.youtube.com/watch?v=YcVFH9z9L7I

No w³aÅ›nie i na wielu np. g³upich parkingach i to od wielu wielu lat.

Pewnie siÄ™ nadal da, tylko trzeba zap³acić a jest taka uniwersalna
prawid³owoæ, ¿e us³ugodawcy niechÄ™tnie p³acÄ… za coÅ› co zaoszczÄ™dzi
czas
ich klientom.

Szczegolnie jak maja monopol :-)

Ano.

Ale nie spytales sie ile to kosztuje.

Bo nic ta wiedza mi nie da :) Jak uznajÄ…, ¿e kierowcy ³yknÄ…, to zrobiÄ…,
a jak nie, to będa się męczyć ze szlabanami i staniem.

Pomysl jakis wspolnych transponderow chyba byl, ale kto wie - moze
panstwo pomyslalo "oni nam za to zaplaca", a oni stwierdzili "za
drogo - nie zaplacimy".

A op³aty sÄ… regulowane centralnie?

--
Marcin

14 Data: Kwiecien 05 2018 13:40:00
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: J.F. 

U¿ytkownik "Marcin Debowski"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup On 2018-04-05, J.F.  wrote:

No to ktos przejedzie na czerwonym, a potem bedzie awantura, ze mu nie
powiedzino, ze jemu po prawej stronie nie wolno.

WY-MY-ÅšLASZ

Krakow-Katowice to bardzo krotki jest, ale juz na "panstwowej", podobnie jak we Wloszech - kto nie ma biletu placi za caly dostepny odcinek.

Wiec jakos wyraznie powinno byc oznaczone.

nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
duze zwolnienie ruchu.

W porównaniu z sytuacja gdzie ka¿dy staje, to spory postÄ™p.

Tak to dziala na "panstwowym".
https://www.youtube.com/watch?v=YcVFH9z9L7I

No w³aÅ›nie i na wielu np. g³upich parkingach i to od wielu wielu lat.

No, zauwaz, ze  pozno go puscilo, byl na granicy koniecznosci hamowania.
A jakby nie puscilo, to dalby rade stanac ?

Tez spora strata czasu i paliwa :-)

Pewnie siÄ™ nadal da, tylko trzeba zap³acić a jest taka uniwersalna
prawid³owoæ, ¿e us³ugodawcy niechÄ™tnie p³acÄ… za coÅ› co zaoszczÄ™dzi
czas ich klientom.

Ale nie spytales sie ile to kosztuje.

Bo nic ta wiedza mi nie da :)

Ale moze nie trzeba narzekac na zlych uslugodawcow, tylko na zly rzad :-)

Jak uznajÄ…, ¿e kierowcy ³yknÄ…, to zrobiÄ…,
a jak nie, to będa się męczyć ze szlabanami i staniem.

Jak widac - zrobili to A4GO i przyspieszyli.

Pomysl jakis wspolnych transponderow chyba byl, ale kto wie - moze
panstwo pomyslalo "oni nam za to zaplaca", a oni stwierdzili "za
drogo - nie zaplacimy".
A op³aty sÄ… regulowane centralnie?

Na "panstwowych" odcinkach - tak :-)
Na tych dwoch czy trzech "prywatnych" - niby nie, choc i tak trzeba uzgadniac w Warszawie.

Ale nie o to chodzi - GD po wprowadzeniu Viatoll wprowadzila transpondery u kierowcow, i zarzadzalo oplatami centralnie,
i Stalexportowi, Kulczykowi, a moze i GTC pozostala decyzja - przylaczyc sie, czy nie, czy zrobic wlasne.
I tu sie rodzi bardzo wazne pytanie - a ile to kosztuje :-)

Moze po prostu oferta byla za droga.

J.

15 Data: Kwiecien 04 2018 23:52:45
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzy mać.
Autor: Poldek 

W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:

Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siÄ™
stworzyć system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty sÄ… naliczne w ruchu.
A na A4 siÄ™ nie da.
Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedajÄ…c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿ać bo ludzie którzy pracujÄ…
na bramkach muszÄ… siÄ™ jakoÅ› wyjæ z budek i dostać siÄ™ do biura.

Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemiÄ…, albo k³adkÄ… nad bramkami?

16 Data: Kwiecien 05 2018 07:47:25
Temat: Re: Dlaczego kupuj±c a4go muszê siê zatrzymaæ.
Autor: J.F. 

Dnia Wed, 4 Apr 2018 23:52:45 +0200, Poldek napisa³(a):

W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
Kupi³em A4go.
Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siê
stworzyæ system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty s± naliczne w ruchu.
A na A4 siê nie da.
Trzeba siê zatrzymaæ bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedaj±c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿aæ bo ludzie którzy pracuj±
na bramkach musz± siê jako¶ wyj¶æ z budek i dostaæ siê do biura.

Nie mogli by chodziæ tunelami pod ziemi±, albo k³adk± nad bramkami?

Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
Ale kladke chyba mozna zrobic.

J.

17 Data: Kwiecien 05 2018 15:11:29
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Marek 

On Thu, 5 Apr 2018 07:47:25 +0200, "J.F."  wrote:

Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.

MogÄ… , sÄ… tunele na A1.

--
Marek

18 Data: Kwiecien 05 2018 08:10:47
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Skolmi 

W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 15:11:33 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:

On Thu, 5 Apr 2018 07:47:25 +0200, "J.F."
 wrote:
> Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.

MogÄ… , sÄ… tunele na A1.

--
Marek

Na gdaczanej A4 te¿.

19 Data: Kwiecien 04 2018 23:30:56
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Autor: Bolko 

W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 07:50:03 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:

Dnia Wed, 4 Apr 2018 23:52:45 +0200, Poldek napisa³(a):
> W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
>> Kupi³em A4go.
>> Zawsze zastanawia³o mnie dlaczego dla ciezarówek uda³o siÄ™
>> stworzyć system ogólnopolskim poboru op³at gdzie op³aty sÄ… naliczne w ruchu.
>> A na A4 siÄ™ nie da.
>> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
>> Dopiero mi pani sprzedajÄ…c powiedzia³a ¿e trzeba uwa¿ać bo ludzie którzy pracujÄ…
>> na bramkach muszÄ… siÄ™ jakoÅ› wyjæ z budek i dostać siÄ™ do biura.
>
> Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemiÄ…, albo k³adkÄ… nad bramkami?

Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
Ale kladke chyba mozna zrobic.

J.

Miejse jest :

wystarczy tylko chody dorobić i ewentualnie dach wzmoncnić.
No chyba ¿e zatrudniajÄ… niepe³nosprawnych to windy.

Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.



Grupy dyskusyjne