Grupy dyskusyjne   »   Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?



1 Data: Czerwiec 18 2011 21:25:18
Temat: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Agata 

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Czerwiec 18 2011 23:33:12
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: megrims 

W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?


Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3 Data: Czerwiec 18 2011 23:39:52
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "megrims"  napisał w wiadomości

W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:
Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?


Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

zostałeś w XXw... teraz sie robi 1,8 tripleturbo 500KM i 120gCO2/100km z tak bezpośrednim wtryskiem paliwa, ze trafia ono od razu w postacji H2O do tłumika końcowego


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

4 Data: Czerwiec 18 2011 22:04:03
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: to 

begin megrims

Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3.8 V6 303 KM już jest...

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

5 Data: Czerwiec 19 2011 01:02:35
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: marek 

Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3.8 V6 303 KM już jest...

v8 4,6 i 5,0 tez juz jest
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Tau_engine

6 Data: Czerwiec 18 2011 23:46:56
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?

Zrobienie szybkiego samochodu to nie tylko silnik, a to wszystko kosztuje - zwłaszcza jak ma być dobre.

Z kolei pewnie trudno wtedy dopiąć rachunek - z ekonomicznego punktu widzenia lepiej trzaskać popularną masówkę, bo koszt opracowania modelu rozkłada się na więcej egzemplarzy.

7 Data: Czerwiec 19 2011 09:30:01
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Hants 

"Agata"  wrote in message

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp.

Nieco wolniej = dużo dalej. :-)

8 Data: Czerwiec 19 2011 09:00:45
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Przemek V 

On Jun 18, 11:25 pm, "Agata"  wrote:

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?

Bo nawet Passatów z takimi silnikami nikt nie kupuje a co dopiero
Hyundai'ów. Chodzą, macają, główkują, kombinują i na koniec dnia i tak
wybierają coś z wielkiej trójcy niemieckiej.

9 Data: Czerwiec 20 2011 06:47:31
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Marek Dyjor 

Agata wrote:

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
szaleństw tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane
techniczne i40 który wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
ciekawe a i wzmocniłoby pozycję marki?

większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać rajdy na zwykłych drogach.  Ilu jest maniaków kupująch takie wozy? W sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

10 Data: Czerwiec 21 2011 11:32:27
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik 

On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:

większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać
rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie wozy?

Rozumiem, że posiadanie samochodu o takich parametrach jest równoznaczne z byciem świrem ? :-)

W
sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż zgwałcą ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

11 Data: Czerwiec 21 2011 18:32:59
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Marek Dyjor 

Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:
większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą
urządzać rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie
wozy?

Rozumiem, że posiadanie samochodu o takich parametrach jest
równoznaczne z byciem świrem ? :-)

Obserwacje drogowe dowodzą ze raczej tak...  :)


W
sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż
zgwałcą ;-)

ci co muszą ruchac wszytsko co sie rusza powinni.

12 Data: Czerwiec 20 2011 05:02:43
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Michał 

Agata  napisał(a):

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40
który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?


nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale "czekam" na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem
vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.


a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

13 Data: Czerwiec 20 2011 10:50:15
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: kamil 

On 20/06/2011 06:02,  Michał wrote:

nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale "czekam" na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem
vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.


a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..





--
Pozdrawiam,
Kamil

14 Data: Czerwiec 20 2011 18:35:35
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: marek 

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to potezny rynek zbytu. i co? i nic.

15 Data: Czerwiec 20 2011 19:23:13
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Excite 

W dniu 2011-06-20 18:35, marek pisze:

jest tez rosja

Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.

16 Data: Czerwiec 20 2011 19:30:24
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: JanekFranek 


Użytkownik "Excite"  napisał w wiadomości

Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
papierosów od przeciętnego poljaka.

17 Data: Czerwiec 20 2011 21:12:27
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Excite 

W dniu 2011-06-20 19:30, JanekFranek pisze:

A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
papierosów od przeciętnego poljaka.

A nie był to czasami ślusarz z Moskwy ?

18 Data: Czerwiec 21 2011 09:52:06
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: kamil 

On 20/06/2011 17:35, marek wrote:

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo
kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na
rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US
ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa
najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to
potezny rynek zbytu. i co? i nic.

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.



--
Pozdrawiam,
Kamil

19 Data: Czerwiec 21 2011 21:08:15
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Excite 

W dniu 2011-06-21 10:52, kamil pisze:

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

Do tego wypada wziąć pod uwagę że średnią znacznie zawyżają mieszkańcy kilku największych miast w Rosji którzy to jednak stanowią mały procent całości społeczeństwa Rosji. Czyli mocniejsza wersja sytuacji w Polsce.

20 Data: Czerwiec 22 2011 13:25:53
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: marek 

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

oraz tyle co 6 tygodni kasjerki w polsce.

no dobra bo widze ze dyskutuje z expertem od wschodu.
no to kazachstan - benzyna 1,5 zl, srednie zarobki mechanika w stodole 800 $

21 Data: Czerwiec 20 2011 20:31:46
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Michał 

> Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
> mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.

~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio

Większość producentów daje mocne wersje na rynek US,
bo tego oczekują klienci i na to ich stać.

szkoda ze w europie tak nie ma :(

Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6,
w europie 2.5 to jest topowa
najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

Tylko środek auta jakiś taki ubogi :)
ale cena jest dobra, Camry tańsze niż u nas Avensis.

co nie zmienia faktu że nie można sobie takie przywieść i mieć :)

pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

22 Data: Czerwiec 20 2011 23:56:40
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: JanekFranek 


Użytkownik " Michał"  napisał w wiadomości

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.
~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

23 Data: Czerwiec 20 2011 22:46:49
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Michał 

JanekFranek  napisał(a):


Użytkownik " Michał"  napisał w wiadomości

>> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
>> 3 dolce za galon.
> ~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.


A na polskim Lukoil już nie ma promocji 2x Cherry Coke za 5pln to
tam nie tankuje ;)

myjnie mają szybką ale mi antenę uszkodziła, a potem mi się urwała
przy 180km/h...


pozdrawiam.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

24 Data: Czerwiec 21 2011 09:53:01
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: kamil 

On 20/06/2011 22:56, JanekFranek wrote:

Użytkownik "   napisał w wiadomości

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.
~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

A zarobki?


--
Pozdrawiam,
Kamil

25 Data: Czerwiec 20 2011 21:05:44
Temat: Re: Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 18 Jun 2011 21:25:18 +0000 (UTC), Agata
 wrote:

Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw

 Kup sobie Genesisa.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?



Grupy dyskusyjne