Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
1 | Data: Luty 28 2009 21:19:33 |
Temat: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Autor: Karambol | No i sie wyjasnilo dlaczego nie mialem iskry kiedy cala instalacja wydawala 2 |
Data: Luty 28 2009 21:28:07 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol | Tutaj fotka: 3 |
Data: Luty 28 2009 22:35:00 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | Karambol pisze: Tutaj fotka:jakbym dwucylindrowke Kawasaki widział LOL :D -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 4 |
Data: Marzec 01 2009 12:26:54 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: juhass | K.M.C. pisze: Karambol pisze: Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda bardzo podobnie.. -- Pozdrawiam: juhass (vfr800) gliwice/trzebinia 5 |
Data: Marzec 01 2009 15:27:06 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles. http://www.minsk.za.pl/kologpz.html Jak by ktos kiedys szukal:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 6 |
Data: Marzec 01 2009 16:17:19 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Arni | Karambol pisze: > Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw przy okazji quiz: wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow wbijanych pod spód :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX 7 |
Data: Marzec 01 2009 18:40:51 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol | > przy okazji quiz: wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow Nie chce mi sie:) Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/ -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 8 |
Data: Marzec 01 2009 20:04:08 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Kuczu | Karambol pisze: Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/ Nie histeryzuj tylko zorganizuj sobie na piec minut porzadny klucz pneumatyczny i kompresor. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 9 |
Data: Marzec 01 2009 20:07:02 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Kuczu | No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem bywa lewy :) 10 |
Data: Marzec 01 2009 20:31:27 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem No wlasnie lewy jest. Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile. Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/ -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 11 |
Data: Marzec 01 2009 20:32:13 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Kuczu | Karambol pisze: No wlasnie lewy jest. Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Marzec 01 2009 21:12:19 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: de Fresz | On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu said: Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :) A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 13 |
Data: Marzec 01 2009 21:16:08 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | de Fresz pisze: On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu said: IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 14 |
Data: Marzec 01 2009 21:36:07 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Kuczu | K.M.C. pisze: uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D Dokladnie takim, z wejsciem na nasadki 3/4 cala odkrecalem ostatnio zebatke napedu pierwotnego w HD. Nakretka jest na czopie walu korbowego, dokrecana momentem 200Nm. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 15 |
Data: Marzec 01 2009 21:39:30 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: de Fresz | On 2009-03-01 21:16:08 +0100, "K.M.C." said: A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne. W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało przystępną ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 16 |
Data: Marzec 01 2009 22:20:14 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | de Fresz pisze:
wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu. Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie. -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 17 |
Data: Marzec 01 2009 23:21:09 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: de Fresz | On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." said: W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało przystępną ;-) Hmmm... http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udarowy+akumulatorowy druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to technika ;-) Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie. Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być optymalne. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 18 |
Data: Marzec 01 2009 23:54:55 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | de Fresz pisze: Hmmm... pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO
wbrew pozorom wcale nie tak tansze http://allegro.pl/28460_pneumatyczne.html?id=28460&view=gtext&order=pd&change_view=1 choc w przypadku mobilnosci, masz racje, tym nie mniej moj zaprzyjazniony serwis aut ciezarowych na wypady w teren wozi kompresor, agregat i pneumata. -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 19 |
Data: Marzec 02 2009 00:26:18 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Leszek Karlik | On Sun, 01 Mar 2009 23:54:55 +0100, K.M.C. wrote: pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą momentu bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go w wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te "momenty" to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że ma się tam silnik o taki momencie, i jak się usiłuje przyłożyć ten moment do czegoś elastycznego to już nie jest tak fajnie. :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik 20 |
Data: Marzec 02 2009 01:27:08 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | Leszek Karlik pisze:
ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko? to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że m>a się tam zdaje sobie sprawe, ze cos kosztem czegos, ale ta Makita z linka wazy cale 3.4 kg razem z aku, wiec skad ta masa. Pneumat ktorego uzywam - od ciezarowcow- ledwo podnosze jedna reka :-) tam jestem w stanie uwierzyc w mase elementu wirujacego. Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w kompresor byla nie potrzebna :-) pozdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 25 |
Data: Marzec 01 2009 21:13:11 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: K.M.C. | Kuczu pisze:
otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar, dlatego mozna nim spokojnie dokrecac kolo bez opuszczania auta :-) i odkrecac zresta tez :-D pzdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com 26 |
Data: Marzec 01 2009 21:32:35 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Kuczu | K.M.C. pisze: otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar dokladnie -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 27 |
Data: Marzec 02 2009 08:16:12 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: robertbig | On 1 Mar, 20:04, Kuczu wrote: Karambol pisze: Nie histeryzuj... KTM to taki "wynalazek" , który nie potrzebuje kluczy pneumatycznych. Bo ma blokade wału. Tam z przodu karteru jest taka subka z podkladka . Trzeba wykrecic , zdjac podkladke i dokrecic ponownie. Tak aby trafic w wyciecie na przeciwwadze. Latwo to zrobic , dokrecajac do pierwszego oporu te srube. A potem obracac walem az "zaskoczy" i dokrecic do konca. -- - Big 28 |
Data: Marzec 02 2009 17:46:27 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
29 |
Data: Marzec 02 2009 18:15:29 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: de Fresz | On 2009-03-02 17:46:27 +0100, "Karambol" said: Wiec nie wiem czy blkowanie walu jest dobrym rozwiazaniem - chyba nie Możliwe, że moment za duży jak na blokadę, która jest na śrubie M8 i nie wchodzi głęboko (na grubość podkładki). Zresztą na ile pamiętam z serwisówki, ta blokada służy do zdejmowania rozrządu. Tak się jeszcze zastanawiam - a nie możesz po prostu wrzucić na bieg, skoro silnik masz w ramie? W serwisówkach pierwszą rzeczą którą robią, jest wyjęcie silnika na stół, więc i szpecjalny przyrząd jest niezbędny. Czy coś w ten sposób można spierdzielić? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 30 |
Data: Marzec 02 2009 18:24:47 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
On 2009-03-02 17:46:27 +0100, "Karambol" said: Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem. Juz tego probowalem. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 31 |
Data: Marzec 03 2009 19:53:08 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: de Fresz | On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" said: Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle. Juz tego probowalem. Tak się głupio może spytam - na piątce też? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 32 |
Data: Marzec 03 2009 20:41:17 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Jasio |
On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" said: "Z wykręconymi świecami jeszcze nikt nie kłamał." Że tak sobie sparafrazuję. Juz tego probowalem. Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. 33 |
Data: Marzec 03 2009 21:47:40 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
35 |
Data: Marzec 04 2009 16:54:31 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
. Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest ten specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry. A gwint to jest lewy Panie... :) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 36 |
Data: Marzec 04 2009 23:30:11 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Rafał Tomaszewski |
Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jesta dlaczego nie chcesz skorzystać z blokady która jest czyli z tej śruby z podkładką, ona na prawdę dobrze trzyma i ja z niej korzystałem i nie było problemów. pozdrawiam rafał 450exc 37 |
Data: Marzec 05 2009 16:29:55 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
Korzystales z niej podczas sciagania kola magnesowego? Nie chce czegos spieprzyc - a tak jak mowilem - w servisowece, w przepise nie sciaganie pradnicy nie pisza zeby uzwyac blokady walu. Niedlugo wpadna koledzy bedziemy radzic:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 38 |
Data: Marzec 05 2009 17:04:03 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Rafał Tomaszewski |
Korzystales z niej podczas sciagania kola magnesowego? No przecież trąbie już od dwóch postów że właśnie z tą blokadą ściągałem magneto tylko ja źle oceniłem gwint i go lekko zerwałem na szczęście puścił gwint na ściągaczu a blokada trzymała super. Dwa że ta blokada nie jest taka znowu delikatna, tam śruba wchodzi w gniazdo idealnie się dopasowywując na stożku tak że nie ma luzu więc jak nie ma luzu to ciężko to obrobić. pozdrawiam rafał 450exc 39 |
Data: Marzec 05 2009 17:08:21 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
No to tak zrobimy. Zablokuje wal i bedziemy odkrecac. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 40 |
Data: Marzec 03 2009 21:44:53 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol | > I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle. Juz tego probowalem. W kazdy mozliwy sposob. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 41 |
Data: Marzec 03 2009 18:21:21 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Rafał Tomaszewski |
Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego. to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu pozdrawiam rafał 450exc 42 |
Data: Marzec 03 2009 21:48:44 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Karambol |
to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl 43 |
Data: Marzec 03 2009 22:43:28 | Temat: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | Autor: Rafał Tomaszewski |
Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:) no wiesz jak to jest niby się sprawdza w którą kręcic a pifko kręci beret w drugą i gwinty lecą:) ale jak to mówią swoje to krece ile chce:) pozdrawiam Rafał 450exc |