Grupy dyskusyjne   »   DAKAR - popłuczyny po idei ...

DAKAR - popuczyny po idei ...



1 Data: Styczen 08 2010 11:43:13
Temat: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tomy M. 

DAKAR TO GÓWNO

Zawsze byem wielkim fanem rajdu DAKAR, zarwno
w kategoriach samochodowych jak i szczeglnie motocyklowych.
Wzruszaem się gdy Schleserrowi poną samochd na pustyni,
widziaem jego zy. Cieszyem się jak Hoowczyc z roku
na rok niecierpiaem .Trzymaem kciuki za Dąbrowskiego,
a szczeglnie za Jacka Czachora z ktrym miaem
przyjemno nie raz "polatać" u Bembenikw w Nowym
Kościele.

Po dzisiejszym dniu zrezygnowaem z oglądania tego gwna.
http://www.scigacz.pl/Luca,Manca,w,stanie,krytycznym,po,wypadku,w,Dakarze,11687.html

 Tak, ten rajd to wielkie marketingowe GÓWNO...
Nawet polscy komentatorzy EUROSPORT boją się powiedzieć
co myślą o tym wypadku, nie mwią o faktycznej przyczynie
bo nie chcą mieć problemw. Rzucili tylko aluzje ktrą
normalni zrozumieli, a reszta nie musi (?).

Dlaczego Luca Manca mia wypadek, po ktrym ledwo yje...?
 Prbowa nadrobić stratę ... KILKU GODZIN!  To niemoliwe, bo
rnice między zawodnikami sięgają kilkunastu minut, a nie godzin.
Luca probowa NIEMOŻLIWEGO, musia prbować bo wczoraj "wspaniaomyślnie"
MUSIAŁ ODKRĘCIĆ I ODDAĆ SWOJE KOŁO Markowi Comie... dlaczego piszę
"wspaniaomyślnie" w cudzysowie? Dlatego e TAK KAZAŁ MU JEGO SPONSOR
CZYLI FIRMA KTM ... jak to dziaa?  W ekipie takiej jak KTM jedzie
5-7 zawodnikw ... ale wszyscy mają za zadanie umoliwić wygraną
przede wszystkim jednemu, tak aby KTM by pierwszy.
Coma wiedzia e swojadurną jazdą rozpiedoli oponę w mak na odcinku
specjalnym ... i co? i mia to w dupie bo wiedzia e Manca
odda mu koo ... bo MUSI. Czy to uczciwe e Coma jedzie z zapasowymi
koami? Inni zawodnicy dojedząją na feldze do mety ze stratą
kilku godzin ... Ale Coma nie musi, bo ma zapasowych frajerw.
Wierzycie e Coma jest najlepszy ... NIE JEST i NIGDY NIE BYŁ.
Ktoś zdecydowa e on ma wygrywać i tyle.

 To oszustwo, bo ten rajd nie jest rajdem druynowym tylko wyścigiem
zawodnikw-kierowcw. Jesteśmy nabijani w butelkę, sponsorzy
ustawiają wyniki jak chcą.
 Organizatorzy tego rajdu mają to gdzieś, oni się nawet cieszą e
Manca mia wypadek! To fajnie! Coś się dzieje i moe rne TV
pokaą to w lokalnych krajowych wiadomościach. Ehhh gdyby jeszcze
dobre video udao się z tego nakręcić ... to dlatego rajd obsuguje
20 helikopterw ... moe uda się nakręcić jak ktoś sie zabija!
Wtedy pokaą to wszystkei stacje TV.......

Prawdziwy DAKAR nadal jedzie .... poszukajcie sobie, sprawdcie
gdzie teraz są prawdziwi kierowcy ...tacy jak Schlesser ktry
sam zbudowa swj samochd i nie raz pokazywa e jest lepszy
ni super pojazdy najlepszych producentw samochodw... Schleser
nigdy nie da się kupić. Oni wszyscy, prawidziw Dakarowcy jadą
teraz w tym rajdzie ... w Afryce ... do Dakaru.
W AFRICA RACE. Niestety nie mona tego ogladać w TV ... a bynajmniej
ja nie wiem czy są gzdieś z tego relacje telewizyjne :-(

Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsplnego ze sportem.


--

Tomy M. www.ansibl.com



2 Data: Styczen 08 2010 12:13:47
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tytus 

Siemka
*** "Tomy M." DAKAR TO GÓWNO
 Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych

wielkich firm, to nie ma nic wsplnego ze sportem.

Lepiej pozno niz wcale - witamy we wspolczesnym swiecie.

--
         Tytus
ta motorynka

3 Data: Styczen 08 2010 12:32:05
Temat: Re: DAKAR - pop�uczyny po idei ...
Autor: wojkop 

DAKAR TO G�WNO
 
 Dakar to shit ... to prywatne wy�cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsplnego ze sportem.


Celnie to ujales Tomy. Mnie tez orgarnia zniechecenie i juz tak nie chlone
relacji z tego rajdu bo staje sie on coraz bardziej "marka". TV i komercja
zabija idee olimpijskie w Igrzyskach, smak walki i szacunek do rywala w
"Dakarze"... Ludzie to widz i powoli ogladalnosc spada. Pewnie coraz liczniej
beda interesowac sie "Afica Race". Pociagnie to pewnie za soba zainteresowanie
prasy, telewizji, wielkich koncernw motoryzacyjnych i za kilka(nascie) lat
zrobia to samo z "Afica Race" co z "Dakaru".

wojkop
rockers.webd.pl

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Styczen 08 2010 13:05:31
Temat: Re: DAKAR - pop�uczyny po idei ...
Autor: Tomy M. 

Uytkownik "wojkop"  napisa w wiadomoci

Celnie to ujales Tomy. Mnie tez orgarnia zniechecenie i juz tak nie chlone
relacji z tego rajdu bo staje sie on coraz bardziej "marka". TV i komercja
zabija idee olimpijskie w Igrzyskach, smak walki i szacunek do rywala w
"Dakarze"... Ludzie to widz i powoli ogladalnosc spada. Pewnie coraz liczniej
beda interesowac sie "Afica Race". Pociagnie to pewnie za soba zainteresowanie
prasy, telewizji, wielkich koncernw motoryzacyjnych i za kilka(nascie) lat
zrobia to samo z "Afica Race" co z "Dakaru".

Ty uje to jeszcze celniej, trudno si z tym nie zgodzi :-/


--

Tomy M. www.ansibl.com

5 Data: Styczen 08 2010 14:02:38
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: mleko 

On 2010


Dakar to shit ... to prywatne wy�cigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wspĂlnego ze sportem.

Jest regulamin? Jest. Wg regulaminu wylaniany jest zwyciezca.
Strategie poszczegolnych zespolow to ich wewnetrzna sprawa.
Nikt nie zmusza kierowcow do udzialu, jak i ogladaczy do ogladania.

6 Data: Styczen 08 2010 21:30:11
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Szymon Machel 


Uytkownik "mleko"  napisa w wiadomości

I Tomy ma rację I Ty Mleko masz rację i nawet ja mam rację.
Wszechwadna komercja zere wszystko aby zarobić.
Ciekawe co będzie ara jak wszystko zere -  chyba samą siebie.
Ale na tym te zarobi. Bo to jest jej cel.
Myślę jednak, e czę ludzi będzie odporna (takie marzenie)
i będzie jeszcze mona z kimś porozmawiać, ot tak, bez interesu.

Szymon

7 Data: Styczen 10 2010 00:05:44
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: masti 

Dnia pięknego Fri, 08 Jan 2010 11:43:13 +0100, osobnik zwany Tomy M.
wystuka:


Dakar to shit ... to prywatne wyścigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsplnego ze sportem.

tak w roli komentarza:
http://www.sport.pl/sport/1,78202,7436592,.html
Zajmujący drugie miejsce w Rajdzie Dakar hiszpański motocyklista Marc
Coma (KTM) zosta ukarany dodaniem sześciu godzin za niezgodną z
regulaminem wymianę opon na trasie 7. etapu. Hiszpan, ktry nie przyznaje
się do przewinienia, spad na 24. miejsce w klasyfikacji generalnej.

a jednak mnie jest tak do końca tragicznie :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

8 Data: Styczen 10 2010 01:51:34
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tmek 

Tomy M. wrote:

W AFRICA RACE. Niestety nie mona tego oglada w TV ... a bynajmniej
ja nie wiem czy s gzdie z tego relacje telewizyjne :-(


Skroty sa wieczorami w polsatnews z tego co widzialem.

pozdro
Tmek

9 Data: Styczen 10 2010 01:51:34
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tmek 

Tomy M. wrote:

W AFRICA RACE. Niestety nie mona tego oglada w TV ... a bynajmniej
ja nie wiem czy s gzdie z tego relacje telewizyjne :-(


Skroty sa wieczorami w polsatnews z tego co widzialem.

pozdro
Tmek

10 Data: Styczen 08 2010 12:22:52
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: RadoslawF 

Dnia 2010-01-08 11:43, Uytkownik Tomy M. napisa:

Dakar to shit ... to prywatne wycigi KTM, VW, BMW i kilku innych
wielkich firm, to nie ma nic wsplnego ze sportem.

Zawsze jeli si dopuszcza grupy/druyny to stosuj one
najlepsz dla nich taktyk grupow.
Jeli jest grupa/druyna to ma swojego lidera
na ktrego "pracuje" caa reszta zespou.
A to czy lidera ustala trener czy sponsor to ju
chyba ich wewntrzna sprawa.


Pozdrawiam

11 Data: Styczen 10 2010 19:46:48
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Ozz 

Tomy M. pisze:

DAKAR TO GÓWNO

Zatrudnij sie w Fakcie i szukaj sensacji chocby i w platkach owsiancyh. Gownem jest piana na ustach i belkotanie w amoku, zamiast trzymania sie faktow.
Manca dal kolo Comie, a sam pozniej dostal kolo od Knuimana. Manca stracil na tamtym etapie niecala godzine, wiec same manewry z kolem kosztowaly go pewnie z pol godziny, a nie KILKA GODZIN O JA PIERDOLE NIEMOZLIWYCH DO NADROBIENIA :)
Biedny Knuiman, musial oddac kolo, przez bydlaka Mance miala taaaaka strate. Jednak jedzie dalej w rajdzie i dzisiaj zameldowal sie na mecie.
Casteu tez mial powazny wypadek, tez go przetransportowali do szpitala. Po prostu mial wypadek. Jechal szybko, ryzykowal, wpadl na kamien i tyle.
Wszyscy sie przewracaja, dachuja albo urywaja kola. Ciezarowki jada z tylu jako zabezpieczenie samochodow i motocykli.
Zawodnicy podpisujac umowy wiedza co robia, sa dorosli. Czasem maja pomoc liderom i to robia. Tak jak i w wielu innych sportach, gdzie na sukces lidera pracuje cala druzyna.

Proponuje przerzucic sie na kibicowanie zawodnikom brydza sportowego albo poogladac archiwalne mecze Karpow - Kasparow, tam bedzie sprawiedliwosc hehe


Ozz

12 Data: Styczen 12 2010 01:58:56
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tomy M. 

 Sprawiedliwości stao się zado, Coma się nie liczy w tym Dakarze.
Niech sprbuje za rok. KTM traci kibicw prowadząc cwaniackie
i mao sportowe zagrywki.
 Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie druynowe.
Druynowe to są Mistrzostwa Świata SIX DAYS.
 Szachami rwnie się interesuje, tak jak crossem, enduro
szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
nurkowaniem swobodnym, fizyką kwantową, matematyką, teorią chaosu
oraz filozofią i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
o ktrych nie będę Ci pisać bo jesteś za tępy aby to zrozumieć.
Dodam e zawodowo zajmuje się grafiką, malarstwem, reklamą oraz
szeroko pojętymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.

--

Tomy M. www.ansibl.com

13 Data: Styczen 12 2010 10:23:16
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Bartek Kacprzak 


Uytkownik "Tomy M."  napisa w wiadomoci

Sprawiedliwoci stao si zado, Coma si nie liczy w tym Dakarze.
Niech sprbuje za rok. KTM traci kibicw prowadzc cwaniackie
i mao sportowe zagrywki.
Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie druynowe.
Druynowe to s Mistrzostwa wiata SIX DAYS.
Szachami rwnie si interesuje, tak jak crossem, enduro
szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
nurkowaniem swobodnym, fizyk kwantow, matematyk, teori chaosu
oraz filozofi i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
o ktrych nie bd Ci pisa bo jeste za tpy aby to zrozumie.
Dodam e zawodowo zajmuje si grafik, malarstwem, reklam oraz
szeroko pojtymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.
A Nobla juz dostales??
Nie napinaj sie tak.


--
Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

14 Data: Styczen 13 2010 13:39:20
Temat: [OT] Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Magic 

Bartek Kacprzak pisze:

Uytkownik "Tomy M."  napisa w wiadomoci

Dodam e zawodowo zajmuje si grafik, malarstwem, reklam oraz
szeroko pojtymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.
A Nobla juz dostales??
Nie napinaj sie tak.
 

Chyba nie musi. To typowe objawy sraczki informacyjnej.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

15 Data: Styczen 12 2010 19:27:54
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Ozz 

Tomy M. pisze:

Sprawiedliwości stao się zado, Coma się nie liczy w tym Dakarze.
Niech sprbuje za rok. KTM traci kibicw prowadząc cwaniackie
i mao sportowe zagrywki.
Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie druynowe.

Jak KTM moze tracic kibicow, skoro Dakar to zawody indywidualne, a nie druzynowe?

Druynowe to są Mistrzostwa Świata SIX DAYS.
Szachami rwnie się interesuje, tak jak crossem, enduro
szybownictwem, windsurfingiem, freeride snowboard/ski,
nurkowaniem swobodnym, fizyką kwantową, matematyką, teorią chaosu
oraz filozofią i wieloma innymi ciekawymi dziedzinami sportu i nauki
o ktrych nie będę Ci pisać bo jesteś za tępy aby to zrozumieć.
Dodam e zawodowo zajmuje się grafiką, malarstwem, reklamą oraz
szeroko pojętymi elektronicznymi systemami informacyjnymi.


Za to mi kobieta daje, lubi tepych na ostro :)


Ozz

16 Data: Styczen 12 2010 10:47:44
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: gonzik 

On 12 Sty, 01:58, "Tomy M."  wrote:

Sprawiedliwoci stao si zado, Coma si nie liczy w tym Dakarze.
Niech sprbuje za rok. KTM traci kibicw prowadzc cwaniackie
i mao sportowe zagrywki.
Rajd DAKAR to zawody indywidualne a nie druynowe.

http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
fabryczny.

A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

Pozdrav,
Gonzik.

17 Data: Styczen 15 2010 20:09:38
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: Tomy M. 

Uytkownik "gonzik"  napisa w wiadomoci http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
fabryczny.

 Strachy na lachy, czytaj miedzy wierszami (na kocu tego artykuu)
KTM straszy e przeniesie si na Africa Race. Chce aby zmieniono
przepisy. A przepisy s teraz dobre ... po co maj si kierowcy
motocykli zabija? ... przecie chodzi tutaj o wycig, mona
si ciga skuterami, gdy wszyscy maj skutery jest to tak
samo emocjonujce jak wycigi 7-setek.

A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

 Mylenie, dedukcja, czytanie midzy wierszami i komentator
angielski na EUROSPORT ktry ugryz si w jzyk ...


--

Tomy M. www.ansibl.com

18 Data: Styczen 16 2010 01:36:00
Temat: Re: DAKAR - popuczyny po idei ...
Autor: robertbig 

On 15 Sty, 20:09, "Tomy M."  wrote:

Uytkownik "gonzik"  napisa w

http://ktm.com/Detail.223.20.html?&nodeID=106585&cHash=9d4b98175c

>Czy cos zmienilo? Bo z tego wynika ze KTM sie wycofal jako zespol
>fabryczny.

Strachy na lachy, czytaj miedzy wierszami (na kocu tego artykuu)
KTM straszy e przeniesie si na Africa Race. Chce aby zmieniono
przepisy. A przepisy s teraz dobre ... po co maj si kierowcy
motocykli zabija? ... przecie chodzi tutaj o wycig, mona
si ciga skuterami, gdy wszyscy maj skutery jest to tak
samo emocjonujce jak wycigi 7-setek.

>A apropo Luca Manci. Skad wiadomo ze ktos mu kazal oddac to kolo?

Mylenie, dedukcja, czytanie midzy wierszami i komentator
angielski na EUROSPORT ktry ugryz si w jzyk ...

--

Tomy M.www.ansibl.com

Twoje poglady na Dakar sa tak obiegowe/ludowe ,ze dugo by ci
tumaczy.
Niewiele zrozumiesz.
Tylko w jednym masz racje ,e Dakar to gwno . To nie sport.
Tak samo jak kady rajd enduro .Od maych po due.
Wszystkie one opieraja sie w sporej mierze  na oszustwie.

A jak by by znawca Dakaru. To na pewno zna by "sukcesy " Yamahy i
BMW.

Zwaszcza Yamaha "graa tak czysto" , e a jajca puchna :-/

Co ty tu pierdolisz o KTM ? To najgorszy bekot , najbardziej obiegowy
i durny. Pieprzenie leszczykw , KTM-fobw , a nie kogos
zorientowanego w temacie.

19 Data: Styczen 13 2010 14:14:08
Temat: Re: DAKAR - pop&#65533;uczyny po idei ...
Autor: wojkop 

DAKAR TO G&#65533;WNO

"Rafa Sonik: Argentyczycy nie jad czysto..." :
http://www.sport.pl/sport/1,78202,7447446,Rafal_Sonik__Argentynczycy_nie_jada_czysto.html



wojkop
rockers.webd.pl

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

DAKAR - popłuczyny po idei ...



Grupy dyskusyjne