Brakuje Ci jeszcze tylko kilku zestawów magnetyzerów.
Zgadłeś, właśnie wczoraj założyłem cały zestaw, na przewód powietrzny i na
przewód paliwowy :-)
Nie należy łączyć ze sobą tego typu środków ( na niektórych ceramizerach
do silników jest wręcz zakaz stosowania różnych w tym samym czasie, lub
nakaz wypłukania silnika specjalnymi środkami przy przejściu na inny
ceramizer). Nie przeginaj z tymi środkami. Za duża i za czeste czyszczenie
układu zasilania też moze być szkodliwe.
Będę wdzięczny za merytoryczne uzasadnienia. Dlaczego nie można
jednocześnie, stosować różnych preparatów o uzupełniających się
właściwościach? Dlaczego nie należy często dokonywać czyszczenia układu
zasilania, jak rozumieć określenie "często"? Z tego co wyczytałem, jedne
dodatki do paliwa wskazane jest dodawać stale, inne okresowo, np. co 10 tys.
km. Interesuje mnie, jakie preparaty można używać jednocześnie z
DIESELSKYDD'em, jakie nie należy i dlaczego? Może znawcy tematu wypowiedzą
się szerzej, na forum Internetu, w sprawie różnych dodatków do paliwa i
olejów silnikowych?
Z poważaniem
MJ