Witam serdecznie.
Lepiej późno niż wcale... ;-)
Tam jest ciekawa technologia - aluminiowa rama, klejona -
jak jak to teraz wyglada - nie narzekaja uzytkownicy
ze sie rozpada, ze po byle stluczce auto na zlom,
bo juz nikt nie potrawi tego naprawic ?
Nic sie nie rozpada, ale z naprawą różnie może być. Właściwie to niemal
nienaprawialne. W większości przypadków trzeba zmieniać całą ramę jeśli ulegnie
odkształceniu. Czasami wystarczy wjechać przodem w większa dziurę. Jeśli urwie
się lub nawet pęknie mocowanie przedniego wahacza czy amortyzatora to nowa rama
potrzebna. Z tyłu jest lepiej, bo jest rama pomocnicza stalowa i można ją
wymieniać. No i ma mocniejsze mocowania wahaczy ;-)
Nie wszystkie jednak uszkodzenia kończą się zniszczeniem ramy. Z przodu jest
konstrukcja absorbująca energię zderzenia wykonana z kompozytu węglowego,
zupełnie jak w F1. Również wymienna. Jeśli kogoś interesują szczegóły to mogę
udostępnić nawet do obejrzenia na żywo. W necie zapraszam na forum:
http://www.speedyelise.fora.pl/
Pozdrawiam.
Sebastian
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl