Silnik 1.4 TDCI. Odpala, pracuje równo na jałowym, ale jak na piątce w
granicach 2 - 2.5 tys obr - to obroty zaczynają falować nieznacznie - widać
to nawet na wskazówce obrotomierza. Jak przyspieszam gwałtowniej to nie ma
tego objawu. Wiem ze to przedział załączania turbiny - czy to objaw końca
turbiny czy normalne zjawisko?
2 |
Data: Kwiecien 09 2010 16:38:07 |
Temat: Re: Dziwny objaw - turbina |
Autor: krzysiek82 |
Piotrek pisze:
Silnik 1.4 TDCI. Odpala, pracuje równo na jałowym, ale jak na piątce w granicach 2 - 2.5 tys obr - to obroty zaczynają falować nieznacznie - widać to nawet na wskazówce obrotomierza. Jak przyspieszam gwałtowniej to nie ma tego objawu. Wiem ze to przedział załączania turbiny - czy to objaw końca turbiny czy normalne zjawisko?
a przepływka sprawna?
--
krzysiek82
3 |
Data: Kwiecien 09 2010 23:25:58 | Temat: Re: Dziwny objaw - turbina | Autor: nexus6 |
W dniu 2010-04-09 13:22, Piotrek pisze:
Silnik 1.4 TDCI. Odpala, pracuje równo na jaÂłowym, ale jak na piÂątce w
granicach 2 - 2.5 tys obr - to obroty zaczynajÂą falowaĂŚ nieznacznie - widaĂŚ
to nawet na wskazówce obrotomierza. Jak przyspieszam gwaÂłtowniej to nie ma
tego objawu. Wiem ze to przedzia³ za³¹czania turbiny - czy to objaw koùca
turbiny czy normalne zjawisko?
U mnie w 2.0 hdi był to zawór sterujÄ
cy ERG. Identyczne objawy.
Nexus
4 |
Data: Kwiecien 10 2010 18:52:01 | Temat: Re: Dziwny objaw - turbina | Autor: cranky |
Dnia Fri, 9 Apr 2010 13:22:35 +0200, Piotrek napisał(a):
Silnik 1.4 TDCI. Odpala, pracuje równo na jałowym, ale jak na piątce w
granicach 2 - 2.5 tys obr - to obroty zaczynają falować nieznacznie - widać
to nawet na wskazówce obrotomierza. Jak przyspieszam gwałtowniej to nie ma
tego objawu. Wiem ze to przedział załączania turbiny - czy to objaw końca
turbiny czy normalne zjawisko?
Sprawdż wężyk do podciśnienia.
| | |