Mon, 12 Sep 2011 06:08:23 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….
To w zasadzie jedno co dobrze napisałeĹ› w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeĹ› standardowo wywalone podkładki pod wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głoĹ›nej pracy. JeĹ›li miałeĹ›
turbodziurÄ™, to znaczy że miałeĹ› syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjÄ…tkowo mała. Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeĹ› żużla do
którego nikt nigdy rÄ™ki nie przyłożył.
--
Pozdor Myjk
5 |
Data: Wrzesien 12 2011 08:21:27 |
Temat: Re: Mazda Premacy 2003 |
Autor: mihal |
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….
To w zasadzie jedno co dobrze napisałeĹ› w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeĹ› standardowo wywalone podkładki pod wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głoĹ›nej pracy.
Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami były ok. Wg. porad z mazdaspeed.
JeĹ›li miałeĹ›
turbodziurÄ™, to znaczy że miałeĹ› syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjÄ…tkowo mała.
No tutaj to cie poniosło. Dolot , IC, filtry wyczyszczone. Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA. ZresztÄ… poczytaj na mazdaspeed.
Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeĹ› żużla do
którego nikt nigdy rÄ™ki nie przyłożył.
ten silnik jest poprostu słabo udany. PogódĽ siÄ™ z tym.
pozdr.
mihal
6 |
Data: Wrzesien 12 2011 11:36:39 | Temat: Re: Mazda Premacy 2003 | Autor: Myjk |
Mon, 12 Sep 2011 08:21:27 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….
To w zasadzie jedno co dobrze napisałeĹ› w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeĹ› standardowo wywalone podkładki pod
wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głoĹ›nej pracy.
Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami
były ok. Wg. porad z mazdaspeed.
Tak Ci powiedział mechanik z Twojej okolicy?
JeĹ›li miałeĹ›
turbodziurÄ™, to znaczy że miałeĹ› syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjÄ…tkowo mała.
No tutaj to cie poniosło. Dolot , IC, filtry wyczyszczone.
Wyczyszczone nie znaczy czyste.
Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA.
Nie wiem gdzie to wyczytałeĹ›, ale chÄ™tnie poczytam co przytoczysz.
ZresztÄ… poczytaj na mazdaspeed.
Przeczytałem. Mało tego, redagowałem tamtejszy poradnik Diesla jako
moderator CiTD/DiTD -- wiÄ™c Ĺ›miem twierdzić, że przeczytałem wiÄ™cej i
doładniej niż Ty... Zatem ponownie: zadbany DiTD praktycznie nie ma
turbodziury! Powtarzam, jakbyĹ› nie przyswoił: zadbany DiTD praktycznie nie
ma turbodziury. Dziękuję za uwagę.
Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeĹ› żużla do
którego nikt nigdy rÄ™ki nie przyłożył.
ten silnik jest poprostu słabo udany.
OczywiĹ›cie!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
bo jak przychodzi co do czego, to siÄ™ okazuje, że przejechał takÄ… iloć km
że siÄ™ właĹ›cicielowi nie Ĺ›niło, ew. był skrajnie Ľle eksploatowany, bo
były, jak i teraĽniejszy użytkownik to ignorant.
PogódĽ siÄ™ z tym.
Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
którzy kupujÄ… zajechanego trupa i marudzÄ…, nigdy siÄ™ nie pogodzÄ™.
Niezależnie od marki samochodu.
KoĹ„czÄ…c -- po prostu jeĽdziłeĹ› żużlem. PogódĽ siÄ™ z tym. :P
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
7 |
Data: Wrzesien 12 2011 12:54:07 | Temat: Re: Mazda Premacy 2003 | Autor: mihal |
OczywiĹ›cie!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
bo jak przychodzi co do czego, to siÄ™ okazuje, że przejechał takÄ… iloć km
że siÄ™ właĹ›cicielowi nie Ĺ›niło, ew. był skrajnie Ľle eksploatowany, bo
były, jak i teraĽniejszy użytkownik to ignorant.
PogódĽ siÄ™ z tym.
Eee, tam kiepski argument , możesz tylko domniewywac ile przebiegu miał mój złom.
NajwyraĽniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo podatna na zawalanie sie syfem i nagarem.
Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
którzy kupujÄ… zajechanego trupa i marudzÄ…, nigdy siÄ™ nie pogodzÄ™.
Niezależnie od marki samochodu.
KoĹ„czÄ…c -- po prostu jeĽdziłeĹ› żużlem. PogódĽ siÄ™ z tym. :P
Już siÄ™ dawno pogodziłem. Na całe szczeĹ›cie ten "żużel" to juz nie mój problem. I chocbym miał okazjÄ™ kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury (w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego imho silnika.
pozdr.
mihal
8 |
Data: Wrzesien 12 2011 13:16:58 | Temat: Re: Mazda Premacy 2003 | Autor: Myjk |
Mon, 12 Sep 2011 12:54:07 +0200, mihal
że siÄ™ właĹ›cicielowi nie Ĺ›niło, ew. był skrajnie Ľle eksploatowany, bo
były, jak i teraĽniejszy użytkownik to ignorant.
PogódĽ siÄ™ z tym.
Eee, tam kiepski argument , możesz tylko domniewywac
ile przebiegu miał mój złom.
Zawsze możesz napisać ile miał, który rocznik, którym byłeĹ› właĹ›cicielem.
NajwyraĽniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo
podatna na zawalanie sie syfem i nagarem.
Na przebieg i ignorancjÄ™ użytkowników nikt jeszcze lekarstwa nie znalazł.
I chocbym miał okazjÄ™ kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury
(w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego
imho silnika.
Super, ale miałeĹ› zapodać, gdzie na mazdaspeed tak siÄ™ rozpisujÄ… na temat
turbodziury w DiTD. Co jest, za mało wyników wyszło?
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
9 |
Data: Wrzesien 12 2011 21:31:57 | Temat: Re: Mazda Premacy 2003 | Autor: Marek P. |
miałem mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 :
niskie spalanie , trwała turbosprezarka. Pozatym to ja bym nie kupił
2 raz auta z tym czym¶.
Turbodziura kosmiczna (czasami az wrecz niebezpieczna) . Glosny jak
stary traktor. Zapychaja sie kanały dolotowe jak ktos mało gazu
wciska co po dluzszym czasie moze doprowadzic do tragedii.
Uuu. Mocne słowa. Może miała z 600 tys?
Dobrze, że czytam to w domu nie w samochodzie bo jeszcze moja się zbuntuje
(licznikowe 250 tys a naprawde to podejrzewam, że z 400).
Przejechałem ni± 150 tys i potwierdzam tylko, że gło¶na. Turbodziura nie
większa niże w fordzie 1,8 TDCI. A dolot czy¶ciutki. (sprawdzałem
profilaktycznie po pogróżkach z http://www.mazdaspeed.pl/forum/
| | | | |