Użytkownik "vildur" napisał w wiadomości
Jeszcze raz spróbuje Was spytać o zdanie. Jak pisałem klika postów nizej
po wymianie filtra paliwa mam problem z zapaleniem samochodu. Trzeba dość
długo pokrecic zeby zapalil. Potem w jezdzie jest wszystko ok. Problem
jest tylko jak zapalam po dluzszej przerwie.
Dzis bylem u mechanika i kombinowalismy troche. Podlaczylismy przewod z
baku bezp. do pompy wtryskowej i nic nie pomoglo. Jak zatkalem przewod
powrotny i pompowalem grucha to bylo szczelnie i gruche nabilem do
twardego i koniec. ale jak zalozylismy z powrotem przewod powrotny to
mozna ganiac paliwo w kolko. Jak sie pompuje grucha to slychac na pompie
takie syczenie.
Czy u was tez mozna pompowac grucha caly czas czy nabija sie do twardosci
i koniec?
Pozdrawiam
Vildur
Megane 1.9 dTi kombi 2001r
Niewiele pomoge bo omijam gazowe i ropne
ale jak znam budowe silnika spalinowego z osprzetem to kazda pompa paliwa
nawet taka z wtryskiem posiada
zawor zwrotny zapewniajacy poziom paliwa zapewniajacy latwe uruchomienia
silnika a z tego co opisujesz paliwo przelewa sie przez przewod powrotny
,Dopiero kilkakrotne pokrecenie rozrusznikiem podwyzsza poziom paliwa na
poziom umozliwiajacy uruchomienie. - o zalaniu raczej nie moze byc mowy
Sprawdz czy w przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy utrzymuje sie
paliwo po wylaczeniu silnika tj, jakbys nabral wody do rurki i jeden jej
konic zatkal palcem to z drugiego konca woda nie bedzie sie wylewac
ps.co to za mechanik ???
--
Pozdrowienia
matusm
3 |
Data: Kwiecien 14 2007 22:22:58 |
Temat: Re: Megane problem z rozruchem!! |
Autor: vildur |
Użytkownik "matusm" napisał w wiadomości
Użytkownik "vildur" napisał w wiadomości
Jeszcze raz spróbuje Was spytać o zdanie. Jak pisałem klika postów nizej
po wymianie filtra paliwa mam problem z zapaleniem samochodu. Trzeba dość
długo pokrecic zeby zapalil. Potem w jezdzie jest wszystko ok. Problem
jest tylko jak zapalam po dluzszej przerwie.
Dzis bylem u mechanika i kombinowalismy troche. Podlaczylismy przewod z
baku bezp. do pompy wtryskowej i nic nie pomoglo. Jak zatkalem przewod
powrotny i pompowalem grucha to bylo szczelnie i gruche nabilem do
twardego i koniec. ale jak zalozylismy z powrotem przewod powrotny to
mozna ganiac paliwo w kolko. Jak sie pompuje grucha to slychac na pompie
takie syczenie.
Czy u was tez mozna pompowac grucha caly czas czy nabija sie do twardosci
i koniec?
Pozdrawiam
Vildur
Megane 1.9 dTi kombi 2001r
Niewiele pomoge bo omijam gazowe i ropne
ale jak znam budowe silnika spalinowego z osprzetem to kazda pompa paliwa
nawet taka z wtryskiem posiada
zawor zwrotny zapewniajacy poziom paliwa zapewniajacy latwe uruchomienia
silnika a z tego co opisujesz paliwo przelewa sie przez przewod powrotny
,Dopiero kilkakrotne pokrecenie rozrusznikiem podwyzsza poziom paliwa na
poziom umozliwiajacy uruchomienie. - o zalaniu raczej nie moze byc mowy
Sprawdz czy w przewodzie doprowadzajacym paliwo do pompy utrzymuje sie
paliwo po wylaczeniu silnika tj, jakbys nabral wody do rurki i jeden jej
konic zatkal palcem to z drugiego konca woda nie bedzie sie wylewac
ps.co to za mechanik ???
--
Pozdrowienia
matusm
No właśnie paliwo jest w tej rurce i zaproponowali mi ze zawioza samochod do
zakladu ktory naprawia pompy.
Dziwi mnie tylko dlaczego jak jest dobrze rozgrzany to moze postac nawet ok.
20min. i zapali normalnie. A jak jest zimny i przejade sie krotki kawalek to
pali zle.Przeciez jak juz pociagnie paliwo to nie powinno byc roznicy czy
jest zimny czy rozgrzany.
A co do tych mechaników to wole sie nie rozpisywac - porazka kompletna.
Robia trzy razy sciezke zdrowia a i tak nie wiedza co stuka.
Pzdr
Vildur
4 |
Data: Kwiecien 14 2007 22:40:36 | Temat: Re: Megane problem z rozruchem!! | Autor: matusm |
No właśnie paliwo jest w tej rurce i zaproponowali mi ze zawioza samochod
do zakladu ktory naprawia pompy.
Dziwi mnie tylko dlaczego jak jest dobrze rozgrzany to moze postac nawet
ok. 20min. i zapali normalnie. A jak jest zimny i przejade sie krotki
kawalek to pali zle.Przeciez jak juz pociagnie paliwo to nie powinno byc
roznicy czy jest zimny czy rozgrzany.
A co do tych mechaników to wole sie nie rozpisywac - porazka kompletna.
Robia trzy razy sciezke zdrowia a i tak nie wiedza co stuka.
Pzdr
Vildur
Dalej obstawiam zawor zwrotny w pompie paliwa
On moze byc tylko nieszczelny,jakis paproch w zaworze ,dlatego paliwo
powraca do zbiornika wolniej
az te 20 min ale nie powinien nic przepuszczac z porotem
Sprobuj moze samemu jakos ja wyjac i przeczyscic
Powodzenia
Scenic 1,6/16V/03
--
Pozdrowienia
matusm
5 |
Data: Kwiecien 16 2007 23:45:23 | Temat: Re: Megane problem z rozruchem!! | Autor: usb |
Znajomy w golfie TDI miał to samo tyle że dopadło go zimą. Kombinował na
różne sposoby, w końcu pojechał na kompa i okazało się, że tam należało
właściwie ustawić nazwijmy to "zapłon". Po tej operacji jak ręką odjął.
Pozdrawiam
Wojtek
Lag
6 |
Data: Kwiecien 17 2007 14:38:08 | Temat: Re: Megane problem z rozruchem!! | Autor: vildur |
Użytkownik "usb" napisał w wiadomości
Znajomy w golfie TDI miał to samo tyle że dopadło go zimą. Kombinował na
różne sposoby, w końcu pojechał na kompa i okazało się, że tam należało
właściwie ustawić nazwijmy to "zapłon". Po tej operacji jak ręką odjął.
Pozdrawiam
Wojtek
Lag
No niestety u mnie komp nic nie pokazał. Chyba bede musial ta pompe
wtryskowa sprawdzic dokladnie.
| | | |