Meilenwerk
1 | Data: Maj 05 2007 01:17:28 |
Temat: Meilenwerk | |
Autor: Przemek V | Polecam każdemu wybierającemu się do Berlina. Strasznie fajna kombinacja handlarzy, warsztatów, siedzib klubów samochodowych, firm restaurujących stare samochody, dilera Ferrari i Maserati oraz sklepików z różnymi gadżetami motoryzacyjnymi. Na miejscu jest kawiarnia, restauracja oraz obok przez płot plac zabaw dla dzieci. Wszystko to mieści się w dawnych halach naprawczych / postojowych S-Bahn. Wejście i parking darmowe. Można robić zdjęcia do bólu :-). 3 Ferrari Enzo w jednym miejscu... nieczęsta rzecz. 2 |
Data: Maj 05 2007 01:24:30 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Staszek Sosenko |
Polecam każdemu wybierającemu się do Berlina. <ciach!> Tutaj moje zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/przemv/Meilenwerk/photo#5060699277248814242 Skąd w Berlinie Maserati na polskich numerach? :P -- Pozdrawiam - Staszek Sosenko | staszek <at> sosenko <dot> pl PMS: Audi 80 1.8S -> http://tiny.pl/cjlp | PRRC: Herbert + AT1200 Różne różności -> http://picasaweb.google.pl/Ssnk87 | GG: 3134157 Do sprzedania: Opel Zafira 2.2 16V aut. LPG -> http://tiny.pl/cjb1 3 |
Data: Maj 05 2007 01:36:27 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
W serwisie i to nie jedna a dwie. W tym serwisie większość polskich Ferrari jest serwisowanych. Na tyle duży ruch, że szef serwisu nie rozumie czemu nie ma serwisu w Polsce. Zresztą w ten "weekend majowy" połowa fajnych aut w Berlinie była na polskich numerach ;-). 4 |
Data: Maj 05 2007 09:01:37 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Waldek Godel | Dnia Sat, 5 May 2007 01:36:27 +0200, Przemek V napisał(a): W serwisie i to nie jedna a dwie. W tym serwisie większość polskich Ferrari A ja rozumiem - znam paru właścicieli co lepszych aut (no, nie aż takich..), co wolą pojechać na przegląd do Berlina, bo czasem potrafi wyjść taniej, nawet licząc paliwo. O jakości pracy nawet szkoda mówić. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 5 |
Data: Maj 05 2007 10:41:00 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
Dnia Sat, 5 May 2007 01:36:27 +0200, Przemek V napisał(a): W Scuderia Berlin roboczogodzina mechanika (z MWSt) to 125 Euro. Za taką stawkę to myślę, że kadra profesorska z MELu mogłaby olej w aucie zmienić :-). Te Maserati są z Zielonej Góry i Zgorzelca - mają blisko. Ale z Wawy to już cała wycieczka i raczej nie do zrobienia w 1 dzień. 6 |
Data: Maj 05 2007 10:14:08 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Waldek Godel | Dnia Sat, 5 May 2007 10:41:00 +0200, Przemek V napisał(a): W Scuderia Berlin roboczogodzina mechanika (z MWSt) to 125 Euro. Za taką ale ze sląska owszem, i to górnego. Znając ceny np. w ASO Saaba można mieć wycieczkę za darmo albo chociaż pół ceny. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 7 |
Data: Maj 05 2007 14:15:55 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: J.F. | On Sat, 5 May 2007 10:41:00 +0200, Przemek V wrote: W Scuderia Berlin roboczogodzina mechanika (z MWSt) to 125 Euro. Za taką A potrafia ? :-) To ile kosztuje przeglad Ferrari ? Te Maserati są z Zielonej Góry i Zgorzelca - mają blisko. Ale z Wawy to już Hm, ponoc jakas autostrada tam pod drodze jest ? :-) J. 8 |
Data: Maj 05 2007 15:15:04 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
On Sat, 5 May 2007 10:41:00 +0200, Przemek V wrote: 60.000 km to 10 roboczogodzin. Ale jak się odejmie rzeczy, które można robić samemu jak olej, filtry, płyny, klocki, tarcze to pewnie z 5 godzin zostanie. Paski robione były rok temu. Tak naprawdę regulacja zaworów plus przegląd zawieszenia, osłon etc. jest tym na czym mnie by zależało. W sumie to dużo bardziej niż Scuderia Berlin przypadł mnie do gustu serwis Gruppo Ehrl w Poczdamie i jak będę musiał coś robić to raczej do nich się wybiorę. Te Maserati są z Zielonej Góry i Zgorzelca - mają blisko. Ale z Wawy to już Trochę jest a trochę nie ma ;-) Ale tam gdzie jest to jest naprawdę zarąbista. 9 |
Data: Maj 05 2007 19:26:24 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: J.F. | On Sat, 5 May 2007 15:15:04 +0200, Przemek V wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Czyli 1250 euro plus zapewne co drugie tyle za czesci ? No tak, nie jest to malo, nawet na zachodnia kieszen .. hm, a moze sie myle - ile kosztuje taki przeglad w popularnym aucie, powiedzmy golfie czy passacie ? Ale jak się odejmie rzeczy, które można robić Ale te 10h to z wymiana paskow ? Jest jakas ksiazka "Ferrari - sam naprawiam" ? :-) J. 10 |
Data: Maj 05 2007 18:35:01 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Waldek Godel | Dnia Sat, 05 May 2007 19:26:24 +0200, J.F. napisał(a): Ale te 10h to z wymiana paskow ? W silniku V12 to ich trochę może być :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 11 |
Data: Maj 05 2007 14:26:35 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Jaro |
Te Maserati są z Zielonej Góry i Zgorzelca - mają blisko. Ale z Wawy to już cała wycieczka i raczej nie do zrobienia w 1 dzień. Czepiając się troszkę to z ZG i z Żagania ;) Zgorzelec ma DZG. pzdr. Jaro 12 |
Data: Maj 05 2007 15:15:43 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
Mea culpa. W każdym razie Fxx = blisko do Berlina ;-) 13 |
Data: Maj 06 2007 10:25:43 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: jerzu | On Sat, 5 May 2007 01:24:30 +0200, "Staszek Sosenko" Skąd w Berlinie Maserati na polskich numerach? :P http://picasaweb.google.pl/przemv/Meilenwerk/photo#5060699290133716178 - to jest nawet do sprzedania http://moto.allegro.pl/item190840745_maserati_quattroporte.html ;-) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 14 |
Data: Maj 05 2007 19:59:17 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: jerzu | On Sat, 5 May 2007 01:17:28 +0200, "Przemek V" Tutaj moje zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/przemv/Meilenwerk/photo#5060715520815129730 - miałeś chyba trochę mycia ;-) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 15 |
Data: Maj 05 2007 20:06:46 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
On Sat, 5 May 2007 01:17:28 +0200, "Przemek V"5 minut Karcherem. Ważne żeby zwłoki były jeszcze świeże wtedy ładnie schodzą 16 |
Data: Maj 05 2007 23:11:55 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: jerzu | On Sat, 5 May 2007 20:06:46 +0200, "Przemek V" 5 minut Karcherem. Ważne żeby zwłoki były jeszcze świeże wtedy ładnie To wiem. Niestety nie zawsze jest czas i potem jest probem. P.S. http://picasaweb.google.pl/przemv/Automaniak - kiedy emisja? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 17 |
Data: Maj 06 2007 06:49:03 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
On Sat, 5 May 2007 20:06:46 +0200, "Przemek V" W odcinku, który ma premierę w przyszły piątek. 18 |
Data: Maj 06 2007 12:47:19 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Staszek Sosenko |
Jest możliwość zobaczyć to w jakiś sposób przez internet? Chętnie bym oglądnął, ale nie mam dostępu do polskiej telewizji, a co dopiero do TVN Turbo :( -- Pozdrawiam - Staszek Sosenko | staszek <at> sosenko <dot> pl PMS: Audi 80 1.8S -> http://tiny.pl/cjlp | PRRC: Herbert + AT1200 Różne różności -> http://picasaweb.google.pl/Ssnk87 | GG: 3134157 Do sprzedania: Opel Zafira 2.2 16V aut. LPG -> http://tiny.pl/cjb1 19 |
Data: Maj 06 2007 17:01:07 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Krzysztof Pujdak |
To wiem. Niestety nie zawsze jest czas i potem jest probem. W odcinku, który ma premierę w przyszły piątek. No no, super. Mam nadzieje, ze bedzie mozna to sciagnac z emule'a :) pozdrowienia PS. Obejrzalem Twoja galerie, gratuluje bardzo ladnych samochodow :) Jaki silnik masz w BMW? I moze moglbys opisac wrazenia z uzytkowania? Mimo, ze moj obecny samochod sprawuje sie bez zarzutu, to juz czuje potrzebe zmiany samochodu na cos bardziej aktywnego w prowadzeniu, jedna z alternatyw jest dla mnie 545 albo 550i, ale jeszcze sie waham..:) I chce teraz juz nie AT albo MT albo SMG... 20 |
Data: Maj 06 2007 18:20:01 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
PS. Obejrzalem Twoja galerie, gratuluje bardzo ladnych samochodow :) Jaki Tak chaotycznie na szybko. Zreszta wygugluj chyba kiedys pisalem wiecej. 530d jeszcze w wersji 218 KM z dynamic drive i active steering. Te dwie rzeczy sa super. Do bani sa runflaty - twarde i z kiepska przyczpenoscia. Teraz zmienilem na normalne Pirelli Zero Rosso Corsa i jest duzo lepiej. Dziwna jest skrzynia automatyczna. Mam i diesla i automata po raz pierwszy i jakos mnie nie lezy ale podobno ten typ skrzyni ZF tak ma. Dla porównania mój ojciec ma nowa E320 CDI i tam 7 biegowy automat pracuje o niebo lepiej. BMW diesel gdy jest zimny klekocze jak stary Ursus. Merc chodzi zawsze jak benzyna. Poza tym wszystko super - malo pali, prowadzi sie jednak bardziej sportowo i przyjemniej niz Merc. Active steering do manewrowania po parkingach i w miescie jest rewelacyjne a dzieki dynamic drive zakrety sa nieuciazliwe dla pasazerów - nie kladzie sie. Tempomat na 220 na autostradzie i mozna spokojnie jechac i rozmawiac. Nastepne bedzie raczej benzyna i manual. 21 |
Data: Maj 06 2007 19:31:57 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Krzysztof Pujdak |
Active steering do manewrowania po parkingach i A jak dlugo sie do tego przyzwyczajales? Do tej pory czytalem, ze jego charakterystyka jest niezbyt przewidywalna i trzeba dlugo sie "uczyc" dzieki dynamic drive zakrety sa Ciekawe. Tempomat na 220 na No to teraz tez tak moge ;) Tyle ze przy takiej jezdzie niestety musze sie czesto zatrzymywac na stacjach benzynowych... Nastepne bedzie Ja z automata jestem b. zadowolony (mam jeszcze poprzedniego 5biegowego, a nie 7G-Tronic), ale juz mam ochote na cos bardziej dynamicznego-chociaz szkoda mi byloby tracic ta wygode, jaka ma sie w miescie. Wiec moze bede szukal czegos z SMG. Fajnie byloby miec jeszcze HUD... 22 |
Data: Maj 06 2007 20:52:02 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
Od razu wszystko pasuje. Gorzej jest jak przesiadasz sie do normalnego auta i trzeba krecic i krecic kierownica. Problemy moga byc np na jakims ciasnym KJS gdzie wchodzisz w kolejne zakrety z róznymi predkosciami i promien sie zmienia w zaleznosci od polozenia kierownicy. dzieki dynamic drive zakrety sa Na trasie przy dosyc chorej jezdzie wychodzi max 12/100. Przy stalej 200 jest troche ponad 10/100.
W moim jest szesciobiegowa. Nie moge sie przyzwyczaic do powolnej reakcji na ostry gaz - to moze miec tez cos wspólnego z lekka turbodziura - gdy chce szybko przyspieszyc po przyhamowaniu zeby zalapac sie na dziure w ruchu nadjezdzajacym z naprzeciwka przypomina to rosyjska ruletke. Nie znosze tez ze ciagle zmienia biegi nawet w zakretach. Fajnie byloby miec jeszcze HUD... Dobrze jest pamietac tez ze takie rzeczy jak skladane tylne fotele albo cupholdery z przodu to wyposazenie opcjonalne. Ja butelke z woda woze w cupholderze w tylnym podlokietniku za to mam nawigacje reagujaca on-line na komunikaty o korkach i wypadkach, która w Polsce moge ... pod lusterkiem powiesic. Za to jak bylem w Berlinie jezdzilem wszedzie za strzalkami i gdy pod Brama Brandenburska byla demonstracja 1 majowa nawigacja informowala, ze uwzglednia ten fakt, podawala opis co sie dzieje (zreszta w promieniu stukilkudziesieciu kilometrów) i proponowala od razu inna trase. I-drive jak dla mnie tez jest mocno intuicyjny ale dobrze jest nim na poczatek sie troche pobawic. Ogólnie polecam bardzo www.e60.net 23 |
Data: Maj 06 2007 21:07:32 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Krzysztof Pujdak | reakcji na ostry gaz - to moze miec tez cos wspólnego z lekka Znam to, ale mam na to rozwiazanie: gdy jest malo miejsca i wole sprowokowac redukcje, to przed rozpoczeciem wyprzedzania recznie (tym "tiptronikiem") zmieniam bieg na nizszy. Reakcja na kickdown jest troche za wolna jak na sportowa jazde. 24 |
Data: Maj 06 2007 21:17:17 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
reakcji na ostry gaz - to moze miec tez cos wspólnego z lekka Tez tak robie ale wkurza mnie ze nie mozna prostym ruchem zablokowac biegu aktualnie wrzuconego. Ruchem w lewo przrzucam z D na DS (tryb sportowy i bardziej szarpiacy) i potem zeby zablokowac dany bieg TRZEBA zredukowac albo dac wyzszy bieg zeby przejsc na sekwencje i wrócic do tego wlasciwego. Zanim sie przez to przebije to na ogól juz jestem za zakretem... 25 |
Data: Maj 06 2007 21:31:00 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Krzysztof Pujdak |
Tez tak robie ale wkurza mnie ze nie mozna prostym ruchem zablokowac Rzeczywiscie upierdliwie. To jest juz nastepny argument dlaczego nie kupowac E60 z AT. Mimo tego, jestem przekonany, ze i z automatem ten samochod jest swietny. BTW, na poczatku nie moglem "zaprzyjaznic sie" z designem wnetrza (styl MB o wiele bardziej mi odpowiadal), ale teraz juz sie oswoilem. Dzieki i pozdrowienia. Krzysztof http://krzysztofp.fotopic.net/ 26 |
Data: Maj 07 2007 13:04:55 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: czak norris | Uzytkownik "Krzysztof Pujdak" napisal w wiadomosci Fajnie byloby miec jeszcze HUD... Jezdzilem BMW M6 i Cytrynka C6 z HUDem i powiem szczerze, ze przez pierwsze pare godzin to jest fajne, zwlaszcza jak lubisz gadzety, ale pózniej dosc szybko sie nudzi. Ja bym wzial lepsze (w BMW komfortowe lub anatomiczne AFAIR) fotele niz HUDa :-) -- pozdrawiam, z pólobrotu ;-) 27 |
Data: Maj 06 2007 10:24:07 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: V-Tec | http://picasaweb.google.pl/przemv/Meilenwerk/photo#s5060699560716656594 - A8 z gazem holenderskim :) 28 |
Data: Maj 06 2007 11:36:52 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Boombastic |
http://picasaweb.google.pl/przemv/Meilenwerk/photo#s5060699560716656594 - Nie, nie, niemożliwe. Moon, jedź i wykończ debila Holendra, bo jak on śmiał do A8 gaz wsadzić :-) 29 |
Data: Maj 06 2007 16:34:53 | Temat: Re: Meilenwerk | Autor: Przemek V |
ZTCP to nawet chyba było S8... |