Grupy dyskusyjne   »   Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?

Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?



1 Data: Grudzien 11 2006 19:48:14
Temat: Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?
Autor: Terminator 

Witam wszystkich członków tej grupy i proszę o fachową poradę, mam
mercedesa 220 C disel rok produkcji 1997 od pewnego czasu po
uruchomieniu silnika i przejechaniu około 7 kilometró bo tyle trzeba
żeby silnik osiągnąl temperaturę 85 stopni zapala się kątrolka
EPC i silnik zaczyna pracować jak na 3 cylindrach, pedał
przyśpieszenia nie reaguje na pompe wiec muszę się zatrzymać i
zgasić silnik. Dokładnie po trzech minutach odpalam ponownie i
problem znika a silnik pracuje idealnie mogę przejezdzić cały dzień
i robić przerwy ale nie dłuższe niż 12 godzin. Momęt odcięcia
dawki paliwa jest dokładnie w momęcie otwarcia termostatu bo zawsze
przy 85 stopniach. Wymieniłem wymiennik ciepła bo tak poradził mi
mechanik z serwisu mercedesa ale nie pomogło, może ktoś miał
podobny przypadek i mi podpowie co robić.



2 Data: Grudzien 11 2006 21:27:18
Temat: Re: Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?
Autor: Blyskacz 

EPC i silnik zaczyna pracować jak na 3 cylindrach, pedał
przyśpieszenia nie reaguje na pompe wiec muszę się zatrzymać i
zgasić silnik. Dokładnie po trzech minutach odpalam ponownie i
problem znika a silnik pracuje idealnie mogę przejezdzić cały dzień
i robić przerwy ale nie dłuższe niż 12 godzin. Momęt odcięcia
dawki paliwa jest dokładnie w momęcie otwarcia termostatu bo zawsze
przy 85 stopniach. Wymieniłem wymiennik ciepła bo tak poradził mi
mechanik z serwisu mercedesa ale nie pomogło, może ktoś miał
podobny przypadek i mi podpowie co robić.

no ja mialem... a wlasciwie mial ten problem znajomy w swoim aucie...
o ile nie bylo jakis zmian to w tym silniku siedzi pompa LUCASa i niech ja szlag trafi - to zmora tego silnika...
objawy byly takie jak u Ciebie, podpiecie pod kompa wywalalo blad czujnika temperatury paliwa ( a ten siedzi w tej wspanialej pompie ),
dostep do niej jest paskudny, a aso niemieckie jak i serwisowka w takim przypadku zaleca wymiane pompy na nowa ;) )
ostatecznie brat wstawil tam jakis termistor, wycinajac  oryginalny sygnal i bylo " po problemie ", znajomy zrobil tym autem jeszcze kilkadziesiat kkm a potem sprzedal - objaw wiecej nie pojawil sie...

to raczej swoista "emulacja" niz naprawa, ale tanim kosztem, bez wyciagania pompy, umozliwia normalna eksploatacje,  wzrostu spalania czy tez spadku mocy nie stwierdzono...

pozdrawiam Blyskacz

Mercedes C220 diesel --> układ zasilania ... pompa?



Grupy dyskusyjne