Grupy dyskusyjne   »   Miękki hamulec

Miękki hamulec



1 Data: Marzec 31 2008 20:28:49
Temat: Miękki hamulec
Autor: Pawel J 

Witam.
Pomykam VW Touranem 2.0 TDI.
Zaobserwowałem że pedał hamulca leci wyjątkowo nisko i jest bardzo miękki.
Kolejne naciśnięcia powodują że rośnie. Po odczekaniu kilkunastu sekund
znowu nisko. Jak go mocno nacisnę i przytrzymam to prawie do podłogi go
wcisnę. Jak napompuje to jest ok.
Wymieniłem płyn hamulcowy. Klocki hamulcowe ok. Mechanik gwarantuje że układ
nie jest zapowietrzony.
Wczoraj miałem gwałtowne hamowanie. Ledwo co hamowało.
Mechanik proponuje wyminę różnych elementów. Proponuje zacząć od pompy
hamulcowej a następnie serwo. Nie mam ochoty na wymianę kolejnych elementów
w nadziei że trafię.
Może to ważne że moc silnika przy niskich obrotach jakby spadła.
Proszę o poradę na co zwrócić uwagę.

Pozdrawiam
Paweł



2 Data: Marzec 31 2008 20:52:42
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Mortek 

Użytkownik "Pawel J"  napisał w wiadomości


Stalo sie to nagle po wymianie plynu? Jak tak to jedz do lepszego mechanika,
zeby Ci dobrze odpowietrzyl uklad. Jezeli ten mechanik jest dobry a uklad
odpowietrzony to moze byc pompa. Slabo dzialajace/niedzialajace serwo by
raczej powodowalo twardy pedal i slaba sile hamowania.

Pozdrawiam

--
Mortek
Triumph Sprint ST
gg# 1952566 || Poznań

3 Data: Marzec 31 2008 20:56:58
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Mortek 

wrrrrróć! chwila refleksji. Na 100% jest to zapowietrzony uklad. Przy
przepuszczajacej pompie pedal by wpadal i byl miekki ale nie roslby. Zmien
mechanika.

Pozdrawiam

--
Mortek
Triumph Sprint ST
gg# 1952566 || Poznań

6 Data: Marzec 31 2008 23:40:51
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Pawel J 

Dzięki za info.
Przegląd robiłem w ASO,  auto na gwarancji.
Zmieniali płyn hamulcowy, ale przed zmiana było podobnie.

Pojadę do innego serwisu. Boje sie jednak że wymienią mi pół samochodu zanim
dojdą co sie dzieje. A ile przy tym popsują.
To juz 3 serwis. Zawsze cos jest nie tak. W jednym ASO oleju zmienić nie
potrafią (przelali o dwa centymetry  poza max) .

Ale wspomną o tym co sie dowiedziałem. Może to pomoże.
Poproszę o wymianę pompy a jeśli dalej będzie źle to serwo.

Czy uszkodzone serwo może wpłynąć na moc silnika ?

Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
Paweł



Użytkownik "Piter"  napisał w wiadomości

na  ** p.m.s **  Pawel J pisze tak:

Proponuje zacząć od pompy hamulcowej

Miałem inną pompę na podmianę, układ był jednak zapowietrzony.

a następnie serwo.

Rozłącz węzyk od serwa. Przekonasz się że to nie wina serwa.

--
   Piter
   vw golf mk2

7 Data: Marzec 31 2008 21:01:48
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Bard13 

On 31 Mar, 23:40, "Pawel J"  wrote:

Dzięki za info.
Przegląd robiłem w ASO,  auto na gwarancji.
Zmieniali płyn hamulcowy, ale przed zmiana było podobnie.

Pojadę do innego serwisu. Boje sie jednak że wymienią mi pół samochodu zanim
dojdą co sie dzieje. A ile przy tym popsują.
To juz 3 serwis. Zawsze cos jest nie tak. W jednym ASO oleju zmienić nie
potrafią (przelali o dwa centymetry  poza max) .

Ale wspomną o tym co sie dowiedziałem. Może to pomoże.
Poproszę o wymianę pompy a jeśli dalej będzie źle to serwo.

Czy uszkodzone serwo może wpłynąć na moc silnika ?

Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
Paweł

Użytkownik "Piter"  napisał w

> na  ** p.m.s **  Pawel J pisze tak:

>> Proponuje zacząć od pompy hamulcowej

> Miałem inną pompę na podmianę, układ był jednak zapowietrzony.

>> a następnie serwo.

> Rozłącz węzyk od serwa. Przekonasz się że to nie wina serwa.

> --
>    Piter
>    vw golf mk2

jak na gwarancji, to połowa powodów może być inna.
Mogli zapowietrzyć okład ABS i wala ścieme, bo praktycznie jest do
wymiany a to koszt min 2 kzł. wzwyż
A to gwarancji nie podlega.
Mogla paść (w co wątpię) pompa, objaw podobny ale nie dalby się pedał
napompować tylko by opadał.
Bo rozumiem że jak napompujesz to trzyma?

8 Data: Kwiecien 01 2008 06:19:50
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Pawel J 

On 31 Mar, 23:40, "Pawel J"  wrote:
> Dzięki za info.
> Przegląd robiłem w ASO,  auto na gwarancji.
> Zmieniali płyn hamulcowy, ale przed zmiana było podobnie.
>
> Pojadę do innego serwisu. Boje sie jednak że wymienią mi pół samochodu
zanim
> dojdą co sie dzieje. A ile przy tym popsują.
> To juz 3 serwis. Zawsze cos jest nie tak. W jednym ASO oleju zmienić nie
> potrafią (przelali o dwa centymetry  poza max) .
>
> Ale wspomną o tym co sie dowiedziałem. Może to pomoże.
> Poproszę o wymianę pompy a jeśli dalej będzie źle to serwo.
>
> Czy uszkodzone serwo może wpłynąć na moc silnika ?
>
> Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
> Paweł
>
> Użytkownik "Piter"  napisał w

>
> > na  ** p.m.s **  Pawel J pisze tak:
>
> >> Proponuje zacząć od pompy hamulcowej
>
> > Miałem inną pompę na podmianę, układ był jednak zapowietrzony.
>
> >> a następnie serwo.
>
> > Rozłącz węzyk od serwa. Przekonasz się że to nie wina serwa.
>
> > --
> >    Piter
> >    vw golf mk2

jak na gwarancji, to połowa powodów może być inna.
Mogli zapowietrzyć okład ABS i wala ścieme, bo praktycznie jest do
wymiany a to koszt min 2 kzł. wzwyż
A to gwarancji nie podlega.
Mogla paść (w co wątpię) pompa, objaw podobny ale nie dalby się pedał
napompować tylko by opadał.
Bo rozumiem że jak napompujesz to trzyma?

Jak mozna sprawdzić czy układ ABS jest zapowietrzony ?
Co proponujesz zrobić ? Gwarancja kończy mi się za 2 tygodnie.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

9 Data: Marzec 31 2008 23:57:58
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Bard13 

On 1 Kwi, 08:19, "Pawel J"  wrote:

> On 31 Mar, 23:40, "Pawel J"  wrote:
> > Dzięki za info.
> > Przegląd robiłem w ASO,  auto na gwarancji.
> > Zmieniali płyn hamulcowy, ale przed zmiana było podobnie.

> > Pojadę do innego serwisu. Boje sie jednak że wymienią mi pół samochodu
zanim
> > dojdą co sie dzieje. A ile przy tym popsują.
> > To juz 3 serwis. Zawsze cos jest nie tak. W jednym ASO oleju zmienić nie
> > potrafią (przelali o dwa centymetry  poza max) .

> > Ale wspomną o tym co sie dowiedziałem. Może to pomoże.
> > Poproszę o wymianę pompy a jeśli dalej będzie źle to serwo.

> > Czy uszkodzone serwo może wpłynąć na moc silnika ?

> > Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
> > Paweł

> > Użytkownik "Piter"  napisał w









> > > na  ** p.m.s **  Pawel J pisze tak:

> > >> Proponuje zacząć od pompy hamulcowej

> > > Miałem inną pompę na podmianę, układ był jednak zapowietrzony.

> > >> a następnie serwo.

> > > Rozłącz węzyk od serwa. Przekonasz się że to nie wina serwa.

> > > --
> > >    Piter
> > >    vw golf mk2

> jak na gwarancji, to połowa powodów może być inna.
> Mogli zapowietrzyć okład ABS i wala ścieme, bo praktycznie jest do
> wymiany a to koszt min 2 kzł. wzwyż
> A to gwarancji nie podlega.
> Mogla paść (w co wątpię) pompa, objaw podobny ale nie dalby się pedał
> napompować tylko by opadał.
> Bo rozumiem że jak napompujesz to trzyma?

Jak mozna sprawdzić czy układ ABS jest zapowietrzony ?
Co proponujesz zrobić ? Gwarancja kończy mi się za 2 tygodnie.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Tu ci dokąłdnie nie odpowiem, bo mnie straszyli magicy, którzy mi
reanimowali układ hamulcowy.
Najpierw pojedź do ASO, co ci wymieniało płyn hamulcowy, niech ci
odpowietezy ukłąd na zaciskach (pompuje się nogą a kś odkręca
odpowietrznik przy zacisku, spuszcza trochę płynu i wyłazi powietrze.
Jak masz nówkę to mogą być lepsze jaja, które kiedyś kogoś dotknęły, a
dzięki temu znajomy ma tani samochód z Niemiec ( po wypadku).
Zacisk nie miał dziurki odpowietrzjacej (fabryczna wada elementu) i
nie dało się koła odpowietrzyć. Autko nie zachamowało przed zakrętem i
poszło w pole.
Zimportowane i naprawione za grosze.
Jak odpowietrzysz w ten sposób męcz ich do bólu o doprowadzenie
samochodu do stanu użyteczności łącznie z karczemną awanturą.
Wg mnie spieprzyli robotę przy wymianie płynu (a tak wogóle to co było
robione zanim pedał stał się miękki?) i nie cche im sie tego poprawić.
Jak oni coś zepsują, to niepodlega to gwarancji względem producenta
(ty od nich możesz wymagać oni od producenta nie zabardzo), więc
migają się do końca gwarancji, zebyś zapłacił za wymianę modułu
załątwionego przez nich ABSu (który jak mi tłumaczono jak złapie
powietrze to podobno praktycznie do wymiany, fachowcy mogą mieć inne
zdanie).
Weź urlop z pracy i nie wyjdź im z warsztatu, zanim samochód nie wróci
do normy. Na PMS pełno jest ludzi (wiem z obserwacji) gdzie ASO nagle
przestało ignorować uwagi o problemach z autem jak się gwarancja
skończyła. Nie czekaj 2 tygodnie tylko reklamuj ostatnią usługę, ona
ma swoją gwarancję dłuższą niż samochód w tym konkretnym przypadku

10 Data: Kwiecien 01 2008 07:37:16
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Pawel j 

On 1 Kwi, 08:19, "Pawel J"  wrote:
> > On 31 Mar, 23:40, "Pawel J"  wrote:
> > > Dzięki za info.
> > > Przegląd robiłem w ASO,  auto na gwarancji.
> > > Zmieniali płyn hamulcowy, ale przed zmiana było podobnie.
>
> > > Pojadę do innego serwisu. Boje sie jednak że wymienią mi pół samochodu
> zanim
> > > dojdą co sie dzieje. A ile przy tym popsują.
> > > To juz 3 serwis. Zawsze cos jest nie tak. W jednym ASO oleju zmienić
nie
> > > potrafią (przelali o dwa centymetry  poza max) .
>
> > > Ale wspomną o tym co sie dowiedziałem. Może to pomoże.
> > > Poproszę o wymianę pompy a jeśli dalej będzie źle to serwo.
>
> > > Czy uszkodzone serwo może wpłynąć na moc silnika ?
>
> > > Pozdrawiam i dziękuje wszystkim.
> > > Paweł
>
> > > Użytkownik "Piter"  napisał w
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > > > na  ** p.m.s **  Pawel J pisze tak:
>
> > > >> Proponuje zacząć od pompy hamulcowej
>
> > > > Miałem inną pompę na podmianę, układ był jednak zapowietrzony.
>
> > > >> a następnie serwo.
>
> > > > Rozłącz węzyk od serwa. Przekonasz się że to nie wina serwa.
>
> > > > --
> > > >    Piter
> > > >    vw golf mk2
>
> > jak na gwarancji, to połowa powodów może być inna.
> > Mogli zapowietrzyć okład ABS i wala ścieme, bo praktycznie jest do
> > wymiany a to koszt min 2 kzł. wzwyż
> > A to gwarancji nie podlega.
> > Mogla paść (w co wątpię) pompa, objaw podobny ale nie dalby się pedał
> > napompować tylko by opadał.
> > Bo rozumiem że jak napompujesz to trzyma?
>
> Jak mozna sprawdzić czy układ ABS jest zapowietrzony ?
> Co proponujesz zrobić ? Gwarancja kończy mi się za 2 tygodnie.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Tu ci dokąłdnie nie odpowiem, bo mnie straszyli magicy, którzy mi
reanimowali układ hamulcowy.
Najpierw pojedź do ASO, co ci wymieniało płyn hamulcowy, niech ci
odpowietezy ukłąd na zaciskach (pompuje się nogą a kś odkręca
odpowietrznik przy zacisku, spuszcza trochę płynu i wyłazi powietrze.
Jak masz nówkę to mogą być lepsze jaja, które kiedyś kogoś dotknęły, a
dzięki temu znajomy ma tani samochód z Niemiec ( po wypadku).
Zacisk nie miał dziurki odpowietrzjacej (fabryczna wada elementu) i
nie dało się koła odpowietrzyć. Autko nie zachamowało przed zakrętem i
poszło w pole.
Zimportowane i naprawione za grosze.
Jak odpowietrzysz w ten sposób męcz ich do bólu o doprowadzenie
samochodu do stanu użyteczności łącznie z karczemną awanturą.
Wg mnie spieprzyli robotę przy wymianie płynu (a tak wogóle to co było
robione zanim pedał stał się miękki?) i nie cche im sie tego poprawić.
Jak oni coś zepsują, to niepodlega to gwarancji względem producenta
(ty od nich możesz wymagać oni od producenta nie zabardzo), więc
migają się do końca gwarancji, zebyś zapłacił za wymianę modułu
załątwionego przez nich ABSu (który jak mi tłumaczono jak złapie
powietrze to podobno praktycznie do wymiany, fachowcy mogą mieć inne
zdanie).
Weź urlop z pracy i nie wyjdź im z warsztatu, zanim samochód nie wróci
do normy. Na PMS pełno jest ludzi (wiem z obserwacji) gdzie ASO nagle
przestało ignorować uwagi o problemach z autem jak się gwarancja
skończyła. Nie czekaj 2 tygodnie tylko reklamuj ostatnią usługę, ona
ma swoją gwarancję dłuższą niż samochód w tym konkretnym przypadku

W aucie były standardowe dwa przeglądy. Dwa tygodnie temu na przeglądzeie na
30 tyś zrobili akcja serwisowa polegająca na wymianie koła dwumasowego.
Wymienniali również płyn hamulcowy. Obecnie mam przejechane 30 tyś.
Jak napompuje to trzyma a jak nie to leci nisko. Leci nisko nawet przy
wyłączonym silniku więc chyba to nie moduł ABS.


--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

11 Data: Kwiecien 01 2008 14:51:11
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: marek 'moa' piotrowski 


Użytkownik "Pawel j"  napisał

W aucie były standardowe dwa przeglądy. Dwa tygodnie temu na przeglądzeie na
30 tyś zrobili akcja serwisowa polegająca na wymianie koła dwumasowego.
Wymienniali również płyn hamulcowy. Obecnie mam przejechane 30 tyś.
Jak napompuje to trzyma a jak nie to leci nisko. Leci nisko nawet przy
wyłączonym silniku więc chyba to nie moduł ABS.

koniecznie wracaj do aso. oddaj samochód i przypilnuj żeby napisali na zleceniu że po ostatniej wizycie i wymianie płynu hamulec stał się miękki. niech robią co chcą, mają oddać sprawny. kolekcjonuj zlecenia/faktury - mogą się przydać jak gwarancja się skończy i będą próbowali kręcić.

--
moa
tj'98 4.0                        http://niedzwiedzianorka.blogspot.com/
forester'06 2.5xt                http://www.rajdy4x4.pl/forum/index.php
                                              http://jeep.org.pl/forum/

13 Data: Kwiecien 01 2008 09:54:23
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: 'Tom N' 

Bard13 w


Jak odpowietrzysz w ten sposób męcz ich do bólu o doprowadzenie
samochodu do stanu użyteczności łącznie z karczemną awanturą.
Wg mnie spieprzyli robotę przy wymianie płynu (a tak wogóle to co było
robione zanim pedał stał się miękki?) i nie cche im sie tego poprawić.
Jak oni coś zepsują, to niepodlega to gwarancji względem producenta
(ty od nich możesz wymagać oni od producenta nie zabardzo), więc
migają się do końca gwarancji, zebyś zapłacił za wymianę modułu
załątwionego przez nich ABSu (który jak mi tłumaczono jak złapie
powietrze to podobno praktycznie do wymiany, fachowcy mogą mieć inne
zdanie).

If air enters the hydraulic modulator, or if an unfilled modulator
is installed, use the brake bleeding program in the
scan tool to bleed the modulator. Manual bleeding of the
hydraulic modulator is not possible.


--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

14 Data: Kwiecien 01 2008 03:13:05
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Bard13 

On 1 Kwi, 11:54, 'Tom N'  wrote:

Bard13 w


> Jak odpowietrzysz w ten sposób męcz ich do bólu o doprowadzenie
> samochodu do stanu użyteczności łącznie z karczemną awanturą..
> Wg mnie spieprzyli robotę przy wymianie płynu (a tak wogóle to co było
> robione zanim pedał stał się miękki?) i nie cche im sie tego poprawić.
> Jak oni coś zepsują, to niepodlega to gwarancji względem producenta
> (ty od nich możesz wymagać oni od producenta nie zabardzo), więc
> migają się do końca gwarancji, zebyś zapłacił za wymianę modułu
> załątwionego przez nich ABSu (który jak mi tłumaczono jak złapie
> powietrze to podobno praktycznie do wymiany, fachowcy mogą mieć inne
> zdanie).

If air enters the hydraulic modulator, or if an unfilled modulator
is installed, use the brake bleeding program in the
scan tool to bleed the modulator. Manual bleeding of the
hydraulic modulator is not possible.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Owszem, ale w praktyce to różnie bywa.
Dlatego powinien iść odpowietrzać do ASO, żeby kompem wprowadzili ABS
w stan odpowietrzania.
Daj boże, że podziała.

15 Data: Kwiecien 01 2008 12:19:35
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: MAc 

Pawel J pisze:

DziĂŞki za info.
PrzeglÂąd robiÂłem w ASO,  auto na gwarancji.

Powrót do ASO. Opis objawów zrób na piśmie (+data), potwierdzoną kopię zachowaj dla siebie, bo będą próbowali cię przetrzymać poza gwarancję.

Jak na gwarancji to niech wymieniają co chcą - mów im- to wasza sprawa, ja chcę sprane auto (bo potem ci napiszą, że się nie zgodziłeś)


MAc

17 Data: Kwiecien 01 2008 00:53:23
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Adam Płaszczyca 

On Mon, 31 Mar 2008 20:28:49 +0200, "Pawel J"
 wrote:

Mechanik proponuje wyminę różnych elementów. Proponuje zacząć od pompy
hamulcowej a następnie serwo. Nie mam ochoty na wymianę kolejnych elementów
w nadziei że trafię.

I ma rację. Takie objawy wskazują na pompę hamulcową. Tylko zamiast ją
wymieniać, to lepiej na początek wymienić jej tłoczki i uszczelniacze.
Kosztują (komplet naprawczy) 20-30 zł.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

18 Data: Kwiecien 01 2008 06:39:56
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: J.F. 

On Tue, 01 Apr 2008 00:53:23 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:

On Mon, 31 Mar 2008 20:28:49 +0200, "Pawel J"
Mechanik proponuje wyminę różnych elementów. Proponuje zacząć od pompy
hamulcowej a następnie serwo. Nie mam ochoty na wymianę kolejnych elementów
w nadziei że trafię.

I ma rację. Takie objawy wskazują na pompę hamulcową.

Nie spieszyc sie z jej wymiana. Najpierw _dokladnie_ sprawdzic
czy nie ma innych wyciekow.

Tylko zamiast ją
wymieniać, to lepiej na początek wymienić jej tłoczki i uszczelniacze.
Kosztują (komplet naprawczy) 20-30 zł.

A pasuja ? Bo moje doswiadczenie mowi ze nie ..

J.

19 Data: Kwiecien 01 2008 10:08:25
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Adam Płaszczyca 

On Tue, 01 Apr 2008 06:39:56 +0200, J.F.
 wrote:

wymieniać, to lepiej na początek wymienić jej tłoczki i uszczelniacze.
Kosztują (komplet naprawczy) 20-30 zł.

A pasuja ? Bo moje doswiadczenie mowi ze nie ..

Jak się kupi właściwe, to pasują.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

22 Data: Kwiecien 01 2008 10:12:05
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Grzegorz 

Witam.

Pomykam VW Touranem 2.0 TDI.
Zaobserwowałem że pedał hamulca leci wyjątkowo nisko i jest bardzo miękki. Kolejne naciśnięcia powodują że rośnie. Po odczekaniu kilkunastu sekund znowu nisko. Jak go mocno nacisnę i przytrzymam to prawie do podłogi go wcisnę. Jak napompuje to jest ok.

Jeszcze jeden możliwy powód. Klocki odsuwają się zbyt mocno np. na skutek krzywych tarcz.

I : miękkie zaciski - po prostu pracują. Albo klocki, jeśli mało zużyte.

Odpowietrzenie - najpewniejsza metoda bez odkręcania odpowietrzników - cofnąć tłoczki na max - powietrze wychodzi przez pompę. Oczywiście z wężem do góry.

Jeszcze jeden test : przy przy zaciągniętym ręcznym hamulec też tak wpada ? Jak nie, to sprawdź tył.

No i poszukaj lepszego serwisu, a te już odwiedzone daj na czarną listę.

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1

23 Data: Kwiecien 07 2008 20:27:35
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Pawel J 

Wymienili pompę podciśnieniową , zrobili testy i oddali samochód.
Testowałem w serwisie również inne samochody z tym silnikiem ( 2.0 TDI) i
tam też pedał przy przytrzymaniu schodzi dużo niżej - To taka konstrukcja.
Zmniejsza ciśnienie aby nie pogiąć tarcz. Taki stan wystarcza aby zahamować
z 200 do zera. Wydruki potwierdzają skuteczność hamulców.

Dziękuje za wyjaśnienia.
Pozdrawiam

24 Data: Kwiecien 07 2008 21:07:37
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: J.F. 

On Mon, 7 Apr 2008 20:27:35 +0200,  Pawel J wrote:

Wymienili pompę podciśnieniową , zrobili testy i oddali samochód.
Testowałem w serwisie również inne samochody z tym silnikiem ( 2.0 TDI) i
tam też pedał przy przytrzymaniu schodzi dużo niżej - To taka konstrukcja.
Zmniejsza ciśnienie aby nie pogiąć tarcz. Taki stan wystarcza aby zahamować
z 200 do zera. Wydruki potwierdzają skuteczność hamulców.

A mnie cos smierdzi to ich tlumaczenie.
IMO - pompa albo cylinderki.

J.

25 Data: Kwiecien 08 2008 13:25:22
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: kan 

Pawel J wrote:

Wymienili pompę podciśnieniową , zrobili testy i oddali samochód.
Testowałem w serwisie również inne samochody z tym silnikiem ( 2.0 TDI) i tam też pedał przy przytrzymaniu schodzi dużo niżej - To taka konstrukcja.
Zmniejsza ciśnienie aby nie pogiąć tarcz. Taki stan wystarcza aby zahamować z 200 do zera. Wydruki potwierdzają skuteczność hamulców.

Jaki tam jest ABS? Bosch?

Pozdrawiam,

--
kan

26 Data: Kwiecien 08 2008 05:22:01
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Bard13 

On 7 Kwi, 20:27, "Pawel J"  wrote:

Wymienili pompę podciśnieniową , zrobili testy i oddali samochód.
Testowałem w serwisie również inne samochody z tym silnikiem ( 2.0 TDI) i
tam też pedał przy przytrzymaniu schodzi dużo niżej - To taka konstrukcja.
Zmniejsza ciśnienie aby nie pogiąć tarcz. Taki stan wystarcza aby zahamować
z 200 do zera. Wydruki potwierdzają skuteczność hamulców.

Dziękuje za wyjaśnienia.
Pozdrawiam

Ja tam bym profilaktycznie zaryzykował 100 PLN i pojechał przetestować
hamulce w innym ASO.
Jeśliby opinie się nie różniły, to OK. 100 wydana na spokojny sen.
Jak by opinia się różniła, to bym poprosił o opinię na piśmie, mówiąc,
że szwagra kolega ma warstat i będzie naprawiał co popsuł (oni mogą
sie między ASO znać i unikać podkładania wieprzowiny, bo pewnie razem
chleją na jakiś autoryzowanych szkoleniach)

27 Data: Kwiecien 08 2008 16:41:03
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Pawel J 

Sprawdziłem w innym ASO. Jest tak samo.
Również informują że tak ma być.
//Chyba wszystkie 2.0 TDI z 2006 roku tak mają.Pedał hamulca nisko wpada.

28 Data: Kwiecien 08 2008 10:48:48
Temat: Re: Miękki hamulec
Autor: Bard13 

On 8 Kwi, 16:41, "Pawel J"  wrote:

Sprawdziłem w innym ASO. Jest tak samo.
Również informują że tak ma być.
//Chyba wszystkie 2.0 TDI z 2006 roku tak mają.Pedał hamulca nisko wpada.

No to chyba EOT

Miękki hamulec



Grupy dyskusyjne