Jutro jadę oglądać autko jak w temacie. Na co zrwrócić uwagę podczas
oględzin. Na powypadkowości się orientuję ale jak każde autko Micra ma
napewno jakieś słabe punkty o których niewiem. Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Tak jak wcześniej kilku kolegów pisało, sprawdź sobie uszczelkę na tylnej
klapie (szybie).
W moim przypadku auto stało przez trzy lata "pod chmurką" i owa uszczelka
strasznie sie skurczyła. Bardzo niedobrze to wyglądało, do tego stopnia, że
musiałem ją wyjąć i jeździłem bez niej. Poza tym trzeba sprawdzić ten
nieszczęsny rozrząd. W salonie mówią, że łańcuch ma trwałość 300 tys. km, a
w rzeczywistości wymieniałem po przebiegu 100 tys. Napinacze szybko siadają
i trochę robi się głośny.
Poza tym autko godne polecenia. Tylko wymiana płynów, pasków, filtrów
okresowo jak należy i będziesz śmigał długo. Nissany lubią mieć wszystko
wymienione jak należy i na pewno zaprocentuje to długim przebiegiem bez
awarii (sprawdzone na kilku Nissanach w rodzinie od wielu lat). O
oryginalnych częściach zamiennych nie piszę, bo pewnie przy każdej marce ma
to duże znaczenie.
Pozdrawiam,
Radek
7 |
Data: Grudzien 19 2007 14:19:15 |
Temat: Re: Micra 98 na co zwrócić uwag |
Autor: Zmotoryzowany |
Ja mam z 94 K11 i też miałem problem z uszczelkami jest dwie rady droższa
wymienic a tańsza w sklepie motoryzacyjnym kupiłem silikon w szpreju do gumy
i uszczelek gumowych pryskałem do czasu kiedy usz czelki wchłaniały poszły
mi dwa opakowania po 12 zł i u mnie pomogło nawet na uszczelki
szaberdachu!!!!
Pozdrawiam
Staszek L.
Użytkownik "Radosław Iskrzycki" napisał w wiadomości
Jutro jadę oglądać autko jak w temacie. Na co zrwrócić uwagę podczas
oględzin. Na powypadkowości się orientuję ale jak każde autko Micra ma
napewno jakieś słabe punkty o których niewiem. Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Tak jak wcześniej kilku kolegów pisało, sprawdź sobie uszczelkę na tylnej
klapie (szybie).
W moim przypadku auto stało przez trzy lata "pod chmurką" i owa uszczelka
strasznie sie skurczyła. Bardzo niedobrze to wyglądało, do tego stopnia,
że musiałem ją wyjąć i jeździłem bez niej. Poza tym trzeba sprawdzić ten
nieszczęsny rozrząd. W salonie mówią, że łańcuch ma trwałość 300 tys. km,
a w rzeczywistości wymieniałem po przebiegu 100 tys. Napinacze szybko
siadają i trochę robi się głośny.
Poza tym autko godne polecenia. Tylko wymiana płynów, pasków, filtrów
okresowo jak należy i będziesz śmigał długo. Nissany lubią mieć wszystko
wymienione jak należy i na pewno zaprocentuje to długim przebiegiem bez
awarii (sprawdzone na kilku Nissanach w rodzinie od wielu lat). O
oryginalnych częściach zamiennych nie piszę, bo pewnie przy każdej marce
ma to duże znaczenie.
Pozdrawiam,
Radek
|