[piątek]Mistrz kontry
1 | Data: Sierpien 28 2009 11:21:28 |
Temat: [piątek]Mistrz kontry | |
Autor: LA | http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related 2 |
Data: Sierpien 28 2009 11:55:39 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Rafał "SP" Gil | LA pisze: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related Było. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 3 |
Data: Sierpien 28 2009 09:29:39 | Temat: Re: Mistrz kontry | Autor: jacek2v | On 28 Sie, 11:55, "Rafał \"SP\" Gil" wrote: LA pisze: Ciekawi, jak kierowca mógł do tego poślizgu dopuścić ? Szeroka droga, jeden samochód do wyprzedzenia, zakręt wyglądał na taki co i 200km/h można zrobić -dziwne. Poza tym albo to trzypasmówka, albo te samochodziki po awaryjnym jechali - dla mnie to wyglądało na pas awaryjny, czyli jechali coś ok. 100km/h. Może coś przeoczyłem ? A jeśli to pas awaryjny to porównując prędkości to 180km/h podczas poślizgu nie miał - ale to moje subiektywne odduczucie. BTW: Miałem kiedyś taką sytuację, że wpadłem w poślizg ptzy 80km/h na ostrym zakręcie jadąc po wewnętrznej stronie - zewnętrzną jechał sznurek samochodów. Przyczyną był piasek i części samochodów, które tam wcześniej barierkę zaczepiły :) Była chwila adrealiny, ale jakoś wyciągnąłem auto na prostą. Nie obyło się bez liźnięcia barierki , ale jedynie trochę lakieru zeszło. Uratowały dwa skręty kierownicy i dodanie gazu :) - nie miałem ESP. Zdrówko Jacek 4 |
Data: Sierpien 28 2009 12:00:23 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2009-08-28 11:21, *LA* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related Jakby nie ESP to by siedział gdzieś na barierce, albo jeszcze gorzej :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 5 |
Data: Sierpien 28 2009 14:20:08 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Lewis |
http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=relatedJakby nie ESP to by siedział gdzieś na barierce, albo jeszcze gorzej :) Co nie zmienia faktu ze gdyby nic nie robił, ESP za niego by auta nie wyprowadziło. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW dB Race 145.5dB ;) 6 |
Data: Sierpien 28 2009 14:21:39 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: J.F. | Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości Dnia 2009-08-28 11:21, *LA* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: No, ciekawe na ile masz racje .. Ale czy ESP nie powinien zadzialac szybciej i lepiej ? Czy moze wlasnie mamy przyklad jak to ESP wywolal poslizg - do ktorego nie bylo powodu. J. 7 |
Data: Sierpien 28 2009 14:23:54 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2009-08-28 14:21, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related Może za bardzo przeszkadzał :) - widać, że się z kontrami spóźnia.
Bardzo wątpię Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 8 |
Data: Sierpien 28 2009 15:13:01 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: J.F. | Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości Dnia 2009-08-28 14:21, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Tez bys sie spoznial jakbys widzial barierke przed soba :-) Ale czy ESP nie powinien zadzialac przed pierwsza kontra ? Czy moze wlasnie mamy przyklad jak to ESP wywolal poslizg - do ktoregoBardzo wątpię No wiesz, jak z ABS - przypadek jeden na milion km .. ale inni w tym miejscu nie krecili :-) J. 9 |
Data: Sierpien 28 2009 20:30:04 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: No, ciekawe na ile masz racje .. Ale czy ESP nie powinien zadzialachttp://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=relatedJakby nie ESP to by siedział gdzieś na barierce, albo jeszcze gorzej :) Na 90% bym spóźnił - jak nie pierwszą to drugą :)
Zapewne zadziałał, dlatego jej spóźnienie nie skończyło się tragicznie dla kierownika.
To naprawdę jest niemożliwe - ESP reaguje na poślizg - w żaden sposób nie może być jego powodem Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 10 |
Data: Sierpien 30 2009 21:36:11 | Temat: Re: [pištek]Mistrz kontry | Autor: J.F. | On Fri, 28 Aug 2009 20:30:04 +0200, Mirek Ptak wrote: *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: ALe pierwsza zaczela sie w miare prawidlowo - albo ESP tam nie ma, albo byl malo skuteczny :-) To naprawdę jest niemożliwe - ESP reaguje na poślizg - w żaden sposóbNo wiesz, jak z ABS - przypadek jeden na milion km .. ale inni w tymCzy moze wlasnie mamy przyklad jak to ESP wywolal poslizg - do ktoregoBardzo wątpię No jak nie - wystarczy ze zle zareaguje na czujniki i zacznie likwidowac poslizg ktorego nie ma. J. 11 |
Data: Sierpien 31 2009 10:14:49 | Temat: Re: [pištek]Mistrz kontry | Autor: Arek (G) | J.F. pisze: On Fri, 28 Aug 2009 20:30:04 +0200, Mirek Ptak wrote: Na 100% nie ma. To naprawdę jest niemożliwe - ESP reaguje na poślizg - w żaden sposób nie może być jego powodemNo wiesz, jak z ABS - przypadek jeden na milion km .. ale inni w tym miejscu nie krecili :-)Czy moze wlasnie mamy przyklad jak to ESP wywolal poslizg - do ktoregoBardzo wątpię Może to jest tak skonstruowane, że raczej nie zadziała, niż zadziała nadmiarowo. Ale ja nie wiem. A. 12 |
Data: Sierpien 31 2009 23:05:51 | Temat: Re: [pištek]Mistrz kontry | Autor: Michał | > On Fri, 28 Aug 2009 20:30:04 +0200, Mirek Ptak wrote: Tak tam nie było jakiejkowiek trakcji, esp też (może asr;) ). a auto opanował ABSem - dokładnie tak to działa w równie starych lanciach k. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 13 |
Data: Sierpien 28 2009 16:18:48 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Tomasz Pyra | J.F. pisze: Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości Z ESP jest o tyle łatwiej, że podczas poślizgu samochód cały czas, całkiem skutecznie, automagicznie traci prędkość. Dlatego to się nie nadaje do żadnej ostrzejszej jazdy, bo ESP natychmiast wyhamowuje samochód i koniec zabawy. Bez ESP, żeby opanować taki poślizg, trzeba dodać, albo przynajmniej nie ująć gazu, a hamowanie to już w ogóle samobój. Mając ESP jak przez krótką chwilę nadąży kierownicą szybko kręcić żeby jakoś zmieścić się w drodze, to automat już go wyhamuje na tyle że zagrożenie minie. Bo gość kontrował za głęboko - za każdym razem rzucało go coraz mocniej, a uratowała go szybko zmniejszająca się prędkość. Pozostaje pytanie że może gdyby nie ESP, to udałoby mu się wyprostować już po pierwszej kontrze? 14 |
Data: Sierpien 31 2009 23:28:15 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał | > No, ciekawe na ile masz racje .. Ale czy ESP nie powinien zadzialac Na moje oko w takim aucie (z dobrym abs), wystarczy nacisnąć na hamulec i ustawić kierownice w kierunku jazdy, tyle. a co do ostrej jazdy powiedział bym że właśnie dzięki esp to sobie można zaszaleć bo nie wylecisz z drogi. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Wrzesien 01 2009 20:25:17 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Tomasz Pyra | Michał pisze: No, ciekawe na ile masz racje .. Ale czy ESP nie powinien zadzialac szybciej i lepiej ?Z ESP jest o tyle łatwiej, że podczas poślizgu samochód cały czas, całkiem skutecznie, automagicznie traci prędkość. Tyle teorii. W praktyce naciśnięcie hamulca skończy się obróceniem samochodu, utratą panowania i prawdopodobnie wypadkiem. Naciśnięcie hamulca jak samochód już wpadł w poślizg raczej zamyka drogę do odzyskania panowania nad pojazdem. Z tym że naciskanie hamulca w sytuacji awaryjnej zazwyczaj i tak może być całkiem dobrym wyjściem, bo w odróżnieniu od innych kombinacji - z wciśniętym hamulcem samochód hamuje niezależnie co innego się z nim dzieje. Nawet jak w coś walnie to zawsze z mniejszą prędkością. Walka o utrzymanie się na drodze taka jak na filmie, to już zawsze jakieś ryzyko - albo się uda i obędzie się nawet bez zarysowania, albo się nie uda i dzwon będzie pewnie poważniejszy niż gdyby od razu rozpocząć hamowanie. Kiedyś napisałem takie coś: http://hellfire.blogkierowcy.pl/2008/04/08/jak-hamowac-z-abs/ a co do ostrej jazdy powiedział bym że właśnie dzięki esp to sobie można zaszaleć bo nie wylecisz z drogi. A w jakiż to magiczny sposób ESP miałoby nagiąć prawa fizyki? Kierowca z ESP wpadając w poślizg odczuje dwa efekty: Po pierwsze samochód będzie względnie stabilny, a więc będzie wypadał z drogi przodem, a nie bokiem. A dwa że jadąc w poślizgu samochód będzie sam hamował w sposób niepowodujący utraty panowania nad tyłem, a ponieważ zwalnia to siłą rzeczy skręca coraz lepiej i lepiej trzyma się drogi. I tyle. Żadnej magii. 16 |
Data: Wrzesien 01 2009 19:54:45 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał | > Na moje oko w takim aucie (z dobrym abs), wystarczy nacisnąć Przeczytam w wolnej chwili :) Z moich doświadczeń wiem że naciśnięcie hamulca w sytuacjach dość "zaawansowanych" wyprowadzi auto (nie każdy abs) - coś jak ten film, może minimalnie mniej. Powyżej oczywiście kontra, powyżej... nie ma już nic :) Nie próbowałem poślizgów przy tych prędkościach (180), ale koło 100km/h na śniegu (lotnisko) ABS jest baaaardzo dobry, tylko chyba był wspomagany niewyłączalnym systemem "ala pre esp". Ale w autach bez tego (lancia k) też abs bardzo bardzo dobrze "wyprowadza" z poślizgu. > a co do ostrej jazdy powiedział bym że właśnie dzięki esp to sobie Zgadzam się - dlatego można bardziej poszaleć :) Pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 17 |
Data: Wrzesien 02 2009 00:08:30 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Tomasz Pyra | Michał pisze: Z moich doświadczeń wiem że naciśnięcie hamulca w sytuacjach dość Tylko w jaki sposób to wyprowadzenie przebiegnie? Bo jest jeszcze inny - najprostszy i chyba najszybszy sposób na zażegnanie nawet najbardziej zamotanego poślizgu - puścić wszystko, pedały, kierownice i krótką chwilę zaczekać. Samochód bardzo szybko odnajdzie sobie jakiś tor jazdy i przestanie się ślizgać. Problem jest tylko taki że potrzebuje na to krótkiej chwili, ale zawsze będzie to chwila przez którą samochód pojedzie tam gdzie mu się podoba. Myślę że najprawdopodobniej wyleci prosto na zewnątrz zakrętu. W warunkach lotniskowych może być to całkiem skuteczne rozwiązanie problemu poślizgu, ale nie na drodze raczej taka wolność dla auta skończyłaby się dzwonem. Podobnie z ABS - jak wciśniesz hamulec to samochód zacznie zwalniać, zrobi jakieś dziwne manewry, z poślizgu w końcu wyjdzie, pytanie czy jadąc przodem czy tyłem to już szczegół. Z tym że na drodze zazwyczaj już się coś skosi nim się go uda opanować w taki sposób. Bo tu praw fizyki się nie zmieni - tył stracił przyczepność, koła bardzo łatwo zablokować więc ABS je odpuści, ale przednie koła mają duże rezerwy przyczepności i ABS je przyhamuje. Przód przyhamuje, a tył go wyprzedzi. Może system z ESP, mając do dyspozycji dane z żyroskopów zarządzi coś mądrzej, ale taki klasyczny sam ABS nie ma szans. Nie próbowałem poślizgów przy tych prędkościach (180), ale koło 100km/h Jedynie jak zaczniesz hamować przed utratą przyczepności tylnych kół. Jak samochód już się zaczął obracać to hamowanie tylko przyspieszy rotacje. Kierowca z ESP wpadając w poślizg odczuje dwa efekty: Poszaleć? To jest szalenie deprymujące jak właśnie chciałbym poszaleć, a tu automat mówi że sorry, hamujemy, zwalniamy, ślisko jest i w tym slalomie pojedziemy góra 30km/h bez żadnych boczków. A samochód z pełnym 4x4, można by przyjemnie pojechać szutrem albo po śniegu, a tu taki elektroniczny badziew. W dodatku niewyłączalny (można go tylko chwilowo wyłączyć jadąc wolniej niż 30km/h, po przektroczeniu 30 znowu się włączy). 18 |
Data: Wrzesien 02 2009 00:51:34 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał | > Z moich doświadczeń wiem że naciśnięcie hamulca w sytuacjach dość właśnie tego nie wiem, ale zauważyłem taką sprawę ślizgając się: wprowadzam auto w poślizg (sniego/lód) lewo->prawo->lewo->prawo przy prędkości około 75km/h z gazem (tylko tam mi coś dusiło silnik czasami). I teraz jak już sie uda że lece bokiem to moge sobie trzymać kąt w okolicy 65 stopni i tak jechać, i skręcając bardziej w kierunku jazdy auto samo "wyjdzie z poslizgu", a skręcając na zewnątrz tył wyprzedzi przód. w każdym razie co bym nie wyprawiał jak tylko jecze jechałem do przodu naciśnięcie hamulca nigy nie powodowało tego że tył wyprzedzi przód, tylko szybsze lub wolniejsze łapanie przyczepności. Bo jest jeszcze inny - najprostszy i chyba najszybszy sposób na ale sprzegło trzymać ;) na moje oko szybciej z hamulcem :) Podobnie z ABS - jak wciśniesz hamulec to samochód zacznie zwalniać, właśnie mam wrażenie że programy do ABS są dużo dużo bardziej skomplikowane niż się wydaje, i te dobre robią prawie dokłądnie to samo co ESP, tylko zwalniając hamulec a nie dociskając. nowe esp nie mają żadnych żyroskopów (z tego co mi widomo). stare auta coś tam miewały (ponoć?) i czytały z amortyzatorów też (ponoć?), i potrafiły je ustawiac szybko - to już nie ponoć :). w każdym razie nowy ESP czyta tylko z kół, i naciśnięty hamulec z abs zrobi za "nowoczesny" esp.
to chyba takie auto co wali wszedzie przodem, i tył go nie wyprzedzi :) > Zgadzam się - dlatego można bardziej poszaleć :) a ja mam inne doświadzczenia, tylo z asfalto/szutra, bardzo ładnie stabilizował jazde tam gdzie można by było polecieć, a auto było malutkie jakiś seat nie wiem co :) diesel 1.9 turbo ;) (tdi??) pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 20 |
Data: Wrzesien 02 2009 21:53:59 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał | Mirek Ptak napisał(a): * Michał* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: "ale że co ?" :) a tak na serio: -esp mają żyroskopy te takie "nowoczesne" (mam na myśli zwykłe auta) ? -dalej mam wrażenie że jeśli esp nie ma żyroskopów i czyta tylko z kół to da się na absie zrobić prawie to samo - tz. auto z abs po nasiśnieciu hamulca będzie robiło prawie to samo co auto z abs+esp po naciśnięciu. abs ma już z chyba 30 lat ten elektroniczny, więc mieli dużo czasu i gdzieś w okolicy końca 80' powiini to miec już wpisane w te droższe modele. cos tu jest nie tak ? pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 21 |
Data: Wrzesien 04 2009 15:41:15 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | * Michał* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: nowe esp nie mają żadnych żyroskopów (z tego co mi widomo).Prawie 3 w nocy - to Cię *troszkę* tłumaczy :) Mają wszystkie - oczywiście nie jest to żyroskop w pełnym tego słowa znaczeniu - są to półprzewodnikowe czujniki przyspieszeń - a z nich najważniejszy jest czujnik przyspieszeń w osi pionowej auta
O zdecydowanie nie - który ABS potrafi hamować tylko jednym kołem? abs ma już z chyba 30 lat ten elektroniczny, więc mieli dużo czasu Prawie wszystko - ESP ma czujniki przyspieszeń (ten "żyroskop") dodatkowo czujnik skrętu kierownicy i oczywiście jak piszesz korzysta z czujników ABS w piastach - dopiero informacja ze wszystkich tych czujników daje informację układowi ESP w jakim stanie znajduje się auto i jak (czy) ma reagować. Na samym ABS nic poza ABS i ASR się zrobić nie da :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 22 |
Data: Sierpien 28 2009 17:26:57 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Arek (G) | Mirek Ptak pisze: Dnia 2009-08-28 11:21, *LA* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: A skąd pewność, że ma ESP? A. 23 |
Data: Sierpien 28 2009 20:31:14 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | *Arek (G)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related Żartujesz? Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 24 |
Data: Sierpien 31 2009 06:35:51 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: xs | Mirek Ptak napisał(a): A skąd pewność, że ma ESP? Dokladnie, stare A4 na bank nie ma ESP. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 25 |
Data: Sierpien 31 2009 10:12:57 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Arek (G) | Mirek Ptak pisze: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related Widzisz gdzieś uśmieszek? A. 26 |
Data: Sierpien 31 2009 15:48:22 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Mirek Ptak | *Arek (G)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=related No nie widzę i dlatego pytałem. Pewności, że to ESP tam jest, oczywiście w 100% nie mam, bo w tym roczniku (b5 przed liftem) nie było go w standardzie, ale patrząc na manewry na drodze - spóźnione kontry i szybkie wytracenie prędkości - mam silne przekonanie, że to ESP tam jednak jest. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 27 |
Data: Sierpien 31 2009 23:11:00 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał |
>>>> Jakby nie ESP to by siedział gdzieś na barierce, albo jeszcze gorzej :) a to nie stare a8 1994 ? i esp dodali tam w 1996 chyba, gdzies w okolicy jak się pojawiało w mercach, renówkach i bmw ? poztym to nie ma esp pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 29 |
Data: Wrzesien 02 2009 22:05:59 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Michał | > a to nie stare a8 1994 ? ale one wszystkie takie do siebie podobne :) ostatnio wsiadłem do a6 i myślałem że to a4 :) - tez podobne. ale się właściel krzywił na tekst - "ooo... mój kuzyn też sobie kupił taką a4, fajne tylko troche małe" :) pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 30 |
Data: Wrzesien 01 2009 20:33:51 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: Tomasz Pyra | Mirek Ptak pisze: *Arek (G)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: No też mi się tak wydaje. Gdyby hamował hamulcem nawet z ABS, to by tam wyciął piruet, a jednak ostro zwalnia. To co tam widać to dość typowe dla ESP. Włącznie z tym nietrafianiem z kontrami - jak ESP zaczyna działać, to samochód robi się mocno "dziwny" w prowadzeniu, trafić mu wtedy z kontrą jest trudno bo ESP nim będzie trochę szarpał na boki i dawał kierowcy fałszywe sygnały. Natomiast pomimo negatywnych odczuć, działanie systemu raczej jakoś tam współgra z intuicją kierowcy i efekty końcowe są całkiem niezłe. 31 |
Data: Sierpien 31 2009 15:51:01 | Temat: Re: [piątek]Mistrz kontry | Autor: PepedB | LA pisze: http://www.youtube.com/watch?v=uV13xfdkNNo&feature=relatedKontrę to on akurat spóźnia tak pierwszą jak i drugą. Potem jest lepiej. Dobre jednak jest, że tuż przed poślizgiem z głośników dochodzi txt "let your solve run free". Ciekawe, czy to Opatrzność czuwa i mówi, żeby się wyluzował coby swobodnie ogarnąć manewr, czy koleś był już spisany na straty, a jakoś się wywinął z objęć śmierci ;) -- Pozdrawiam, Marcin Kaliński a-dres:{ksywka}(na)post.pl |