kendy napisał(a):
1. cos mi nap.... w tylnym kole. Na poczatku stukalo przy hamowaniu, teraz stuka prawie caly czas. Mysle ze to lozysko ale wole najpierw zapytac Was. Moze ktos mial podobne objawy i zlokalizowal co to :)
hmm jakby stukało łożysko to już by chyba odpadło
u mnie stuka ramie na szczęce od ręcznego, tak ładnie dzwoni
sobie na dziurach jakbym woził jakieś narzędzia na podłodze
ale ztcp Ty masz tarczówki z tyłu?
m.
--
[VW 1200 m edition, jednokołowy Bulik, MB W123 230CE]
[
www.me-how.com ]
3 |
Data: Kwiecien 15 2007 23:04:41 |
Temat: Re: Moje problemy dwa |
Autor: kendy |
ale ztcp Ty masz tarczówki z tyłu?
no wlasnie ;/
no nic, rozkrece ustrojstwo, nawet na allegro znalazlem fajny sciagacz do
lozysk wewnetrznych i chyba go zanabede i wymienie lozyska jesli nie znajde
innej przyczyny stukow
k.
4 |
Data: Kwiecien 15 2007 23:48:09 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: Luke |
[...}jesli nie znajde
innej przyczyny stukow
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a moze półosie padają?
Pzdr
Luke
5 |
Data: Kwiecien 16 2007 08:37:34 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: kendy |
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
a moze półosie padają?
no ale co?
przeguby kulowe? No bo jesli poloska to moze co najwyzej peknac - a to bym
chyba zauwazyl :D
k.
6 |
Data: Kwiecien 16 2007 08:46:28 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: Tasman |
przeguby kulowe? No bo jesli poloska to moze co najwyzej peknac - a to bym
chyba zauwazyl :D
k.
no luke mial raczej na mysli przeguby kulowe niz poloski pekajace :)
ja bym wlasnie obstawial podobnie, wymien poloske z przegubami, to zajmuje
pol godziny!
poza tym ustaw zaplon, przeczysc swiece , sprawdz kable WN :)
Tasman
7 |
Data: Kwiecien 16 2007 09:04:28 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: kendy |
poza tym ustaw zaplon, przeczysc swiece , sprawdz kable WN :)
Tasman
ee..no ilez mozna :D robilem to juz 10 razy od swiat :D
ale zapie.... :D az milo. Tylko muzyczke musze sobie glosniej puszczac bo
panie cos mi nap.... w tylnym kole :D
k.
8 |
Data: Kwiecien 16 2007 06:10:00 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: MarcinJM |
kendy napisał(a):
Mam 2 problemy ;/
1. cos mi nap.... w tylnym kole. Na poczatku stukalo przy hamowaniu, teraz stuka prawie caly czas. Mysle ze to lozysko ale wole najpierw zapytac Was. Moze ktos mial podobne objawy i zlokalizowal co to :)
Lozysko albo przegub. :)
2. leje mi pompa oleju. Po wlaniu sytetyka jest tragedia :( Macie pomysl jak to uszczlnic? Mam sciagacz do pompy wiec bez problemu ja wymontuje. Tylko co uzyc do uszczelnienie poza uszczelka papierowa zeby naprade uszczelnilo. Bo mam dosc plam pod autem i szybko spadajacego stanu oleju :(
Ja robilem kiedys uszczelki z preszpanu. Doskonaly material.
Na allegro jest arkusz grubosci 0.10mm
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
9 |
Data: Kwiecien 16 2007 10:43:08 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: Plewka |
Ja robilem kiedys uszczelki z preszpanu. Doskonaly material.
Na allegro jest arkusz grubosci 0.10mm
nie wiem czy preszpan nadaje się do olejowych spraw, z tego co się orientuję
to on raczej do rzeczy w okolicach ognia jest używany, ale mogę się mylić...
10 |
Data: Kwiecien 16 2007 12:06:26 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: MarcinJM |
Plewka napisał(a):
Ja robilem kiedys uszczelki z preszpanu. Doskonaly material.
Na allegro jest arkusz grubosci 0.10mm
nie wiem czy preszpan nadaje się do olejowych spraw, z tego co się orientuję to on raczej do rzeczy w okolicach ognia jest używany, ale mogę się mylić...
Pracuje jako izolator w oleju transformatorowym, wiec do oleju jest jak najbardziej ok.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
11 |
Data: Kwiecien 16 2007 11:01:22 | Temat: Re: Moje problemy dwa | Autor: kacper stępień |
u mnie było kiedyś coś takiego:
odkrecial sie jedna i wyleciala w świat śruba od przegubu i poluzowana
podkładka od przegubu która jest pod dwiema srubami nawalala że ho ho
uderzajac sobie tam
kacper
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | | | | | | |