Grupy dyskusyjne   »   Mondeo mk3 2.0 tddi

Mondeo mk3 2.0 tddi



1 Data: Maj 18 2011 21:59:12
Temat: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Andrzej 

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym, turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam



2 Data: Maj 18 2011 21:13:13
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Waldek Godel 

Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.

Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html


to jest TDCI a nie TDDI.


Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

z pewnością, jak przystało na ludowe rękodzieło z gliny, wytrzymuje
kilkanaście minut.
Ale jest na to sposób, wystarczy wymienić na oryginalne elementy, czyli na
turbinę, dwumasę i elektronikę.
Od tego momentu nie ma się już problemów z turbiną, dwumasą oraz
elektroniką.


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

3 Data: Maj 18 2011 22:37:16
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.

Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html


to jest TDCI a nie TDDI.


po czym wnosisz?


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

4 Data: Maj 18 2011 22:43:13
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2011-05-18 22:37, Kuba (aka cita) pisze:


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.

Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html


to jest TDCI a nie TDDI.


po czym wnosisz?


Strzelam: po tytule aukcji?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

5 Data: Maj 18 2011 21:54:08
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Waldek Godel 

Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

to jest TDCI a nie TDDI.


po czym wnosisz?


Strzelam: po tytule aukcji?

i po  mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

6 Data: Maj 18 2011 23:05:21
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Irokez 

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):
to jest TDCI a nie TDDI.
po czym wnosisz?
Strzelam: po tytule aukcji?
i po  mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

--
Irokez

7 Data: Maj 18 2011 23:08:09
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Andrzej 

Użytkownik Irokez napisał:

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):
to jest TDCI a nie TDDI.
po czym wnosisz?
Strzelam: po tytule aukcji?
i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

są wersje tddi 115 konne

http://allegro.pl/sliczny-ford-mondeo-tddi-100-bezwypadkowy-okazja-i1602210456.html

8 Data: Maj 18 2011 21:10:15
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: to 

begin Andrzej

są wersje tddi 115 konne

Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
to już 2.2).

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

9 Data: Maj 18 2011 23:16:57
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: jerzu 

On 18 May 2011 21:10:15 GMT, to  wrote:

Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
to już 2.2).

Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

10 Data: Maj 18 2011 21:18:44
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: to 

begin jerzu

Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.

A także 1.8 TDDI itp., ale rozmawiamy o Mondeo. ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

11 Data: Maj 18 2011 22:13:34
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Waldek Godel 

Dnia Wed, 18 May 2011 23:05:21 +0200, Irokez napisał(a):

i po  mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

W sumie fakt. Ale w II połowie 2002 to i tak już będzie TDCI Puma

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

12 Data: Maj 18 2011 22:48:51
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: jerzu 

On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
 wrote:


po czym wnosisz?

Po zdjęciu silnika.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

13 Data: Maj 18 2011 23:34:35
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości

On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
 wrote:


po czym wnosisz?

Po zdjęciu silnika.


a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

14 Data: Maj 18 2011 21:47:01
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: to 

begin Kuba \(aka cita\)

a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P

Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
można sądzić, że tam jest TDDI?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

15 Data: Maj 19 2011 00:49:22
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Andrzej 

Użytkownik to napisał:

begin Kuba \(aka cita\)

a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P

Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
można sądzić, że tam jest TDDI?


wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie nam co nieco o nim?

16 Data: Maj 19 2011 08:57:45
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Andrzej"  napisał w wiadomości Użytkownik to napisał:

begin Kuba \(aka cita\)

a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P

Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
można sądzić, że tam jest TDDI?

pomijając fakt, k tory zauważył Waldek Godel, ze pod koniec 2002 nie bylo TDDI o mocy 115KM, to bardzo często sprzedający chcial oszukać ku;pującego robiąc wszystko, zeby TDDI wyglądał jak TDCI


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

17 Data: Maj 19 2011 10:32:38
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2011-05-19 00:49, Andrzej pisze:

wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie nam co nieco o nim?

eee tam ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

18 Data: Maj 19 2011 01:51:15
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 18 Maj, 22:37, "Kuba \(aka cita\)"  wrote:

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w

> Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

>> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
>> kupna.

>> Do wydania jest 13000 pln
>> przykładowy:
>>http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

> to jest TDCI a nie TDDI.

po czym wnosisz?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

Generalnie powinien być to TDCi, chociaż ja na wężu od powietrza nie
widze przepływomierza który w TDCI powinien być, a tu go nie ma !!
Na mój gust będzie to TDDI z deklem założonym od TDCi ;) więc oszustwo
i od takiego wozu i takiego sprzedającego trzymać się z daleka.

Pozdrawiam !

19 Data: Maj 18 2011 22:19:17
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam

Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie pewnie ze 400kkm ;)

Pozdrawiam !

20 Data: Maj 18 2011 22:33:19
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Andrzej 

Użytkownik Czarek Daniluk napisał:

W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam

Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
pewnie ze 400kkm ;)

Pozdrawiam !


Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

21 Data: Maj 19 2011 02:05:58
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Norbert 


Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?


Posiadam od miesiąca.
Chwale.
Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l.
Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
To narazie tyle.

22 Data: Maj 18 2011 23:59:00
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 19 Maj, 02:05, Norbert  wrote:

> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

Posiadam od miesiąca.
Chwale.
Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l..
Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
To narazie tyle.

Przejedź się tym czego ja szukałem czyli C5 - i wtedy porównaj
jazdę ... niestety nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza C5, więc
kupiłem mondka :) ale komfort jazdy to inna bajka :)

Pozdrawiam !

23 Data: Maj 19 2011 20:51:00
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: daxus 

On 2011-05-19 02:05, Norbert wrote:


Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?


Posiadam od miesiąca.
Chwale.
Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l.
Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
To narazie tyle.

Po miesiącu to sorry, ale ta opinia nie ma żadnego przełożenia na rzecyzwistość.
Ja od dwóch lat posiada focusa 2 tdci z 2006 roku, przejechałem mało bo ok 20 tys. km. Na razie naprawy za 1600zł. 2 razy stanął w trasie uniemozliwiając dalszą jazdę.
Przebieg pewny z fakturami z ASO niecałe 100 tys. km przebiegu teraz.

Sami oceńcie komfort użytkowania tego czegoś...

24 Data: Maj 23 2011 08:35:51
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: waperr 

W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:


Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?


Posiadam od miesiąca.
Chwale.
Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto
8,5l.
Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
To narazie tyle.
U mnie przy ok 200 tyś robione:
- turbina
- koło dwumasowe + sprzęgło
- paski klinowe z napinaczami i rolkami
Ogólne problemy z:
- zaciski tylne
- zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka
- zamek tylnej klapy
- korozja rantów drzwi
Do zrobienia:
- regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki
wtrysku ok 120pln/szt.
- poprawki lakiernicze (ranty drzwi)

Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze
trzyma się drogi, pakowne.
Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią.

Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale
można w miarę tanio dostać porządne.

Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok
6l/100km z klimą.


pzdr
waperr

25 Data: Maj 18 2011 23:57:39
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 18 Maj, 22:33, Andrzej  wrote:

Użytkownik Czarek Daniluk napisał:









> W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
>> Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
>> kupna.
>> Do wydania jest 13000 pln
>> przykładowy:
>>http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

>> Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
>> turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

>> Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

>> Dziękuję i pozdrawiam

> Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
> Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
> dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
> pewnie ze 400kkm ;)

> Pozdrawiam !

Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią.
Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są
krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi.

Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem.

Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy
zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa
wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm.
Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie
do wymiany/regeneracji ;)

Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów
z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym.

Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko.

Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co
porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i
czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :)

Pozdrawiam !

26 Data: Maj 19 2011 09:38:12
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Maciek 

Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:17 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
pewnie ze 400kkm ;)

Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.

--
Maciek

27 Data: Maj 19 2011 07:48:34
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: pablo eldiablo 

Maciek  napisał(a):

Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.


I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?



--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

28 Data: Maj 19 2011 01:02:08
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 19 Maj, 09:48, "pablo eldiablo"  wrote:

Maciek  napisał(a):

> Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
> wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.

I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Ciekawi mnie czy było by go stać na kupno samochodu w powiedzmy 2005
roku za ~100 kafli żeby nim jeździć do 10kkm rocznie :)

Pozdrawiam !

29 Data: Maj 19 2011 10:03:27
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Maciek 

Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?

Nie, kupilbym diesla wolnego ssacza :) Ale ludzie maja rozne fantazje, a
poza tym czasami zmieniaja prace, miejsce zamieszkania itp. Niekoniecznie
musza sie przy tym pozbywac lubianego samochodu (a Mondki sa zasadniczo
mile w obejsciu).

--
Maciek

30 Data: Maj 19 2011 09:39:02
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: pablo eldiablo 

Maciek  napisał(a):

Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

> I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?

Nie, kupilbym diesla wolnego ssacza :) Ale ludzie maja rozne fantazje, a
poza tym czasami zmieniaja prace, miejsce zamieszkania itp. Niekoniecznie
musza sie przy tym pozbywac lubianego samochodu (a Mondki sa zasadniczo
mile w obejsciu).


To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia...

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

31 Data: Maj 19 2011 23:32:08
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Maciek 

Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia...

Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002
roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena.

--
Maciek

32 Data: Maj 19 2011 23:59:05
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2011-05-19 23:32, Maciek pisze:

Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia...

Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002
roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena.


Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D był, w dostawczakach Fiata również ztcp.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

33 Data: Maj 20 2011 09:42:23
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Maciek 

Dnia Thu, 19 May 2011 23:59:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D
był, w dostawczakach Fiata również ztcp.

Tak, racja. Byl Ducato z dieslem bez turbiny.

Bo Mercedes do samochodow osobowych przestal pakowac takie silniki chyba
jakos w okolicy 1995 roku, nie?

Co ja poradze, ze mi sie takimi milo jezdzi.

--
Maciek

34 Data: Maj 19 2011 10:35:39
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2011-05-19 09:48, pablo eldiablo pisze:

  napisał(a):

Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie
wszyscy spedzaja zycie w samochodzie.


I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka?

Jeśli w ogóle kupować turbodiesla podwyzszonego ryzyka to tylko do nieco mniejszych
przebiegów, aby o przypadłości martwił się już kolejny właściciel...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

35 Data: Maj 19 2011 00:58:28
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Bingo 

Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektroniką
żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów.
Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i
klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać
wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął.

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio
jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

--
Pozdrawiam,
Bingo

36 Data: Maj 19 2011 09:28:23
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 00:58, Bingo pisze:

Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektroniką
żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów.
Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i
klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać
wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął.

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio
jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA. Całkiem inny silnik, inna kultura pracy i jednak dużo lepszy niż poprzedni 2,0TDCI.
Dwóch kolegów i wujas mają Mondka ale każdy z silnikiem 2,0TDDI. Wujas kupił nieźle zajechany egzemplarz i non stop coś robi przy nim (altek, dwumasa, zawias) silnika jeszcze nie ruszał. Blachy bez rdzy. Jeden kumpel blachy troszkę słabsze (wychodzi rdza na drzwiach i klapie), silnika nie tykał, jedynie co robił to sprzęgło i to na wczasach w chorwacji i zabulił 500 ojro. Drugi kumpel ma i nic nie robi. Generalnie fura ogromna, komfortowa, niezbyt ekonomiczna (ponad 8 litrów w mieście to to spala). Jak bym miał już kupować Mondka to po lifcie z francuskim silnikiem diesla ;)

37 Data: Maj 19 2011 09:41:21
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Seba 

Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

38 Data: Maj 19 2011 09:54:19
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:

Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine


No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że lift mondka był w 2005

39 Data: Maj 19 2011 01:01:19
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model'
wrote:

W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

> Nieprawda.

>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !

40 Data: Maj 19 2011 10:07:16
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:

On 19 Maj, 09:54, Kamil wrote:
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>  Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !
Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew. delikatna zmiana wyglądu (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995 roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

41 Data: Maj 19 2011 01:36:36
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 19 Maj, 10:07, Kamil 'Model'
wrote:

W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:







> On 19 Maj, 09:54, Kamil
> wrote:
>> W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>  Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>>>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA..

>>> Nieprawda.

>>>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

>> No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
>> lift mondka był w 2005

> Really ??
> Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
> w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

> Pozdrawiam !

Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew.
delikatna zmiana wyglądu (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W
moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995
roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To
nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

MK3 golf do 1998 ? Nie wiem co za Golfa 3 posiadasz, ale MK3 hatchback
był produkowany do 1997, natomiast Kombi 2 lata dłużej bo do 1999.

Pozdrawiam !

42 Data: Maj 19 2011 12:17:41
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 10:36, Czarek Daniluk pisze:

On 19 Maj, 10:07, Kamil wrote:
W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:







On 19 Maj, 09:54, Kamil wrote:
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>    Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !

Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew.
delikatna zmiana wyglądu (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W
moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995
roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To
nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

MK3 golf do 1998 ? Nie wiem co za Golfa 3 posiadasz, ale MK3 hatchback
był produkowany do 1997, natomiast Kombi 2 lata dłużej bo do 1999.

Pozdrawiam !
Fakt zapomniałem ze kombi do 99 a nie 98, mój błąd. A mam golfa MK3 '97 (produkcja lipiec 97, rok modelowy 98)

43 Data: Maj 19 2011 10:02:46
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Seba 

Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
Nieprawda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

44 Data: Maj 19 2011 10:04:34
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:

Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
Nieprawda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.


TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

45 Data: Maj 19 2011 10:26:50
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Seba 

Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałbyś informację zawartę na stronie, którą Ci
przytoczyłem?


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

46 Data: Maj 19 2011 10:37:15
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Kamil 'Model' 

W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze:

Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałbyś informację zawartę na stronie, którą Ci
przytoczyłem?


Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik HDI od 2004 wsadzali.

47 Data: Maj 19 2011 10:55:03
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: omega_fan 

On 05/19/2011 10:37 AM, Kamil 'Model' wrote:

W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałbyś informację zawartę na stronie, którą Ci
przytoczyłem?


Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik
HDI od 2004 wsadzali.

Weź się chłopie już nie kompromituj. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

2.0 Puma Duratorq ZSD-420 applications:
- 2001–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130, 130 PS (128 hp/95 kW) and 244
ft¡lbf (330N¡m)
- 2002–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 115, 115 PS (113 hp/85 kW) and 210
ft¡lbf (285N¡m)
- 2005–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 181 ft·lbf
(245N¡m)

2.0 PSA DW10 applications:
- 2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248
ft¡lbf (320 N¡m)
- 2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251
ft¡lbf (340 N¡m)

48 Data: Maj 19 2011 11:09:29
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2011-05-19 10:55, omega_fan pisze:

Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik
HDI od 2004 wsadzali.

Weź się chłopie już nie kompromituj. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

Umie umie, przyznał przecież że do MK3 nie wsadzali. Napisał też zgodnie
z prawdą że HDI od 2004 wsadzali, nie napisał tylko - do czego ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

49 Data: Maj 19 2011 10:53:13
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Waldek Godel 

Dnia Thu, 19 May 2011 11:09:29 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

Umie umie, przyznał przecież że do MK3 nie wsadzali. Napisał też zgodnie
z prawdą że HDI od 2004 wsadzali, nie napisał tylko - do czego ;)

Dokładnie tak, Mondeo był _chyba_ ostatnim fordem który dostał nowy silnik.
Pierwszy był - z pamięci - C-max a później Focus.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

50 Data: Maj 19 2011 01:34:28
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Czarek Daniluk 

On 19 Maj, 10:04, Kamil 'Model'
wrote:

W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>>>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA..
>>> Nieprawda.
>>>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
>> No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
>> lift mondka był w 2005

> Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Weź no się nie kompromituj.
Konstrukcja PSA to była dopiero od 2007 wraz z wejściem MK4.
W MK3 były tylko i wyłącznie silniki Forda.

Pozdrawiam !

PS:
Mój brat ma 2,0 TDCI z 2005 roku i nijak pod maską nie ma francuskiego
silnika :P TDCI 130KM.

51 Data: Maj 19 2011 10:18:45
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: to 

begin Kamil 'Model'

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Bzdura, w mk3 każdy diesel to była jedna i ta sama konstrukcja łÄ…cznie z
TDDI. TDCI to z grubsza rzecz biorąc TDDI z common rail. Oczywiście były
różnice w osprzęcie, a w przypadku wersji 155 KM zwiększono pojemnoć do
2.2, ale to cały czas TEN SAM SILNIK i nie ma on nic wspólnego z PSA.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

52 Data: Maj 19 2011 09:59:23
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Tomek 


Użytkownik "Andrzej"  napisał w wiadomości

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam

Wejdź na stronę http://www.mondeoklubpolska.pl/ oraz
http://forum.fordclubpolska.org/ - tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje
pytania.
Tylko się nie zniesmacz - w końcu jeśli 1000 ludzi ma auto, to pisze tam
ktoś z reguły tylko wtedy, jak ma problem :-) Co nie oznacza, że wszyscy
mają problemy.
Ps. Mam takie auto, ale z automatem.
Jest ok. z wtryskami nie miałem kłopotu (po 220 tys. km), reszta - jak to w
6-letnim trupie - coś tam zawsze musi nawalić, ale do przeżycia...
Tomek

53 Data: Maj 19 2011 11:25:48
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: koziel 

Moj dobry znajomy ma w Niemczech takie mondeo z 2002 roku, silnik
2.0TDCI, 220 kkm, wersja trend - w 13 tys bys sie zmiescil. Jesli
chcesz moge wyslac foto - info na gg 5767314.

Pozdrawiam,
Emil.

54 Data: Maj 20 2011 20:00:45
Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Marcin Jan 

W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam


Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg. Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
Pozdrawiam
Marcin Będkowski

55 Data: Maj 20 2011 20:07:17
Temat: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Marcin Jan 

W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:

W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam


Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
Pozdrawiam
Marcin Będkowski

Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
Pozdrawiam
MB

56 Data: Maj 23 2011 02:07:39
Temat: Re: PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Autor: Andrzej 

Użytkownik Marcin Jan napisał:

W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do
kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam


Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km).
W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje
belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął
szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem).
Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej
klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok -
elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć
rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg.
Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam.
Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się.
Pozdrawiam
Marcin Będkowski

Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku.
Pozdrawiam
MB

Bardzo dziękuję za wszystkie opinie, chyba jednak odpuszczę sobie ten zakup - naczytałem się o kosmicznej awaryjności tego samochodu i to od ludzi którzy mieli te auto od nowości, a co dopiero po 200 000km, przynajmniej już wiem dlaczego te auta są takie tanie.

Mondeo mk3 2.0 tddi



Grupy dyskusyjne