Grupy dyskusyjne »
[press]Monopol ORLENU?
[press]Monopol ORLENU?
1 | Data: Marzec 28 2008 13:03:34 |
Temat: [press]Monopol ORLENU? | |
Autor: ZBIG | http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5064642.html 6 |
Data: Marzec 28 2008 14:08:11 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: ZBIG |
On Fri, 28 Mar 2008 13:58:34 +0100, ZBIG wrote:** zrobiłeś to z premedytacją :-) P. -- Zbig Astra II '99 2.0 DT16V gixxer 7.5 W 8 |
Data: Marzec 28 2008 14:14:59 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: ZBIG | Cavallino napisał: ROTFL !!!!!** To nie ja pouczam Ciebie lecz Ty mnie IMO nieuzasdnionymi argumentami. Masz w topiku [press] masz pytanie + link = post o temacie i z treścią jak wyżej. Dla mnie EOT po nikt w końcu o monopolu ORLENU nie przeczyta :-) P. -- Zbig Astra II '99 2.0 DT16V gixxer 7.5 W 9 |
Data: Marzec 28 2008 14:37:46 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
Cavallino napisał: Nie. Takie coś równa się śmieć. Żeby był post to trzeba coś napisać. A jak się nie chce to wyjazd z grupy na onetowe fora. 10 |
Data: Marzec 28 2008 15:00:01 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: ZBIG |
Nie.** A ty co? Usernetem zarządzasz? że będziesz mi wyjazd robił? Jak Ci się nie podabają posty moje to masz KF Na razie to wygląda tak, że to Ty jako 'weteran' pianę bijesz. Tylko nie bardzo rozumiem po co? Kto tu jest spamer? ;-) Grupę czytasz wiec świetnie zrozumiałeś posta, a czepiasz się jak nieprzymierzając 'rzep'. Pozdrawiam. -- Zbig Astra II '99 2.0 DT16V gixxer 7.5 W 12 |
Data: Marzec 29 2008 21:39:56 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: ZBIG | Cavallino napisał: [cut] Przygłupów? Wypraszam i nie życzę sobie byś mnie obrażał. Skończyły Ci się argumenty? Co to za zwyczaje tak generalizować ludzi. Próbujesz bronić nazwijmy to 'czystości grupy' jako jej jak sie sam nazwałeś 'weteran' i Twoim zdaniem daje Ci to prawo do ubliżania innym userom? Czyli możemy wnioskować - wszyscy młodzi, nowi czy jak nas nie nazwać, że tak zwani 'weterani' to niekulturalni i chamscy ludzie? To Ciebie odsyłam do netykiety i jeśli chcesz zwracać uwagę to rób to zgodnie z zasadami ogólnie przyjętej kultury a nie obrażaj mnie czy tez innych, którzy krótko czytają akurat PMS. Możemy się spierać o merytorykę naszych wywodów ja nie mam nic przeciwko. Jestem skłonny uznać twe argumenty co do celowości krótkiego opisu artykułu który mieści się pod linkiem ale nie będę uprawiał z Tobą pyskówki bo to jest żenujące. Filozofią grup dyskusyjnych jest możliwość wymiany wiedzy na dany temat. To nie miejsce gdzie można bezkarnie poprawiać sobie samopoczucie zbluzganiem drugiego. Nie znam Cię i nie mam do Ciebie żadnych uprzedzeń. Oceniać moge tylko to co piszesz i jeśli dalej będziesz używał takich argumentów w dyskusjach to PLONK 'usłyszysz' ale odemnie. Pozdrawiam. -- Zbig Astra II '99 2.0 DT16V gixxer 7.5 W 13 |
Data: Marzec 29 2008 22:13:02 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
Cavallino napisał: Podobnych do Ciebie, to znaczy takich co uparcie spamują grupę gołymi linkami, nieważne czy na temat czy nie. Co oczywiście nie oznacza, że też jesteś przygłupem - to zależy od tego jak zareagujesz na moją prośbę o ubranie linka w jakiś cytat lub opis. Jestem skłonny uznać twe argumenty co do celowości krótkiego opisu artykułu który mieści się pod linkiem No i super. Trzeba było tak od początku i nie byłoby sprawy. Filozofią grup dyskusyjnych jest możliwość wymiany wiedzy na dany temat. Dokładnie tak. Wiedzy, a nie linków. 14 |
Data: Marzec 31 2008 14:52:25 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: ZBIG |
** widziałeś, żebym upracie spamował grupę? bo skoro nie to analogii brak.[cut] Co oczywiście nie oznacza, że też jesteś przygłupem - to zależy od tego jak zareagujesz na moją prośbę o ubranie linka w jakiś cytat lub opis.** szkopuł w tym, że to nie była ani prośba, ani próba zwrócenia uwagi. (o czym piszesz w poście wcześniej z Blyskaczem) Pomijając fakt, że nie wszyscy są zgodni co do twej definicji posta z linkiem. ** była by i jest - czemu dajesz wyraz kilka postów niżej. Nic nie uprawnia Cie do nazywania mnie przygłupem czy tez przypałem. -- Zbig Astra II '99 2.0 DT16V gixxer 7.5 W 16 |
Data: Marzec 28 2008 13:41:00 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Blyskacz | Cavallino wrote: To jest grupa dyskusyjna czy linkownia?lepszy dobry link, niz bezwartosciowy post... Nie chcesz nic pisać - nie wysyłaj postów !!!jak ma pisac "nic" , jak niektorzy "weterani", to lepiej niech juz wysyla same linki, przynajmniej inni maja z tego jakis pozytek :-) Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 19 |
Data: Marzec 29 2008 10:03:59 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
imo linki opisane wlasciwie w temacie sa pozyteczne Jeśli śmietnik jest pożyteczny. i nie trzeba komentowac ich zawartosci... To Twoje zdanie. Tyle że miejscem na linki jest strona z linkami a nie usenet.
A co ma piernik do wiatraka? Problem nie jest w tym co ja mam czytać, tylko w tym że w takim poście z gołym linkiem czytać nie ma czego. Ja tam nie przepadam za przegladaniem portali z wiadomosciami, ze wzgledu na ogromna ilosc reklam, wiec jak ktos podsyla link do konkretnego artykulu to ,o ile temat mnie interesuje, otwieram i czytam... Tu racja. No ale w tym celu MUSI z posta wynikać o czym jest ten link. Z samego tematu w 99% przypadków to nie wynika. Dlatego do linka dodaje się albo cytat kluczowego fragmentu artykułu, albo swój opis o czym to jest. Post, o ktory sie rozchodzi, byl wlasciwie oznaczony i opisany w temacie Nie był. Brakowało tego co w nim najważniejsze, czyli informacji że chodzi o takie a nie inne działania Orlenu. Z takiego cytatu jasno by wynikało, że dziennikarzyna bije pianę i w link klikać nie warto. 20 |
Data: Marzec 29 2008 13:31:02 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Blyskacz | Cavallino wrote: Tyle że miejscem na linki jest strona z linkami a nie usenet.To Twoje osobiste zdanie... sadzac po ilosci komentarzy do postow z samymi linkami wielu uzytkownikow usenet-u ( w tym "weteranow" lol ) ma odmienne zdanie. patrz np. [piątkowo] Hołek po godzinach Problem nie jest w tym co ja mam czytać, tylko w tym że w takim poście z gołym linkiem czytać nie ma czego.co w niczym nie przeszkadza - jestes zainteresowany - klikasz, czytasz, komentujesz... nie jestes - omijasz, filtrujesz itp. ...prosta sprawa. Jak nie jestes w stanie ocenic czy cos Cie interesuje czy nie, zawsze profilaktycznie mozesz nie klikac... inni moga nie miec tego _problemu_. Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 21 |
Data: Marzec 29 2008 22:08:41 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
Cavallino wrote: A Ty myślałeś że Twoje, a ja robię za Twojego rzecznika prasowego. Problem nie jest w tym co ja mam czytać, tylko w tym że w takim poście z gołym linkiem czytać nie ma czego.co w niczym nie przeszkadza Zasadniczo przeszkadza, miałeś wyjaśnione w czym, możesz się z tym nie zgadzać, tyle że ja to mam gdzieś. Jak nie jestes w stanie ocenic czy cos Cie interesuje czy nie, zawsze profilaktycznie mozesz nie klikac... inni moga nie miec tego _problemu_. Albo opieprzyć przypała że ma prawidłowo formułować posty. Co właśnie zrobiłem. 22 |
Data: Marzec 30 2008 12:35:03 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Blyskacz | Cavallino wrote: Zasadniczo przeszkadza, miałeś wyjaśnione w czym, możesz się z tym nie zgadzać, tyle że ja to mam gdzieś.podobnie jak i ja mam gdzies Twoje osobiste zdanie w tym temacie, ... Piszac posta w tej kwestii chcialem jedynie zaznaczyc, ze sa czytacze grupy, ktorym posty z samymi linkami nie przeszkadzaja. Albo opieprzyć przypała że ma prawidłowo formułować posty.mogles uczynic to na priv a nie zasmiecac grupe... Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 23 |
Data: Marzec 30 2008 16:11:28 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
| Blyskacz napisał(a): mogles uczynic to na priv a nie zasmiecac grupe... No daj spokój - Ĺmiesz pouczaÄ 'weterana'? :) Co do meritum - jaki to niby monopol? Jaka to tragedia ze znikaniem 'tanich' stacji benzynowych? Co za pierniczenie, że: <cite> Obecnie ceny paliw sÄ znacznie zróżnicowane regionalnie. Najtaniej obecnie można zatankowaÄ na ĹlÄ sku. Cena litra benzyny wynosi tam obecnie niewiele ponad 4 zł. W najdroższych regionach Polski, czyli w Małopolsce i Warszawie jest drożej Ĺrednio o 40 - 50 gr. Także te różnice zniknÄ . </cite> Ja w W-wie i okolicach tankujÄ zdecydowanie taniej, niż w innych rejonach kraju. Na ĹlÄ sku niewiele ponad 4 PLN? ~4,20 PLN w W-wie to jest to 40-50 groszy ponad te niewiele? Znaczy siÄ złotówka ma innÄ iloć groszy w różnych miejscach? W Wielki PiÄ tek tankowałem na Neste po 4.17 noPB 95. Ceny w Kujawsko-Pomorskim prÄdzej bym okreĹlił jako te 40-50 groszy wyższe. -- Jutro to dziĹ tyle, że jutro... 24 |
Data: Kwiecien 01 2008 11:53:43 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
Cavallino wrote: Domyślam, się, tylko nie wiem po co to piszesz, skoro wiesz że mam to gdzieś. Piszac posta w tej kwestii chcialem jedynie zaznaczyc, ze sa czytacze grupy, ktorym posty z samymi linkami nie przeszkadzaja. W ogóle głupich jest dużo, też mi powód do chwalenia się....
A nie - cel jest taki, aby przeczytał to KAŻDY przypał który zamierza wysyłać gołe linka. Nie prowadzę osobistej krucjaty wobec kogoś. 25 |
Data: Kwiecien 01 2008 20:35:45 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Blyskacz | Cavallino wrote: A nie - cel jest taki, aby przeczytał to KAŻDY przypał który zamierza wysyłać gołe linka. strata czasu i klawiatury na dysputy z Toba... zasmiecaj sobie grupe dalej "weteranie" od siedmiu bolesci... z mojej strony eot Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 27 |
Data: Kwiecien 02 2008 00:22:44 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
** Dokładnie. Cavallino pouczać chce innych Chcesz się polizać z Błyskaczem to napisz do niego na priv, czułości na grupie możesz sobie darować. ale sam niestety ze zrozumieniem czytać nie potrafi. Czego niby? Że Błyskacz jest kretynem mówiąc na czarne białe to wiem od wielu miesięcy, co mam wobec powyższego na nowo rozumieć? 28 |
Data: Kwiecien 02 2008 00:20:59 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Cavallino |
Cavallino wrote: Twojego na pewno, podobnie jak mi na Ciebie. zasmiecaj sobie grupe Na razie to grupę zaśmiecasz Ty, praktycznie każdym swoim postem i swoją osobą. Nie chcesz śmietnika - przestań pisać. 29 |
Data: Marzec 28 2008 21:00:40 | Temat: Re: [press]Monopol ORLENU? | Autor: Przemek V |
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5064642.html Gdzie ty z tego coś o monopolu wydedukowałeś? Masz kilka koncernów działających w detalu, które mogą zaopatrywać się z gigantycznych rafinerii: Mozyrz na Białorusi, Slovnaft (MOL-owy) pod Bratysławą, OMV pod Wiedniem, Leuna na granicy polskiej i wreszcie Gdańsk plus import morski. Logistycznie - praktycznie całą Polskę mogą obsłużyć gdyby Orlen jakąś wybitinie monopolistyczną strategię stosował. |
[press]Monopol ORLENU?
Newsletter
Galerie zdjęć
Audi A6 Avant na 2012 rok - rodzinne kombi dla wymagających [71]
Toyota Highlander Hybrid model 2011 [31]