Grupy dyskusyjne   »   Motocykl na stare lata ;)

Motocykl na stare lata ;)



1 Data: Maj 13 2012 04:56:03
Temat: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Gorzky 

Witajcie!

Wreszcie na starość zebrałem się na zakup motocykla. Jako, że jestem wielkim zwolennikiem chromów, to raczej idę w tę stronę i dlatego też pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje się najlepiej na początek i do wartości 10-15 tyś?

Sam mam kilka faworytów, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej porad, na których mogę się oprzeć.

Dodam, że jestem z Poznania, miałem zamiar kupić motor u lokalnego sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, może coś szepniecie i w tej sprawie? :)

Pozdrawiam



2 Data: Maj 14 2012 13:43:44
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Gorzky 

Kefirze drogi, czy możesz sprecyzować o której gazecie pisujesz? dzisiaj w kiosku znalazłem ich milion o zbliżonych tytułach, nic o testach o jakich piszesz, może to jakaś z ubiegłego wydania? Pomożesz?

3 Data: Maj 16 2012 10:05:01
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

Elou!
On 14 Maj, 22:43, Gorzky  wrote:

Kefirze drogi, czy możesz sprecyzować o której gazecie pisujesz? dzisiaj w kiosku znalazłem ich milion o zbliżonych tytułach, nic o testach o jakich piszesz, może to jakaś z ubiegłego wydania? Pomożesz?

Miesiecznik zwie sie tak jak pisalem: "Motocykl". Po prostu. Niestety,
zostawilem swoj egzemplarz w podrozy, wiec nie podam Ci miesiąca.
Kupilem w zeszlym tygodniu.
Jesli juz musisz armature to bierz Shadow 1100 lub Harasia i ciustomuj
do woli. Bosz, co ja gadam ;)
Jesli moge cos zasugerowac: ponad 12 lat temu zapragnalem po dlugiej
przrwie wrocic do dwoch kolek i zaczalem przygladac sie czoperom. Na
szczescie dane mi bylo w pore zrobic kilka rundek na tym i owym.
Stanelo na motocyklu uniwersalnym. Nie zaluje. Wybralem, tyle ze byl
za ciezki, z wiotkim zawieszeniem i ze spowalniaczami zamiast
hamulcow. Prawie czoper. Takie czasy ;) Teraz wiem: jesli chcesz duzo
jezdzic, najwiecej radochy daje cos, co udaje podrozne enduro.
Konkretnie: Yamahaha TDM lub XT660, Suzupuki V-Strom, *onda Transalp
650, BeeMWu GS 650-800. 2-3 cylindry, powiekszone skoki zawieszen,
szeroka kierownica, osłona przed wiatrem, pewna gleboodpornosc w
genach, lub dodatkowym osprzecie. Łatwość zapakowania gratów, sensowna
pojemnosc zbiornika paliwa, jak najwieksza prostota konstrukcji. To
zabawa na lata.
Albo coś "z nerwem" jeśli jezdzisz malo. Europejczyki gdyz, mimo
pewnych wad, maja wiecej idywidualnosci, charakteru i najczesciej nie
sa dla kurdupli. Moze nie Moto Guzzi, to skansen dla wyjatkowych
pasjonatow ;)

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir.

4 Data: Maj 18 2012 00:08:43
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Gorzky 

Kefirze drogi, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.. Powiem Ci, że w świetle Twojej wiedzy chylę czoło ;) trudno zapytać o coś więcej, ale odważę się tylko podpytać o Twoją opinię na temat Drag Starów (1100) co sądzisz? imho bardzo fajny motor na początki, mocno modyfikowalny i sporo opcji. Jednak może się mylę, wiadomo co motor i człowiek to inna opinia. Również pozdrawiam

5 Data: Maj 18 2012 10:30:34
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Magic 

W dniu 2012-05-18 09:08, Gorzky pisze:

odważę się tylko podpytać o Twoją opinię na temat Drag Starów (1100) co sądzisz? imho bardzo fajny motor na początki, mocno modyfikowalny i sporo opcji. Jednak może się mylę, wiadomo co motor i człowiek to inna opinia. Również pozdrawiam


Ale se słodzicie :)
Odpowiedź jest zawsze ta sama - trzeba się przymierzyć, poczuć gdzie wbija się przetłoczenie baku a gdzie prawy cylinder, spróbować przepchnąć, przejechać się, zawrócić na małej prędkości. Ja bym zaczął od czegoś lżejszego, klasy 750/800, jeśli już musi być rututnia, np Shadow 750.

Zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

6 Data: Maj 18 2012 02:38:49
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

On 18 Maj, 10:30, Magic  wrote:

W dniu 2012-05-18 09:08, Gorzky pisze:

> odwa si tylko podpyta o Twoj opini na temat Drag Star w (1100) co s dzisz? imho bardzo fajny motor na pocz tki, mocno modyfikowalny i sporo opcji. Jednak mo e si myl , wiadomo co motor i cz owiek to inna opinia. R wnie pozdrawiam

Ale se s odzicie :)

Chcesz sie zalapac? ;)

[...] Ja bym zacz
od czego l ejszego, klasy 750/800, je li ju musi by rututnia, np
Shadow 750.

Duzy chlop bedzie uwazal, ze taka kozula go nie udzwignie, albo bedzie
na niej wygladal jak jezdziec na psie i ciezko go przekonac. No i moze
trafic na znane walace sie 800 ;)
Z czasem sie naumie i bedzie mial swoj poglad.

Zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

Zieeew ;)

7 Data: Maj 18 2012 11:59:48
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: AZ 

On 05/18/2012 11:38 AM, Kefir wrote:


trafic na znane walace sie 800 ;)

Jakbyś czytał precla to byś wiedział, że walą się kierownicy a nie motocykle.

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Maj 18 2012 03:16:35
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

On 18 Maj, 11:59, AZ  wrote:

On 05/18/2012 11:38 AM, Kefir wrote:

> trafic na znane walace sie 800 ;)

Jakbyś czytał precla to byś wiedział, że walą się kierownicy a nie
motocykle.

I tak nie dowiem sie wszystkiego. Mam alergie na marudzenie i pelnie
do tego prawo przy rozmiarach wlasnego, z ktorym rozstac sie nie
umiem. Powoduje to wszak omijanie niektorych nickow z definicji.
Szkoda, ze guglarnia nie ma KF-a. A'propos, czy rzygownik sikacza
posiada?

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

9 Data: Maj 18 2012 12:31:05
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: AZ 

On 05/18/2012 12:16 PM, Kefir wrote:


Jakbyś czytał precla to byś wiedział, że walą się kierownicy a nie
motocykle.

I tak nie dowiem sie wszystkiego. Mam alergie na marudzenie i pelnie
do tego prawo przy rozmiarach wlasnego, z ktorym rozstac sie nie
umiem. Powoduje to wszak omijanie niektorych nickow z definicji.
Szkoda, ze guglarnia nie ma KF-a. A'propos, czy rzygownik sikacza
posiada?

Ależ dowiesz się wszystkiego, wystarczy czytać. Rzygownik sikacza posiada jedynie funkcję rzygania oraz pióro miesiąca nie wiem też czy nie jest tam odpalony jakiś bot z profilem "nastolatek najarany na motocykle/posiadający skuter".

--
Artur
ZZR 1200

10 Data: Maj 18 2012 02:26:20
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

On 18 Maj, 09:08, Gorzky  wrote:

Kefirze drogi, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.. Powiem Ci, że w świetle Twojej wiedzy
chylę czoło ;)

Mile, dzieki, ale niepotrzebne ;) Dziele sie, by dac pytajacemu
poczucie, ze wchodzac na te grupe i rozmawiajac, zwieksza sobie szanse
dokonania wyboru, ktory z perspektywy czasu oceni jako dobry. To jest
potrzebne na rozdrozu, kiedys otrzymalem wiec oddaje, mam nadzieje, ze
w dobrym stanie ;) Z drugiej strony, istnieje w ludziach cos takiego
jak "dysonans poznawczy" a raczej jego unikanie. W duzym skrocie, z
perspektywy czasu czlowiek jest w stanie zracjonaliowac sobie kazdy
swoj wybor.

trudno zapytać o coś więcej, ale odważę się tylko podpytać o Twoją opinię na temat Drag
Starów (1100) co sądzisz? imho bardzo fajny motor na początki, mocno modyfikowalny i sporo > opcji. Jednak może się mylę, wiadomo co motor i człowiek to inna opinia.

Podoba Ci sie, widac wyraznie, wiec bierz. Nie zenisz sie, to nie jest
wybor do konca zycia, na dobre i zle. Takie motocykle raczej rzadko
bywaja w zlym stanie tecznicznym. Czasem jakis egzemplarz moze miec
zwalona geometrie, ale przy predkosciach osiaganych przez rututnie,
jesli nie jest to widoczne golym okiem, to i na jazde nie bedzie mialo
wiekszego wplywu.

Z czasem, jesli zasmakujesz w polykaniu duzych dystansow i
poprzysiadasz sie do innych sprzetow, juz nie bedziech chcial wygladac
jak ustylizowane misie z reklamy wody mineralnej, a raczej raczej
bedzie Ci to obojetne. Na miejsce estetyke wskoczy utylitarnosc. To
naturalny proces.


--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

11 Data: Maj 18 2012 04:59:04
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Piotr Adamek 

W dniu środa, 16 maja 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:

Moze nie Moto Guzzi, to skansen dla wyjatkowych
pasjonatow ;)
No właśnie się przymierzam powoli do zakupu w następnym sezonie MG Norge1200 ze względu na to, że pewnie najlepszy będzie dla kurdupli (170 cm). Co miałeś na myśli, że to skansen? Mógłbyś to rozwinąć, bo kując nówkę będę musiał się parę lat męczyć na tym ;)

12 Data: Maj 18 2012 08:28:20
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

Elou!
On May 18, 1:59 pm, Piotr Adamek  wrote:

W dniu środa, 16 maja 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:> Moze nie Moto Guzzi, to skansen dla wyjatkowych
> pasjonatow ;)

No właśnie się przymierzam powoli do zakupu w następnym sezonie MG Norge1200 ze względu na to, że pewnie najlepszy będzie dla kurdupli (170 cm). Co miałeś na myśli, że to skansen? Mógłbyś to rozwinąć, bo kując nówkę będę musiał się parę lat męczyć na tym ;)

Zaznaczam, ze to moje prywatne, bardzo subiektywne i nadmiernie
uogolnione zdanie. MG przypomina mi nieco Harusnie. Jedni i drudzy
dziesiatkami lat kuja te same rozwiazania zmieniajac je jedynie
kosmetycznie, lub pod wplywem zmian legislacyjnych (np normy emisji
spalin). W HD mamy np do czynienia z epokowym wydarzeniem w przypadku
zmiany malowania korpusu lub pokryw silnika. O ile jednak w HD nie
przeklada sie to jakos specjalnie na zmniejszenie zywotnosci pieca i
stanowi zdecydowanie chlubna tradycje, o tyle w MG przypadki np
spektakularnego skonsumowania panewek czy pierscieni wpadaly mi pare
razy w ucho. Dla mnie jest to efekt zylowania techniki, która powina
juz dawno trafic do muzeum. Katalog-boys szybko zauwazaja, jak malo
kucy maja te maszyny wiec trzeba zylowac. Jako jezdzidla zas Gutki sa
niesamowicie ciezkie, co oczywiscie nie zawsze jmusi przekladac sie na
zle prowadzenie - wrecz przeciwnie - potrafia mile zaskoczyc.
Skladanka ta budowana jest w niewielkiej fabryczce, zarowno z
elementow dobrej jakosci (hamulce, czasem zawieszenia) jak i
taniutkiego badziewia jakosci do bolu wloskiej. Bez trudu przypasujesz
pare detali od Fijata, ale tutaj inne Wloskie wytwornie sprzetu
komunikacyjnego ;)  grzesza podobnie.

PS Nie przeszkadza to zupelnie wielu ludziom kochac tych maszyn. Znam
i bardzo szanuje jednego posiadacza/pasjonata Moto G., ktory za
powyzsze zatluklby mnie jedna reka.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

13 Data: Maj 18 2012 19:33:32
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Jasio 

Użytkownik "Kefir"  napisał w wiadomości Elou!
[ciach]
Skladanka ta budowana jest w niewielkiej fabryczce, zarowno z
elementow dobrej jakosci (hamulce, czasem zawieszenia) jak i
taniutkiego badziewia jakosci do bolu wloskiej. Bez trudu przypasujesz
pare detali od Fijata, ale tutaj inne Wloskie wytwornie sprzetu
komunikacyjnego ;)  grzesza podobnie.

***

Czyżbyś miał namyśli zegary słynnej firmy veglia borletti? (:
Zegary standardowo montowanej we Fiatach marki w MG były wychwalane jako "wyjątkowe"
Wtedy się uśmiałem po raz pierwszy.

Ale za Brevie 1100 to bym im motoryzacyjnego oscara dał. Za wygląd, rzecz jasna.
Bo przy dźwiękach, jakie wydaje nawet KTMa by nie było słychać.


--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

14 Data: Maj 20 2012 09:37:33
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: QRT 

W dniu piątek, 18 maja 2012 17:28:20 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:

Elou!
On May 18, 1:59 pm, Piotr Adamek  wrote:
> W dniu środa, 16 maja 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:> Moze nie Moto Guzzi, to skansen dla wyjatkowych
> > pasjonatow ;)
>
> No właśnie się przymierzam powoli do zakupu w następnym sezonie MG Norge1200 ze względu na to, że pewnie najlepszy będzie dla kurdupli (170 cm). Co miałeś na myśli, że to skansen? Mógłbyś to rozwinąć, bo kując nówkę będę musiał się parę lat męczyć na tym ;)

Zaznaczam, ze to moje prywatne, bardzo subiektywne i nadmiernie
uogolnione zdanie. MG przypomina mi nieco Harusnie. Jedni i drudzy
dziesiatkami lat kuja te same rozwiazania zmieniajac je jedynie
kosmetycznie, lub pod wplywem zmian legislacyjnych (np normy emisji
spalin). W HD mamy np do czynienia z epokowym wydarzeniem w przypadku
zmiany malowania korpusu lub pokryw silnika. O ile jednak w HD nie
przeklada sie to jakos specjalnie na zmniejszenie zywotnosci pieca i
stanowi zdecydowanie chlubna tradycje, o tyle w MG przypadki np
spektakularnego skonsumowania panewek czy pierscieni wpadaly mi pare
razy w ucho. Dla mnie jest to efekt zylowania techniki, która powina
juz dawno trafic do muzeum. Katalog-boys szybko zauwazaja, jak malo
kucy maja te maszyny wiec trzeba zylowac. Jako jezdzidla zas Gutki sa
niesamowicie ciezkie, co oczywiscie nie zawsze jmusi przekladac sie na
zle prowadzenie - wrecz przeciwnie - potrafia mile zaskoczyc.
Skladanka ta budowana jest w niewielkiej fabryczce, zarowno z
elementow dobrej jakosci (hamulce, czasem zawieszenia) jak i
taniutkiego badziewia jakosci do bolu wloskiej. Bez trudu przypasujesz
pare detali od Fijata, ale tutaj inne Wloskie wytwornie sprzetu
komunikacyjnego ;)  grzesza podobnie.

PS Nie przeszkadza to zupelnie wielu ludziom kochac tych maszyn. Znam
i bardzo szanuje jednego posiadacza/pasjonata Moto G., ktory za
powyzsze zatluklby mnie jedna reka.
 Czyli jednak włoskie badziewie ładnie wyglądające. Samochodu włoskiego bym nie kupił te na które mnie stać, wole japonce, chyba przy motorach zrobię tak samo. Wezmę Twoją opinię pod uwagę. Dzięki serdeczne.

15 Data: Maj 21 2012 11:12:58
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

Elou!
On 20 Maj, 18:37, QRT  wrote:


 Czyli jednak włoskie badziewie ładnie wyglądające. Samochodu włoskiego bym nie kupił te na które mnie stać, wole japonce, chyba przy motorach zrobię tak samo. Wezmę Twoją opinię pod uwagę. Dzięki serdeczne.

Nie uogolnialbym az tak. Huska, Ducati, Aprilia, Cagia, Moto Morini,
Benelli czy Agusta wypuscily wiele motocykli, ktorych mianem badziewia
okreslac nawetj nie wypada. Japsy zas sa projektowane przez
ksiegowych, poza tym niektore modele montuje sie w Europie (Wlochy,
Hiszpania).

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

16 Data: Maj 23 2012 00:42:51
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: cpt. Nemo 


Użytkownik "Kefir"  napisał w wiadomości


Shadow 1100 lub Harasia i ciustomuj do woli. Bosz, co ja gadam ;)

Brzydkie pudla z samochodowymi chlodnicami :)


Jesli moge cos zasugerowac: ponad 12 lat temu zapragnalem po dlugiej
przrwie wrocic do dwoch kolek i zaczalem przygladac sie czoperom. Na
szczescie dane mi bylo w pore zrobic kilka rundek na tym i owym.
Stanelo na motocyklu uniwersalnym.

Ale sam wiesz Kefirku ze na czopera to trzeba porzadnego kierowcy, nie
kazdy potrafi :)

..

17 Data: Maj 13 2012 08:39:25
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Kefir 

Elou!
On 13 Maj, 13:56, Gorzky  wrote:

Witajcie!

Wreszcie na starość zebrałem się na zakup motocykla. Jako, że jestem wielkim zwolennikiem chromów, to raczej idę w tę stronę i dlatego też pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje się najlepiej na początek i do wartości 10-15 tyś?

Sam mam kilka faworytów, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej porad, na których mogę się oprzeć.

Dodam, że jestem z Poznania, miałem zamiar kupić motor u lokalnego sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, może coś szepniecie i w tej sprawie? :)

Pochylajac sie z szacunkiem nad staroscia moge smialo polecic Ci
ostatnie wydanie miesięcznika "Motocykl". Znajdziesz tam większość
odpowiedzi nurtujacych potencjalnego nabywce armatury. Oczywiscie,
poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
Tiger
955i (nie sprzedam za zadne skarby)

18 Data: Maj 13 2012 08:48:30
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Gorzky 

W dniu niedziela, 13 maja 2012 17:39:25 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:

Elou!
On 13 Maj, 13:56, Gorzky  wrote:
> Witajcie!
>
> Wreszcie na starość zebrałem się na zakup motocykla. Jako, że jestem wielkim zwolennikiem chromów, to raczej idę w tę stronę i dlatego też pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje się najlepiej na początek i do wartości 10-15 tyś?
>
> Sam mam kilka faworytów, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej porad, na których mogę się oprzeć.
>
> Dodam, że jestem z Poznania, miałem zamiar kupić motor u lokalnego sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, może coś szepniecie i w tej sprawie? :)

Pochylajac sie z szacunkiem nad staroscia moge smialo polecic Ci
ostatnie wydanie miesięcznika "Motocykl". Znajdziesz tam większość
odpowiedzi nurtujacych potencjalnego nabywce armatury. Oczywiscie,
poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
Tiger
955i (nie sprzedam za zadne skarby)

Kefir - wyjątkowa odpowiedź i bardzo satysfakcjonująca ;) dzięki za podpowiedź, na pewno zakupię pisemko :)

pozdrówka

19 Data: Maj 15 2012 10:32:18
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Swiety Jimmie 

Kefir  napisał(a):

Elou!
On 13 Maj, 13:56, Gorzky  wrote:
> Witajcie!
>
> Wreszcie na staro=B6=E6 zebra=B3em si=EA na zakup motocykla. Jako, =BFe j=
estem wielkim zwolennikiem chrom=F3w, to raczej id=EA w t=EA stron=EA i dla=
tego te=BF pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje si=EA najlepiej na poc=
z=B1tek i do warto=B6ci 10-15 ty=B6?
>
> Sam mam kilka faworyt=F3w, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej por=
ad, na kt=F3rych mog=EA si=EA oprze=E6.
>
> Dodam, =BFe jestem z Poznania, mia=B3em zamiar kupi=E6 motor u lokalnego =
sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, mo=BFe co=B6 szepniecie i w tej sprawie? =
:)

A wysoki jesteś? Bo jak nie za wysoki, to polecam Sportstera. Nawet i 883;
rozwiert to pikuś. A jak nie masz ulubionego zaufanego warsztatu od
rozwiertów, to możesz kupić komplet razem z cylindrami i zrobić sam w jeden
dzień. Tylko dobierz dysze do gaźnika (kupujesz osobno) wg wytycznych na
www.sportster.org.



poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Zawsze można przerobić po czasie, w miarę odkładania biletów NBP.


Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
Tiger 955i (nie sprzedam za zadne skarby)

A jak ktoś "damdychę"?

Pozdr,
Święty Jimmie, Łódź
IMZ; XL; LSC
www.jimmie.motocykle.org


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

20 Data: Maj 15 2012 03:50:24
Temat: Re: Motocykl na stare lata ;)
Autor: Gorzky 

A wysoki jesteś? Bo jak nie za wysoki, to polecam Sportstera. Nawet i 883;
rozwiert to pikuś. A jak nie masz ulubionego zaufanego warsztatu od
rozwiertów, to możesz kupić komplet razem z cylindrami i zrobić sam w jeden
dzień. Tylko dobierz dysze do gaźnika (kupujesz osobno) wg wytycznych na
www.sportster.org.

Mam 185 cm więc i nie mały, oraz wagą niestety nie zachwycam bo ponad 95 i dobijam do sety. Dzięki za porady, ale ja nie mam za bardzo czasu i możliwości na dłubanie czy przesiadywanie w warsztatach. Sam coś tam mogę sobie "weekendowo" pogrzebać, ale to nie moje hobby ;) Większość kolegów doradza DragStara 1100 fajny motorek, ciekawie się jeździ, ale trudno jest upolować fajny egzemplarz w dobrej cenie :(

Motocykl na stare lata ;)



Grupy dyskusyjne