Czy ktoś bawił się w regenerację gaźnika ?. Na co zwrócic uwage przy takowej
regeneracji, co wymieniać.
Zakupiłem ostatnio na szrocie gaźnik do cieniasa (Aissan) za grosze, i mam
zamiar troche w nim podłubać....
Wszelkie sugestie mile widziane :).
--
Pozdrawiam
Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
2 |
Data: Luty 21 2007 19:21:25 |
Temat: Re: Na czym polega regeneracja gaźnika.... ? |
Autor: Dr.Endriu |
W zestawie naprawczym gaźnika są uszczelki i membrany które można
powymieniać. Wyczyścić dokładnie kanały. Sprawdzić czy pływak nie
ociera o ścianki. Zawór iglicowy czy szczelny.
Sprawdzic / skorygować poziom paliwa
Sprawdzić siłowniki na gaźniku jeśli są. Ich szczelność.
Tak wedle sztuki, to pompa próżniowa by sie przydała.
I instrukcja serwisowa, ile rozmaite szczeliny powinny wynosić :-)
Szczelność rantów pokrywy gaźnika.
.Czy paliwo nie sączy spod uszczelki.
Najprościej wszystkie uszczelki papierowe i oringi gumowe
(na dyszach i nie tylko) wymienić na nowe - dysze takoż.
Likwiduje się też luzy osi przepustnic ale to dla zawziętych :)
A także ustawia dawke paliwa pompki przyspieszającej,
ew. wymienia w niej membranę; szczelinę przepustnicy rozruchowej
(jeśli jest ssanie automatyczne), kierunek wtrysku paliwa, itp. itd. ....
Dla zainteresowanych :)
--
Pozdrawiam
Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl
3 |
Data: Luty 22 2007 06:25:52 | Temat: Re: Na czym polega regeneracja gaźnika.... ? | Autor: xymax |
Użytkownik "Dr.Endriu" napisał w iadomości
W zestawie naprawczym gaźnika są uszczelki i membrany które można
powymieniać. Wyczyścić dokładnie kanały. Sprawdzić czy pływak nie
ociera o ścianki. Zawór iglicowy czy szczelny.
Sprawdzic / skorygować poziom paliwa
Sprawdzić siłowniki na gaźniku jeśli są. Ich szczelność.
Tak wedle sztuki, to pompa próżniowa by sie przydała.
I instrukcja serwisowa, ile rozmaite szczeliny powinny wynosić :-)
Szczelność rantów pokrywy gaźnika.
.Czy paliwo nie sączy spod uszczelki.
Najprościej wszystkie uszczelki papierowe i oringi gumowe
(na dyszach i nie tylko) wymienić na nowe - dysze takoż.
Likwiduje się też luzy osi przepustnic ale to dla zawziętych :)
A także ustawia dawke paliwa pompki przyspieszającej,
ew. wymienia w niej membranę; szczelinę przepustnicy rozruchowej
(jeśli jest ssanie automatyczne), kierunek wtrysku paliwa, itp. itd. ....
Dla zainteresowanych :)
To tylko strasznie wygląda. W rzeczywistości jest to łatwiejsze :) Masz
okazję przeprowadzić testy a praktyka czyni mistrza.
--
MS
| |