Grupy dyskusyjne   »   Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?

Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?



1 Data: Maj 07 2007 14:24:05
Temat: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mastodont 

Argumenty za:

- Wzrost zużycia paliwa niewielki, zresztą jak stać kogoś na samochód, to 20 zł więcej na rok róznicy mu nie zrobi.
- Każdy głupi widzi, ze migający sygnał jest lepiej widoczny niż brak sygnału, zwłaszcza przy ostrym słońcu lub jeździe w cieniu.
- Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma jednorodności w świeceniu.
- Dużo kierowców ma problem z podjęciem decyzji czy należy włączyć kierunkowskaz czy nie. Teraz zostanie z nich zdjęcte to brzemię. Postaje problem z ocena, w która stronę będzie skrecał samochód, ale to można zgadnąć - 50% szans to dużo.
- Uratuje to dużo pieszych. Jak będą widzieli, że samochód będzie chciał skręcić albo zmienić pas, to nie wejdą na ulicę zanim nie przejedzie.
- Bierzmy przykład z innych - w Zimbabwe już jest to prawo, wiec widocznie jest dobre.
- Z badań policji wynika, że 10% wypadków zdarza się z powodu braku włączenia kierunkowskazu. To 10% zabitych i rannych mniej.

Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.
Myslę, że Plihilps wyłoży kasę na zarejestrowanie i dalsze działania.
A dla uwiarygodnienia przyjmiemy do koalicji Krajowego Duszpasterza Kierowcow.



2 Data: Maj 07 2007 15:00:15
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: HanS 

Argumenty za:

[ciach]


Jestem za ale pod warunkiem wylaczenia swiatel mijania w miesiacach letnich
!
Kierownicy i kierowniczki - slepe ?? To za pasazera z tylu a nie za
kierownice !!

3 Data: Maj 07 2007 12:47:16
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mw 

On May 7, 3:00 pm, "HanS"  wrote:

> Argumenty za:

[ciach]

Jestem za ale pod warunkiem wylaczenia swiatel mijania w miesiacach letnich
!
Kierownicy i kierowniczki - slepe ?? To za pasazera z tylu a nie za
kierownice !!

Jak juz stwierdzilem, swiatla powinny byc calkowite dowolne w dzien i
w nocy, w miescie, a poza miastem w czasie pelni ksiezyca.
Wlaczanie swiatel powinno byc obowiazkowe tylko w czasie braku
ksiezycowego swiatla.

4 Data: Maj 07 2007 20:08:26
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On 7 May 2007 05:47:16 -0700, mw  wrote:

Jak juz stwierdzilem, swiatla powinny byc calkowite dowolne w dzien i
w nocy, w miescie, a poza miastem w czasie pelni ksiezyca.
Wlaczanie swiatel powinno byc obowiazkowe tylko w czasie braku
ksiezycowego swiatla.

 to proste. wproiwadzic nakaz oswietlania ulic i drog przy
 pogarszajacej sie widocznosci i po problemie. za zuzyta
 energie zaplaca wszyscy (i wszyscy skorzystaja), a nie tylko
 kierujacy samochodami. tak jak np. w niemczech...


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

5 Data: Maj 07 2007 19:25:14
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mw 

On May 7, 8:08 pm, !HeÂŽSk  wrote:

 to proste. wproiwadzic nakaz oswietlania ulic i drog przy
 pogarszajacej sie widocznosci i po problemie. za zuzyta
 energie zaplaca wszyscy (i wszyscy skorzystaja), a nie tylko
 kierujacy samochodami. tak jak np. w niemczech...
W ktorej czesci niemiec?

6 Data: Maj 08 2007 06:41:52
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On 7 May 2007 12:25:14 -0700, mw  wrote:

On May 7, 8:08 pm, !HeÂŽSk  wrote:
>  to proste. wproiwadzic nakaz oswietlania ulic i drog przy
>  pogarszajacej sie widocznosci i po problemie. za zuzyta
>  energie zaplaca wszyscy (i wszyscy skorzystaja), a nie tylko
>  kierujacy samochodami. tak jak np. w niemczech...
W ktorej czesci niemiec?

 np. na autostradach. OSWIETLONYCH.


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

7 Data: Maj 08 2007 06:41:14
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mw 

On May 8, 6:41 am, !HeÂŽSk  wrote:

> W ktorej czesci niemiec?
 np. na autostradach. OSWIETLONYCH.
Wydaje mi sie ze pomylilo ci sie z Belgia, w Niemczech nie wszystkie
autostrady sa oswietlone.

8 Data: Maj 08 2007 21:08:15
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On 7 May 2007 23:41:14 -0700, mw  wrote:

On May 8, 6:41 am, !HeÂŽSk  wrote:
> > W ktorej czesci niemiec?
>  np. na autostradach. OSWIETLONYCH.
Wydaje mi sie ze pomylilo ci sie z Belgia, w Niemczech nie wszystkie
autostrady sa oswietlone.

 to tak jak w rp. nie wszystkie. ;o)
 nie bylem w belgii.



--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

9 Data: Maj 08 2007 08:49:18
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cala dobe - a czemu nie?
Autor: Axel 

"!HeŽSk"  wrote in message


energie zaplaca wszyscy (i wszyscy skorzystaja), a nie tylko
kierujacy samochodami. tak jak np. w niemczech...
W ktorej czesci niemiec?
np. na autostradach. OSWIETLONYCH.

Pierwsze slysze. Oswietlone autostrady to sa w Belgii.

--
Axel

10 Data: Maj 08 2007 13:55:25
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cala dobe - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "Axel"  napisał w wiadomości

"!HeŽSk"  wrote in message


>>> energie zaplaca wszyscy (i wszyscy skorzystaja), a nie tylko
>>> kierujacy samochodami. tak jak np. w niemczech...
>> W ktorej czesci niemiec?
> np. na autostradach. OSWIETLONYCH.

Pierwsze slysze. Oswietlone autostrady to sa w Belgii.

A jakie to ma znaczenie gdzie ?

neelix

11 Data: Maj 08 2007 13:54:26
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "mw"  napisał w wiadomości

On May 7, 3:00 pm, "HanS"  wrote:
> > Argumenty za:
>
> [ciach]
>
> Jestem za ale pod warunkiem wylaczenia swiatel mijania w miesiacach
letnich
> !
> Kierownicy i kierowniczki - slepe ?? To za pasazera z tylu a nie za
> kierownice !!

Jak juz stwierdzilem, swiatla powinny byc calkowite dowolne w dzien i
w nocy, w miescie, a poza miastem w czasie pelni ksiezyca.
Wlaczanie swiatel powinno byc obowiazkowe tylko w czasie braku
ksiezycowego swiatla.

Światła mijania służą do oświetlania jezdni i po to zostały zaprojektowane.
Uzależnienie od księżyca to temat na inną grupę i można to leczyć.

neelix

12 Data: Maj 07 2007 14:49:20
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "mastodont"  napisał w wiadomości

Argumenty za:

- Wzrost zużycia paliwa niewielki, zresztą jak stać kogoś na samochód,
to 20 zł więcej na rok róznicy mu nie zrobi.
- Każdy głupi widzi, ze migający sygnał jest lepiej widoczny niż brak
sygnału, zwłaszcza przy ostrym słońcu lub jeździe w cieniu.
- Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie
używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma
jednorodności w świeceniu.
- Dużo kierowców ma problem z podjęciem decyzji czy należy włączyć
kierunkowskaz czy nie. Teraz zostanie z nich zdjęcte to brzemię. Postaje
problem z ocena, w która stronę będzie skrecał samochód, ale to można
zgadnąć - 50% szans to dużo.
- Uratuje to dużo pieszych. Jak będą widzieli, że samochód będzie chciał
skręcić albo zmienić pas, to nie wejdą na ulicę zanim nie przejedzie.
- Bierzmy przykład z innych - w Zimbabwe już jest to prawo, wiec
widocznie jest dobre.
- Z badań policji wynika, że 10% wypadków zdarza się z powodu braku
włączenia kierunkowskazu. To 10% zabitych i rannych mniej.

Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.
Myslę, że Plihilps wyłoży kasę na zarejestrowanie i dalsze działania.
A dla uwiarygodnienia przyjmiemy do koalicji Krajowego Duszpasterza
Kierowcow.

Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego. Będziemy
oświetleni na maksa to może wreszcie ślepi nas dostrzegą. Wypadków będzie
mniej, bo dopóki nie wykonasz manewru reszta będzie stała i patrzyła co
robimy. My-Polacy lubimy absurdy, bo jak nie to i tak nas zmuszą do
lubienia. Pozostaje jeszcze kwestia czy lepiej zostać debilem z wyboru czy z
nakazu, ale czego nie robi się dla bezpieczeństwa i zadowolenia
ustawodawców.

neelix

13 Data: Maj 07 2007 15:11:09
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Nathan 

neelix pisze:

Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
zabitych,więcej niż rok temu)

A skąd żeś, cudaczku, takie dane wygrzebał?

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh
bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com

14 Data: Maj 07 2007 19:46:54
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: szpon 

neelix napisał(a):

Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego  [...]

Muszę się wtrącić. Otóż było najmniej zabitych i rannych oraz wypadków, niż w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Poczytaj gazety.

15 Data: Maj 07 2007 20:09:16
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On Mon, 07 May 2007 19:46:54 +0200, szpon
wrote:

neelix napisał(a):
> Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
> zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego  [...]

Muszę się wtrącić. Otóż było najmniej zabitych i rannych oraz wypadków,
niż w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Poczytaj gazety.

 tak, gazety. pisza co im sie podoba.


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

16 Data: Maj 07 2007 20:07:01
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "szpon"  napisał w wiadomości

neelix napisał(a):
> Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
> zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego  [...]

Muszę się wtrącić. Otóż było najmniej zabitych i rannych oraz wypadków,
niż w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Poczytaj gazety.

Podobno 77 w zeszłym roku, 112 w tym. Mniej ? Jeżeli kłamią to wszystkie.
Nawet nie chce mi się sprawdzać.

neelix

17 Data: Maj 07 2007 19:15:55
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: 'Tom N' 

neelix  w


Użytkownik "szpon"  napisał w wiadomości

neelix napisał(a):
Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały (dużo
zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego  [...]
Muszę się wtrącić. Otóż było najmniej zabitych i rannych oraz wypadków,
niż w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Poczytaj gazety.
Podobno 77 w zeszłym roku, 112 w tym. Mniej ?

Mniej, neelisiu mniej, tylko trzeba te 77 do 6 a 112 do 10 dni przyłożyć,
zresztą już Ci zrobiłem metodą godela-neelixa podlicznie...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

18 Data: Maj 08 2007 13:51:04
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości

neelix  w


> Użytkownik "szpon"  napisał w wiadomości
>
>> neelix napisał(a):
>>> Jestem za. Światła mijania w ostatnim majowym łykendzie dużo dały
(dużo
>>> zabitych,więcej niż rok temu) dlatego jak świecić to na całego  [...]
>> Muszę się wtrącić. Otóż było najmniej zabitych i rannych oraz wypadków,
>> niż w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Poczytaj gazety.
> Podobno 77 w zeszłym roku, 112 w tym. Mniej ?

Mniej, neelisiu mniej, tylko trzeba te 77 do 6 a 112 do 10 dni przyłożyć,
zresztą już Ci zrobiłem metodą godela-neelixa podlicznie...

Ludzie przemieszczają się głównie na początku i końcu okresu dni
wolnych(wyjazdy i powroty). Już Ci pisałem. W pozostałe dni leżą odłogiem i
do góry świństwem. Te 4 dni to dni leżenia, nie jazdy.

neelix

19 Data: Maj 08 2007 12:27:50
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: 'Tom N' 

neelix  w


Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości

Podobno 77 w zeszłym roku, 112 w tym. Mniej ?
Mniej, neelisiu mniej, tylko trzeba te 77 do 6 a 112 do 10 dni przyłożyć,
zresztą już Ci zrobiłem metodą godela-neelixa podlicznie...

Ludzie przemieszczają się głównie na początku i końcu okresu dni
wolnych(wyjazdy i powroty). Już Ci pisałem. W pozostałe dni leżą odłogiem i
do góry świństwem. Te 4 dni to dni leżenia, nie jazdy.

Aha, 4 dni leżeli w tym roku, a w zeszłym? Też 4, czy może 2, a może 3? To
dlaczego były wypadki i ofiary śmiertelne w dniach, w których leżeli?

I znowu posłużę sie metodą godela-neelixa

27.IV  BD     173/12  
28.IV  168/11 124/10  -44/-1
29.IV  142/22 116/16  -26/-6
30.IV  leżeli leżeli 
01.V   leżeli leżeli
02.V   112/11 leżeli
03.V    77/5  leżeli 
04.V   BD     108/18
05.V   BD     108/15
06.V   BD     108/7
      -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
      499/49  737/78

2006     125/12(dziennie)
2007     122/13(dziennie)


--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

20 Data: Maj 08 2007 17:09:22
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości

neelix  w


> Użytkownik "'Tom N'"  napisał w wiadomości
>
>>> Podobno 77 w zeszłym roku, 112 w tym. Mniej ?
>> Mniej, neelisiu mniej, tylko trzeba te 77 do 6 a 112 do 10 dni
przyłożyć,
>> zresztą już Ci zrobiłem metodą godela-neelixa podlicznie...

> Ludzie przemieszczają się głównie na początku i końcu okresu dni
> wolnych(wyjazdy i powroty). Już Ci pisałem. W pozostałe dni leżą
odłogiem i
> do góry świństwem. Te 4 dni to dni leżenia, nie jazdy.

Aha, 4 dni leżeli w tym roku, a w zeszłym? Też 4, czy może 2, a może 3? To

Bez znaczenia ile.

dlaczego były wypadki i ofiary śmiertelne w dniach, w których leżeli?

Były jak w każdy normalny dzień. Przecież nie wszyscy wyjechali i nie
wszyscy leżeli ? Największy ruch jest w dni wyjazdów i powrotów.


I znowu posłużę sie metodą godela-neelixa

Nudzisz. :-)

neelix

21 Data: Maj 08 2007 21:08:15
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On 8 May 2007 12:27:50 GMT, 'Tom N'
wrote:
 [...]

2006     125/12(dziennie)
2007     122/13(dziennie)

 czyli nawet nie blad statystyczny. marny argument.
 ilu zatrzymano nietrzezwych ?




--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

22 Data: Maj 07 2007 15:19:10
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Adam@ 


Użytkownik "mastodont"  napisał w wiadomości

Argumenty za:

- Wzrost zużycia paliwa niewielki, zresztą jak stać kogoś na samochód, to 20 zł więcej na rok róznicy mu nie zrobi.
- Każdy głupi widzi, ze migający sygnał jest lepiej widoczny niż brak sygnału, zwłaszcza przy ostrym słońcu lub jeździe w cieniu.
- Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma jednorodności w świeceniu.
- Dużo kierowców ma problem z podjęciem decyzji czy należy włączyć kierunkowskaz czy nie. Teraz zostanie z nich zdjęcte to brzemię. Postaje problem z ocena, w która stronę będzie skrecał samochód, ale to można zgadnąć - 50% szans to dużo.
- Uratuje to dużo pieszych. Jak będą widzieli, że samochód będzie chciał skręcić albo zmienić pas, to nie wejdą na ulicę zanim nie przejedzie.
- Bierzmy przykład z innych - w Zimbabwe już jest to prawo, wiec widocznie jest dobre.
- Z badań policji wynika, że 10% wypadków zdarza się z powodu braku włączenia kierunkowskazu. To 10% zabitych i rannych mniej.

Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.
Myslę, że Plihilps wyłoży kasę na zarejestrowanie i dalsze działania.
A dla uwiarygodnienia przyjmiemy do koalicji Krajowego Duszpasterza Kierowcow.

Nie jestes czasami poslem?

Ale chyba nie - wyslanie posta na grupe byloby dla posla zbyt skomplikowane.

Duzym problemem sa rowniez nieoswietleni rowerzysci - dziwne ze ich jakos ominal obowiazek uzywania oswietlenia w dzien. A jesli rowerzysci to dlaczego nie piesi - przeciez jesli kazdy poruszalby sie w latarce czolowej na glowie bylby lepiej widziany przez kierowcow i poprawiloby sie bezpieczenstwo.

Pomyslow jest jeszcze duzo, pytanie kiedy parlament zacznie je wprowadzac.

Pozdrawiam

23 Data: Maj 07 2007 20:08:26
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On Mon, 7 May 2007 15:19:10 +0200, "Adam@"
wrote:

 [...]

Duzym problemem sa rowniez nieoswietleni rowerzysci - dziwne ze ich jakos
ominal obowiazek uzywania oswietlenia w dzien. A jesli rowerzysci to
dlaczego nie piesi - przeciez jesli kazdy poruszalby sie w latarce czolowej
na glowie bylby lepiej widziany przez kierowcow i poprawiloby sie
bezpieczenstwo.

Pomyslow jest jeszcze duzo, pytanie kiedy parlament zacznie je wprowadzac.

 zabronic jazdy w okularach przeciwslonecznych.
 pogarszaja widocznosc ! zdjecia z radarow sa nieostre.




--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

24 Data: Maj 08 2007 13:56:24
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "Adam@"  napisał w wiadomości


Użytkownik "mastodont"  napisał w wiadomości

> Argumenty za:
>
> - Wzrost zużycia paliwa niewielki, zresztą jak stać kogoś na samochód,
to
> 20 zł więcej na rok róznicy mu nie zrobi.
> - Każdy głupi widzi, ze migający sygnał jest lepiej widoczny niż brak
> sygnału, zwłaszcza przy ostrym słońcu lub jeździe w cieniu.
> - Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie
> używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma
jednorodności
> w świeceniu.
> - Dużo kierowców ma problem z podjęciem decyzji czy należy włączyć
> kierunkowskaz czy nie. Teraz zostanie z nich zdjęcte to brzemię. Postaje
> problem z ocena, w która stronę będzie skrecał samochód, ale to można
> zgadnąć - 50% szans to dużo.
> - Uratuje to dużo pieszych. Jak będą widzieli, że samochód będzie chciał
> skręcić albo zmienić pas, to nie wejdą na ulicę zanim nie przejedzie.
> - Bierzmy przykład z innych - w Zimbabwe już jest to prawo, wiec
widocznie
> jest dobre.
> - Z badań policji wynika, że 10% wypadków zdarza się z powodu braku
> włączenia kierunkowskazu. To 10% zabitych i rannych mniej.
>
> Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.
> Myslę, że Plihilps wyłoży kasę na zarejestrowanie i dalsze działania.
> A dla uwiarygodnienia przyjmiemy do koalicji Krajowego Duszpasterza
> Kierowcow.

Nie jestes czasami poslem?

Ale chyba nie - wyslanie posta na grupe byloby dla posla zbyt
skomplikowane.

Duzym problemem sa rowniez nieoswietleni rowerzysci - dziwne ze ich jakos
ominal obowiazek uzywania oswietlenia w dzien. A jesli rowerzysci to
dlaczego nie piesi - przeciez jesli kazdy poruszalby sie w latarce
czolowej
na glowie bylby lepiej widziany przez kierowcow i poprawiloby sie
bezpieczenstwo.

Pomyslow jest jeszcze duzo, pytanie kiedy parlament zacznie je wprowadzac.

Kiedy kolejne lobby posmaruje.

neelix

25 Data: Maj 07 2007 15:46:54
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: arekmx 

mastodont wrote:

- Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie
używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma
jednorodności w świeceniu.

Pewnie pół samochodu będzie musiało skręcić w lewo, a pół w prawo.

Napisz jeszcze posta o miganiu latarką z wnętrza samochodu - a co, jak
głupka z siebie robisz to na całego ;)

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

26 Data: Maj 07 2007 16:02:03
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Jakub Witkowski 

Analogia ci nie wyszła.
Włączając awaryjne non-stop kasujesz możliwość sygnalizacji
skrętu oraz awarii, czyli rzeczy bardzo istotne.
Włączanie świateł niczego nie kasuje, nawet mrugania
długimi przed policją ;>

Po raz kolejny przypominam że głupawe argumenty działają zawsze
w odwrotną stronę, bo wrażenie jest takie, że jaki argument,
taki dyskutatnt, i taka teza której broni.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

27 Data: Maj 07 2007 16:15:41
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Miller Artur 


Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w wiadomości

Analogia ci nie wyszła.
Włączając awaryjne non-stop kasujesz możliwość sygnalizacji
skrętu oraz awarii, czyli rzeczy bardzo istotne.

niedoceniasz absurdalnosci naszych prawodawców.

skręt będzie się sygnalizowało chorągiewkami wystawianymi przez okno. certyfikowaną fabrykę jedynych dopuszczonych do użytku chorągiewek będzie miał jakiś krewny odpowiedniego ministra. potem będzie to wina PO.

awarię będzie się sygnalizowało stawiając na dachu samochodu słupek/pachołek ostrzegawczy z migającym żółtym światłem na szczycie.

@

28 Data: Maj 07 2007 15:23:05
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 7 May 2007 16:15:41 +0200, Miller Artur napisał(a):

niedoceniasz absurdalnosci naszych prawodawców.

fakt.
http://wiadomosci.onet.pl/1530880,69,item.html

--
Pozdrowienia, Waldek Godel        awago.maupa.telekomunikacja.org
"Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką
solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne."

29 Data: Maj 07 2007 17:01:22
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Rafał "SP" Gil 

Waldek Godel napisał(a):

niedoceniasz absurdalnosci naszych prawodawców.
fakt.
http://wiadomosci.onet.pl/1530880,69,item.html

rotfl ... MEGAROTFL ;)

SKąd biorą takich debili ???

I kto na niego głosował ???????

--
   |______    Rafał "SP" Gil
o/________\o PMS: 2,5tds E-34 PRRC: President LINCOLN + AT 1500
(Oo =00= oO) AUTOCZĘŚCI / CB: http://www.rafalgil.pl
[]=******=[] Serwis skuterów i motocykli Wawer: http://www.motopower.pl/

30 Data: Maj 07 2007 18:23:14
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Rafał,

Monday, May 7, 2007, 5:01:22 PM, you wrote:

niedoceniasz absurdalnosci naszych prawodawców.
fakt.
http://wiadomosci.onet.pl/1530880,69,item.html
rotfl ... MEGAROTFL ;)
SKąd biorą takich debili ???

Wybrali...

I kto na niego głosował ???????

Wierzysz, że ktokolwiek się przyzna? Wyborcy PiSu i przystawek ucichli
ostatnio.

--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

31 Data: Maj 07 2007 18:32:18
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mastodont 

Jakub Witkowski napisał(a):

Włączanie świateł niczego nie kasuje,

Naprawde tak myslisz, czy sie nabijasz?
Bo jeżeli tak myslisz, to nie mamy o czym rozmawiać.

32 Data: Maj 08 2007 14:00:54
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: neelix 


Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w
wiadomości

Analogia ci nie wyszła.
Włączając awaryjne non-stop kasujesz możliwość sygnalizacji
skrętu oraz awarii, czyli rzeczy bardzo istotne.

Nie jest powiedziane czym trzeba sygnalizować. Może nawet ręką. Z tymi
awariami to nie przesadzaj, bo to rzadkie przypadki. Sygnalizuje się tylko w
uzasadnionych i określonych sytuacjach.


Po raz kolejny przypominam że głupawe argumenty działają zawsze
w odwrotną stronę, bo wrażenie jest takie, że jaki argument,
taki dyskutatnt, i taka teza której broni.

Jaki nakaz taka dyskusja. Na absurd można odpowiedzieć innym absurdem. Jak
cyrk to na całego.

neelix

33 Data: Maj 07 2007 20:08:26
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: !HeÂŽSk 

On Mon, 07 May 2007 14:24:05 +0200, mastodont  wrote:

 [...]

Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.

 i z kogutem (zywym) na dachu...


--

 HeSk

"Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją
 i terytorium darmowego opluwania innych."
* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP)

34 Data: Maj 07 2007 22:00:11
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: fhisti 

Dnia Mon, 07 May 2007 14:24:05 +0200, mastodont napisał(a):

Argumenty za:
[... ciach brednie ....]

Wyjątkowo marna prowokacja. Zasłużyłeś maksymalnie na 1 militrola.

--
pozdrawiam
fhisti

35 Data: Maj 08 2007 08:24:51
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: mastodont 

fhisti napisał(a):

Dnia Mon, 07 May 2007 14:24:05 +0200, mastodont napisał(a):

Argumenty za:
[... ciach brednie ....]

Wyjątkowo marna prowokacja. Zasłużyłeś maksymalnie na 1 militrola.


A teraz sprawdź czy nie masz odcisków na dłoni.

36 Data: Maj 08 2007 20:47:54
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: fhisti 

Dnia Tue, 08 May 2007 08:24:51 +0200, mastodont napisał(a):

fhisti napisał(a):
Dnia Mon, 07 May 2007 14:24:05 +0200, mastodont napisał(a):

Argumenty za:
[... ciach brednie ....]

Wyjątkowo marna prowokacja. Zasłużyłeś maksymalnie na 1 militrola.


A teraz sprawdź czy nie masz odcisków na dłoni.

Nie mierz innych własną miarą.

--
pozdrawiam
fhisti

37 Data: Maj 08 2007 11:13:41
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: xXx 

Argumenty za:


Hehehe.. niezły tekst..
Argumenty całkiem podobne do tych o świeceniu świateł mijania. Myślę że ten nowy
projekt ma duże szanse powodzenia, trzeba go tylko zgłosić (p)osłom.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

38 Data: Maj 08 2007 19:18:07
Temat: Re: Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?
Autor: Sanctum Officium 

"mastodont"  wrote in message

Argumenty za:

- Wzrost zużycia paliwa niewielki, zresztą jak stać kogoś na samochód,
to 20 zł więcej na rok róznicy mu nie zrobi.
- Każdy głupi widzi, ze migający sygnał jest lepiej widoczny niż brak
sygnału, zwłaszcza przy ostrym słońcu lub jeździe w cieniu.
- Teraz większość kierowców używa kierunkowskazów, ale są tacy co nie
używają. Teraz będą używac wszyscy, bo najgorzej gdy nie ma
jednorodności w świeceniu.
- Dużo kierowców ma problem z podjęciem decyzji czy należy włączyć
kierunkowskaz czy nie. Teraz zostanie z nich zdjęcte to brzemię. Postaje
problem z ocena, w która stronę będzie skrecał samochód, ale to można
zgadnąć - 50% szans to dużo.
- Uratuje to dużo pieszych. Jak będą widzieli, że samochód będzie chciał
skręcić albo zmienić pas, to nie wejdą na ulicę zanim nie przejedzie.
- Bierzmy przykład z innych - w Zimbabwe już jest to prawo, wiec
widocznie jest dobre.
- Z badań policji wynika, że 10% wypadków zdarza się z powodu braku
włączenia kierunkowskazu. To 10% zabitych i rannych mniej.

Powołajmy więc koalicję do Jazdy Cała Dobę Na Swiatłach Awaryjnych.
Myslę, że Plihilps wyłoży kasę na zarejestrowanie i dalsze działania.
A dla uwiarygodnienia przyjmiemy do koalicji Krajowego Duszpasterza
Kierowcow.

Zwolennikom oświetlania Słońca i świecenie ludziom po zderzakach w korku
powino się spodobać.


MK

Nakaz jazdy na awaryjnych cała dobę - a czemu nie?



Grupy dyskusyjne