Grupy dyskusyjne   »   Narodowy program bezpieczenstwa

Narodowy program bezpieczenstwa



1 Data: Luty 03 2013 20:52:17
Temat: Narodowy program bezpieczenstwa
Autor: J.F. 


https://www.ocenprogrambrd.pl/

Przeczytac, ocenic, wyslac opinie.

Tylko nie op* sie, bo wprowadza Vision Zero i powiedza ze spoleczenstwo tak
chce :-P

P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ?


J.



2 Data: Luty 03 2013 21:19:23
Temat: Re: Narodowy program bezpieczenstwa
Autor: Tom N 

J.F. w


https://www.ocenprogrambrd.pl/

Przeczytac, ocenic, wyslac opinie.

Tylko nie op* sie, bo wprowadza Vision Zero i powiedza ze spoleczenstwo tak
chce :-P

P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ?

Nawet gdyby nie słyszał i nie znał, to mógłby w załączonym przez Ciebie "do
przeczytania, ocenienia..." wyczytać:

"W okresie obowiązywania Programu GAMBIT 2005 na poziomie krajowym
podejmowane były liczne działania edukacyjne, prewencyjne i
infrastrukturalne wpisujące się w kierunki działań programowych. Niestety,
podjęto tylko 84 ze 144 zadań (58%) przewidzianych do realizacji.
Jednocześnie w wielu przypadkach decyzje polityczne i administracyjne były
niezgodne z programem GAMBIT 2005."

I znowu wyszło, że trolujesz ;P

PS
Tak cfanie pedeefa skroili, że nie da się copy&paste normalnie zrobić...

Więc podsumowanie: "33% zabitych jest w związku z pieszymi na jezdni"
"15-20%" to czołówki, "w związku z brakiem rozdzielenia jezdni"
"do równie niebezpiecznych" (tak jak na skrzyżowaniach) "należą te związane
z najechaniem na przeszkodę (drzewo lub słup) zlokalizowaną zbyt blisko
krawędzi jezdni"

Wynika, że ponad 80% wypadków śmiertelnych jest z powodu infrastruktury
drogowej...


--
'Tom N'

3 Data: Luty 03 2013 22:54:17
Temat: Re: Narodowy program bezpieczenstwa
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 3 Feb 2013 21:19:23 +0100, Tom N napisał(a):

J.F. w
https://www.ocenprogrambrd.pl/
P.S. Tak na szybko ... tam wspominaja o programie Gambit z 2005r .. ktos
slyszal, zna ?

Nawet gdyby nie słyszał i nie znał, to mógłby w załączonym przez Ciebie "do
przeczytania, ocenienia..." wyczytać:

"W okresie obowiązywania Programu GAMBIT 2005 na poziomie krajowym
podejmowane były liczne działania edukacyjne, prewencyjne i
infrastrukturalne wpisujące się w kierunki działań programowych.

Ja wiem ze moglbys, sam wyczytalem. Ja sie pytam czy od 2005 cos slyszales
o tym programie ? Tajny i poufny czy co ?

Tak cfanie pedeefa skroili, że nie da się copy&paste normalnie zrobić...
Więc podsumowanie: "33% zabitych jest w związku z pieszymi na jezdni"
"15-20%" to czołówki, "w związku z brakiem rozdzielenia jezdni"
"do równie niebezpiecznych" (tak jak na skrzyżowaniach) "należą te związane
z najechaniem na przeszkodę (drzewo lub słup) zlokalizowaną zbyt blisko
krawędzi jezdni"

Wynika, że ponad 80% wypadków śmiertelnych jest z powodu infrastruktury
drogowej...

No wiesz, to akurat gdzies po szwedzku mozna wyczytac.
Oni kiedys pomysleli "skad sie biora wypadki", i doszli do ciekawych
wnioskow: 33% to piesi ... usunac pieszych z jezdni. A moze to
nieekologicznie, to usunac samochody z przejsc.
30% na skrzyzowaniach ... zlikwidowac skrzyzowania. Zbudowac ronda
20% czolowki ? rozdzielic pasy. Pieprzyc ze sa tylko dwa, bedzie barierka
na srodku nie bedzie wypadkow.

I wlasciwie bym przyznal racje, gdyby nie to ostatnie. Bo oczywiscie tak
bedzie, dobre rozwiazania za drogie.
I przedostatnie tez ... znow przejechalem nowa obwodnice Tynca na 35 ...
niby wazna droga, dwie jezdnie, 4 pasy ... tylko 5 rond na odcinku 5 km ...
bezpiecznie pewnie bedzie ... dopoki sie ktos nie wk* i na rondzie nie
zwolni ..

J.

Narodowy program bezpieczenstwa



Grupy dyskusyjne