Grupy dyskusyjne   »   Nie mamy pańskiego płaszcza...

Nie mamy pańskiego płaszcza...



1 Data: Sierpien 31 2012 18:44:20
Temat: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor:

W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"

<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.

Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...

Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN

W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
odpowiedniej kwoty ;-)

Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.


CROSS:  pl.pregierz,pl.misc.samochody
  FUT:  pl.misc.samochody
--
'Tom N'



2 Data: Wrzesien 20 2012 19:37:50
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-08-31 18:44,  pisze:

W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"

<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.

Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Zdaje się, że mało kto to sprawdza, a później się okazuje, że w UFG
danych nie ma...

Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...

Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN

Promocja :)

W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
odpowiedniej kwoty ;-)

Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.

Ja to zrobiłem po wielu latach w zeszłym roku i na początku bieżącego.
Zdaje się, że mbankowy assistance jest nie gorszy niż pakiet platynowy
w ... :)

3 Data: Wrzesien 20 2012 19:57:00
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: Tom N 

Artur Maśląg w


W dniu 2012-08-31 18:44,  pisze:
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.

Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)

Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D

--
'Tom N'

4 Data: Wrzesien 20 2012 20:28:03
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: gobo 

Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Piotr

5 Data: Wrzesien 20 2012 20:35:25
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: gobo 

Zrobiłem zrzut:
www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
Nie mam pojęcia o co chodzi:)
Piotr

6 Data: Wrzesien 20 2012 22:25:58
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: J.F 

Użytkownik "gobo"  napisał w wiadomości grup

Zrobiłem zrzut:
www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
Nie mam pojęcia o co chodzi:)

Prowizja od  zawarcia polisy ?

U mnie bylo podobnie "platnosc za pana polise sie nie udala, zalozylismy druga, prosze zaplacic".

Platnosc sie jednak udala, i musieli zwracac ..


J.

7 Data: Wrzesien 20 2012 20:41:16
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: Tom N 

gobo w


Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.

Dzwoń do TU, bo UFG prezentuje to co mu TU podeślą, chociaż właśnie
sprawdziłem na ekoncie i teraz jest już jedna widoczna, ta na która mam kwit
(tydzień temu były obie, obie ze statusem opłacone, w tym jedna z gwarancją
na 0PLN :D ).

A konsultanty z Sopockiej się nie odezwały -- numerek zgłoszenia znajdę to
jeszcze zadzwonię...

--
'Tom N'

8 Data: Wrzesien 20 2012 20:53:56
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza...
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-09-20 19:57,  (Tom N) pisze:

Artur Maśląg w
(...)
Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)

Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>

To ciesz się, że tak jest - Hestia sprawnie i szybko dane przesyła do
UFG.

Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D

Źle nie będzie - ani dla niego, ani dla Ciebie.

Nie mamy pańskiego płaszcza...



Grupy dyskusyjne