W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.
Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...
Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN
W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
odpowiedniej kwoty ;-)
Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.
CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
FUT: pl.misc.samochody
--
'Tom N'
2 |
Data: Wrzesien 20 2012 19:37:50 |
Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... |
Autor: Artur Maśląg |
W dniu 2012-08-31 18:44, pisze:
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.
Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Zdaje się, że mało kto to sprawdza, a później się okazuje, że w UFG
danych nie ma...
Pierwszy telefon na infolinię zakończony wnioskiem jak w temacie...
Aha, w pakiecie OC wyszło 363PLN, w tym "automatycznie wznowionym" 443PLN
Promocja :)
W sumie po drugim telefonie na infolinię wyszło mi, że może już dość
dzwonienia, i jeśli nie będzie zdarzenia z AC, to za rok poproszę o zwrot
odpowiedniej kwoty ;-)
Siarczysty $a dla TU -- za rok na pewno się pożegnamy.
Ja to zrobiłem po wielu latach w zeszłym roku i na początku bieżącego.
Zdaje się, że mbankowy assistance jest nie gorszy niż pakiet platynowy
w ... :)
3 |
Data: Wrzesien 20 2012 19:57:00 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: Tom N |
Artur Maśląg w
W dniu 2012-08-31 18:44, pisze:
W lewej ręce trzymam polisę z dnia 2012.07.21 nr BBBBBBB, okres
ubezpieczenia od 2012.08.06 00:00 do 2013.08.05 24:00 -- kontynuacja polisy
nr AAAAAAA ważnej do 2012.08.05 24:00 (OC+AC) -- za pojazd X, opłacona
przelewem 2012.07.23
W prawej ręce trzymam wyjętą dzisiaj ze skrzynki polisę nr CCCCCCC,
kontynuacja umowy potwierdzonej polisą nr AAAAAAA -- za ten sam pojazd X, z
tymi samymi od-do, z dołączonym słowem wstępnym datowanym na 2012.08.23:
"[...] dobiegło końca Pana ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu [...]
Miło mi powiadomić, że umowa ta zostaje automatycznie wznowiona"
<https://zapytania.oi.ufg.pl/SASStoredProcess/guest?with=zpp1> zwraca numer
CCCCCCC.
Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Teraz mam dwie. < http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D
--
'Tom N'
4 |
Data: Wrzesien 20 2012 20:28:03 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: gobo |
Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Piotr
5 |
Data: Wrzesien 20 2012 20:35:25 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: gobo |
Zrobiłem zrzut:
www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
Nie mam pojęcia o co chodzi:)
Piotr
6 |
Data: Wrzesien 20 2012 22:25:58 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: J.F |
Użytkownik "gobo" napisał w wiadomości grup
Zrobiłem zrzut:
www.niepowtarzalna.pl/piotr/smieci/sonata.jpg
Nie mam pojęcia o co chodzi:)
Prowizja od zawarcia polisy ?
U mnie bylo podobnie "platnosc za pana polise sie nie udala, zalozylismy druga, prosze zaplacic".
Platnosc sie jednak udala, i musieli zwracac ..
J.
7 |
Data: Wrzesien 20 2012 20:41:16 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: Tom N |
gobo w
Ja też mam dwie w systemie - obie polisy z Liberty Direct, obie mają
różne numery. Jutro zadzwonię, by dowiedzieć się o co chodzi. Twój post
był inspiracją do sprawdzenia swoich danych.
Dzwoń do TU, bo UFG prezentuje to co mu TU podeślą, chociaż właśnie
sprawdziłem na ekoncie i teraz jest już jedna widoczna, ta na która mam kwit
(tydzień temu były obie, obie ze statusem opłacone, w tym jedna z gwarancją
na 0PLN :D ).
A konsultanty z Sopockiej się nie odezwały -- numerek zgłoszenia znajdę to
jeszcze zadzwonię...
--
'Tom N'
8 |
Data: Wrzesien 20 2012 20:53:56 | Temat: Re: Nie mamy pańskiego płaszcza... | Autor: Artur Maśląg |
W dniu 2012-09-20 19:57, (Tom N) pisze:
Artur Maśląg w
(...)
Taki lajf - ciesz się, że w UFG masz potwierdzenie zawarcia umowy :)
Teraz mam dwie. <http://i45.tinypic.com/fejx54.jpg>
To ciesz się, że tak jest - Hestia sprawnie i szybko dane przesyła do
UFG.
Jak ewentualny poszkodowany źle numerek wybierze... :D
Źle nie będzie - ani dla niego, ani dla Ciebie.
| | | | | | |