Niemcy
1 | Data: Styczen 17 2018 14:20:23 |
Temat: Niemcy | |
Autor: J.F. | Przemek fajnego linka znalazl 2 |
Data: Styczen 17 2018 05:58:44 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- Z osobistych obserwacji tak mi jakos wynika - po kryzysie szkopy jakos zwolnily i wolniej jezdzili. Ale teraz to IMO przyspieszyli ... byc moze 2014 tego jeszcze nie obejmuje, a moze samochody coraz bezpieczniejsze i wieksza szybkosc mniej grozna. 3 |
Data: Styczen 18 2018 07:00:26 | Temat: Re: Niemcy | Autor: Mirek Ptak | W dniu 2018-01-17 o 14:20, J.F. pisze:
Zauważ, że wjechanie w bagażnik np. na autostradzie to może być dopiero początek czegoś większego włącznie z dosyć poważnym karambolem. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak kolczan( a t )outlook(kropek) c om PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 4 |
Data: Styczen 17 2018 23:09:56 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- Zauważ, że wjechanie w bagażnik np. na autostradzie to może byÄ dopiero poczÄ
tek czegoĹ wiÄkszego włÄ
cznie z dosyÄ poważnym karambolem. 5 |
Data: Styczen 18 2018 10:10:14 | Temat: Re: Niemcy | Autor: J.F. | Użytkownik przemek napisał w wiadomoĹci grup -- Zauważ, że wjechanie w bagażnik np. na autostradzie to może byÄ dopiero poczÄ tek czegoĹ wiÄkszego włÄ cznie z dosyÄ poważnym karambolem. wiekszosc wypadkow jest poza autostradami i Niemcy (wzorem Francuzow) zaczynaja kombinowac czy nie obnizyc tam predkosci maksymalnej: Tylko wez jeszcze definicje wypadku - u nas musza byc obrazenia w ludziach, we Francji chyba tez, a w Niemczech nie. Stad jakas strasznie wysoka ilosc wypadkow w Niemczech. No i ... francuzi autostrady maja platne ... ale sie widac przyzwyczaili, a Niemcy maja ich tyle, ze na krajowkach ruch maly... J. 6 |
Data: Styczen 18 2018 01:32:55 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- Tylko wez jeszcze definicje wypadku - u nas musza byc obrazenia w ludziach, we Francji chyba tez, a w Niemczech nie. Stad jakas strasznie wysoka ilosc wypadkow w Niemczech. 7 |
Data: Styczen 18 2018 10:07:00 | Temat: Re: Niemcy | Autor: J.F. | Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup W dniu 2018-01-17 o 14:20, J.F. pisze: Za to jak widac odstep/wjechanie w bagaznik stalo sie powaznym problemem. Zauważ, że wjechanie w bagażnik np. na autostradzie to może być dopiero początek czegoś większego włącznie z dosyć poważnym karambolem. Nie mowie nie, stad m.in. naciski na ten odstep. Tylko - jak widac to juz jest powazny problem. Powazniejszy niz predkosc :-) J. 8 |
Data: Styczen 18 2018 01:28:49 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- Tylko - jak widac to juz jest powazny problem. Powazniejszy niz predkosc :-) 9 |
Data: Styczen 18 2018 12:04:19 | Temat: Re: Niemcy | Autor: J.F. | Użytkownik napisał w wiadomoĹci grup -- Tylko - jak widac to juz jest powazny problem. Powazniejszy niz predkosc :-) na typowej Bundesstrasse jedziesz 100 i rzadko da sie wiecej wiec predkosc jest raczej stala a ze ktos nie umie trzymac odstepu to juz jego problem a zwyzki w Nimeczech bola duzo bardziej niz w PL :-) To nawet nie o to chodzi, tylko jak widzisz w statystykach ze wypadkow z powodu nadmiernej predkosci jest N, a wjechania w tylek 2N, to widac, ze trzeba postawic policjantom nowe zadania lub przesunac priorytety. A potem sie moze okazac, ze faktycznie tych pierwszych wypadkow jest duzo na krajowkach, a tych drugich duzo na autostradach :-) Tymczasem skierowano policjantow do mierzenia predkosci na autotradach i pilnowania odstepu w miastach :-) J. 10 |
Data: Styczen 18 2018 03:14:51 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- To nawet nie o to chodzi, tylko jak widzisz w statystykach ze wypadkow z powodu nadmiernej predkosci jest N, a wjechania w tylek 2N, to widac, ze trzeba postawic policjantom nowe zadania lub przesunac priorytety. 11 |
Data: Styczen 18 2018 12:22:16 | Temat: Re: Niemcy | Autor: J.F. | Użytkownik napisał w wiadomoĹci grup -- To nawet nie o to chodzi, tylko jak widzisz w statystykach ze wypadkow z powodu nadmiernej predkosci jest N, a wjechania w tylek 2N, to widac, ze trzeba postawic policjantom nowe zadania lub przesunac priorytety. aha a jakis pomysl jak to zrealizowac ? 1000 razy wiecej patroli ? nie, zabrac im radary, wydac sprzet do mierzenia odstepu :-) nierealne wiec mysle ze odczekaja i beda cisnac rozwiazania techniczne w autach np. Bardzo mozliwe, bo to jest ogolnie dobre - zabezpiecza tez przed nieuwaga kierowcy. Tylko potem przybedzie takich, co to bez powodu gwaltownie hamuja na pustej drodze :-) -- A potem sie moze okazac, ze faktycznie tych pierwszych wypadkow jest brak odstepu w miescie nie konczy sie tragicznie wiec nie wiadomo w co pojda: liczba wypadkow czy liczba rannych/zgonow ale widzisz jak Niemcy licza wypadki :-) Pozostaje miec nadzieje, ze oni akurat w kwestii ruchu sa dosc rozsadni, i najpierw sie zorientuja gdzie naprawde jest problem. No i ciagle nie maja limitu predkosci na autostradach, wiec nie ma co wysylac chlopcow radarowcow na autostrady ... z wyjatkiem odcinkow z ograniczeniem. J. 12 |
Data: Styczen 18 2018 04:20:21 | Temat: Re: Niemcy | Autor: | -- Bardzo mozliwe, bo to jest ogolnie dobre - zabezpiecza tez przed nieuwaga kierowcy. Tylko potem przybedzie takich, co to bez powodu gwaltownie hamuja na pustej drodze :-) |